abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 oktober 2006 @ 14:43:57 #251
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42542822
Mijn oma van 89 gaat uit zichzelf buiten staan roken als ze bij ons is. Zie je een oude vrouw in de hoek als een verslaafde staan paffen. Maar ja ze is er wel al 89 mee geworden.
Als ik met de kinderen naar haar toe ga, dan hebben ze de kleren van de vorige dag aan en als we thuiskomen krijgen ze schoon aan. Ik ben zelf een ex-roker, maar het stinkt zo. (ze rookt niet in hun bijzijn, maar het huis is echt doorspekt van de rook)
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_42543666
Hier gaat ook alles zonder pardon de was in... en het liefst zet ik Amber gelijk in bad, maar dat gaat niet altijdo mdat ik op vrijdags altijd bij mijn ouders eet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42560920

Morgen naar inloopspreekuur mw, ben benieuwd of ze me kunnen helpen en of er een wachtljst is.

Wennie
  woensdag 11 oktober 2006 @ 08:12:27 #254
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42567721
Ik vind roken echt een smerige gewoonte!!!
Zo, dat moest ik even kwijt.

Hier ben ik weer eens wat vroeger opgestaan... Kendahl slaapt tegenwoordig 's ochtends ook nog een paar uurtjes. De rest van de dag eist hij mij op, zodat ik bijna niets kan doen in huis. Dus nu toch maar tegen slaapbehoefte in, huishouden doen..'
'Hey, niemand heeft gezegd dat het makkelijk was!' ... < Ja ja ja! >
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 10:25:24 #255
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42569787
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 08:12 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik vind roken echt een smerige gewoonte!!!
Zo, dat moest ik even kwijt.
Daar zijn rokers het niet mee eens die doen het juist omdat ze het lekker vinden. Maar goed, ik vind het ook vies en smerig en daarnaast ben ik ook nog eens allergisch dus ik ben ook niet echt blij met rook. Hier wordt op zolder of buiten gerookt (man rookt) .
pi_42570201
nee hoor suzanna, ik heb lang gerookt en vond het lekker om te doen maar tegelijkertijd vond ik het ook een erg smerige gewoonte.
pi_42570746
Ben net bij inloopspreekuur mw geweest. Leuk gesprek, leuke vrouw. Ze denkt dat ze me goed kunnen helpen daar. Er is een kleine wachtlijst van 2/3 weken. Als ik na 2 weken nog niks heb gehoord, moet ik zelf ff bellen. Dan komt er eerst een uitgebreid intakegesprek van ruim een uur. En daarna de " gewone" gesprekken.
Morgen de ha bellen over de ad medicijnen. Heb niet het idee dat het werkt, maar slik ze ook nog niet 2 weken. Voel me wel iets beter door een superlief kaartje van mn beste vriendin. En door het idee/gevoel dat er iets gedaan wordt!
  woensdag 11 oktober 2006 @ 11:15:05 #258
45621 Suzanna
Mama van...
pi_42570866
Leuk dat je zo'n lief kaartje hebt gekregen, Ingrid. Kan me voorstellen dat je je daar een stuk beter door kan voelen. Wel jammer zeg, dat je er niet gelijk terecht kunt, maar tegelijkertijd fijn dat het maar 2 weken (hopelijk) duurt. Maar voor jou zal dat erg lang lijken. Hopelijk gaan de medicijnen snel werken! Sterkte

Bixister, volgens mij ben jij dan wel een uitzondering. Of ik ken alleen maar rare rokers ... ik ken er een hoop, en eigenlijk vindt geen van allen het echt een vieze gewoonte. Of ze doen alsof ...
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2006 @ 11:16:29 #259
81992 Githa
pi_42570901
De medicatie gaat ook niet helpen vóór de 2 weken hoor Ingrid, het kan zelfs tot 6-8 weken duren eer je resultaat hebt.
Maar wat fijn dat ze daar denken je te kunnen helpen, dat geeft vast moed
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2006 @ 11:17:51 #260
81992 Githa
pi_42570938
De rokers die ik ken balen er zelf ook wel eens van dat ze roken, en vinden het idd een smerige dan wel ongezonde gewoonte, maar ondervinden gewoon erg veel moeite om te stoppen.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:20:29 #261
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42572507
Er komen de laatste tijd steeds meer enge scenario's in me op over wat er allemaal kan gebeuren. Vooral onwaarschijnlijke dingen die ik hier maar niet zal herhalen, is niet leuk. En ik weet heus wel dat meer moeders dat hebben en waardoor het komt. Maar het waarom weten, maakt het er niet minder op.
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2006 @ 12:23:17 #262
81992 Githa
pi_42572568
Dat is idd niet leuk PV en zoals je zelf al zegt hebben veel moeders daar last van, het is de angst die je voelt omdat je tevens ook de gehele verantwoordelijkheid voelt
Je moet dat toch proberen los te laten, iig voor een deel want je hebt nu eenmaal niet alles in de hand, je kan jezelf er behoorlijk gek mee maken.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:51:32 #263
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42573334
Ik ben al een beetje:
Gehehe, ik kan iig nog grapjes maken.
  woensdag 11 oktober 2006 @ 12:55:07 #264
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_42573430
PV, ik ben het met je eens hoor Roken en die lucht die overal in gaat zitten is echt En verder Hopelijk kan je die enge scenario's een beetje loslaten.

Ingrid, AD-medicijnen werken vaak pas na 2 a 3 weken en na een week of 6 kan je pas echt beoordelen of ze werken of niet en zoja, dan moet je ze ook voor langere tijd slikken en daarna rustig afbouwen. Wel fijn dat je nu eindelijk met iemand kan praten, want dat is de belangrijkste stap. De medicatie is slechts ter ondersteuning.

Nou, ik heb vandaag weer een dip. Had me voorgenomen vanalles te doen, maar ik ben vandaag jarig en ik vind er niks aan alleen thuis te zijn
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2006 @ 13:14:00 #265
81992 Githa
pi_42574065
Wennie, ben je jarig.... gefeliciteerd
alleen thuis zijn is dan niet leuk kun je niet bij iemand op visite of iets leuks gaan doen?
  woensdag 11 oktober 2006 @ 13:31:06 #266
56471 pinquit
oh my lama!
pi_42574479
haha PV herkenbaar.. van die stomme dingen, dat je erna echt denk; hoe kom ik erbij
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_42582752
Deze moeder is net alleen de stad ingeweest. Manlief had een vrije dag, en ik vanmiddag dus ook. Wat vond ik er van.... Mmm, wel fijn, ff niks, en mijn gang kunnen gaan, maar Eva was wat van streek toen ik wegging, en dat vond ik helemaal niet leuk. Uit handen geven is nog niet makkelijk.
Maar goed, ik heb schoenen voor mezelf gekocht, en een jurk gepast - en ook snel weer uitgedaan, die 6 kilo die er nog zit, plus flubberbuik, zijn nog iets te obvious. En natuurlijk heb ik ook dingetjes voor Eva gekocht - de meeste nuttig, maar toch.
Eva
pi_42582896
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 12:55 schreef Wennie het volgende:

Ingrid, AD-medicijnen werken vaak pas na 2 a 3 weken en na een week of 6 kan je pas echt beoordelen of ze werken of niet en zoja, dan moet je ze ook voor langere tijd slikken en daarna rustig afbouwen. Wel fijn dat je nu eindelijk met iemand kan praten, want dat is de belangrijkste stap. De medicatie is slechts ter ondersteuning.

Nou, ik heb vandaag weer een dip. Had me voorgenomen vanalles te doen, maar ik ben vandaag jarig en ik vind er niks aan alleen thuis te zijn
Vandaar dat ik zei dat ik ze nog niet 2 weken slik. Dat bedoelde ik eik te zeggen. Maar dan heb ik de dokter vast verkeerd begrepen. Ik dacht dat je na 2 weken kon merken of het werkt. Of dan iig iets verschil moet merken. Als ze werken idd lang slikken, misschien wel maanden.
Maar goed, moet morgen iig de ha bellen.

Wennie gefeliciteerd! Heb je nog visite gehad?
pi_42584247
Ingrid, misschien merk je pas achteraf dat dingen wat makkelijker gaan? Ik weet niet hoe uit te leggen, maar toen ik het geestelijk moeilijk had, (paar jaar geleden) kon ik pas achteraf ergens een stijgende lijn aanwijzen, niet op het moment zelf...

Wennie, gefeliciteerd

weet niet of ik het hier mag vragen, maar weet ook niet waar dan wel: ik wil graag een canvasfoto van Eva laten maken, voor in de huiskamer. Nu is hier een kortingsactie met een actiecode uit de Kampioen van mei of juni, maar die ligt bij ons allang bij het oud papier. Heeft iemand nog die Kampioen liggen?
Eva
pi_42601518
linda, ik zal eens ff kijken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_42602894
Gisteren ben ik voor het eerst naar buiten geweest met Lis. Wat was dat heerlijk zeg na een week op bed liggen omdat ik me zo ontzettend slap en moe voelde. Even een rondje gelopen en de buurt heeft haar bewonderd. We kregen een roze hortensia van de mevrouw van de bloemenstal en daarna heeeeeerlijk op een terrasje in de zon gezeten. Echt, ik voel me stukken beter!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42603315
Zo fijn, lekker in het zonnetje! . Ik ga vandaag ook maar weer eens op stap met Eva denk ik!
Eva
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:36:49 #273
24188 Belana
kloon van belana
pi_42603652
lekker snoopy buiten is ook echt fijn Dat vond ik wel prettig nu aan in de zomer bevallen, dat je dan lekker naar buiten kan. (met liam was het dus januari en koud en sneeuw en storm... )

Ik moet maandag weer aan het werk... heb er een erg dubbel gevoel over. aan de ene kant wel zin (ook leuk om lois weer vaker te zien) en aan de andere kant wil ik Ezra nog helemaal niet los laten...
Maarja, geen keus he.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 oktober 2006 @ 10:50:47 #274
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_42603999
Jeetje, nu al weer Belana. Hoe veel uur ga je werken?

Wij zijn een keer naar buiten geweest met Simon, klein blokje om maar ik vond het best vreemd. Voel me lichamelijk ook niet optimaal, flink buikpijn, vloeien lijkt soms iets toe te nemen en de wond is ook nog niet echt mooi aan het helen.
Wil eigenlijk vanmiddag ook wel eventjes naar buiten, maar dan moet ik alleen en dat durf ik niet zo goed.
Voel me verder mentaal wat beter, ben gisteren voor het eerst alleen geweest met SImon, vandaag ook weer. Vandaag voor het eerst nog geen huilbui gehad, de afgelopen dagen was het telkens brullen.
Heb erg het idee dat ik me verveel, omdat ik van voeding naar voeding leef. Terwijl er genoeg te lezen is of te schrijven. Tijdens de zwangerschap heb ik me geen moment verveeld.

Ook de borstvoeding heeft impact, qua onzekerheid maar ook het gevoel nu te moeten, terwijl we het eerst konden delen met de fles.

Ik zweet 's nachts trouwens als een otter, is dat normaal na een bevalling? Kwestie van hormonen?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_42604115
PM-girl, ik was de eerste weken na de bevalling ook heel zweterig, niet allen 's nachts, maar ook overdag. Dat is langzaam wel minder geworden, dus misschien inderdaad wel hormonaal.
pi_42604185
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik zweet 's nachts trouwens als een otter, is dat normaal na een bevalling? Kwestie van hormonen?
Volgens mij wel! Ik had het tenminste ook. En, normaalgesproken hebben we bijna altijd een paar ramen open 's nachts, maar nu niet, vanwege de temperatuur van Eva..
Sterkte PM-girl, langzaam maar zeker zul je meer vertrouwen en ritme vinden, hoop ik
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 10:36 schreef Belana het volgende:
lekker snoopy buiten is ook echt fijn Dat vond ik wel prettig nu aan in de zomer bevallen, dat je dan lekker naar buiten kan. (met liam was het dus januari en koud en sneeuw en storm... )

Ik moet maandag weer aan het werk... heb er een erg dubbel gevoel over. aan de ene kant wel zin (ook leuk om lois weer vaker te zien) en aan de andere kant wil ik Ezra nog helemaal niet los laten...
Maarja, geen keus he.
Ik heb nu ook al wel weer zin om wat te werken. Maar aan de andere kant vond ik het gisteren al moeilijk om een paar uurtjes alleen de stad in te gaan, dus dat zal nog een heel dubbel gevoel geven op 2 januari...
Eva
pi_42604187
Jeetje Belana, mag jij ook al weer aan het werk.. wat gaat het allemaal snel zeg...

PM, dat gevoel had ik in het begin ook heel erg.. leven van voeding tot voeden... Alleen maar verschonen, flesje, boertje, even knuffelen en slapen en dat steeds weer...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:30:57 #278
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42605027
Belaan ook al weer aan het werk? Dat gevoel had ik ook. En nog hoor, mijn verlof is voor mijn gevoel veel te kort geweest. Maar het kon even niet anders.

Zweten Ja hoort er idd bij. 1 troost; het gaat over.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:46:14 #279
24188 Belana
kloon van belana
pi_42605472
PM, let je wel op jezelf? rustig aan hoor! Naar buiten is wel lekker, zowel voor de verse moeder als voor de baby, maar je moet wel op jezelf letten in het begin.

weten jullie, mijn verlof is zelfs al 3 weken voorbij! Ik had er nog vakantie achteraan geplakt! Ik ga 3 dagen werken (24 uur) op maandag woensdag en vrijdag.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:10:44 #280
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_42606199
O ja, ik ben weer ongesteld. Na 16.5 week.
Ik zat er al voor mijn gevoel al weken op te wachten. En vanochtend tijdens het sporten zat ik nog stiekum te rekenen dat 'stel je voor dat ik per ongeluk toch zwanger ben, hoe lang zou dat dan kunnen zijn'? Om vervolgens bij het omkleden te zien dat dat dus niet het geval was.
Ik had het ook aan Cas kunnen merken met zijn onregelmatige drinkgedrag natuurlijk.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 15:05:54 #281
94046 PM-girl
pi_42611080
Ik heb vandaag voor het eerst een lekker dagje, tot nu toe! Andere dagen de afgelopen week had ik me al verveeld, gehuild of beroerd gevoeld. Lekker hoor!
Heb alleen last van verstopping, weer, hoewel het na de bevalling best goed ging, is het nu weer mis. Daarom heb ik ook buikpijn denk ik, het vloeien lijkt wel bijna over nu.

Dutchie, weer ongesteld. Dat mis ik absoluut niet, dus hoop er ook 16 weken op te mogen wachten!
*
pi_42613980
Ik wil bij de volgende bevalling alles zonder hulp doen... dat gevoel heb ik nu al een tijdje.
Geen tang, geen pomp. Ik had met Kendahl nou niet de indruk dat het aan mij lag.. ik bedoel.. hij lag niet helemaal goed met zijn gezicht.
Maar stel nou dat het bij de volgende net zo gaat? Ben ik dan niet goed genoeg?
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:44:05 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_42614068
PV, daar doe je toch niks aan meisje! En Liam is met de vaccuum gekomen vanwege verkeerd omliggen met het gezichtje en Ezra kwam gewoon, dus het zegt niks. En meestal gaat een 2e sowieso veel makkelijker geen zorgen daarover en dat je niet goed genoeg zou zijn is natuurlijk onzin!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 12 oktober 2006 @ 16:46:29 #284
94046 PM-girl
pi_42614158
PV, idd, wat Belana zegt.

Ik dacht ook dat mijn bevalling dus geholpen moest worden omdat ik niet goed genoeg perste. Maar de kraamhulp zei ineens een keer dat Simon nog een draai moest maken en dat deed hij niet vlug genoeg. Al met al zal het een combinatie zijn geweest van vermoeidheid en de uitblijvende draai, maar ik voel me niet meer zo schuldig over het feit dat het niet lukte en er dus ingegrepen is.
*
  Licht Ontvlambaar donderdag 12 oktober 2006 @ 16:46:59 #285
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42614176
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 16:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik wil bij de volgende bevalling alles zonder hulp doen... dat gevoel heb ik nu al een tijdje.
Geen tang, geen pomp. Ik had met Kendahl nou niet de indruk dat het aan mij lag.. ik bedoel.. hij lag niet helemaal goed met zijn gezicht.
Maar stel nou dat het bij de volgende net zo gaat? Ben ik dan niet goed genoeg?
Huh? Hoe kom je daar nou bij meid Je hebt een prachtkereltje gebrouwen, dat het van in de buik naar uit de buik niet volgens het boekje liep, dat is toch niet erg?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_42614438
hier gaat het niet zo.. ben verkouden, last van mijn keel en kan weinig hebben vandaag.
Omdat Sarah nog steeds weinig drinkt, maak ik me daar ook nog druk om.

PV
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_42615138
Je hebt gedaan wat je kunt PV, dat is fantastisch toch? Hoe het gaat het er niks mee te maken of je goed bent of niet. Gewoon een kwestie van geluk of pech. Ga jezelf nou niks wijsmaken. Je hebt het goed gedaan!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 12 oktober 2006 @ 17:56:11 #288
108648 cattie
lieve moeder
pi_42616037
PV, je hebt je best gedaan en natuurlijk ben je wel goed genoeg!
Ik vind het heel opvallend dat veel vrouwen (inclusief ikzelf) die bij de bevalling hulp hebben gehad, het gevoel hebben "gefaald" te hebben of het niet goed gedaan te hebben. Terwijl dat (als ik rationeel nadenk) dat natuurlijk helemaal niet het geval is! We hebben toch echt de hele zwangerschap zelf gedaan en meestal ook een heel groot deel van de bevalling.

Bij mezelf merk ik dat mijn bevalling nog steeds een "rauwe wond" is geestelijk. Ik droom er veel over de laatste tijd en telkens als ik erover nadenk kan ik wel huilen. Gelukkig hebben ze in het ziekenhuis toegezegd dat bij een volgende bevalling het persen max 1 uur zal duren, daarna wordt er ingegrepen. Waarschijnlijk doormiddel van een ks, de vacuumpomp zal vermeden worden (tenzij noodzakelijk in het belang van het kind). Ik wil namlijk geen vacuumpomp meer, ik vond het heel erg verschrikkelijk. Bij een ks heb ik lichamelijk meer tijd nodig om te herstellen, maar geestelijk zal dat veel beter voor mij zijn.
Mede door de bevalling van Ive zit een tweede niet in de korte termijn planning. Eerst dit maar eens verwerken.

Verder gaat het trouwens prima met mij. Ik werk weer en vind het fijn. Weer lekker even met andere dingen bezig zijn. Al ben ik ook weer heeeel blij als ik Ive zie!
pi_42617915
Jullie hebben wel gelijk. Ik ben zelf ook verbaasd over dat ik dat nu zo voel, terwijl ik dat net na de bevalling helemaal niet zo voelde. Misschien ben ik wel een beetje perfectionistisch over het allemaal goed willen doen qua moederschap. Het gaat eigenlijk wel prima heb ik het idee. Tuurlijk heb ik mijn 'ups en downs', maar die heeft iedereen wel.

edit: Whelp! Ik heb morgen mijn eerste rijles..... heb net gebeld wanneer het schikte en meteen morgen!
ik mis hier op Fok! nog een zenuwachtige of bange smiley
pi_42618058
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 19:00 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
edit: Whelp! Ik heb morgen mijn eerste rijles..... heb net gebeld wanneer het schikte en meteen morgen!
ik mis hier op Fok! nog een zenuwachtige of bange smiley
Autorijden is leuk!!!
Syllables govern the world
pi_42621527
PV Ik herken het gevoel wel. Ik ging halverwege naar het ziekenhuis omdat het niet opschoot. En kreeg pijnstilling (die niet hielp) en heb uiteindelijk een knip gehad en er werd meegedrukt op mn buik.
Ik wilde gewoon thuis bevallen.

Hier gaat het redelijk. Vandaag met mn ouders en Kim naar het winkelcentrum geweest. Kim is lekker verwend met kniekousjes, een grote muisknuffel en 1e (slappe) schoentjes.
Ik heb een lekkere cheeseburger en milkshake gehad. Was gezellig.
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 00:22:35 #292
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_42629041
Ik heb juist ervoor gekozen om in het ziekenhuis te bevallen, omdat ik toen tussen twee woningen in zat en de zekerheid van een plaats om te bevallen wilde hebben.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 13 oktober 2006 @ 01:18:15 #293
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_42630356
Tsja en ik heb een perfecte bevalling gehad, maar ruim vier weken te vroeg en met een vervelend staartje. Zo zie je maar PV, het gaat niet om het hoe maar om het resultaat
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 07:16:27 #294
144006 chacama
Ondernemend!
pi_42632163
Ingrid wat heerlijk. Hou het positieve gevoel maar lekker lang vast.
pi_42633211
pv, je eerste rijles op vrijdag de dertiende. stoer! succes, het begin is vooral erg leuk vond ik, pas op het laatst als een paar hardnekkige foutjes er maar niet uit willen begint het vervelend te worden. en over je bevalling: mafkees. jammer dat 't nodig was maar dat ligt toch niet aan je instelling oid?
pi_42633250
Spannend PV!! En rijden is leuk joh!!
Heel veel succes vandaag!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:08:03 #297
81992 Githa
pi_42633284
PV, succes vandaag...rijden is idd leuk en zóóóóóó makkelijk als je het kan
pi_42633939
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 09:04 schreef bixister het volgende:
pv, je eerste rijles op vrijdag de dertiende. stoer!
Bix weet je wel op te peppen voor die rijles zie ik
Succes!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_42634814
ja he.
pi_42635365
PV succes met rijles!

Ingrid fijn dat je leuke dingen hebt gedaan, dat geeft toch weer ff extra energie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')