Lieve Luchtbel,
Ik zou je zoveel kunnen zeggen hoe dit en hoe dat, maar dat heeft geen zin, je "verwerkt"en je doet toch de dingen op een voor jou zo een vertrouwde,fijne mannier.
Het is moeilijk om verder te gaan, om alles op te pakken en maar door gaan.
Het heeft tijd nodig, het is makkelijk he om het zo neer te zetten, maar doe het eens.
En inderdaad de "commentaren"je bent nog zo jong, dat wil je niet eens horen, daar staat je hoofd niet naar.
Jou hoofd staat naar dat gene wat in jou buik zich zou moeten ontwikkelen volgroeien tot een kindje, jullie kindje...
Maar zet die "commentaren/goed bedoelde adviezen"maar eens naast je neer, ook vaak niet het makkelijkste, ze doen je nog vaker doen twijfelen.
Het is niet gemakklijk hè Jolietje die er werkelijk niets van snapt, maar wel merkt dat mama niet zo goed in haar vel zit.
Het komt uiteindelijk allemaal wel goed Lieve Luchtbel, en dan kun je op een gegeven moment weer net zo genieten van Jolie en van je vriendje van al die kleine bijzondere apparte vreemde en noem het allemaal maar op momenten
![]()
Panniekaanvallen, poeh zijn geen pretjes, je word er zo moe van, ze maken je bang,
probeer je te ontspannen tijdens een aanval krijg je dan te horen... nou geloof mij zelfs mij lukt dat niet.
Gelukkig heb je de juiste mensen om je heen, waarop je terug kunt vallen, mensen die naar je luisteren, mensen die een poging doen om je te begrijpen, die je willen helpen.
Lieve Luchtbel, ook bij jou komt er na alle regen, ook snel weer zonneschijn, en hoe snel jou snel zal zijn, dat zal de tijd leren.
Je blijft voor mij nog steeds een prachtmens
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...