zie ik daar rechts op de foto mijn 2e toekomstige boekquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:32 schreef Jump het volgende:
Deze heb ik hier liggen, en deze zijn best wel goed.
[afbeelding]
Het is een training voor zijn werk, veel dia's en nog meer foto's en plaatjes.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
omg
een 88MB presentatie, wat heeft hij d'r in gezet
das niksquote:Op woensdag 1 november 2006 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
omg
een 88MB presentatie, wat heeft hij d'r in gezet
Baas boven baas modus.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
das niks
ik heb een keer een presentatie gezien van +200MB, stonden complete filmpjes in
quote:Op woensdag 1 november 2006 17:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Baas boven baas modus.
1 of andere muits lang geleden vond dat haar printje wat lang duurde voordat ie dr uit kwam. Ze moest hem 50 keer afdrukken en dat duurde een beetje lang zo.
Een PPT van 300 Pagina's die 1,5 gb groot was.![]()
Dat ding stond wel ff te spoolen![]()
Dat is alsnog niet echt veel geheugen eerlijk gezegdquote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb maar 64MB in mijn laptop zittenzal deze maand uitbreiden naar 320MAX
![]()
En je had het scherm juist laten omwisselen omdat je dode pixels hadquote:Op woensdag 1 november 2006 17:02 schreef SHERMAN het volgende:
Nieuwe tft is er.. met dooie pixels..
Klopt maar mer gaat er ook niet in, heb namelijk de Satellite Pro 4200...en lees dus dat die maar MAX 320 aankan. Anders had ik er wel meer ingepropt.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is alsnog niet echt veel geheugen eerlijk gezegd
Maar dat zou betekenen dat mocht je een paar applicaties naast elkaar draaien, dat je laptop behoorlijk swapt. Is dat dan nog wel werkbaarquote:Op woensdag 1 november 2006 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Klopt maar mer gaat er ook niet in, heb namelijk de Satellite Pro 4200...en lees dus dat die maar MAX 320 aankan. Anders had ik er wel meer ingepropt.
Maar het is alleen voor mijn werk dus gamen of zo zal ik niet gaan doen.
Win 98 en excel heb ik genoeg aan hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 20:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat mocht je een paar applicaties naast elkaar draaien, dat je laptop behoorlijk swapt. Is dat dan nog wel werkbaar
Mja.. morgen maar even bellen of ze hem er voor omruilen.. zijn 3 setjes namelijk..quote:
Nee, een dood blacklight.quote:Op woensdag 1 november 2006 20:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En je had het scherm juist laten omwisselen omdat je dode pixels had
Oh, dat is nog handigerquote:
Vorige had geen dode pixels inderdaad, en het viel me net ook op dat er een putje zit in de rand van het scherm.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, dat is nog handiger
Maar op je vorige scherm zaten dus geen dode pixels? niet echt netjes dat ze het niet even gecontroleerd hebben
Van een putje ga je niet dood, maar dat er dode pixels in het omruilde scherm zitten is natuurlijk niet netjes van de fabrikant/shop.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:01 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Vorige had geen dode pixels inderdaad, en het viel me net ook op dat er een putje zit in de rand van het scherm.
Er zit toch ook knop bij om ze op te zeggen?quote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef Roi het volgende:
Ik heb vorig jaar tientallen gratis .be's aangevraagd. Nu kreeg ik vandaag een mailtje of ik het wil verlengen, natuurlijk wil ik dit niet.
Maarr er staat boven in de mail (en altijd op de site vermeld geweest): "Deze domeinnaam zal automatisch vervallen indien wij van u geen betaling ontvangen." maar onderaan staat "LET OP: Indien u uw domein laat vervallen en deze in quarantaine raakt betaalt u EURO 16 om de naam bij ons te verlengen.".
Oh oh
DNS.be rekent EUR ~12.75 om een in quarantine-geplaatst .be domeinnaam weer te activeren. Verhuizing kost rond de EUR 43 als een domein in quarantine staat. (prijzen voor de bedrijven die aangesloten zijn bij dns.bequote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef Roi het volgende:
Ik heb vorig jaar tientallen gratis .be's aangevraagd. Nu kreeg ik vandaag een mailtje of ik het wil verlengen, natuurlijk wil ik dit niet.
Maarr er staat boven in de mail (en altijd op de site vermeld geweest): "Deze domeinnaam zal automatisch vervallen indien wij van u geen betaling ontvangen." maar onderaan staat "LET OP: Indien u uw domein laat vervallen en deze in quarantaine raakt betaalt u EURO 16 om de naam bij ons te verlengen.".
Oh oh
En nou laten dubbel testen natuurlijk, geen risico meer lopenquote:Op donderdag 2 november 2006 16:20 schreef SHERMAN het volgende:
Net weer gebeld. Ze testen ze wel voor ze weg gebracht worden dus hij snapte ook niet hoe de dode pixels er in kwamen, nieuw scherm is onderweg.
quote:
quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:58 schreef Sjowhan het volgende:
Zuip je niet teveel?
Hmpf, ben je moslim ofzoquote:Op zaterdag 4 november 2006 20:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]cola en fanta
maar hij komt pas vanaaf later in de avond!
Als je moet BoB-en, oké, maar in het weekend drink je toch wel wat alcoholischquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:06 schreef BlueCurl het volgende:
wat is er nu mis met cola en fanta?
maandag is er weer een fokschaap meeting, maar niemand hier natuurlijk die van de dutch power cows heeft gehoordquote:Op zaterdag 4 november 2006 18:47 schreef BlueCurl het volgende:
whiehie jump en ik houden zo weer een dig meet hihi
quote:Op zondag 5 november 2006 00:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Jammer, volgens mij heb je OOP niet begrepen.
Kan em niet afspelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |