Maar ooit moet je het misschien bij een klant neer zetten.quote:Op maandag 4 december 2006 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik draai maar een simpel servertje en ik nam dus aan dat het geen problemen zou opleveren (alles draait onder localsystem account)
tja...quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ooit moet je het misschien bij een klant neer zetten.![]()
thuis heb je toch niet verschikkelijk veel snelheid nodig?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tja...
ach.. daarom heb ik ook een eigen servertje, kan je een beetje mee aankutten
beetje jammer dat het niet echt een rap systeem is en dus niet alles goed kan testen
booten is juist et snelst...quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
thuis heb je toch niet verschikkelijk veel snelheid nodig?
Booten is meestal het traagste en dan wacht je maar ff.![]()
RDP gewoon?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
booten is juist et snelst...
ik vind alleen dat de remote verbinding enorm traag wordt (ondanks een 100mbit lijntje..)
nope, gebruik radmin i.v.m het geblokkeerd zijn van rdp op school en ik kan daar geen filetransfers mee doenquote:
radmin vind ik ook traag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, gebruik radmin i.v.m het geblokkeerd zijn van rdp op school en ik kan daar geen filetransfers mee doen
ik zou het natuurlijk wel eens kunnen proberen, ik heb alleen niet veel hoop
Je doet blij maar daar voor hebben wij toch eerst meer details nodig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:00 schreef Ulreazj het volgende:
Nieuwe laptop is onderweg voor inkoopsprijs
Inderdaad, wellicht is 't een 2dehandsje die je op inkoopsprijs heb gekocht, wie weetquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je doet blij maar daar voor hebben wij toch eerst meer details nodig.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je doet blij maar daar voor hebben wij toch eerst meer details nodig.![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef devzero het volgende:
[..]als jij weer eens keertje geneukt hebt, dan kan ik me ook voorstellen dat jij daar blij over bent, maar dan hoef ik de details ook niet te weten.
Dan heb ik de juiste toon gezet!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:54 schreef BlueCurl het volgende:
laatste drie posts klinken echt als de SC van een stuk of 100 deeltjes eerder hihi
Door je neus?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:59 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil best de details posten van mijn eten van de afgelopen dagen dat niet na al te lang door twee gaten naar buiten kwam!
Kots het er gewoon uit!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
klopt. maar eigenlijk ook weer 1tje! najah ligt eraan hoe je het bekijkt!
Alleen als je teveel coke hebt gesnoven.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
klopt. maar eigenlijk ook weer 1tje! najah ligt eraan hoe je het bekijkt!
mjah is niet alleen met coke denk ik hoor.. willekeurig snuiven gaat ook d8 ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Alleen als je teveel coke hebt gesnoven.![]()
Ik doe dat wel eens met lucht maar ik heb nergens last van.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mjah is niet alleen met coke denk ik hoor.. willekeurig snuiven gaat ook d8 ik
Zeker niets beters te doen dan een beetje schone lucht in te ademenquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik doe dat wel eens met lucht maar ik heb nergens last van.![]()
De vuile moordenaars.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeker niets beters te doen dan een beetje schone lucht in te ademenSchone lucht waar de kindertjes in Afrika een moord voor zouden doen.
Goh, leef je ook nogquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:59 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil best de details posten van mijn eten van de afgelopen dagen dat niet na al te lang door twee gaten naar buiten kwam!
nee andersom, wij zouden een moord doen voor schone lucht, lucht is hier vies...quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Zeker niets beters te doen dan een beetje schone lucht in te ademenSchone lucht waar de kindertjes in Afrika een moord voor zouden doen.
Ik proef nooit watquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
nee andersom, wij zouden een moord doen voor schone lucht, lucht is hier vies...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |