Nee ik bedoel het beeld.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij was wit toen je weg ging?
Wie heeft hem gespoten
Daar zijn ze natuurlijk niet voor gemaaktquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:26 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Nee ik bedoel het beeld.
En nee, hij heeft gewoon een half uurtje aan gestaan terwijl ik beneden was.
Doe is lief.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Daar zijn ze natuurlijk niet voor gemaakt
Ik heb dus geen idee behalve de standaard dingens als herstarten, kabels nalopen, stroom er ff af en om garantie zeuren.quote:
Tsja, druk druk druk. En ik zit al een tijdje niet meer op irc. En volgende week zal het helemaal stil worden want dan ben ik even weg (maar wel een stuk dichter bij julliequote:
Och, heb je weer vakantie?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 05:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, druk druk druk. En ik zit al een tijdje niet meer op irc. En volgende week zal het helemaal stil worden want dan ben ik even weg (maar wel een stuk dichter bij jullie)
Leuk, vooral achitecture (maar ik heb nog maar 3 categorieen bekekenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:34 schreef BlueCurl het volgende:
dev... als je er nog in geintereseerd ben. me fotogallerij op me site doet het...
jah ik kan niet typen en ik moet nog even een edit en delete gebeuren maken ervoor hihi. de rest werkt al goed! Maar wilde even wat online hebben eens eindelijk! Je moet ook uiteindelijk kunnen stemmen op fotootjes... najah ratenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Leuk, vooral achitecture (maar ik heb nog maar 3 categorieen bekeken). Overigens schrijf je 2x "chat parnter"
het is maar goed dat je FF weer erboven zet want ik vind dat IE7 gewoon 1 grote rip van FF... Ik heb het enkel om me sites ff snel erin te testen of ie daar ook proper word weergegeven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
Wow, even IE7 geinstalleerd (ook ter testing voor de plesk-interface die we gebruiken op de hostingmachines), maar dat ziet er zeker gelikt uit, zelfs een extra melding van certificaten enzo
Maar FireFox blijft toch op #1 staan, veel handiger [afbeelding]
Het is ook een rip, FF/Opera heeft zolang ik weet al tabs, en microsoft nu pasquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het is maar goed dat je FF weer erboven zet want ik vind dat IE7 gewoon 1 grote rip van FF... Ik heb het enkel om me sites ff snel erin te testen of ie daar ook proper word weergegeven.
FF is ook een RIP en zo is bijna alles een RIP van elkaar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het is maar goed dat je FF weer erboven zet want ik vind dat IE7 gewoon 1 grote rip van FF... Ik heb het enkel om me sites ff snel erin te testen of ie daar ook proper word weergegeven.
Je kunt ook zeggen dat MS het oorspronkelijk niet zag zitten, maar toch overstag is gegaanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:09 schreef Godlike02 het volgende:
Je kan ook blij zijn dat MS goed de markt in de gaten heeft gehouden en er Tabs in heeft gedaan omdat er behoefte aan is.
en dat komt omdat men gewend is om met meerdere vensters te werken, je gaat al je windows vensters toch ook niet van tabs voorzien (quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:06 schreef Geqxon het volgende:
Toch denk ik dat doorsnee gebruikers nooit tabs zullen gebruiken.
De doorsnee gebruiker van een videorecorder/harddiskrecorder/whatever zal ook diverse geavanceerde dingen niet gebruiken, toch zijn die dingen wel handig af en toequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:06 schreef Geqxon het volgende:
Toch denk ik dat doorsnee gebruikers nooit tabs zullen gebruiken.
Kennelijk denkt de rest van de wereld, inclusief microsoft, daar anders overquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat komt omdat men gewend is om met meerdere vensters te werken, je gaat al je windows vensters toch ook niet van tabs voorzien ()
Of switchen via exposequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:12 schreef Geqxon het volgende:
OS X owned daarin gewoon. Je hebt meerdere applicaties, en binnen de applicaties heb je vensters. Waardoor je ook een applicatie kan hebben draaien zónder vensters. En je dus ook binnen de applicatie makkelijk tussen de vensters kan switchen.
als ze een tab functionaliteit voor explorer vensters gaan bouwen ga ik ze nog boycotten ook (lees: ik overweeg gewoon helemaal geen widnwos meer te kopenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Kennelijk denkt de rest van de wereld, inclusief microsoft, daar anders over![]()
Deed je dat al dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:18 schreef mschol het volgende:
(lees: ik overweeg gewoon helemaal geen widnwos meer te kopen)
nu ik in januari de mogelijkheid heb vista te kopen voor 20 euro, dan wil ik dat best overwegenquote:
20 euro?!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:23 schreef mschol het volgende:
[..]
nu ik in januari de mogelijkheid heb vista te kopen voor 20 euro, dan wil ik dat best overwegen
slimquote:
waarschijnlijk krijg je een tegoed bon.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:40 schreef mschol het volgende:
maar ik weet niet of vista daar dan al leverbaar is (uiteraard hoop ik van wel)
nu ook MS een blueray speler gaat maken voor xbox 360 zal blueray het 'winnen'quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:17 schreef Geqxon het volgende:
Doe mij maar HD-DVD
Blu-ray is kut. Allereerst weet niemand hoe je het schrijft. En daarna is HD-DVD backwards compatible (toch??).
Groots voordeel.quote:Backward compatibility will be available with all HD DVD players, allowing consumers to have a single drive in their homes to play both HD DVD and DVD discs. There is also a hybrid HD DVD which contains both DVD and HD DVD versions of the same movie on a single disc, providing smoother transition for the studios in terms of publishing movies, and letting consumers with only DVD drives to still use the discs.
sony die in de PS3 standaard een HD-DVD speler verkoopt??quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:20 schreef Geqxon het volgende:
Vergeet niet dat de PS3 standaard al een HD-DVD speler gaat krijgen
Oeps, toen jij begon met je X-Box 360 en blu-ray was ik even in de warquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:29 schreef mschol het volgende:
[..]
sony die in de PS3 standaard een HD-DVD speler verkoopt??
lijkt me stug aangezien Sony juist blu-ray aanbidden (zij hebben het volgens mij zelfs bedacht)
Dat jij nou een halve analfabeet bent wil nog niet zeggen dat de rest het niet weet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:17 schreef Geqxon het volgende:
Doe mij maar HD-DVD
Blu-ray is kut. Allereerst weet niemand hoe je het schrijft. En daarna is HD-DVD backwards compatible (toch??).
Ik duid meer op andere mensen. Als je in de toekomst op marktplaats dan de blu-ray variant van Mission Impossible 5 zoekt, moet je eerst zoeken op "Blu-Ray Mission Impossible 5" , "Blue-Ray Mission Impossible 5" enz.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat jij nou een halve analfabeet bent wil nog niet zeggen dat de rest het niet weet.![]()
Wat een bullshit argumenten.
En je denkt dat dat het suc6 gaat bepalen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik duid meer op andere mensen. Als je in de toekomst op marktplaats dan de blu-ray variant van Mission Impossible 5 zoekt, moet je eerst zoeken op "Blu-Ray Mission Impossible 5" , "Blue-Ray Mission Impossible 5" enz.
Ik neem aan dat je mij begrijpt? Het maakt het zoeken een heel stuk ingewikkelder dan simpelweg "HDDVD".
De DRM roddels komen wat mij betreft voornamelijk uit het HD-DVD kamp om BR zwart te maken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:50 schreef Geqxon het volgende:
Dat zeg ik niet. Ik vind het gewoon een rot gekozen naam, wat een hel gaat worden als je naar iets op zoek bent.
Daarnaast ben ik wat dat betreft Anti-DRM, dus je weet vast wel wat mijn keuze gaat worden.
Ware het alleen niet dat hybride drives (dus blu-ray en dvd) stinkend duur zullen wordenquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De DRM roddels komen wat mij betreft voornamelijk uit het HD-DVD kamp om BR zwart te maken.
Wat de fuck moet ik nou met een 15GB disk? Dat is toch geen winst voor een compleet nieuwe standaard.
Dat is een zielige fooi waar je niks aan hebt.
Daarbij is er geen probleem met BR samen met DVD aangezien er gewoon apparaten gemaakt kunnen worden die beide aan kunnen zodat je beide disks er in kan duwen en lekker kan kijken.
IK zie echt geen enkel voordeel voor HD-DVD tot nu toe. BR heeft de toekomst en HD-DVD kan alleen maar zijn lijf redden door samen te gaan werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |