Ik moest bij de apotheek info vragen, die wisten wel wat ze bedoelde zei de gyn.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:24 schreef linda856763 het volgende:
6 kilo hier!(maar dat wordt nu wel rap minder
). Kweet alleen niet zo goed hoe ik het in een envelopje moet stoppen...
![]()
Hoe moet je dat dan bij-eten Moonah? Krijg je dan een proteinepoeder ofzo? Of astronauten-voedsel-achtige dingen?
Neuh, ik ben niet zo van het ongezonde.quote:Op vrijdag 17 november 2006 14:11 schreef Étoile het volgende:
Moonah, iig jezelf niet met ongezonde dingen gaan volproppen,
luca lag in het ziekenhuis en ik moest een kolf kopen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:40 schreef bixister het volgende:
waah PM girl, da's wel een flinke flater ja!
en ladywrb, waarom liep je een dag na je bevalling alweer in de stad dan?
Linda,quote:Op donderdag 16 november 2006 18:27 schreef linda856763 het volgende:
Hmm, het is normaal toch dat je een heftigere menstruatie hebt na de bevalling? Want het valt bijna niet bij te benen met verbanden en tamponsja sorry, beetje plastisch, maar dat kan hier toch wel? Er zitten al twee broeken in de was vanwege lekkeage, en ik begin me ook een beetje slapjes te voelen... Misschien is het nog een gevolg van weinig vloeien na de bevalling, dat ik dat nu weer inhaal?
Ah, fijn om te horen. Hier is het ook al redelijk genormaliseerd. Alleen dag 1 was nogal heftig.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:25 schreef leentje2907 het volgende:
[..]
Linda,
Ik heb de 1e 2 keren ook hele heftigen mensturaties gehad, en ook weinig gevloeid na de bevalling. De 3e keer was het weer normaal.
Ah, lees dit nu pas. Dankje!quote:Op vrijdag 17 november 2006 15:22 schreef Nijna het volgende:
Ze hebben bij de apotheek van die soort milkshakes dingen(zie bijv hier), zal wel net zoiets zijn als die maaltijdshake gevallen. Heb geen idee wat voordeliger is...
quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:29 schreef kozakken het volgende:
En hoe leg je een bijzonder geinteresseerde peuter nu uit dat mama echt nu echt echt echt wat privacy wil op het toilet![]()
(k leen je gewei even hoor Leah)
ah zo!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:43 schreef lady-wrb het volgende:
luca lag in het ziekenhuis en ik moest een kolf kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |