Door je neus?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:59 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil best de details posten van mijn eten van de afgelopen dagen dat niet na al te lang door twee gaten naar buiten kwam!
Kots het er gewoon uit!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
klopt. maar eigenlijk ook weer 1tje! najah ligt eraan hoe je het bekijkt!
Alleen als je teveel coke hebt gesnoven.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
klopt. maar eigenlijk ook weer 1tje! najah ligt eraan hoe je het bekijkt!
mjah is niet alleen met coke denk ik hoor.. willekeurig snuiven gaat ook d8 ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als je teveel coke hebt gesnoven.![]()
Ik doe dat wel eens met lucht maar ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mjah is niet alleen met coke denk ik hoor.. willekeurig snuiven gaat ook d8 ik
Zeker niets beters te doen dan een beetje schone lucht in te ademenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik doe dat wel eens met lucht maar ik heb nergens last van.![]()
De vuile moordenaars.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeker niets beters te doen dan een beetje schone lucht in te ademenSchone lucht waar de kindertjes in Afrika een moord voor zouden doen.
Goh, leef je ook nogquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:59 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil best de details posten van mijn eten van de afgelopen dagen dat niet na al te lang door twee gaten naar buiten kwam!
nee andersom, wij zouden een moord doen voor schone lucht, lucht is hier vies...quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeker niets beters te doen dan een beetje schone lucht in te ademenSchone lucht waar de kindertjes in Afrika een moord voor zouden doen.
Ik proef nooit watquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nee andersom, wij zouden een moord doen voor schone lucht, lucht is hier vies...
redelijk druk met studie. zit veel bij een gozer in het weekend en uhm kung fu examens voor de deur en kom nu bij een wat hogere graduatie en das best even aanpoten wel hihiquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goh, leef je ook nog
Druk met je studie oid?
ahha, veel oefenen dus, wanneer zijn die examens?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:35 schreef BlueCurl het volgende:
redelijk druk met studie. zit veel bij een gozer in het weekend en uhm kung fu examens voor de deur en kom nu bij een wat hogere graduatie en das best even aanpoten wel hihi
En wie is die gozer? Toch niet Jump toevallig?quote:Op donderdag 7 december 2006 09:35 schreef BlueCurl het volgende:
je kan lucht proeven opzichgewoon door je mond ademen. dan gebeurd dat al in feite
enkel zijn de deeltjes die neerstrijken op je tong zo klein dat je er vaak niks van denkt te proeven
[..]
redelijk druk met studie. zit veel bij een gozer in het weekend en uhm kung fu examens voor de deur en kom nu bij een wat hogere graduatie en das best even aanpoten wel hihi
morgen aaf en woensdag 20 decemberquote:Op donderdag 7 december 2006 18:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ahha, veel oefenen dus, wanneer zijn die examens?
neenquote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Godlike02 het volgende:
Modjes gezocht voor GC en DIG
En zijn jullie al aan het tikken?
geen jump... na lang discusieren hebben we besloten om onze liefdes relatie te beeindigen!quote:Op donderdag 7 december 2006 18:34 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
En wie is die gozer? Toch niet Jump toevallig?
maar als je een belg in een ronde kamer zet en zegt dat ie het hoekkie moet vinden.... hoe kun je dan wenen in dat hoekkiequote:Op donderdag 7 december 2006 19:25 schreef Jump het volgende:
Waarom denk je dat ik de laatste weken wat minder aanwezig bij op FOK!? Ik zit gewoon ganse dagen te wenen in een hoekje
Ik weet 't niet of ik 't durf, de laatste keren zijn op een mislukking uitgelopen namelijkquote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Godlike02 het volgende:
Sorry, ik heb weinig affiniteit met GC, dus ik sla ook overquote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Godlike02 het volgende:
Je zou het zo goed doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 20:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Sorry, ik heb weinig affiniteit met GC, dus ik sla ook over
neequote:Op donderdag 7 december 2006 19:40 schreef Sjowhan het volgende:
Arme Jump.. Dus BC heeft een (nieuwe) vriend sindskort?
Tsja.. DIG hè..quote:Op donderdag 7 december 2006 21:46 schreef Jump het volgende:
Pff, topic gaat al langer dan een maand mee
nou, juist nietquote:
tja.. ligt er geheel aan hoeveel tijd het moet gaan kosten, ik zit namelijk helemaal niet vaak meer op fokquote:Op donderdag 7 december 2006 18:36 schreef Godlike02 het volgende:
das ruim 2 jaar geledenquote:Op donderdag 7 december 2006 21:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou, juist nietik kan me nog herinneren van iets van 3 op een dag met enkel zwaai posts zo ongeveer hihi
24 uur per dagquote:Op donderdag 7 december 2006 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. ligt er geheel aan hoeveel tijd het moet gaan kosten, ik zit namelijk helemaal niet vaak meer op fok
quote:Op donderdag 7 december 2006 22:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
24 uur per dag
Je krijgt geen slaap meer![]()
[Slowchat Deeltje 56] mschol & SHERMAN: Spamkingsquote:Op donderdag 7 december 2006 23:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Dus "slechts" iets van 8 slowchat topics geleden!
scheelt niet veel zegquote:Op donderdag 7 december 2006 23:39 schreef mschol het volgende:
[..]
[Slowchat Deeltje 56] mschol & SHERMAN: Spamkings
net wat meer als 100 delen geleden
en nog niet eens 2 jaar geleden
quote:![]()
quote:Ik ga weer eens wat doen
quote:Nu echt weg
quote:Ik ben weer terug
quote:Ik ook
quote:Nu eten
quote:tot zo
Mogguhquote:Op vrijdag 8 december 2006 04:11 schreef devzero het volgende:
Toen poste die 11-jarige smurf uit groningen hier nog regelmatig. Dezelfde knakker die nu zo trots is op zijn 60K+ posts
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |