Ik ben management-assistent. Ik werk voor 6 managers op het moment, en doe eigenlijk van alles voor ze (mail, agenda, presentaties maken, vergaderingen regelen, etc.), en voor de rest van de afdeling ook nog. Heel hectisch dus. En dat heb ik op een of andere manier nodig om ook in andere facetten van mijn leven ' productief' te zijn. Als ik het rustig heb, wordt ik gelijk heel lamlendig. Ik kan mezelf niet zo goed op gang brengen. Ik heb zat klusjes die ik kan doen thuis, maar waarom haasten als er morgen weer een dag is? En zo gaan veel van mijn dagen voor mijn gevoel zo onbevredigend voorbij...quote:Op maandag 13 november 2006 06:48 schreef Belana het volgende:
Linda, het is goed om dit te herkennen bij jezelf. als je weer een beetje wilt voorbereiden op je werk moet je dat doenals jou dat je beter laat voelen! Is ten slotte heel belangrijk, zeker ook voor Eva.
wat doe jij voor werk? ik heb het idee dat je best verantwoordelijk werk hebt. dat past dan bij je en dan ben je ws ook een beetje verslaafd aan je werk? Is niks mis mee hoor, maar dat maakt dan wel dat je je sneller verveeld thuis denk ik. dus gewoon lekker gaan doen. en wat de anticonceptie betreft, ik slik zelf al 12 jaar geen pil meer vanwege de hormonen en wat die doen met mijn gemoedstoestand. een koperspiraal is een goed alternatief(alhoewel wij gewoon condooms gebruiken)
Eigenlijk heb ik amper ervaring hoe het voelt zonder hormonen. Toen ik stopte, was ik binnen een cyclus zwanger, en na de zwangerschap zat ik natuurlijk ook nog bomvol hormonen. Maar nu ik weer begonnen ben, voelt het gewoon niet goed. Ik slikte ook al 8 jaar de pil, en dat vind ik eigenlijk lang zat....quote:Op maandag 13 november 2006 09:41 schreef PM-girl het volgende:
En een beetje offtopic, maar ik wilde de pil ds niet meer gaan gebruiken ivm het verschil in gevoel, emotie en 'zin' na het stoppen ermee. Ik had de nuvaring in gedachten voor na de bv, maar nu lees ik dat die net zo heftig kan zijn als de pil qua hormonen. Mmm, dan toch voorlopig maar de rubberplantages steunen, een spiraaltje durf ik niet zo goed.
Overmorgen moet ik op nacontrole bij de vk, meteen eens even navragen.
De kraamhulp zie hier toen van niet. Omdat er bij de eerste keer nogal wat troep mee naar buiten kan komenquote:Op maandag 13 november 2006 09:50 schreef PM-girl het volgende:
Ik vond het geweldig, stoppen met de pil. Emoties werden heftiger (vooral de positieve), ik was lichamelijker ingesteld (alhoewel ik me serieus afgevraagd heb of dat onbewust kon komen door de kinderwens) en had meer zin. Dus die pil komt er bij mij niet meer.
Trouwens een vraagje, als je weer gaat menstrueren (wat van mij nog heel lang mag duren) dan kun je niet direct tampons gebruiken of wel?
Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen je Gyn en je vriend dus misschien valt het wel mee.quote:Op maandag 13 november 2006 12:23 schreef Moonah het volgende:
De gyn stak vorige week één vinger in mijn muts en het deed nog 2 uur pijn.
Overigens snák ik onderhand wel naar goeie sex...
Nu fröbelen we wat, maar weer echt ongeremd heftig passioneel... nah, ehm, laat ook maar...
![]()
![]()
Als het voelt alsof je met het fietsen op de stang bent gedutst en zo pijnlijk en vermoeid is, is het normaal (iig heb ik het ook gehad) Nu met 6 weken is het echt weg.quote:Op maandag 13 november 2006 13:32 schreef Neuk het volgende:
Mag ik even tussendoor iets vragen? Als ik opsta (uit een stoel of van het toilet) krijg ik zo'n hele nare druk op mijn geslachtsdeel (vooral vooraan). Normaal? Of kan ik er beter effe met de dokter over bellen?
quote:Op maandag 13 november 2006 13:32 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Er is natuurlijk wel een groot verschil tussen je Gyn en je vriend dus misschien valt het wel mee.
Doe maar gewoon details hoor Dutch!quote:Op maandag 13 november 2006 13:55 schreef dutchie het volgende:
Ik zal niet teveel in details treden, maar af en toe zou ik gewoon weer eens ouderwets genomen willen worden.
Inderdaad, daar kun je veel info vinden (in de OP staan allemaal superhandige linkjes). In ieder geval de drie K's: koolbladeren, kin er tegen aan en kwark!quote:Op maandag 13 november 2006 13:55 schreef Moonah het volgende:
Oh, en dacht ik dat ik fysiek zo'n beetje alles gehad heb.... heb ik twee rode, harde, pijnlijke plekken op één borst.![]()
Ben nu aan het masseren tijdens het voeden, zal het BVtopic eens nalezen op verdere tips.
Maar ik vind het eigenlijk best zielig voor mezelf...
Iiiieuuuww... You said the N-word...quote:Op maandag 13 november 2006 13:59 schreef dutchie het volgende:
Dat dacht jij Moonah, er zijn hier mensen die het woord neuken eng vinden en vies en bah en blggh enzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |