quote:Githa, dank je dat je het allemaal nog even wilt uitleggen aan mij/ons. Wat gaat de tijd dan snel (gelukkig) dat hij maandag aan de beurt is. Hij is nu al weer wat ouder, dus ben benieuwd hoe hij het nu ervaart. Volgens mij gaat ie jullie gewoon versteld doen staan. Het is zo'n bikkeltje.
Ik wens jullie alle kracht toe voor de komende tijd en hoop van harte dat deze operatie succesvol is en vooral ook de laatste!
Ik ga voor jullieen een kaarsje branden maandag.
![]()
Ik heb er wel een goed gevoel bij.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:50 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Sterkte ermee Ingrid, dat slecht slapen en moe zijn herken ik.
Spannend, maar wel een goed gevoel erbij gehad Ingrid?
Ik had door de anti-deprèsiva's aldoor dorst en was uber emotioneel
Ik ken het niet. Is dat een soort toelage die je krijgt als je als moeder niet buitenshuis werkt?quote:Op donderdag 2 november 2006 20:50 schreef Ingrid19 het volgende:
Ik krijg wel de heffingskorting van zo'n 170,- per maand.
Daarvan koop ik dan iets voor mezelf. Al is het nu meer om de tandartsrekening van te betalen.![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:17 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik ken het niet. Is dat een soort toelage die je krijgt als je als moeder niet buitenshuis werkt?
Dus de werkende partner vraagt het aan voor de niet werkende partner? Kan dus ook zo zijn dat de moeder hem aanvraagt voor de vader? (hypothetische vraag)quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:34 schreef m@x het volgende:
[..]
. Dat is de heffingskorting voor de niet-werkende partner. Kan je bij de belastingdienst aanvragen.
Hoiquote:Op donderdag 2 november 2006 17:05 schreef PM-girl het volgende:
Owlet, kan het zo goed voorstellen je gevoel, maar je hebt voor jezelf en je dochter gekozen, heel goed!!
Linda 87nog iets, hoe is het met jou? Al even niet gezien op Fok?
Heb het een tijdje geleden aangevraagtvoor mijn vriend, ik had wel een inkomen en hij toendertijd niet.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:36 schreef PM-girl het volgende:
Dus de werkende partner vraagt het aan voor de niet werkende partner? Kan dus ook zo zijn dat de moeder hem aanvraagt voor de vader? (hypothetische vraag)
niks gemist hoorquote:Op vrijdag 3 november 2006 15:33 schreef Ingrid19 het volgende:
Evenstar, ik heb blijkbaar iets gemist. Maar sterkte ermee.
Ok. Dan ga ik de kinderkorting aanvragen. Enig idee wie van ons het aan moet vragen?quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:13 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Heb het een tijdje geleden aangevraagtvoor mijn vriend, ik had wel een inkomen en hij toendertijd niet.
Ingrid daar zit geen kinderkorting in.
Ja, maar ik snapte mezelf eerst ook niet!quote:Op zaterdag 4 november 2006 15:38 schreef dutchie het volgende:
Linda, vaak denken wij als vrouwen dat onze mannen onze gedachten kunnen lezen. Dan hebben wij van allerlei scenario's in ons hoofd en gaan we er vanuit dat hij die ook heeft. En dan zijn we verontwaardigd als hij dat niet heeft.
Soms moeten we idd niet zoveel denken, maar ook eens hardop uitspreken. Een beetje het 'mannen komen van Mars en vrouwen van Venus'verhaal.
quote:Op zondag 5 november 2006 21:37 schreef dutchie het volgende:
Hé waar is Sjak eigenlijk?
quote:Op zondag 5 november 2006 21:45 schreef Bar_en_Mar het volgende:
is die niet met vakantie Dutchie
Was het maar waarquote:Op zondag 5 november 2006 21:46 schreef dutchie het volgende:
Ja, dat idee heb ik ook.
Anders zet je het even in der PM MarjoleinAquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:02 schreef MarjoleinA het volgende:
@ texelonia
Je woont in Utrecht he?
Ik heb maby wel iets in omgeving van Utrecht.
Ligt vlakbij het station hier dus goed te bereiken.
Weet niet of je wel of niet fulltime wil?
Het is telef / recep en licht secretaresse werk iig.
Ik heb een mailtje gestuurd naar het adres in je profielquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:02 schreef MarjoleinA het volgende:
@ texelonia
Je woont in Utrecht he?
Ik heb maby wel iets in omgeving van Utrecht.
Ligt vlakbij het station hier dus goed te bereiken.
Weet niet of je wel of niet fulltime wil?
Het is telef / recep en licht secretaresse werk iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |