Kozakken
Ik ben mijn laatste hechting kwijt
![]()
. Niet dat ik er veel last van had, maar het staat zo stom, zo'n touwtje
![]()
. Ik kan eigenlijk niet anders zeggen dan dat het hier goed gaat. Qua energie ben ik weer op niveau volgens mij, slapen gaat ook best aardig - het helpt dat ik 's morgens nog even kan blijven liggen. Alleen het afvallen gaat nog niet geweldig, dus ik ben begonnen met Sonja Bakker - een beetje aangepast omdat het wel heel weinig is wat je mag eten
![]()
. Iedereen zegt wel: heb maar geduld, je bent nog kraamvrouw, maar ik heb geen geduld
![]()
, ik wil niet allemaal nieuwe kleding moeten kopen voor als ik weer aan het werk ga (de zakelijke outfits...) en ik heb gewoon een stok achter de deur nodig om niet te snoepen. Tot nu toe gaat het best aardig.
![]()
en ik hebben wel af en toe wat irritaties. Moe, alle veranderingen, mijn gevoel dat ik mijn vrijheid kwijt ben. Voorbeeld: Gisteren belde hij dat hij dinsdagmiddag vrij neemt om naar een vriend te gaan. Dat schoot mij in het verkeerde keelgat omdat hij het meedeelde, maar niet overlegd had. Eigenlijk maakte het voor mij niets uit, want als hij niet daarheen zou gaan, zou hij werken, en zou ik nog thuis 'vast' zitten. En hij verontwaardigd, want ik hoef maar te kikken, en dan neemt hij vrij zodat ik eropuit kan. Later bedacht ik dat dat juist is wat me dwars zit: ik moet er om vragen, ik kan niet meer spontaan besluiten weg te gaan. Dat vind ik dus erg wennen, ondanks dat
![]()
Eva
![]()
lief is.