Ja sorry, moest werken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wacht wacht wachtlol
Trouwens, ik krijg het internet niet aan de praat op mijn laptop
Nou en?? 1 MB per sec down, als het al niet sneller is en mits je het kunt trekkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:27 schreef SHERMAN het volgende:
Als rar file is het als nog bijna 290mb..
OPwisselen nog wel, wat gaan ze er precies mee doen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef SHERMAN het volgende:
Heb hem al, http://www.pwned.nl/ .
Morgen komen ze mijn scherm opwisselen.
Mja omwisselen dus he.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
OPwisselen nog wel, wat gaan ze er precies mee doen?
DUDE?!quote:
Leer je zelf Professioneel werken met PHP5 & MySQL, gaat over een webwinkel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:04 schreef mschol het volgende:
*met dillemma zit
ik wil een goed php/mysql boekie kopen maar weet niet welke
ik ga denk ik maar voor eentje waar wat praktische dingen in worden uitgelegd (forum bouwen, e-commerce site en bij behorende sessies e.d.)
zie ik daar rechts op de foto mijn 2e toekomstige boekquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:32 schreef Jump het volgende:
Deze heb ik hier liggen, en deze zijn best wel goed.
[afbeelding]
Het is een training voor zijn werk, veel dia's en nog meer foto's en plaatjes.quote:Op woensdag 1 november 2006 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
omg
een 88MB presentatie, wat heeft hij d'r in gezet
das niksquote:Op woensdag 1 november 2006 09:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
omg
een 88MB presentatie, wat heeft hij d'r in gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |