Daar zijn rokers het niet mee eensquote:Op woensdag 11 oktober 2006 08:12 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik vind roken echt een smerige gewoonte!!!
Zo, dat moest ik even kwijt.
Vandaar dat ik zei dat ik ze nog niet 2 weken slik.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:55 schreef Wennie het volgende:
Ingrid, AD-medicijnen werken vaak pas na 2 a 3 weken en na een week of 6 kan je pas echt beoordelen of ze werken of niet en zoja, dan moet je ze ook voor langere tijd slikken en daarna rustig afbouwen. Wel fijn dat je nu eindelijk met iemand kan praten, want dat is de belangrijkste stap. De medicatie is slechts ter ondersteuning.
Nou, ik heb vandaag weer een dip. Had me voorgenomen vanalles te doen, maar ik ben vandaag jarig en ik vind er niks aan alleen thuis te zijn
Volgens mij wel! Ik had het tenminste ook. En, normaalgesproken hebben we bijna altijd een paar ramen open 's nachts, maar nu niet, vanwege de temperatuur van Eva..quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik zweet 's nachts trouwens als een otter, is dat normaal na een bevalling? Kwestie van hormonen?
Ik heb nu ook al wel weer zin om wat te werken.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:36 schreef Belana het volgende:
lekker snoopybuiten is ook echt fijn
Dat vond ik wel prettig nu aan in de zomer bevallen, dat je dan lekker naar buiten kan. (met liam was het dus januari en koud en sneeuw en storm... )
Ik moet maandag weer aan het werk... heb er een erg dubbel gevoel over. aan de ene kant wel zin (ook leuk om lois weer vaker te zien) en aan de andere kant wil ik Ezra nog helemaal niet los laten...
Maarja, geen keus he.
Huh? Hoe kom je daar nou bij meidquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik wil bij de volgende bevalling alles zonder hulp doen... dat gevoel heb ik nu al een tijdje.
Geen tang, geen pomp. Ik had met Kendahl nou niet de indruk dat het aan mij lag.. ik bedoel.. hij lag niet helemaal goed met zijn gezicht.
Maar stel nou dat het bij de volgende net zo gaat? Ben ik dan niet goed genoeg?
Autorijden is leuk!!!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:00 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
edit: Whelp! Ik heb morgen mijn eerste rijles..... heb net gebeld wanneer het schikte en meteen morgen!![]()
ik mis hier op Fok! nog een zenuwachtige of bange smiley
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:04 schreef bixister het volgende:
pv, je eerste rijles op vrijdag de dertiende. stoer!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |