Vroeger paste alles op een floppy.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ware het alleen niet dat hybride drives (dus blu-ray en dvd) stinkend duur zullen worden![]()
Och, ik zeg: HD-DVD. 15GB (en 30GB dual-layer?) is voor mijzelf, en waarschijnlijk elke andere simpele ziel, meer dan zat. Backwards compatibleheid is ook tof. En de naam heeft het mee.
En doe eens rustig aan, even diep inademen, en diep uitademen.
Ik vind 15/25gb eigenlijk ook wat weinig, nu hebben we binnen 5jaar weer uhd-dvd en yellowrayquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vroeger paste alles op een floppy.
Daarna een CD!!![]()
WOW!! 700MB hoe krijg je die ooit vol.![]()
Een DVD! Damn dat is ziek 4gb....... Daar kan ik mijn hele PC op zetten man.![]()
Het is de toekomst!! Dat moet altijd overdreven groot zijn en bijna onwerkelijk anders heeft het zijn nut verloren binnen twee jaar. De opvolger van DVD komt me eigenlijk al veel te snel dus laten we er alsjeblieft voor zorgen dat we vanaf hier een tijdje door kunnen gaan. 15GB is dat dus niet want dat is echt een fooitje. De eerste sony games voor PS3 komen al vol aanzetten. Nu zal dat niet geheel per ongeluk zijn met wat dummy files maar genoeg games, os'en, applicaties die over meerdere DVD's heen gaan (nu al).
Ze hebben het naar mijn idee ook niet nodig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:19 schreef EleQusion het volgende:
[..]
Ik vind 15/25gb eigenlijk ook wat weinig, nu hebben we binnen 5jaar weer uhd-dvd en yellowray(als dan niet alles online wordt gekocht
)
Maar ik blijf het vreemd vinden dat sommige PS3 games 25gb _nodig_ hebben, het kan zijn dat ze hoge kwaliteits textures gebruiken maar met 2x256mb limiteerd dat dan toch het grote van een level?
mwha ze zullen een hoop tot in de puntjes uitgepakt op de cd zetten zodat het je je cpu daar niks voor hoeft te laten doen..quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:58 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze hebben het naar mijn idee ook niet nodig.
Volgens mij knallen ze er ook dummy files bij zodat een copy lastig is in de begin periode.
Er is meer in het leven dan films.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:26 schreef mschol het volgende:
[..]
mwha ze zullen een hoop tot in de puntjes uitgepakt op de cd zetten zodat het je je cpu daar niks voor hoeft te laten doen..
en wat betreft hddvd + bluray:
beide formaten mogen van mij 5-10 jaar de toekomst ingeschoten worden...
dvd wordt net goed en wel door iedereen geaccepteerd en bekeken
alleen de ultra freaks willen hddvd en bluray "omdat dat mooier zou zijn"
sorry hoor maar volgens mij zijn de meeste films niet van elkaar te vergelijken of het nou op dvd of hddvd staat
Heeft het bugs dan? Waarom moet het nog verder ontwikkeld worden?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:31 schreef Sjowhan het volgende:
Geef mij maar DL-DVD
HD-DVD/Blue ray is nog veels te ver en moet nog beter ontwikkeld worden voordat 't (naar mijn mening) aanslaat..
sterker nog er is geen aanbod op hddvd markt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Heeft het bugs dan? Waarom moet het nog verder ontwikkeld worden?
Het moet zich langzaam gaan verspreiden en de content moet er op geleverd gaan worden.
Als de filmindustrie en de games industrie op BR gaan leveren dan gaan de spelers hard zakken.
Wachten is op de PS3 in eerste instantie voor BR (in elk geval voor de games industrie).
HD-DVD is al een tijdje uit maar ik zie nog maar weinig aanbod dus ik ben bang ........
Excel dusquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wie weet nog een proggie om urenoverzicht of zo erin te pleuren zoals b.v excel???
Ik heb een laptop die ik eigelijk alleen maar voor het werk bewaar..
WIN 98
Pentium 3 500 mhz
64 MB geheugen (wordt nog uitgebreid naar 320mb)
Kom maar op
Probleem is dat ik die dus voor geen mogelijkheid onder Win 98 kan draaien...quote:
Office 97 is de beste office ooit!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Probleem is dat ik die dus voor geen mogelijkheid onder Win 98 kan draaien...
Ja maar nergens meer te krijgenquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Office 97 is de beste office ooit!![]()
En wat heb ik eraan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Hij staat hier gewoon in de kast hoor.
Yep zag het alquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:56 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
niets, maar op isohunt.com is ie ook gewoon te vinden.
PM.quote:Op maandag 30 oktober 2006 05:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Je schiet er niks mee op als die setup.exe een virus bevatja elk bestand die ik binnen haal controleer ik
Ben werken
Wat?quote:Op maandag 30 oktober 2006 07:38 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
PM.
EDIT: Hmm valt tegen.. laat maar.
Dacht dat ik ergens nog een cd'tje van 97 had, maar ga niet verder terug dan 2000..quote:
Ik heb hem wel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dacht dat ik ergens nog een cd'tje van 97 had, maar ga niet verder terug dan 2000..
Dat is wel jammer, maar 2000 zou toch ook moeten werken op 98?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Dacht dat ik ergens nog een cd'tje van 97 had, maar ga niet verder terug dan 2000..
quote:
Er is wel aanbod op de HD-DVD markt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:46 schreef mschol het volgende:
[..]
sterker nog er is geen aanbod op hddvd markt.
op de blu-ray markt wel..
Mocht je interesse hebben, stuur me maar een PM dan komen we er wel uit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is wel jammer, maar 2000 zou toch ook moeten werken op 98?het gaat mij iig alleen om excel
[..]
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:10 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Mocht je interesse hebben, stuur me maar een PM dan komen we er wel uit.
Ja sorry, moest werken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
Wacht wacht wachtlol
Trouwens, ik krijg het internet niet aan de praat op mijn laptop
Nou en?? 1 MB per sec down, als het al niet sneller is en mits je het kunt trekkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:27 schreef SHERMAN het volgende:
Als rar file is het als nog bijna 290mb..
OPwisselen nog wel, wat gaan ze er precies mee doen?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:36 schreef SHERMAN het volgende:
Heb hem al, http://www.pwned.nl/ .
Morgen komen ze mijn scherm opwisselen.
Mja omwisselen dus he.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
OPwisselen nog wel, wat gaan ze er precies mee doen?
DUDE?!quote:
Leer je zelf Professioneel werken met PHP5 & MySQL, gaat over een webwinkel.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:04 schreef mschol het volgende:
*met dillemma zit
ik wil een goed php/mysql boekie kopen maar weet niet welke
ik ga denk ik maar voor eentje waar wat praktische dingen in worden uitgelegd (forum bouwen, e-commerce site en bij behorende sessies e.d.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |