quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:34 schreef linda856763 het volgende:
Succes met de rijles PV! Het is zo fijn als je kunt autorijden.... (ik was redelijk laat met rijbewijs halen, en heb het uiteindelijk gehaald tijdens een burnout periode. Geen goed plan, bij elke 'lastige' les zat ik thuis te janken naderhand. Maar ik heb het gehaald
) - en je bent stoer dat je een kind ter wereld hebt gebracht, en hóe, dat maakt daarbij niet uit!
![]()
Ik moet zelf ook nog even aan een schema wennen hoor! Na de eerste ochtendvoeding slaap ik nog even verder, zo rond 10 uur rol ik uit mijn bed. PC aan, even mail checken, even Fok! bekijken, even dit en even dat, en vóór ik het weet komt Eva weer, en dan heb ik nog niet gedoucht en ontbeten. Goed voornemen: vanaf morgen: eerst de dingen die moeten gebeuren, voor ik achter de pc 'mag'.
En nu maar een brunch
Ik doe mn best!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 07:16 schreef chacama het volgende:
Ingrid wat heerlijk. Hou het positieve gevoel maar lekker lang vast.
Ja, moet toch wel. Ze vroeg wel of het klopt dat de dosering is verhoogd.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:45 schreef Lois het volgende:
Dat zullen toch wel dezelfde zijn denk je ook niet Ingrid? Anders had de apotheek vast wel aan de bel getrokken hoor, hoewel je natuurlijk het ook zelf kunt navragen bij de apotheek.
Tnx! Djeez had het toevallig net op google gevonden! Volgens mn schoonstiefmoe is het een zwaar middel. Volgens mij niet. Iig heeft de ha gezegd dat ik met een licht middel zou beginnen. Dus daar ga ik maar vanuit.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 20:51 schreef pinquit het volgende:
Ingrid; de werkzame stof in tryptizol is amitriptyline.
Nicole, dat zijn echt de vervelende dingen ja.
wat naar voor je nichtje zeg, en haar dochtertjepff moelijk lijkt me dat.
dat blijft volgens mij zolang je leeft, dat je bang bent dat je kind iets overkomt.![]()
bij de bijwerkingen staan dat je heel angstig kan werden. Normaal droom ik nooit zo. Is ook eik een nachtmerrie.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 22:17 schreef Githa het volgende:
Ingrid, nu je dat zegt van dat dromen kan dat best eens kloppen, ik heb ook een tijdje terug AD gekregen en had ook de meest afschuwlijke dromenIk heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |