BC & Jump - Bedroom part 3?quote:Op maandag 6 november 2006 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
onwijs nerd-achtigje wilt niet weten!!!
quote:Op maandag 6 november 2006 13:39 schreef mschol het volgende:
[..]
oww dus daarom kwamen die gezichten me zo bekend voor.
ik heb deel 2 gezzien ..![]()
hmm dat zou je eff aan danny moeten vragen, ik kwam em tegen op alt.binaries.xxx.fokquote:Op maandag 6 november 2006 16:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Streaming zeker te zien op pr0n.fok.nl?
dan ga ik dat vanavond gelijk checken.quote:Op maandag 6 november 2006 17:38 schreef mschol het volgende:
[..]
hmm dat zou je eff aan danny moeten vragen, ik kwam em tegen op alt.binaries.xxx.fok
Om de vijf jaar krijgen we toch weer een nieuw standaard.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vroeger paste alles op een floppy.
Daarna een CD!!![]()
WOW!! 700MB hoe krijg je die ooit vol.![]()
Een DVD! Damn dat is ziek 4gb....... Daar kan ik mijn hele PC op zetten man.![]()
Het is de toekomst!! Dat moet altijd overdreven groot zijn en bijna onwerkelijk anders heeft het zijn nut verloren binnen twee jaar. De opvolger van DVD komt me eigenlijk al veel te snel dus laten we er alsjeblieft voor zorgen dat we vanaf hier een tijdje door kunnen gaan. 15GB is dat dus niet want dat is echt een fooitje. De eerste sony games voor PS3 komen al vol aanzetten. Nu zal dat niet geheel per ongeluk zijn met wat dummy files maar genoeg games, os'en, applicaties die over meerdere DVD's heen gaan (nu al).
En die hybride spelers gaan duur worden? Bron? .....
Dat kan gewoon tegen een normale prijs zover ik heb begrepen.
Leuke onelinerquote:Op woensdag 8 november 2006 12:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om de vijf jaar krijgen we toch weer een nieuw standaard.
Een standaard kun je tegenwoordig amper meer een standaard noemen. VHS, dįt was pas een standaard!
Sorry ik heb andere hobbies.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:47 schreef Geqxon het volgende:
Daarvoor zul je mijn hersenpan open moeten maken.
Je hebt nog nooit van Video2000 en Betamax gehoord?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om de vijf jaar krijgen we toch weer een nieuw standaard.
Een standaard kun je tegenwoordig amper meer een standaard noemen. VHS, dįt was pas een standaard!
Paar uurtjes geleden jaquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:10 schreef Sjowhan het volgende:
Ik kickte het topic maar weer eens, tijdje geleden dat er in gepost werd
quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Paar uurtjes minuutjes geleden ja
Je hebt nu een draadloos/netwerkkaartje voor je laptop; dit betekend dat als je een modem/router hebt die ook draadloos doet, je daarop kan aanmelden zodat je kan internetten. Er bestaan zover ik weet wel kaartjes voor je PC, maar of deze ook samen kunnen werken met de laptop weet ik niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 07:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Stomme vraag hoor![]()
Maar ik heb nu die kaartje van het laptop hemaar moet ik nu nog zo'n kaartje hebben voor mijn eigen PC? Zodat ik dan het internet op mijn laptoppie heb?
![]()
En er is iemand die ook draadloos gaathelaas heeft die een wachtwoord
![]()
Welke zooi instellen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo heb 1 gekocht, maar net als altijd wil het maar niet lukken met die zooi instellenik heb het volgens het boekje gedaan maar krijg voor geen ene mogelijkheid dat ding aan de praat
alles volgens het boekje gedaan mja helaas.
Oh jaquote:Op zaterdag 11 november 2006 16:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo heb 1 gekocht, maar net als altijd wil het maar niet lukken met die zooi instellenik heb het volgens het boekje gedaan maar krijg voor geen ene mogelijkheid dat ding aan de praat
alles volgens het boekje gedaan mja helaas.
Internet instellingen, ik heb alles volgens het boekje gedaan maar het wil niet lukkenquote:
Voor de komende 10 dagen valt echt niet te voorspellen, ik kan het nu wel typen maar het kan volgende week weer compleet anders zijn. Ik kan alleen maar zeggen dat het wisselvallig blijft, soms periode met regen, en soms aantal buien, maar ook de zon zien we. De wind zal vrijwel matig tot vrij krachtig zijn, langs de kust mogelijk krachtig. Temperatuur: tja dat valt erg moeilijk te zeggen, dus ik gok het op kleine 8 tot 13 graden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh ja
Jij was toch ook goed op de hoogte van het weer enzo?
Ik moet ff wat weer weten voor de komende 10 dagen
En min en max temp op websites schelen zo een 10 graden dat vind ik wat veel.
Daarvoor heb ik 'oldskool' een DLT drive met 35/70 GB tapesquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:30 schreef mschol het volgende:
* mschol heeft lekker oldskool een iomega ZIP100 drive in z'n server hangen
kan ik mooi gebruiken voorbackups
probleem is dat ik niet gratis aan een dlt drive kan komen, maar wel aan een interne ZIP100 drivequote:Op zaterdag 11 november 2006 18:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik 'oldskool' een DLT drive met 35/70 GB tapesZolang ik tapes goedkoper kan krijgen dan harddrives, blijf ik nog wel even tapes gebruiken. Ik hou graag meerdere copieen van sommige data en om nou 5 losse HDs aan te schaffen
En dan nu graag van Barcelonaquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Internet instellingen, ik heb alles volgens het boekje gedaan maar het wil niet lukken
[..]
Voor de komende 10 dagen valt echt niet te voorspellen, ik kan het nu wel typen maar het kan volgende week weer compleet anders zijn. Ik kan alleen maar zeggen dat het wisselvallig blijft, soms periode met regen, en soms aantal buien, maar ook de zon zien we. De wind zal vrijwel matig tot vrij krachtig zijn, langs de kust mogelijk krachtig. Temperatuur: tja dat valt erg moeilijk te zeggen, dus ik gok het op kleine 8 tot 13 graden.
Echter is er een voorwaarschuwing ALARM van kracht in het noorden, waarschijndelijk zal dit tot weeralarm gaan leiden. Momenteel komt er een zeer active buienlijn naar het noorden toe en zal daar in de loop van de avond vooral het noorden en noordwesten van het land gaan aandoen. De wind is inmiddels behoorlijk aan het toenemen en zal uiteindelijk vanacht tot kracht 8 komen, mogelijk enige tijd storm kracht 9, dat is nog niet alles. De buienlijn die gaat overtrekken neemt ook hagel en mogelijk zeer zware windstoten met zich mee. De windstoten kunnen vooral in het noorden oplopen tot 105 a 110km/h. In de loop van de nacht vormen er buien met kans op onweer hagel en in het hele land kans op zware windstoten tot 70 a 80 km/h, in het noorden kunnen ze echter uitschieten naar 110 km/h.
Dus woon je in het noorden, zet dan alles goed vast, het wordt zeker weer een ruig nachtje. (zie weersverlag zware storm 1 nov 2006 op mijn website.)
Ben je wel lekker??quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:51 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dan nu graag van Barcelona![]()
Je kan toch ook wel wat wolken bekijken in spanje!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ben je wel lekker??zoek effe op google ja
ik doe echt niet voor het buitenland, en dat kun je voor 10 dagen vooruit echt wel vergeten
![]()
En weet jij een oplossing voor de router?
Dat wil gewoon zeggen dat de laagste verwachte temperatuur op die dag 12 graden is en de hoogst verwachte 20 graden. Dus 's nachts 12 en overdag 20. Voor nederland is dat een groot verschil, maar bv hier is een verschil van meer dan 15 graden tussen dag en nacht normaal in de herfst.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je kan toch ook wel wat wolken bekijken in spanje!![]()
Google verteld me min temp van rond de 12 en max van rond de 20
Dat gat vind ik nogal groot daarom weet ik het niet zo goed.
Nou het was van de week overdag 13 en vandaag op eens 20 dat vond ik ook al zo gek.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat wil gewoon zeggen dat de laagste verwachte temperatuur op die dag 12 graden is en de hoogst verwachte 20 graden. Dus 's nachts 12 en overdag 20. Voor nederland is dat een groot verschil, maar bv hier is een verschil van meer dan 15 graden tussen dag en nacht normaal in de herfst.
Op weather.yahoo.com is de lange termijn voorspelling voor barcelona ongeveer 18 met wat regen. Geen korte broek maar een regen jas dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou het was van de week overdag 13 en vandaag op eens 20 dat vond ik ook al zo gek.
20 is meer dan welkom maar is lastig met tas inpakken
Vanuit barca de melding dat er geen regen is maar een heerlijk zonnetje en tegen de 20 graden,quote:Op zondag 12 november 2006 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Op weather.yahoo.com is de lange termijn voorspelling voor barcelona ongeveer 18 met wat regen. Geen korte broek maar een regen jas dus
De titel van de vorige slowchat ben je al weer vergeten? [Slowchat deel 161] Op naar Tech Ed!quote:Op maandag 13 november 2006 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
God is op vakantie?
Dus best nog wel fris dus.quote:Op maandag 13 november 2006 11:20 schreef Godlike02 het volgende:
en tegen de 20 graden,
Tsja, maar dat ben ik allang vergeten, en de DIGSC gaat nizo hardquote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
De titel van de vorige slowchat ben je al weer vergeten? [Slowchat deel 161] Op naar Tech Ed!
Als ik die download, dan krijg ik ook maar 300KBsquote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Van http://www.nxs.nl/files/10mb.bin
quote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Van http://www.nxs.nl/files/10mb.bin
Vandaag heerlijk warm en iets meer wind.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef devzero het volgende:
Voor het laden van je icoontje zou dat wel handig zijn ja
Je webicoon staat op home.mschol.eu, dat is 1 A RR dns-lookup. Die machine geeft een erg trage response op poort 80, doe je soms een of andere reverse DNS checking? Dan doe je een location naar een dsl.hccnet adres, dat is nog een A RR lookup (terwijl het dezelfde machine als home.mschol.eu is). Die laatste geeft trouwens hier wel redelijk snel antwoord terug.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich is de snelheid voor me icoontje snel genoeg, er zit alleen een delay in omdattie in een php script een header() uitvoert (en je dus door gestuurd wordt naar een andere pagina, dit doetie als het goed is 2x) lokaal issie trouwens ook niet al te snel hoor
1 is van me provider en de 2de is van mijn eigen domein (ik heb geen zin om continue fia181-83.dsl.hccnet.nl in te tikken namelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Je webicoon staat op home.mschol.eu, dat is 1 A RR dns-lookup. Die machine geeft een erg trage response op poort 80, doe je soms een of andere reverse DNS checking? Dan doe je een location naar een dsl.hccnet adres, dat is nog een A RR lookup (terwijl het dezelfde machine als home.mschol.eu is). Die laatste geeft trouwens hier wel redelijk snel antwoord terug.
Dat je een location-header stuurt maakt weinig uit lijkt me, maar waarom 2 verschillende hostnames voor de zelfde machine?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:01 schreef mschol het volgende:
zou de dnslookup van argeweb zo rete traag zijn?
1 2 3 4 | ... ;; Query time: 126 msec ... |
Alsof microsoft zo'n heilig boontje isquote:Op woensdag 15 november 2006 07:42 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/886352/50/EU_stelt_Microsoft_ultimatum.htmldie nelie kroes mag van mij best eens opkrassen...
quote:Op woensdag 15 november 2006 17:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsof microsoft zo'n heilig boontje is
http://www.nu.nl/news/886(...)ounts_te_wissen.html
hmm krijg je IP adres? Gateway? e.v.t. zelf in te stellen proxy?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vraagje![]()
Vanmiddag had ik mijn laptop mee naar het werk, nu keek ik even of ik ook kon internetten, zoeken naar een netwerk en ja hoor 1 gevonden, geen wachtwoord.oke pakken maar, kan wel verbinding maken maar kan verder niet internetten
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vraagje![]()
Vanmiddag had ik mijn laptop mee naar het werk, nu keek ik even of ik ook kon internetten, zoeken naar een netwerk en ja hoor 1 gevonden, geen wachtwoord.oke pakken maar, kan wel verbinding maken maar kan verder niet internetten
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Kewl! ook de MSN functie lijkt me wel watquote:Op donderdag 16 november 2006 17:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan via m'n werk op een aantrekkelijke manier in het bezit komen van een HTC S620
Dit ding dus
Het ziet er allemaal erg goed uit, maar ik weet niet of het nou ook echt allemaal zo leuk is als het eruit ziet. Iemand ervaringen?
waybackmachinequote:Op zaterdag 18 november 2006 23:04 schreef Jordy-B het volgende:
Even een vraagje tussendoor...
Weet iemand het adres van die site die backups maakt van sites? Zodat je dus Fok! uit 2001 zou kunnen bekijken, zoals fok! er in 2001 uitzag, inclusief de usericons van die periode... Ik ben namelijk m'n sinterdirk-icoontje kwijtgeraakt in de crash en opnieuw inscannen vind ik zoveel werk...
thanks...quote:
ik kan prima uit de voeten met alleen een toetsenbordquote:Op maandag 20 november 2006 12:42 schreef Jump het volgende:
Godver de godver, werken op een pc waarvan de muis kapot is, is toch ferm kl*te hoor
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:21 schreef mschol het volgende:
Sony PlayStation 3 - Current bid: US $1,000,000.00
ik ga denk ik over een half uurtje al naar huisquote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
*schop*
Nog iets meer dan een uur werken.. Ik ben 't zat voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |