Ik denk dat je inderdaad aan 2-300euro moet denken, niet meer. Prijzen zakken van nieuwe pc's snel, en daarom zijn oude vaak snel niet meer te verkopen, of tegen een schijntje..quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:14 schreef Lunar het volgende:
Lunar wil een nieuwe PC
Specs oude PC:
AMD Duron 1600Mhz (Thoroughbred)
768MB DDR (PC3200) 3x 256
ATi 9200SE
160GB Maxtor Harddisk
In prima staatGeluid zit onboard trouwens, evenals de NIC.
Wat kan je hier tegenwoordig nog voor krijgen?~ 200 euro denk ik?
Iedereen is toch nub geweest?quote:Op maandag 27 november 2006 14:37 schreef mschol het volgende:
Hoeveel leden heeft Fok! eigenlijk :')????
newbie pesten??
Met Access gemaakt?quote:Op woensdag 29 november 2006 11:22 schreef SHERMAN het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
[[url=http://herfkens.biz/uploader/files/1/fokforum/preview-cmdb_thumb.jpg]afbeelding]
[/URL]
CMDB voor een school project.
quote:Op woensdag 29 november 2006 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met Access gemaakt?
Leek op de opdracht die ik moest maken vroeger
Moest met Access.quote:Op woensdag 29 november 2006 11:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met Access gemaakt?
Leek op de opdracht die ik moest maken vroeger
Wil je het goed doen, mag het niet!quote:Op woensdag 29 november 2006 12:18 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Moest met Access.Wilde eerste php/mysql maar dat mocht niet eens.
Competentie punten enzo.quote:Op woensdag 29 november 2006 12:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wil je het goed doen, mag het niet!
Laat ze dan maar lekker creperen met hun access
Alles voor de puntenquote:Op woensdag 29 november 2006 14:06 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Competentie punten enzo.
Dus ik moet wel luisteren.
Ja.quote:
Waarom is dat goed of beter?quote:Op woensdag 29 november 2006 12:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Wil je het goed doen, mag het niet!
Laat ze dan maar lekker creperen met hun access
quote:Op woensdag 29 november 2006 16:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom is dat goed of beter?![]()
Lang niet iedereen wil web apps of heeft php devvers in huis terwijl bijna elke idoot wat kan maken in MS Access
Goed he!quote:Op maandag 4 december 2006 20:15 schreef Jordy-B het volgende:
Het DIG-slowchat topic...
Met een nieuwe kijk op slowchat
Hoe weet je dat het goede kwaliteit is?quote:Op vrijdag 1 december 2006 19:06 schreef Jordy-B het volgende:
Tof aanbod van de lidl, gister...
Allemaal gold-plated videokabels (SCART, Component, HDMI) voor zeer lage prijzen... En goede kwaliteit...
Component (YUV Kabel) voor ¤5, SCART voor ¤8 en HDMI voor ¤10... Dat scheelt toch al een euro of twintig vergeleken met de electronicazaak.
Gelijk twee scart-kabels en een component-setje gehaald...
Waarschijnlijk liggen er nog wel een zooi (vooral HDMI ging langzaam, want lang niet iedereen heeft apparatuur waar je zo'n kabel in kan hangen), maar SCART en component gingen ook niet al te hard.
Het is idd niet alles goud wat blinkt en voor het zelfde geld zijn het goedkope kutkabeltjesquote:Op maandag 4 december 2006 20:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het goede kwaliteit is?![]()
Daarom de vraag.quote:Op maandag 4 december 2006 20:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is idd niet alles goud wat blinkt en voor het zelfde geld zijn het goedkope kutkabeltjes
Gekocht, getest, vergeleken met een dure kabel.quote:Op maandag 4 december 2006 20:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het goede kwaliteit is?![]()
Ok duidelijk.quote:Op maandag 4 december 2006 21:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Gekocht, getest, vergeleken met een dure kabel.
Gave desktop!quote:Op maandag 4 december 2006 23:07 schreef mschol het volgende:
*note to myself:
nooit AD van ene domein naar andere domein migreren zonder eerst windows te herinstalleren
tenminste, das mijn ervaring..
ik kon exchange niet verwijderen omdat onder Volume shadow copy's een oude AD username actief was
http://www.youtube.com/watch?v=SWe-TIy2Lbs
geil
euhh volgens volledig gedemote en daarna weer ge promoot ofzo?? (tis inmiddels een tijdje geleden dus weet niet zeker)quote:Op maandag 4 december 2006 23:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Gave desktop!![]()
Totaal niet praktisch lijkt me maar een leuk idee
En hoe heb je je AD overgezet dan?
Heb je een Domain rename gedaan?
Als een service onder een account aan het draaien is kan dat inderdaad dit soort problemen opleveren.quote:Op maandag 4 december 2006 23:30 schreef mschol het volgende:
[..]
euhh volgens volledig gedemote en daarna weer ge promoot ofzo?? (tis inmiddels een tijdje geleden dus weet niet zeker)
maar zoiets zal het zijn geweest
ik draai maar een simpel servertje en ik nam dus aan dat het geen problemen zou opleveren (alles draait onder localsystem account)quote:Op maandag 4 december 2006 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als een service onder een account aan het draaien is kan dat inderdaad dit soort problemen opleveren.
Daarom is een duidelijk usermanagement en naamgeving erg belangrijk. Hou goed bij welke services niet draaien onder het system account (wat de voorkeur heeft) en welke PW's die eventueel hebben. Wij gebruiken hier ook altijd duidelijke naamgeving voor zodat we eventueel het account van password kunnen renamen, password veranderen, etc etc.
Maar ooit moet je het misschien bij een klant neer zetten.quote:Op maandag 4 december 2006 23:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik draai maar een simpel servertje en ik nam dus aan dat het geen problemen zou opleveren (alles draait onder localsystem account)
tja...quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Maar ooit moet je het misschien bij een klant neer zetten.![]()
thuis heb je toch niet verschikkelijk veel snelheid nodig?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:06 schreef mschol het volgende:
[..]
tja...
ach.. daarom heb ik ook een eigen servertje, kan je een beetje mee aankutten
beetje jammer dat het niet echt een rap systeem is en dus niet alles goed kan testen
booten is juist et snelst...quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
thuis heb je toch niet verschikkelijk veel snelheid nodig?
Booten is meestal het traagste en dan wacht je maar ff.![]()
RDP gewoon?quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:34 schreef mschol het volgende:
[..]
booten is juist et snelst...
ik vind alleen dat de remote verbinding enorm traag wordt (ondanks een 100mbit lijntje..)
nope, gebruik radmin i.v.m het geblokkeerd zijn van rdp op school en ik kan daar geen filetransfers mee doenquote:
radmin vind ik ook traag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nope, gebruik radmin i.v.m het geblokkeerd zijn van rdp op school en ik kan daar geen filetransfers mee doen
ik zou het natuurlijk wel eens kunnen proberen, ik heb alleen niet veel hoop
Je doet blij maar daar voor hebben wij toch eerst meer details nodig.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:00 schreef Ulreazj het volgende:
Nieuwe laptop is onderweg voor inkoopsprijs
Inderdaad, wellicht is 't een 2dehandsje die je op inkoopsprijs heb gekocht, wie weetquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je doet blij maar daar voor hebben wij toch eerst meer details nodig.![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je doet blij maar daar voor hebben wij toch eerst meer details nodig.![]()
Neuken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:24 schreef devzero het volgende:
[..]als jij weer eens keertje geneukt hebt, dan kan ik me ook voorstellen dat jij daar blij over bent, maar dan hoef ik de details ook niet te weten.
Dan heb ik de juiste toon gezet!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:54 schreef BlueCurl het volgende:
laatste drie posts klinken echt als de SC van een stuk of 100 deeltjes eerder hihi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |