abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 november 2006 @ 22:01:40 #276
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_43669991
Misschien krijgt kim wel een brusje? Of bedoel je dat niet te zeggen ingrid?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  zaterdag 18 november 2006 @ 23:29:04 #277
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43672751
Helegaar vergeten te vertellen, mijn huisarts had weer eens vrije dagen

Heb hem donderdag eindelijk te pakken gehad en dinsdag om 10 over 8 ( ) heb ik een afspraak staan om mijn hormonnhuishoudeing, ijzergehalte, vitaminepeil en weet ik veel wat allemaal te laten checken ivm die haaruitval! Wordt vervolgd dus!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_43672853
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 22:01 schreef Neuk het volgende:
Misschien krijgt kim wel een brusje? Of bedoel je dat niet te zeggen ingrid?
Ja en nee.

Ik heb zo'n 3 weken geleden getest. En niet zwanger. Ook aan de ha voorgelegd.
Er is/was een hele kleine kans op zwangerschap. Theoretisch gezien.
Maar ik heb verder geen klachten. Wel telkens " ongesteldheidskramp".

Een brusje is op zich wel welkom, maar financieel zeer moeilijk. Dus liever nu (nog) niet.
Misschien over een paar jaar, ligt eraan hoe we er dan voor staan.
  zondag 19 november 2006 @ 09:50:32 #279
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43678437
Ik ben gisteravond voor het eerst weer met vriendinnen op stap geweest! Ik had er heel veel zin in. Heb een uur voor de spiegel gestaan en mijn hele kleerkast doorgepast. Net als vanouds, niet wetende wat ik moest aantrekken.
Vlak voor we zouden gaan stond ik bij Thies zijn bedje en begon ik toch te huilen. Ik belde een vriendin: "Boehoehoe Ik ga wel mee hoor, snik... snif, maar ik moet zo hui-hui-len.... "
Uiteindelijk was het erg gezellig. Heerlijk gedanst. Tot ik een toeschietreflex kreeg (ik voelde mijn boezem zo op en neer deinen bij het dansen, ben ik niet gewend... ). Vanaf dat moment heb ik alleen nog maar aan Thies kunnen denken.
Kortom, om 23.45 was ik weer netjes thuis!

Het losmakingsproces is begonnen...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  † In Memoriam † zondag 19 november 2006 @ 10:42:24 #280
81992 Githa
pi_43678909
Moonah, ik vind het wel super stoer dat je bent geweest hoor mijn eerste keer zonder Jordy was bij de kapper en ik werd ook nog geknipt door een hoog zwangere, dat hielp er niet echt aan
  zondag 19 november 2006 @ 11:48:02 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_43679895
ah moonah je klinkt zooooo liefdevol, echt mooi om te lezen
stormy waters...
sailin'
pi_43700021
Moonah, klinkt heel lief!
Toen Kim 3 weken was, ging Kim al logeren! Ivm een trouwerij. Was heel erg wennen!

Nu is het soms nog wel moeilijk om Kim uit logeren te brengen. Maar ook wel weer lekker. Wel goed en normaal dat we haar dan missen, toch?

Vrijdag personeelsfeest, dan blijft Kim bij mijn ouders logeren.
  maandag 20 november 2006 @ 10:39:13 #283
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43710749
Moonah!!
Kijk, ik wandel een dagje, jij gaat een avondje uit!! Leuk hoor! Maar moeilijk is het!
We hebben hier 1 oppasuurtje achter de rug, pfff, vond ik ook niks hoor.

Gisteren een feestje gehad en Simon lekker bij me gehouden in de draagdoek. Dat voorkwam ook dat mensen hem vast wilden houden en ze konden hem toch zien! Heerlijk, dan heb ik echt het gevoel: van mij!!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 20 november 2006 @ 10:42:44 #284
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43710835
quote:
Op maandag 20 november 2006 10:39 schreef PM-girl het volgende:
We hebben hier 1 oppasuurtje achter de rug, pfff, vond ik ook niks hoor.
Nou, dát vind ik helemaal stoer! Jullie waren allebei weg? Een 'vreemde' oppas? Daar moet ik écht nog niet aan denken...
Thies was gewoon lekker bij zijn papa.
quote:
Gisteren een feestje gehad en Simon lekker bij me gehouden in de draagdoek. Dat voorkwam ook dat mensen hem vast wilden houden en ze konden hem toch zien! Heerlijk, dan heb ik echt het gevoel: van mij!!
Dat klinkt heel fijn. Ik heb ook zo'n draagdoek, maar wij zijn van die schijterds. We hebben hem nog niet gebruikt omdat we bang zijn dat Thies eruit valt...
Ik ga het vandaag weer eens proberen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 20 november 2006 @ 10:57:27 #285
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43711161
Moonah, de oppas was schoonmoeder, dus niet onbekend, maar.....

En die draagdoek, hier een beetje offtopic, maar Thies is bijna zes weken toch? Dan mag hij er namelijk zittend in. Ik weet natuurlijk niet welke draagdoek je hebt, maar ik stuur je wel even een mail ter verduidelijking!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 20 november 2006 @ 11:40:53 #286
103793 kozakken
Living the life
pi_43712253
De draagdoek is geweldig Moonah! (Pas bij Romme aangeschaft, maar ik ben zo enthousiast)
Echt heerlijk, dat lekkere warme lijfje tegen je aan en dan dat buikje wat zo mooi op en neer gaat tegen jouw buik
Eerste paar keer is uitfiegelen, maar het lukt na verloop van tijd steeds gemakkelijker!

[ Bericht 50% gewijzigd door kozakken op 20-11-2006 11:41:27 (vraag in het babietjestopic geplaatst ipv hier) ]
  maandag 20 november 2006 @ 13:38:04 #287
103793 kozakken
Living the life
pi_43715361
Voordat ik het vergeet: Mwana.. hoe gaat het met jou en jullie?
En met jullie mannetjes? Gaat het goed met de opname? En hoe gaat het met wmanaman. Begint hij ook een beetje op adem te komen?
  maandag 20 november 2006 @ 17:54:56 #288
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_43722664
Tex, gaat het wel goed met je? Ik ben niet echt bijgelezen maar volgens mij heb ik je nauwelijks ergens meer zien posten de laatste tijd? Ik hoopv oor je dat er snel wat meer positieve dingen zijn bij jullie hoor

Hier gaat helaas nog steeds maar matig. Ik ben de afgelopen weken wel echt wat rustiger geworden maar ik voel me soms nog steeds zo wanhopig en rot. En iedere keer als ik me zo voel, voel ik me zo naar en twijfelachtig over mijn gevoelens voor Jolie. Over mijn rol als moeder.
Zo ontzettend rot vind ik dat, want het is zo'n knap kindje en ik hou zo veel van haar. Ik probeer het haar echt te laten merken maar soms lijkt het gewoon alsof het helemaal niet gaat. Terwijl het met haar eigenlijk gewoon heel goed gaat. Ik probeer die gevoelens echt zo min mogelijk te hebben maar het komt steeds terug. Misschien kan ik er nu ook gewoon niet doorheen kijken en moet ik mezelf niet druk gaan maken over hoe ik mezelf zie in haar leven en hoe ik haar wil opvoeden en gewoon even gewoon meegaan in die dingen. Als dat gaat. Aan de andere kant is het natuurlijk wel een klein peutertje dat opgevoed moet worden, uitleg nodig heeft, dingen moet en vooral wil leren en dat zo veel vraagt en liefheeft. Het zou echt heel fijn zijn, als wij gewoon even weer gelukkig waren. Het was misschien niet perfect allemaal voorheen maar zo fijn als soms dingen waren met haar, ik denk dat dat wel het dichtst bij geluk ligt. Nu is het zo stil en gespannen steeds 'thuis' en alles is zo vermoeiend dat ik me soms afvraag of we ooit wel weer zo zullen worden. En mensen zeggen, je moet wat meer dit, probeer eens wat meer dat, jaag dat kind een speeltuin door, verwen haar desnoods, eet de hele week buitenshuis als dat makkelijker gaat maar zo werkt het gewoon niet. Helaas. Zo werkt het niet als alles aan jezelf pijn doet en een dekbed over je heen als een last voelt, ipv gewoon een warm bed. Hoe kun je ooit die dingen opzij zetten om haar weer lekker in bed te nemen en te vertroetelen. En als ik het kon, dan zette ik heus wel een gezellig gezicht op en ging ik met haar leuke dingen doen. Ik zou een moord doen voor een vrijdag waarop we denken, fijn morgen weekend. En dat we dat dachten is nog helemaal niet zo lang geleden. Maar ik zou zoiets zo graag weer even willen voelen. Voor mezelf en zo ontzettend veel voor haar.
pi_43723392
Ach Luchtbel, kweet niet wat te zeggen behalve :
Eva
  maandag 20 november 2006 @ 19:19:01 #290
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43724926
Lieve luchtbel toch. Wat moeilijk. Ik denk echt, heel erg, dat als jij je over een tijdje beter voelt, dat dat gewoon op tijd is voor Jolie. Gewoon er zijn is best voldoende voor nu. En als je je over een tijdje wat beter voelt, haal je de schade gewoon dubbel en dwars in.
Voor wat het waard is: ik heb een depressieve, psychotische moeder. Niet altijd hoor, gewoon, soms gaat het een tijdje niet. En echt, behalve een paar vervelende herrinneringen heb ik er niets aan overgehouden. De tijden dat het wel goed ging en gaat zijn zoveel belangrijker en beter dan af en toe de terugvallen.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 20 november 2006 @ 19:51:49 #291
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_43726131
Luchtbel, wat is het toch kut.
Zit ik stomme puzzels te plaatsen, zie ik nu hoe jij je steeds voelt. Ik wou dat ik iets voor je kon doen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_43726658
Luchtbel
  Jubileum moderator maandag 20 november 2006 @ 20:21:18 #293
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_43727121
Tex ik ben ook benieuwd hoe het met jou gaat. Ik denk vaak aan jullie.

Luchtbel, ik wou dat ik iets kon doen of zeggen wat het leven makkelijker voor je maakt. Ik heb ook geen woorden die toereikend zijn alleen maar een dikke
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 20 november 2006 @ 22:04:08 #294
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_43730831
Ja ik weet ook niet. Soms moet ik zoiets gewoon even kwijt ofzo. Aan de andere kant weet ik echt wel dat het met Jolie goed gaat namelijk. Ik zie haar zoveel kunnen en zoveel zijn dat ik gewoon wel weet dat het goed zit ergens. Maar het is nogal kut als ik het niet zo voel, helaas.

Lishe, ik weet het. En ik weet ook dat het niets hoeft te zeggen. Maar ik ben zelf iemand die wel wat over gehouden heeft aan bepaalde dingen van mijn moeder. Waarschijnlijk op een heel ander niveau maar het speelt wel mee soms. Daarom dat ik er nu ook veel tijd in wil steken om hier bovenop te komen, niet alleen voor mezelf en voor haar nu. Maar voor de toekomst, van alletwee.
  maandag 20 november 2006 @ 22:48:57 #295
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_43732095
Luchtbel, jij weet het het beste. Jij bent haar mam. En jezelf zegmaar. Heel, heel veel succes en sterkte, ik vind het knap dat je alles zo verwoorden kan. Veel goede moed bij het maken van een hele, hele mooie toekomst voor jou en je Jolie.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 20 november 2006 @ 23:00:50 #296
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_43732557
Luchtbel, wat is het toch allemaal vreselijk moeilijk. Ik zou de tijd wel vooruit willen schreeuwen, voor jou en voor Sugar en voor zoveel meer mensen, naar een nieuwe periode waar alles beter en makkelijker zou gaan. Maar zo werkt het niet, helaas. En dus weet ik verder niks te zeggen, behalve dat ik vertrouwen heb in jou en in Jolie en in jullie relatie. Dat gaat gewoon goedkomen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 20 november 2006 @ 23:04:23 #297
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_43732704
Ik zit hier gewoon te huilen om je woorden Bel.. om wat jij moet voelen, ik kan het niet eens benaderen, maar als ik me al zo kut voel door te lezen hoe jij je voelt... wat moet er allemaal wel niet in je omgaan!

Lief belletje, met je prachtige dochter.. ik denk aan je!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 21 november 2006 @ 06:27:38 #298
24188 Belana
kloon van belana
pi_43738050
ach luchtbel... ik ga niet beweren dat ik snap wat je voelt, ik wil je alleen maar ff een geven. ik hoop zo dat het allemaal snel weer beter gaat.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 november 2006 @ 08:12:00 #299
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_43738623
Luchtbel wat naar dat je je nog steeds zo rot voelt. Maar ik vind het echt zo knap zoals ermee om probeert te gaan! Ik weet zeker dat het over een tijdje weer helemaal goed gaat komen! Sterkte

Ik heb idd iets minder gepost de laatste tijd, maar dat was vooral vanwege drukte. Het gaat eigenlijk wel z'n gangetje hier. Volgende begin ik zelfs aan een nieuwe baan Het is maar tijdelijk, voor de kerstperiode, maar toch. Het is in een winkel en daarin had ik tot nu toe nog geen ervaring, dus wie weet vind ik hierna wel makkelijker iets anders. Bovendien zeiden ze zelf dat als ik het leuk vond ik dat gewoon aan moest geven, zodat ze konden kijken of er tegen die tijd een nieuwe opening was, of eventueel op een andere afdeling.
In elk geval een wat leukere afsluiting van 2006, en wat 2007 gaat brengen zien we dan wel weer
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 21 november 2006 @ 10:02:58 #300
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_43740296
Gelukkig maar Tex. Wel druk meteen, kerstperiode in een winkel. Geeft wel een vertekend beeld soms maar aan de andere kant, meteen in het diepe heeft soms ook wel wat Hoop voor je dat het bevalt en dat je er nog wat aan over zult houden. Als zoiets nu leuk is, alleen maar fijn toch. Heb je meteen weer meer energie vaak ook om in jezelf en Noah en in je studie te steken, als je wat beter in je vel zit weer. Succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')