Op weather.yahoo.com is de lange termijn voorspelling voor barcelona ongeveer 18 met wat regen. Geen korte broek maar een regen jas dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nou het was van de week overdag 13 en vandaag op eens 20 dat vond ik ook al zo gek.
20 is meer dan welkom maar is lastig met tas inpakken
Vanuit barca de melding dat er geen regen is maar een heerlijk zonnetje en tegen de 20 graden,quote:Op zondag 12 november 2006 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Op weather.yahoo.com is de lange termijn voorspelling voor barcelona ongeveer 18 met wat regen. Geen korte broek maar een regen jas dus
De titel van de vorige slowchat ben je al weer vergeten? [Slowchat deel 161] Op naar Tech Ed!quote:Op maandag 13 november 2006 12:22 schreef Sjowhan het volgende:
God is op vakantie?
Dus best nog wel fris dus.quote:Op maandag 13 november 2006 11:20 schreef Godlike02 het volgende:
en tegen de 20 graden,
Tsja, maar dat ben ik allang vergeten, en de DIGSC gaat nizo hardquote:Op maandag 13 november 2006 15:57 schreef devzero het volgende:
[..]
De titel van de vorige slowchat ben je al weer vergeten? [Slowchat deel 161] Op naar Tech Ed!
Als ik die download, dan krijg ik ook maar 300KBsquote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Van http://www.nxs.nl/files/10mb.bin
quote:Op maandag 13 november 2006 20:24 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Van http://www.nxs.nl/files/10mb.bin
Vandaag heerlijk warm en iets meer wind.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:19 schreef devzero het volgende:
Voor het laden van je icoontje zou dat wel handig zijn ja
Je webicoon staat op home.mschol.eu, dat is 1 A RR dns-lookup. Die machine geeft een erg trage response op poort 80, doe je soms een of andere reverse DNS checking? Dan doe je een location naar een dsl.hccnet adres, dat is nog een A RR lookup (terwijl het dezelfde machine als home.mschol.eu is). Die laatste geeft trouwens hier wel redelijk snel antwoord terug.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:32 schreef mschol het volgende:
[..]
opzich is de snelheid voor me icoontje snel genoeg, er zit alleen een delay in omdattie in een php script een header() uitvoert (en je dus door gestuurd wordt naar een andere pagina, dit doetie als het goed is 2x) lokaal issie trouwens ook niet al te snel hoor
1 is van me provider en de 2de is van mijn eigen domein (ik heb geen zin om continue fia181-83.dsl.hccnet.nl in te tikken namelijkquote:Op dinsdag 14 november 2006 21:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Je webicoon staat op home.mschol.eu, dat is 1 A RR dns-lookup. Die machine geeft een erg trage response op poort 80, doe je soms een of andere reverse DNS checking? Dan doe je een location naar een dsl.hccnet adres, dat is nog een A RR lookup (terwijl het dezelfde machine als home.mschol.eu is). Die laatste geeft trouwens hier wel redelijk snel antwoord terug.
Dat je een location-header stuurt maakt weinig uit lijkt me, maar waarom 2 verschillende hostnames voor de zelfde machine?
quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:01 schreef mschol het volgende:
zou de dnslookup van argeweb zo rete traag zijn?
1 2 3 4 | ... ;; Query time: 126 msec ... |
Alsof microsoft zo'n heilig boontje isquote:Op woensdag 15 november 2006 07:42 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/news/886352/50/EU_stelt_Microsoft_ultimatum.htmldie nelie kroes mag van mij best eens opkrassen...
quote:Op woensdag 15 november 2006 17:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Alsof microsoft zo'n heilig boontje is
http://www.nu.nl/news/886(...)ounts_te_wissen.html
hmm krijg je IP adres? Gateway? e.v.t. zelf in te stellen proxy?quote:Op donderdag 16 november 2006 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vraagje![]()
Vanmiddag had ik mijn laptop mee naar het werk, nu keek ik even of ik ook kon internetten, zoeken naar een netwerk en ja hoor 1 gevonden, geen wachtwoord.oke pakken maar, kan wel verbinding maken maar kan verder niet internetten
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
quote:Op donderdag 16 november 2006 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vraagje![]()
Vanmiddag had ik mijn laptop mee naar het werk, nu keek ik even of ik ook kon internetten, zoeken naar een netwerk en ja hoor 1 gevonden, geen wachtwoord.oke pakken maar, kan wel verbinding maken maar kan verder niet internetten
iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
Kewl! ook de MSN functie lijkt me wel watquote:Op donderdag 16 november 2006 17:54 schreef flugeltje het volgende:
Ik kan via m'n werk op een aantrekkelijke manier in het bezit komen van een HTC S620
Dit ding dus
Het ziet er allemaal erg goed uit, maar ik weet niet of het nou ook echt allemaal zo leuk is als het eruit ziet. Iemand ervaringen?
waybackmachinequote:Op zaterdag 18 november 2006 23:04 schreef Jordy-B het volgende:
Even een vraagje tussendoor...
Weet iemand het adres van die site die backups maakt van sites? Zodat je dus Fok! uit 2001 zou kunnen bekijken, zoals fok! er in 2001 uitzag, inclusief de usericons van die periode... Ik ben namelijk m'n sinterdirk-icoontje kwijtgeraakt in de crash en opnieuw inscannen vind ik zoveel werk...
thanks...quote:
ik kan prima uit de voeten met alleen een toetsenbordquote:Op maandag 20 november 2006 12:42 schreef Jump het volgende:
Godver de godver, werken op een pc waarvan de muis kapot is, is toch ferm kl*te hoor
quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:21 schreef mschol het volgende:
Sony PlayStation 3 - Current bid: US $1,000,000.00
ik ga denk ik over een half uurtje al naar huisquote:Op woensdag 22 november 2006 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
*schop*
Nog iets meer dan een uur werken.. Ik ben 't zat voor vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |