Vroeger paste alles op een floppy.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ware het alleen niet dat hybride drives (dus blu-ray en dvd) stinkend duur zullen worden![]()
Och, ik zeg: HD-DVD. 15GB (en 30GB dual-layer?) is voor mijzelf, en waarschijnlijk elke andere simpele ziel, meer dan zat. Backwards compatibleheid is ook tof. En de naam heeft het mee.
En doe eens rustig aan, even diep inademen, en diep uitademen.
Ik vind 15/25gb eigenlijk ook wat weinig, nu hebben we binnen 5jaar weer uhd-dvd en yellowrayquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vroeger paste alles op een floppy.
Daarna een CD!!![]()
WOW!! 700MB hoe krijg je die ooit vol.![]()
Een DVD! Damn dat is ziek 4gb....... Daar kan ik mijn hele PC op zetten man.![]()
Het is de toekomst!! Dat moet altijd overdreven groot zijn en bijna onwerkelijk anders heeft het zijn nut verloren binnen twee jaar. De opvolger van DVD komt me eigenlijk al veel te snel dus laten we er alsjeblieft voor zorgen dat we vanaf hier een tijdje door kunnen gaan. 15GB is dat dus niet want dat is echt een fooitje. De eerste sony games voor PS3 komen al vol aanzetten. Nu zal dat niet geheel per ongeluk zijn met wat dummy files maar genoeg games, os'en, applicaties die over meerdere DVD's heen gaan (nu al).
Ze hebben het naar mijn idee ook niet nodig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:19 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Ik vind 15/25gb eigenlijk ook wat weinig, nu hebben we binnen 5jaar weer uhd-dvd en yellowray(als dan niet alles online wordt gekocht
)
Maar ik blijf het vreemd vinden dat sommige PS3 games 25gb _nodig_ hebben, het kan zijn dat ze hoge kwaliteits textures gebruiken maar met 2x256mb limiteerd dat dan toch het grote van een level?
mwha ze zullen een hoop tot in de puntjes uitgepakt op de cd zetten zodat het je je cpu daar niks voor hoeft te laten doen..quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze hebben het naar mijn idee ook niet nodig.
Volgens mij knallen ze er ook dummy files bij zodat een copy lastig is in de begin periode.
Er is meer in het leven dan films.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha ze zullen een hoop tot in de puntjes uitgepakt op de cd zetten zodat het je je cpu daar niks voor hoeft te laten doen..
en wat betreft hddvd + bluray:
beide formaten mogen van mij 5-10 jaar de toekomst ingeschoten worden...
dvd wordt net goed en wel door iedereen geaccepteerd en bekeken
alleen de ultra freaks willen hddvd en bluray "omdat dat mooier zou zijn"
sorry hoor maar volgens mij zijn de meeste films niet van elkaar te vergelijken of het nou op dvd of hddvd staat
Heeft het bugs dan? Waarom moet het nog verder ontwikkeld worden?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
Geef mij maar DL-DVD
HD-DVD/Blue ray is nog veels te ver en moet nog beter ontwikkeld worden voordat 't (naar mijn mening) aanslaat..
sterker nog er is geen aanbod op hddvd markt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft het bugs dan? Waarom moet het nog verder ontwikkeld worden?
Het moet zich langzaam gaan verspreiden en de content moet er op geleverd gaan worden.
Als de filmindustrie en de games industrie op BR gaan leveren dan gaan de spelers hard zakken.
Wachten is op de PS3 in eerste instantie voor BR (in elk geval voor de games industrie).
HD-DVD is al een tijdje uit maar ik zie nog maar weinig aanbod dus ik ben bang ........
Excel dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wie weet nog een proggie om urenoverzicht of zo erin te pleuren zoals b.v excel???
Ik heb een laptop die ik eigelijk alleen maar voor het werk bewaar..
WIN 98
Pentium 3 500 mhz
64 MB geheugen (wordt nog uitgebreid naar 320mb)
Kom maar op
Probleem is dat ik die dus voor geen mogelijkheid onder Win 98 kan draaien...quote:
Office 97 is de beste office ooit!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Probleem is dat ik die dus voor geen mogelijkheid onder Win 98 kan draaien...
Ja maar nergens meer te krijgenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Office 97 is de beste office ooit!![]()
En wat heb ik eraan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hij staat hier gewoon in de kast hoor.
Yep zag het alquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
niets, maar op isohunt.com is ie ook gewoon te vinden.
PM.quote:Op maandag 30 oktober 2006 05:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je schiet er niks mee op als die setup.exe een virus bevatja elk bestand die ik binnen haal controleer ik
Ben werken
Wat?quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
PM.
EDIT: Hmm valt tegen.. laat maar.
Dacht dat ik ergens nog een cd'tje van 97 had, maar ga niet verder terug dan 2000..quote:
Ik heb hem wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dacht dat ik ergens nog een cd'tje van 97 had, maar ga niet verder terug dan 2000..
Dat is wel jammer, maar 2000 zou toch ook moeten werken op 98?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dacht dat ik ergens nog een cd'tje van 97 had, maar ga niet verder terug dan 2000..
quote:
Er is wel aanbod op de HD-DVD markt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
sterker nog er is geen aanbod op hddvd markt.
op de blu-ray markt wel..
Mocht je interesse hebben, stuur me maar een PM dan komen we er wel uit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, maar 2000 zou toch ook moeten werken op 98?het gaat mij iig alleen om excel
[..]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mocht je interesse hebben, stuur me maar een PM dan komen we er wel uit.
Ja sorry, moest werken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wacht wacht wachtlol
Trouwens, ik krijg het internet niet aan de praat op mijn laptop
Nou en?? 1 MB per sec down, als het al niet sneller is en mits je het kunt trekkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:27 schreef SHERMAN het volgende:
Als rar file is het als nog bijna 290mb..
OPwisselen nog wel, wat gaan ze er precies mee doen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef SHERMAN het volgende:
Heb hem al, http://www.pwned.nl/ .
Morgen komen ze mijn scherm opwisselen.
Mja omwisselen dus he.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
OPwisselen nog wel, wat gaan ze er precies mee doen?
DUDE?!quote:
Leer je zelf Professioneel werken met PHP5 & MySQL, gaat over een webwinkel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:04 schreef mschol het volgende:
*met dillemma zit
ik wil een goed php/mysql boekie kopen maar weet niet welke
ik ga denk ik maar voor eentje waar wat praktische dingen in worden uitgelegd (forum bouwen, e-commerce site en bij behorende sessies e.d.)
zie ik daar rechts op de foto mijn 2e toekomstige boekquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:32 schreef Jump het volgende:
Deze heb ik hier liggen, en deze zijn best wel goed.
[afbeelding]
Het is een training voor zijn werk, veel dia's en nog meer foto's en plaatjes.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
omg
een 88MB presentatie, wat heeft hij d'r in gezet
das niksquote:Op woensdag 1 november 2006 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
omg
een 88MB presentatie, wat heeft hij d'r in gezet
Baas boven baas modus.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
das niks
ik heb een keer een presentatie gezien van +200MB, stonden complete filmpjes in
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Baas boven baas modus.
1 of andere muits lang geleden vond dat haar printje wat lang duurde voordat ie dr uit kwam. Ze moest hem 50 keer afdrukken en dat duurde een beetje lang zo.
Een PPT van 300 Pagina's die 1,5 gb groot was.![]()
Dat ding stond wel ff te spoolen![]()
Dat is alsnog niet echt veel geheugen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb maar 64MB in mijn laptop zittenzal deze maand uitbreiden naar 320MAX
![]()
En je had het scherm juist laten omwisselen omdat je dode pixels hadquote:Op woensdag 1 november 2006 17:02 schreef SHERMAN het volgende:
Nieuwe tft is er.. met dooie pixels..
Klopt maar mer gaat er ook niet in, heb namelijk de Satellite Pro 4200...en lees dus dat die maar MAX 320 aankan. Anders had ik er wel meer ingepropt.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is alsnog niet echt veel geheugen eerlijk gezegd
Maar dat zou betekenen dat mocht je een paar applicaties naast elkaar draaien, dat je laptop behoorlijk swapt. Is dat dan nog wel werkbaarquote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt maar mer gaat er ook niet in, heb namelijk de Satellite Pro 4200...en lees dus dat die maar MAX 320 aankan. Anders had ik er wel meer ingepropt.
Maar het is alleen voor mijn werk dus gamen of zo zal ik niet gaan doen.
Win 98 en excel heb ik genoeg aan hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat mocht je een paar applicaties naast elkaar draaien, dat je laptop behoorlijk swapt. Is dat dan nog wel werkbaar
Mja.. morgen maar even bellen of ze hem er voor omruilen.. zijn 3 setjes namelijk..quote:
Nee, een dood blacklight.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En je had het scherm juist laten omwisselen omdat je dode pixels had
Oh, dat is nog handigerquote:
Vorige had geen dode pixels inderdaad, en het viel me net ook op dat er een putje zit in de rand van het scherm.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, dat is nog handiger
Maar op je vorige scherm zaten dus geen dode pixels? niet echt netjes dat ze het niet even gecontroleerd hebben
Van een putje ga je niet dood, maar dat er dode pixels in het omruilde scherm zitten is natuurlijk niet netjes van de fabrikant/shop.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vorige had geen dode pixels inderdaad, en het viel me net ook op dat er een putje zit in de rand van het scherm.
Er zit toch ook knop bij om ze op te zeggen?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef Roi het volgende:
Ik heb vorig jaar tientallen gratis .be's aangevraagd. Nu kreeg ik vandaag een mailtje of ik het wil verlengen, natuurlijk wil ik dit niet.
Maarr er staat boven in de mail (en altijd op de site vermeld geweest): "Deze domeinnaam zal automatisch vervallen indien wij van u geen betaling ontvangen." maar onderaan staat "LET OP: Indien u uw domein laat vervallen en deze in quarantaine raakt betaalt u EURO 16 om de naam bij ons te verlengen.".
Oh oh
DNS.be rekent EUR ~12.75 om een in quarantine-geplaatst .be domeinnaam weer te activeren. Verhuizing kost rond de EUR 43 als een domein in quarantine staat. (prijzen voor de bedrijven die aangesloten zijn bij dns.bequote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef Roi het volgende:
Ik heb vorig jaar tientallen gratis .be's aangevraagd. Nu kreeg ik vandaag een mailtje of ik het wil verlengen, natuurlijk wil ik dit niet.
Maarr er staat boven in de mail (en altijd op de site vermeld geweest): "Deze domeinnaam zal automatisch vervallen indien wij van u geen betaling ontvangen." maar onderaan staat "LET OP: Indien u uw domein laat vervallen en deze in quarantaine raakt betaalt u EURO 16 om de naam bij ons te verlengen.".
Oh oh
En nou laten dubbel testen natuurlijk, geen risico meer lopenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:20 schreef SHERMAN het volgende:
Net weer gebeld. Ze testen ze wel voor ze weg gebracht worden dus hij snapte ook niet hoe de dode pixels er in kwamen, nieuw scherm is onderweg.
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:58 schreef Sjowhan het volgende:
Zuip je niet teveel?
Hmpf, ben je moslim ofzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]cola en fanta
maar hij komt pas vanaaf later in de avond!
Als je moet BoB-en, oké, maar in het weekend drink je toch wel wat alcoholischquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:06 schreef BlueCurl het volgende:
wat is er nu mis met cola en fanta?
maandag is er weer een fokschaap meeting, maar niemand hier natuurlijk die van de dutch power cows heeft gehoordquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:47 schreef BlueCurl het volgende:
whiehie jump en ik houden zo weer een dig meet hihi
quote:Op zondag 5 november 2006 00:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer, volgens mij heb je OOP niet begrepen.
Kan em niet afspelenquote:
BC & Jump - Bedroom part 3?quote:Op maandag 6 november 2006 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
onwijs nerd-achtigje wilt niet weten!!!
quote:Op maandag 6 november 2006 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
oww dus daarom kwamen die gezichten me zo bekend voor.
ik heb deel 2 gezzien ..![]()
hmm dat zou je eff aan danny moeten vragen, ik kwam em tegen op alt.binaries.xxx.fokquote:Op maandag 6 november 2006 16:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Streaming zeker te zien op pr0n.fok.nl?
dan ga ik dat vanavond gelijk checken.quote:Op maandag 6 november 2006 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm dat zou je eff aan danny moeten vragen, ik kwam em tegen op alt.binaries.xxx.fok
Om de vijf jaar krijgen we toch weer een nieuw standaard.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vroeger paste alles op een floppy.
Daarna een CD!!![]()
WOW!! 700MB hoe krijg je die ooit vol.![]()
Een DVD! Damn dat is ziek 4gb....... Daar kan ik mijn hele PC op zetten man.![]()
Het is de toekomst!! Dat moet altijd overdreven groot zijn en bijna onwerkelijk anders heeft het zijn nut verloren binnen twee jaar. De opvolger van DVD komt me eigenlijk al veel te snel dus laten we er alsjeblieft voor zorgen dat we vanaf hier een tijdje door kunnen gaan. 15GB is dat dus niet want dat is echt een fooitje. De eerste sony games voor PS3 komen al vol aanzetten. Nu zal dat niet geheel per ongeluk zijn met wat dummy files maar genoeg games, os'en, applicaties die over meerdere DVD's heen gaan (nu al).
En die hybride spelers gaan duur worden? Bron? .....
Dat kan gewoon tegen een normale prijs zover ik heb begrepen.
Leuke onelinerquote:Op woensdag 8 november 2006 12:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om de vijf jaar krijgen we toch weer een nieuw standaard.
Een standaard kun je tegenwoordig amper meer een standaard noemen. VHS, dát was pas een standaard!
Sorry ik heb andere hobbies.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:47 schreef Geqxon het volgende:
Daarvoor zul je mijn hersenpan open moeten maken.
Je hebt nog nooit van Video2000 en Betamax gehoord?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om de vijf jaar krijgen we toch weer een nieuw standaard.
Een standaard kun je tegenwoordig amper meer een standaard noemen. VHS, dát was pas een standaard!
Paar uurtjes geleden jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:10 schreef Sjowhan het volgende:
Ik kickte het topic maar weer eens, tijdje geleden dat er in gepost werd
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Paar uurtjes minuutjes geleden ja
Je hebt nu een draadloos/netwerkkaartje voor je laptop; dit betekend dat als je een modem/router hebt die ook draadloos doet, je daarop kan aanmelden zodat je kan internetten. Er bestaan zover ik weet wel kaartjes voor je PC, maar of deze ook samen kunnen werken met de laptop weet ik niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Stomme vraag hoor![]()
Maar ik heb nu die kaartje van het laptop hemaar moet ik nu nog zo'n kaartje hebben voor mijn eigen PC? Zodat ik dan het internet op mijn laptoppie heb?
![]()
En er is iemand die ook draadloos gaathelaas heeft die een wachtwoord
![]()
Welke zooi instellen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo heb 1 gekocht, maar net als altijd wil het maar niet lukken met die zooi instellenik heb het volgens het boekje gedaan maar krijg voor geen ene mogelijkheid dat ding aan de praat
alles volgens het boekje gedaan mja helaas.
Oh jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo heb 1 gekocht, maar net als altijd wil het maar niet lukken met die zooi instellenik heb het volgens het boekje gedaan maar krijg voor geen ene mogelijkheid dat ding aan de praat
alles volgens het boekje gedaan mja helaas.
Internet instellingen, ik heb alles volgens het boekje gedaan maar het wil niet lukkenquote:
Voor de komende 10 dagen valt echt niet te voorspellen, ik kan het nu wel typen maar het kan volgende week weer compleet anders zijn. Ik kan alleen maar zeggen dat het wisselvallig blijft, soms periode met regen, en soms aantal buien, maar ook de zon zien we. De wind zal vrijwel matig tot vrij krachtig zijn, langs de kust mogelijk krachtig. Temperatuur: tja dat valt erg moeilijk te zeggen, dus ik gok het op kleine 8 tot 13 graden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh ja
Jij was toch ook goed op de hoogte van het weer enzo?
Ik moet ff wat weer weten voor de komende 10 dagen
En min en max temp op websites schelen zo een 10 graden dat vind ik wat veel.
Daarvoor heb ik 'oldskool' een DLT drive met 35/70 GB tapesquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:30 schreef mschol het volgende:
* mschol heeft lekker oldskool een iomega ZIP100 drive in z'n server hangen
kan ik mooi gebruiken voorbackups
probleem is dat ik niet gratis aan een dlt drive kan komen, maar wel aan een interne ZIP100 drivequote:Op zaterdag 11 november 2006 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik 'oldskool' een DLT drive met 35/70 GB tapesZolang ik tapes goedkoper kan krijgen dan harddrives, blijf ik nog wel even tapes gebruiken. Ik hou graag meerdere copieen van sommige data en om nou 5 losse HDs aan te schaffen
En dan nu graag van Barcelonaquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Internet instellingen, ik heb alles volgens het boekje gedaan maar het wil niet lukken
[..]
Voor de komende 10 dagen valt echt niet te voorspellen, ik kan het nu wel typen maar het kan volgende week weer compleet anders zijn. Ik kan alleen maar zeggen dat het wisselvallig blijft, soms periode met regen, en soms aantal buien, maar ook de zon zien we. De wind zal vrijwel matig tot vrij krachtig zijn, langs de kust mogelijk krachtig. Temperatuur: tja dat valt erg moeilijk te zeggen, dus ik gok het op kleine 8 tot 13 graden.
Echter is er een voorwaarschuwing ALARM van kracht in het noorden, waarschijndelijk zal dit tot weeralarm gaan leiden. Momenteel komt er een zeer active buienlijn naar het noorden toe en zal daar in de loop van de avond vooral het noorden en noordwesten van het land gaan aandoen. De wind is inmiddels behoorlijk aan het toenemen en zal uiteindelijk vanacht tot kracht 8 komen, mogelijk enige tijd storm kracht 9, dat is nog niet alles. De buienlijn die gaat overtrekken neemt ook hagel en mogelijk zeer zware windstoten met zich mee. De windstoten kunnen vooral in het noorden oplopen tot 105 a 110km/h. In de loop van de nacht vormen er buien met kans op onweer hagel en in het hele land kans op zware windstoten tot 70 a 80 km/h, in het noorden kunnen ze echter uitschieten naar 110 km/h.
Dus woon je in het noorden, zet dan alles goed vast, het wordt zeker weer een ruig nachtje. (zie weersverlag zware storm 1 nov 2006 op mijn website.)
Ben je wel lekker??quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dan nu graag van Barcelona![]()
Je kan toch ook wel wat wolken bekijken in spanje!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben je wel lekker??zoek effe op google ja
ik doe echt niet voor het buitenland, en dat kun je voor 10 dagen vooruit echt wel vergeten
![]()
En weet jij een oplossing voor de router?
Dat wil gewoon zeggen dat de laagste verwachte temperatuur op die dag 12 graden is en de hoogst verwachte 20 graden. Dus 's nachts 12 en overdag 20. Voor nederland is dat een groot verschil, maar bv hier is een verschil van meer dan 15 graden tussen dag en nacht normaal in de herfst.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan toch ook wel wat wolken bekijken in spanje!![]()
Google verteld me min temp van rond de 12 en max van rond de 20
Dat gat vind ik nogal groot daarom weet ik het niet zo goed.
Nou het was van de week overdag 13 en vandaag op eens 20 dat vond ik ook al zo gek.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wil gewoon zeggen dat de laagste verwachte temperatuur op die dag 12 graden is en de hoogst verwachte 20 graden. Dus 's nachts 12 en overdag 20. Voor nederland is dat een groot verschil, maar bv hier is een verschil van meer dan 15 graden tussen dag en nacht normaal in de herfst.
Op weather.yahoo.com is de lange termijn voorspelling voor barcelona ongeveer 18 met wat regen. Geen korte broek maar een regen jas dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou het was van de week overdag 13 en vandaag op eens 20 dat vond ik ook al zo gek.
20 is meer dan welkom maar is lastig met tas inpakken
Vanuit barca de melding dat er geen regen is maar een heerlijk zonnetje en tegen de 20 graden,quote:Op zondag 12 november 2006 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Op weather.yahoo.com is de lange termijn voorspelling voor barcelona ongeveer 18 met wat regen. Geen korte broek maar een regen jas dus
De titel van de vorige slowchat ben je al weer vergeten? [Slowchat deel 161] Op naar Tech Ed!quote:Op maandag 13 november 2006 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
God is op vakantie?
Dus best nog wel fris dus.quote:Op maandag 13 november 2006 11:20 schreef Godlike02 het volgende:
en tegen de 20 graden,
Tsja, maar dat ben ik allang vergeten, en de DIGSC gaat nizo hardquote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
De titel van de vorige slowchat ben je al weer vergeten? [Slowchat deel 161] Op naar Tech Ed!
Als ik die download, dan krijg ik ook maar 300KBsquote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Van http://www.nxs.nl/files/10mb.bin
quote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Van http://www.nxs.nl/files/10mb.bin
Vandaag heerlijk warm en iets meer wind.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef devzero het volgende:
Voor het laden van je icoontje zou dat wel handig zijn ja
Je webicoon staat op home.mschol.eu, dat is 1 A RR dns-lookup. Die machine geeft een erg trage response op poort 80, doe je soms een of andere reverse DNS checking? Dan doe je een location naar een dsl.hccnet adres, dat is nog een A RR lookup (terwijl het dezelfde machine als home.mschol.eu is). Die laatste geeft trouwens hier wel redelijk snel antwoord terug.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich is de snelheid voor me icoontje snel genoeg, er zit alleen een delay in omdattie in een php script een header() uitvoert (en je dus door gestuurd wordt naar een andere pagina, dit doetie als het goed is 2x) lokaal issie trouwens ook niet al te snel hoor
1 is van me provider en de 2de is van mijn eigen domein (ik heb geen zin om continue fia181-83.dsl.hccnet.nl in te tikken namelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Je webicoon staat op home.mschol.eu, dat is 1 A RR dns-lookup. Die machine geeft een erg trage response op poort 80, doe je soms een of andere reverse DNS checking? Dan doe je een location naar een dsl.hccnet adres, dat is nog een A RR lookup (terwijl het dezelfde machine als home.mschol.eu is). Die laatste geeft trouwens hier wel redelijk snel antwoord terug.
Dat je een location-header stuurt maakt weinig uit lijkt me, maar waarom 2 verschillende hostnames voor de zelfde machine?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:01 schreef mschol het volgende:
zou de dnslookup van argeweb zo rete traag zijn?
1 2 3 4 | ... ;; Query time: 126 msec ... |
Alsof microsoft zo'n heilig boontje isquote:Op woensdag 15 november 2006 07:42 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/886352/50/EU_stelt_Microsoft_ultimatum.htmldie nelie kroes mag van mij best eens opkrassen...
quote:Op woensdag 15 november 2006 17:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsof microsoft zo'n heilig boontje is
http://www.nu.nl/news/886(...)ounts_te_wissen.html
hmm krijg je IP adres? Gateway? e.v.t. zelf in te stellen proxy?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vraagje![]()
Vanmiddag had ik mijn laptop mee naar het werk, nu keek ik even of ik ook kon internetten, zoeken naar een netwerk en ja hoor 1 gevonden, geen wachtwoord.oke pakken maar, kan wel verbinding maken maar kan verder niet internetten
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vraagje![]()
Vanmiddag had ik mijn laptop mee naar het werk, nu keek ik even of ik ook kon internetten, zoeken naar een netwerk en ja hoor 1 gevonden, geen wachtwoord.oke pakken maar, kan wel verbinding maken maar kan verder niet internetten
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Kewl! ook de MSN functie lijkt me wel watquote:Op donderdag 16 november 2006 17:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan via m'n werk op een aantrekkelijke manier in het bezit komen van een HTC S620
Dit ding dus
Het ziet er allemaal erg goed uit, maar ik weet niet of het nou ook echt allemaal zo leuk is als het eruit ziet. Iemand ervaringen?
waybackmachinequote:Op zaterdag 18 november 2006 23:04 schreef Jordy-B het volgende:
Even een vraagje tussendoor...
Weet iemand het adres van die site die backups maakt van sites? Zodat je dus Fok! uit 2001 zou kunnen bekijken, zoals fok! er in 2001 uitzag, inclusief de usericons van die periode... Ik ben namelijk m'n sinterdirk-icoontje kwijtgeraakt in de crash en opnieuw inscannen vind ik zoveel werk...
thanks...quote:
ik kan prima uit de voeten met alleen een toetsenbordquote:Op maandag 20 november 2006 12:42 schreef Jump het volgende:
Godver de godver, werken op een pc waarvan de muis kapot is, is toch ferm kl*te hoor
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:21 schreef mschol het volgende:
Sony PlayStation 3 - Current bid: US $1,000,000.00
ik ga denk ik over een half uurtje al naar huisquote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
*schop*
Nog iets meer dan een uur werken.. Ik ben 't zat voor vandaag
Ik denk dat je inderdaad aan 2-300euro moet denken, niet meer. Prijzen zakken van nieuwe pc's snel, en daarom zijn oude vaak snel niet meer te verkopen, of tegen een schijntje..quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:14 schreef Lunar het volgende:
Lunar wil een nieuwe PC
Specs oude PC:
AMD Duron 1600Mhz (Thoroughbred)
768MB DDR (PC3200) 3x 256
ATi 9200SE
160GB Maxtor Harddisk
In prima staatGeluid zit onboard trouwens, evenals de NIC.
Wat kan je hier tegenwoordig nog voor krijgen?~ 200 euro denk ik?
Iedereen is toch nub geweest?quote:Op maandag 27 november 2006 14:37 schreef mschol het volgende:
Hoeveel leden heeft Fok! eigenlijk :')????
newbie pesten??
Met Access gemaakt?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:22 schreef SHERMAN het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/fokforum/preview-cmdb_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
CMDB voor een school project.
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met Access gemaakt?
Leek op de opdracht die ik moest maken vroeger
Moest met Access.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met Access gemaakt?
Leek op de opdracht die ik moest maken vroeger
Wil je het goed doen, mag het niet!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Moest met Access.Wilde eerste php/mysql maar dat mocht niet eens.
Competentie punten enzo.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wil je het goed doen, mag het niet!
Laat ze dan maar lekker creperen met hun access
Alles voor de puntenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Competentie punten enzo.
Dus ik moet wel luisteren.
Ja.quote:
Waarom is dat goed of beter?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wil je het goed doen, mag het niet!
Laat ze dan maar lekker creperen met hun access
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom is dat goed of beter?![]()
Lang niet iedereen wil web apps of heeft php devvers in huis terwijl bijna elke idoot wat kan maken in MS Access
Goed he!quote:Op maandag 4 december 2006 20:15 schreef Jordy-B het volgende:
Het DIG-slowchat topic...
Met een nieuwe kijk op slowchat
Hoe weet je dat het goede kwaliteit is?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:06 schreef Jordy-B het volgende:
Tof aanbod van de lidl, gister...
Allemaal gold-plated videokabels (SCART, Component, HDMI) voor zeer lage prijzen... En goede kwaliteit...
Component (YUV Kabel) voor ¤5, SCART voor ¤8 en HDMI voor ¤10... Dat scheelt toch al een euro of twintig vergeleken met de electronicazaak.
Gelijk twee scart-kabels en een component-setje gehaald...
Waarschijnlijk liggen er nog wel een zooi (vooral HDMI ging langzaam, want lang niet iedereen heeft apparatuur waar je zo'n kabel in kan hangen), maar SCART en component gingen ook niet al te hard.
Het is idd niet alles goud wat blinkt en voor het zelfde geld zijn het goedkope kutkabeltjesquote:Op maandag 4 december 2006 20:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het goede kwaliteit is?![]()
Daarom de vraag.quote:Op maandag 4 december 2006 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is idd niet alles goud wat blinkt en voor het zelfde geld zijn het goedkope kutkabeltjes
Gekocht, getest, vergeleken met een dure kabel.quote:Op maandag 4 december 2006 20:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het goede kwaliteit is?![]()
Ok duidelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 21:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gekocht, getest, vergeleken met een dure kabel.
Gave desktop!quote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef mschol het volgende:
*note to myself:
nooit AD van ene domein naar andere domein migreren zonder eerst windows te herinstalleren
tenminste, das mijn ervaring..
ik kon exchange niet verwijderen omdat onder Volume shadow copy's een oude AD username actief was
http://www.youtube.com/watch?v=SWe-TIy2Lbs
geil
euhh volgens volledig gedemote en daarna weer ge promoot ofzo?? (tis inmiddels een tijdje geleden dus weet niet zeker)quote:Op maandag 4 december 2006 23:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gave desktop!![]()
Totaal niet praktisch lijkt me maar een leuk idee
En hoe heb je je AD overgezet dan?
Heb je een Domain rename gedaan?
Als een service onder een account aan het draaien is kan dat inderdaad dit soort problemen opleveren.quote:Op maandag 4 december 2006 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
euhh volgens volledig gedemote en daarna weer ge promoot ofzo?? (tis inmiddels een tijdje geleden dus weet niet zeker)
maar zoiets zal het zijn geweest
ik draai maar een simpel servertje en ik nam dus aan dat het geen problemen zou opleveren (alles draait onder localsystem account)quote:Op maandag 4 december 2006 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als een service onder een account aan het draaien is kan dat inderdaad dit soort problemen opleveren.
Daarom is een duidelijk usermanagement en naamgeving erg belangrijk. Hou goed bij welke services niet draaien onder het system account (wat de voorkeur heeft) en welke PW's die eventueel hebben. Wij gebruiken hier ook altijd duidelijke naamgeving voor zodat we eventueel het account van password kunnen renamen, password veranderen, etc etc.
Maar ooit moet je het misschien bij een klant neer zetten.quote:Op maandag 4 december 2006 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik draai maar een simpel servertje en ik nam dus aan dat het geen problemen zou opleveren (alles draait onder localsystem account)
tja...quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ooit moet je het misschien bij een klant neer zetten.![]()
thuis heb je toch niet verschikkelijk veel snelheid nodig?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tja...
ach.. daarom heb ik ook een eigen servertje, kan je een beetje mee aankutten
beetje jammer dat het niet echt een rap systeem is en dus niet alles goed kan testen
booten is juist et snelst...quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
thuis heb je toch niet verschikkelijk veel snelheid nodig?
Booten is meestal het traagste en dan wacht je maar ff.![]()
RDP gewoon?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
booten is juist et snelst...
ik vind alleen dat de remote verbinding enorm traag wordt (ondanks een 100mbit lijntje..)
nope, gebruik radmin i.v.m het geblokkeerd zijn van rdp op school en ik kan daar geen filetransfers mee doenquote:
radmin vind ik ook traag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, gebruik radmin i.v.m het geblokkeerd zijn van rdp op school en ik kan daar geen filetransfers mee doen
ik zou het natuurlijk wel eens kunnen proberen, ik heb alleen niet veel hoop
Je doet blij maar daar voor hebben wij toch eerst meer details nodig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:00 schreef Ulreazj het volgende:
Nieuwe laptop is onderweg voor inkoopsprijs
Inderdaad, wellicht is 't een 2dehandsje die je op inkoopsprijs heb gekocht, wie weetquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je doet blij maar daar voor hebben wij toch eerst meer details nodig.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je doet blij maar daar voor hebben wij toch eerst meer details nodig.![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef devzero het volgende:
[..]als jij weer eens keertje geneukt hebt, dan kan ik me ook voorstellen dat jij daar blij over bent, maar dan hoef ik de details ook niet te weten.
Dan heb ik de juiste toon gezet!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:54 schreef BlueCurl het volgende:
laatste drie posts klinken echt als de SC van een stuk of 100 deeltjes eerder hihi
Door je neus?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:59 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil best de details posten van mijn eten van de afgelopen dagen dat niet na al te lang door twee gaten naar buiten kwam!
Kots het er gewoon uit!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
klopt. maar eigenlijk ook weer 1tje! najah ligt eraan hoe je het bekijkt!
Alleen als je teveel coke hebt gesnoven.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
klopt. maar eigenlijk ook weer 1tje! najah ligt eraan hoe je het bekijkt!
mjah is niet alleen met coke denk ik hoor.. willekeurig snuiven gaat ook d8 ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als je teveel coke hebt gesnoven.![]()
Ik doe dat wel eens met lucht maar ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mjah is niet alleen met coke denk ik hoor.. willekeurig snuiven gaat ook d8 ik
Zeker niets beters te doen dan een beetje schone lucht in te ademenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik doe dat wel eens met lucht maar ik heb nergens last van.![]()
De vuile moordenaars.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeker niets beters te doen dan een beetje schone lucht in te ademenSchone lucht waar de kindertjes in Afrika een moord voor zouden doen.
Goh, leef je ook nogquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:59 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil best de details posten van mijn eten van de afgelopen dagen dat niet na al te lang door twee gaten naar buiten kwam!
nee andersom, wij zouden een moord doen voor schone lucht, lucht is hier vies...quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeker niets beters te doen dan een beetje schone lucht in te ademenSchone lucht waar de kindertjes in Afrika een moord voor zouden doen.
Ik proef nooit watquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nee andersom, wij zouden een moord doen voor schone lucht, lucht is hier vies...
redelijk druk met studie. zit veel bij een gozer in het weekend en uhm kung fu examens voor de deur en kom nu bij een wat hogere graduatie en das best even aanpoten wel hihiquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goh, leef je ook nog
Druk met je studie oid?
ahha, veel oefenen dus, wanneer zijn die examens?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:35 schreef BlueCurl het volgende:
redelijk druk met studie. zit veel bij een gozer in het weekend en uhm kung fu examens voor de deur en kom nu bij een wat hogere graduatie en das best even aanpoten wel hihi
En wie is die gozer? Toch niet Jump toevallig?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:35 schreef BlueCurl het volgende:
je kan lucht proeven opzichgewoon door je mond ademen. dan gebeurd dat al in feite
enkel zijn de deeltjes die neerstrijken op je tong zo klein dat je er vaak niks van denkt te proeven
[..]
redelijk druk met studie. zit veel bij een gozer in het weekend en uhm kung fu examens voor de deur en kom nu bij een wat hogere graduatie en das best even aanpoten wel hihi
morgen aaf en woensdag 20 decemberquote:Op donderdag 7 december 2006 18:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ahha, veel oefenen dus, wanneer zijn die examens?
neenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Godlike02 het volgende:
Modjes gezocht voor GC en DIG
En zijn jullie al aan het tikken?
geen jump... na lang discusieren hebben we besloten om onze liefdes relatie te beeindigen!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En wie is die gozer? Toch niet Jump toevallig?
maar als je een belg in een ronde kamer zet en zegt dat ie het hoekkie moet vinden.... hoe kun je dan wenen in dat hoekkiequote:Op donderdag 7 december 2006 19:25 schreef Jump het volgende:
Waarom denk je dat ik de laatste weken wat minder aanwezig bij op FOK!? Ik zit gewoon ganse dagen te wenen in een hoekje
Ik weet 't niet of ik 't durf, de laatste keren zijn op een mislukking uitgelopen namelijkquote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Godlike02 het volgende:
Sorry, ik heb weinig affiniteit met GC, dus ik sla ook overquote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Godlike02 het volgende:
Je zou het zo goed doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry, ik heb weinig affiniteit met GC, dus ik sla ook over
neequote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef Sjowhan het volgende:
Arme Jump.. Dus BC heeft een (nieuwe) vriend sindskort?
Tsja.. DIG hè..quote:Op donderdag 7 december 2006 21:46 schreef Jump het volgende:
Pff, topic gaat al langer dan een maand mee
nou, juist nietquote:
tja.. ligt er geheel aan hoeveel tijd het moet gaan kosten, ik zit namelijk helemaal niet vaak meer op fokquote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Godlike02 het volgende:
das ruim 2 jaar geledenquote:Op donderdag 7 december 2006 21:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou, juist nietik kan me nog herinneren van iets van 3 op een dag met enkel zwaai posts zo ongeveer hihi
24 uur per dagquote:Op donderdag 7 december 2006 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ligt er geheel aan hoeveel tijd het moet gaan kosten, ik zit namelijk helemaal niet vaak meer op fok
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
24 uur per dag
Je krijgt geen slaap meer![]()
[Slowchat Deeltje 56] mschol & SHERMAN: Spamkingsquote:Op donderdag 7 december 2006 23:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus "slechts" iets van 8 slowchat topics geleden!
scheelt niet veel zegquote:Op donderdag 7 december 2006 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
[Slowchat Deeltje 56] mschol & SHERMAN: Spamkings
net wat meer als 100 delen geleden
en nog niet eens 2 jaar geleden
quote:![]()
quote:Ik ga weer eens wat doen
quote:Nu echt weg
quote:Ik ben weer terug
quote:Ik ook
quote:Nu eten
quote:tot zo
Mogguhquote:Op vrijdag 8 december 2006 04:11 schreef devzero het volgende:
Toen poste die 11-jarige smurf uit groningen hier nog regelmatig. Dezelfde knakker die nu zo trots is op zijn 60K+ posts
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |