Zullen we een partijtje oprichten? Waarmee we het allemaal anders, beter gaan doen?quote:
Om precies te zijn zit ik nu achter een grote mok met heerlijke Earl Grey thee, gekocht bij Improc in de Denneweg (achter Hotel des Indes), met veel melkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:49 schreef sigme het volgende:
Wat een typisch nummer.
Jij bent een theeleut, godslasteraar, is het niet?
Of we gaan gewoon lekker uit eten en vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Zullen we een partijtje oprichten? Waarmee we het allemaal anders, beter gaan doen?
Met brechtje?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Of we gaan gewoon lekker uit eten en vroeg naar bed.
whehehe, touchéquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, dat is een beter plan. Veel beter. Heel veel beterquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:55 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij gaat niet terug. Er is geen terug in zijn gaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:55 schreef Godslasteraar het volgende:
ow, en Mutant, ik geloof er niets van. Als jij terug zou gaan val je wel zo tussen wal en schip, dat wordt niks.
goed gezienquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef sigme het volgende:
[..]
Hij gaat niet terug. Er is geen terug in zijn gaan.
Misschien gaat 'ie wel eens weg.
En dan zal hij als iedere emigrant ervaren dat het gruwelijk moeilijk aarden is, ergens waar je niet vandaan komt.
De dwaling van de verloren zoon.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:27 schreef Godslasteraar het volgende:
Trouwens, dat met Balkjes VOC en de Suri-negers, was dat niet de WIC (die stout was?)
![]()
Dat is een gruwelijke Binzenwahrheit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:06 schreef sigme het volgende:
En dan zal hij als iedere emigrant ervaren dat het gruwelijk moeilijk aarden is, ergens waar je niet vandaan komt.
Kijk, das nou een leuke moslim!quote:Koning Abdullah is een erkend fan van Star Trek. In 1995, toen hij nog een prins was, deed hij mee in een aflevering van Star Trek:Voyager (#36: "Investigation").
quote:Vanavond in NOVA Politiek
Hoe betrouwbaar is de politiek?
22.30, Nederland 2
Kunnen politici waarmaken wat ze beloven? En wat bepaalt welke partij een stem krijgt? Is dat omdat het CPB een goed cijfer heeft gegeven of omdat die partij zich juist zo sterk maakt voor de zorg of het milieu? Of eerder vanwege een sympathiek optreden van een politicus in een spelletjesporgramma?
Vier politici over de kracht van cijfers, dappere plannen en doorzettingsvermogen: Gerrit Zalm (VVD), minister van Financiën, Joop Wijn (CDA), minister van Economische Zaken en de Tweede Kamerleden Ferd Crone (PvdA) en Kees Vendrik (GroenLinks).
Verder natuurlijk een verse Politieke Barometer, de Straat en de dwarse opvatting van Joep.
Presentatie: Joost Karhof en Clairy Polak
Ik moest daar een woordenboek bij pakken. Een waarheid als een koe, maar mijn woordenboek spelt het met een s.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:20 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is een gruwelijke Binzenwahrheit.
quote:Ford crasht en verliest $11 miljard op autoproductie
De Amerikaanse economie draait fantastisch en de Dow Jones zet elke dag een nieuw record. Maar waarom verliest Ford dan $ 11 miljard binnen drie kwartalen?
Ja, in de auto-industrie gaat het wel wat minder. Daar dreigen zowel Ford en GM om te vallen. En oh ja, in de luchtvaart draait het trouwens ook niet zo lekker, daar maakt vrijwel niemand meer winst. En, het laatste nieuws, huizenbouwers melden dalingen van het aantal orders met 80%.
Ford Motor Company kwam maandag met het grootste kwartaalverlies in 14 jaar. De omzet daalde met meer dan 7%. Het derde kwartaalverlies kwam uit op maar liefst $ 5,8 miljard. Oorzaak, de massieve herstructureringskosten in de zwaar verliesgevende autodivisie. Wie iets dieper in de cijfers dook zag dat het verlies, over de eerste negen maanden, daar zelfs op $ 11 miljard uit kwam. De nieuwe CEO Alan Mulally, noemde de resultaten onaanvaardbaar. General Motors meldde woensdagmiddag over dezelfde periode bij de autodivisie een verlies van $ 7,5 miljard.
Geruststellend meldde het concern dat er nog wel meer dan $ 20 miljard in kas zit. Dat dat komt door extra leningen, waardoor de totale schuld van $ 121 naar $ 135 miljard steeg, bleef in het persbericht natuurlijk onvermeld.
Jarenlang vluchtte het bedrijf, net als GM, naar voren door steeds grotere kortingen en steeds slimmere financieringsvormen aan te bieden. Maar nu de rente fors is verhoogd zijn de zero procent financieringen onbetaalbaar geworden. Voeg daarbij de compleet ingestorte markt voor de benzine slurpende SUV’s en tot voor kort erg populaire pick-ups. Steeds grote marktaandelen verschuiven naar de Japanse fabrikanten die met veel zuinigere modellen de Noord-Amerikaanse markt bestormen.
Maar het grootste raadsel blijft natuurlijk de beurswaarde van Ford. Net als General Motors is een faillissement een reële optie. Daar hoort dus een beurskoers bij van hooguit een paar dollar. Zoals we dat ook ooit zagen bij Ahold, Laurus en andere op omvallen staande bedrijven. Dat was ook het geval bij Ford in het begin van de jaren tachtig. Toen noteerde een aandeel Ford onder de $ 1. Nu staat Ford boven de $ 8, met een totale beurswaarde van $ 16 miljard. GM noteert zelfs boven de $ 30 met een marktkapitalisatie van meer dan $ 20 miljard. En dat terwijl de schulden van beide bedrijven nu veel groter zijn en beide bedrijven technisch gesproken in feite al failliet zijn. Het verschil is beurskoers is natuurlijk alleen maar te verklaren door de massieve ondersteuning van de beurskoersen die steeds absurdere vormen begint aan te nemen.
In aanloop naar de verkiezingen op 7 november zet de Dow vrijwel elke dag een nieuw record. Zelfs op dagen met dramatisch nieuws, zoals na de zware winstwaarschuwing van Caterpillar vorige week vrijdag of het bloedrode Ford-nieuws van maandag. De Canadese vermogensbeheerder Raymond James schreef deze week in een rapport dat elke keer als de Dow een kleine correctie dreigt te laten zien er een grote mysterieuze koper in de futuresmarkt opduikt.
Sinds een topman van Wall Street’s Goldman Sachs de derde minister van Financiën van Bush is geworden lijkt op de financiële markten echt alles mogelijk. De eerste minister Paul O’Neill was het bedrog (It’s all about sound bites, deluding the people, pandering to the lowest common denominator) zo zat, dat hij na één jaar dienst vertrok en een vernietigend boek over zijn periode in de Witte Huis cultuur schreef.
Ford meldde en passant dat we de resultaten van het bedrijf van 2001 tot 2006 niet meer mogen vertrouwen. Door boekhoudingfouten in de verwerking van derivatenposities, ja hoor daar zijn ze weer, moeten alle financiële resultaten opnieuw worden bijgesteld.
Omdat Star Trek zich afspeeld in de toekomst.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:22 schreef Sidekick het volgende:
Waarom zijn er geen moslims in StarTrek?
Omdat ze nog aan't zandhappen zijn...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:31 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Omdat Star Trek zich afspeeld in de toekomst.
Nee, Willem Middelkoop's nieuwsbrief natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:34 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat is dit voor raar geschreven artikel. Stagiair?
maar wat bedoelen ze met "technisch failliet"? Een bedrijf gaat pas failliet als het niet meer in staat is om de rente op leningen te betalen. Kan zijn dat de schuldeisers ongewoon coulant zijn wat betreft die leningen en de aarover te betalen rentes, maar ja. Een schuldeiser zou dan vermoedelijk liever GM/Ford failliet laten gaan, zijn ze meteen af van die pensioenlasten, en dan de boel los verkopen. Krijgen ze in ieder geval nog een deel van hun inzet terug.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:30 schreef pberends het volgende:
Ford crasht en verliest $11 miljard op autoproductie
.........................
En het is weer voorbij.quote:
http://www.lifesite.net/ldn/2006/oct/06102401.htmlquote:Company executives admitted the corporation is dominated by homosexuals
By Gudrun Schultz
LONDON, United Kingdom, October 24, 2006 (LifeSiteNews.com) - The British Broadcasting Corporation has admitted to a marked bias against Christianity and a strong inclination to pro-Muslim reporting among the network’s executives and key anchors, in a leaked account of an “impartiality summit.”
The Daily Mail reported Sunday on the secret London meeting of key executives, called by BBC chairman Michael Grade and hosted by veteran broadcaster Sue Lawley. The report revealed that many senior executives are deeply frustrated with the corporation’s commitment to “political correctness” and liberal policies at the expense of journalistic integrity and objectivity.
BBC executives admitted the corporation is dominated by homosexuals. They acknowledged that ethnic minorities held a disproportionate number of positions and said the BBC deliberately encourages multiculturalism and is more careful to avoid offending the Muslim community than Christians, .
Tossing the Bible into a garbage can on a comedy show would be acceptable, they said, but not the Koran, and if possible they would broadcast an interview with Osama Bin Laden, giving him the opportunity to explain his views.
“The BBC is not impartial or neutral,” said Andrew Marr, senior political commentator with the corporation. “It’s a publicly funded, urban organization with a abnormally large number of young people, ethnic minorities and gay people. It has a liberal bias not so much a party-political bias. It is better expressed as a cultural liberal bias.”
Senior executives raised a chorus of complaints against the corporation for bias against the United States and strongly anti-national reporting. Justin Webb, Washington correspondent, said anti-American sentiment runs so deep in the corporation that the U.S. is treated with scorn and derision and given “no moral weight.”
“There was widespread acknowledgement that we may have gone too far in the direction of political correctness,” said one senior executive. “Unfortunately, much of it is so deeply embedded in the BBC’s culture that it is very hard to change it.”
Mary Fitzpatrick, who oversees the corporation’s “diversity” policies, said Muslim women readers for BBC News should be permitted to wear veils while on air, if they choose, after a female newsreader caused a stir by wearing a visible cross on air. Ms. Fitzpatrick also defended the BBC against internal accusations of selective reporting on issues critical of the black community.
Andrew Marr, in an interview with the Mail, said, “The BBC must always try to reflect Britain, which is mostly a provincial, middle-of-the-road country. Britain is not a mirror image of the BBC or the people who work for it.”
During the recent international upheaval over Pope Benedict XVI’s comments on Islam, the BBC was accused by media watchers of deliberately inflaming the Muslim community worldwide through biased and inflammatory coverage. Political commentator David Warren, writing for the Ottawa Citizen, said the BBC was “having a little mischief. The kind of mischief that is likely to end with Catholic priests and faithful butchered around the Muslim world.”
The international uproar led to retaliatory attacks in Israel against Christian churches and clergy, and the murder of a nun in Somalia.
http://www.nypost.com/seven/10272006/gossip/pagesix/pagesix.htmquote:ANY lingering doubts that David Letterman detests Bill O'Reilly will be laid to rest tonight, when the gap-toothed funnyman has the conservative Fox News powerhouse on his CBS "Late Show" and machine-guns him with insults.
In a tape previewed by Page Six, things go downhill fast as O'Reilly sits down and jokingly presents the liberal-leaning host with a plastic sword to do battle and holds up a plastic shield to defend himself.
An irritated Letterman cracks, "Oh, that's nice, that's cute, you come out with toys . . . Am I right about one thing: You guys over there at Fox and guys like Rush Limbaugh, you guys know it's all just a goof, right? You're just horsing around. You're doing it 'cause you know it'll be entertaining?" Letterman adds he's never seen O'Reilly's show because, "I dial up Fox and it's always 'The Simpsons.' "
Als SCH een doorsnee is van de figuren die werken bij PO in binnen -en buitenland verbaast het me niets.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:57 schreef Finder_elf_towns het volgende:
BBC Internal Memo Admits Anti-Christian Bias
[..]
http://www.lifesite.net/ldn/2006/oct/06102401.html
Bloody hell.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:14 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
[..]
http://www.nypost.com/seven/10272006/gossip/pagesix/pagesix.htm
Morgen op Youtube.
Ik neem aan dat je net zoveel vraagtekens zet bij Bill O'Really?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:18 schreef MrX1982 het volgende:
David Letterman.
Waarbij de "grappen" stof beginnen te hapen omdat ze zo ver van te voren worden bedacht.
Zeker moeilijk om die zelfhaat te begrijpen als die er gewoon niet is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef MrX1982 het volgende:
.
Ik begrijp die zelfhaat ook nooit. Is dat een post WOII syndroom?
Het modder vechten in de Amerikaanse media op politiek gebied is natuurlijk geweldig. Waarschijnlijk groot show element maar dan nogquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:20 schreef pberends het volgende:
Ik neem aan dat je net zoveel vraagtekens zet bij Bill O'Really?
Jawel hoor. Elke keer het negatieve benadrukken over de geschiedenis van Nederland, autochtonen, hetero's, christenen en ondernemers. En dat zie je bij de BBC ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:22 schreef Bluesdude het volgende:
Zeker moeilijk om die zelfhaat te begrijpen als die er gewoon niet is.
Tuurlijk is die zelfhaat er wel. Kijk naar de hele VOC-mentaliteit discussie en wat voor dingen daar worden geroepen. Niet in de laatste plaats door jou.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:22 schreef Bluesdude het volgende:
Zeker moeilijk om die zelfhaat te begrijpen als die er gewoon niet is.
Zoek die zelfhaat in jezelf, bijv het tegendeel ervan... daar vind je het antwoord.
SCH heeft een schrijfstijl van de beuk erin en hij geniet ook van dat rollebollen hier.
Ik geniet ook wel eens, maar niet teveel van dat gerel...
Moet ik weer eens aan jou verklaren dat ik het prima vind om Nederlands te zijn ? Daar is niks mis mee in principe.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:42 schreef MrX1982 het volgende:
Tuurlijk is die zelfhaat er wel. Kijk naar de hele VOC-mentaliteit discussie en wat voor dingen daar worden geroepen. Niet in de laatste plaats door jou.
Maar dan zou je dus ook gelden voor die paar Surinamers die boos zijn. Vreemd dat ik je daar dan niet over hoor. Behalve het negatieve van de VOC destilleren uit de uitspraak over de VOC mentaliteit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:01 schreef Bluesdude het volgende:
Moet ik weer eens aan jou verklaren dat ik het prima vind om Nederlands te zijn ? Daar is niks mis mee in principe.
Onthoud dat nu eens, svp..
Ik doe vooral negatief over en naar mensen van nu, anno 2006.. die verkeerde standpunten hebben..
Dat heeft niks te maken met iemands Nederlandse afkomst...
En het gaat erg vaak over Nederlandse kwesties hier toch ?
Zet die rechtse bril eens af en kijk eens naar de negativiteit van rechtse users over Nederlandse kwesties..
Rechts en links ontlopen elkaar niet zo veel wbt hoeveelheid maatschappijkritiek..
Behalve dat opgefokte rechtse users meer agressiever zijn.. soit...nog steeds geen reden om zelfhaat naar Nederland te vermoeden, hooguit naar hun eigen ego of teleurstellingen in het leven in het algemeen.
Hij is gewoon op het einde van z'n retour... hij geniet gewoon even na van z'n nadagen in de politiek.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef Autodidact het volgende:
Is Zalm dronken of zo?
"Op zijn retour" of "aan het einde van zijn Latijn".quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij is gewoon op het einde van z'n retour... hij geniet gewoon even na van z'n nadagen in de politiek.
Als je aan het eind van je Latijn bent, moet je de pijp aan Maarten geven, die heeft nog voldoende Latijn over.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:12 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"Op zijn retour" of "aan het einde van zijn Latijn".
Nee.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:13 schreef Apropos het volgende:
Ben ik de enige die te kampen heeft met een waanzinnig slecht fungerend forum?
is een ander onderwerp..daarop nu ingaan is verdwalen in gebashquote:
Omdat Balkenende ook zo negatief was met die uitspraak... Zo simpel ligt het...quote:De negativiteit in deze kwestie wordt toch vooral uitgedragen door linkse mensen of concreter linkse Fok mensen. Dat negativisme dat hekelde Balkenende en daar tegenover zette hij de VOC mentaliteit. Volkomen terecht mijns inziens. Ik zou sowieso droefgeestig worden als politicus van al die azijnpissers maar dat terzijde.
The brightest flame burns the quickest..quote:
Die lusten we allemaal wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:14 schreef pberends het volgende:
In een interview in weekblad Privé onthult de 39-jarige Rutte dat zijn voorkeur uitgaat naar
Sophie Hilbrand.
En een superlekker wijf.. Ook 30 plus met kinderen..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:19 schreef pberends het volgende:
Koning nogwat van Jordanië komt naar Nederland. Een van de weinig normale moslims.
Die azijnzeikerij is gewoon een hetze tegen Balkenende, meer niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef MrX1982 het volgende:
Ik zou sowieso droefgeestig worden als politicus van al die azijnpissers maar dat terzijde.
Kom toch op man... jij weet toch ook wel wat hij bedoelde.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:17 schreef Bluesdude het volgende:
Omdat Balkenende ook zo negatief was met die uitspraak...
Je kunt het één niet los zien van het ander, da's het hele punt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:27 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Kom toch op man... jij weet toch ook wel wat hij bedoelde.
Merkwaardig dat dat ineens gebash zou zijn maar oké.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:17 schreef Bluesdude het volgende:
is een ander onderwerp..daarop nu ingaan is verdwalen in gebash
Balkenende werd waarschijnlijk ook droefgeestig van al die azijnpissers in de oppositie.quote:Omdat Balkenende ook zo negatief was met die uitspraak... Zo simpel ligt het...
Kijk ook eens naar kwesties waar rechtse users negatief zijn...
Bijv nu doe jij negatief over mij...simpel omdat ik negatieve zijdes van dode Nederlanders benoem...en mijn scherpte daarmee heeft ook te maken omdat anderen die negatieve zijdes botweg ontkennen of verbloemen..
Wederom vind ik het dan vreemd dat je pronken met andermans veren wel verwerpt maar het dragen van andermans veren om een slachtofferrol te cultiveren niet verwerpt. Of geldt hierbij hetzelfde als bovenstaande dat het alleen maar leidt tot gebash.quote:Dat heeft niks met iemands Nederlandse afkomst te maken..
Ik vind de VOC geen object van nationale trots..en dat noem jij een bewijs van zelfhaat.
Ik noem het realiteit erkennen en niet zo chauvinistisch willen zijn.
Ik heb het niet nodig te pronken met andersmans veren en veren die helemaal geen mooie veren zijn en allang tot stof vergaan zijn..
Dat zal ik inderdaad niet expliciet kunnen vinden net zoals jij niet expliciet kan vinden dat Balkenende de slavernij bedoelde met de VOC mentaliteit.quote:Maar als je in dat topic een quote kan vinden waaruit blijkt dat ik mezelf haat of Nederland haat... breng maar hier..
Dat kan je alleen zo zien als je bol staat van zelfhaat. Als je niet positief mag denken over de ondernemingslust en successen van de gouden eeuw.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:32 schreef gelly het volgende:
Je kunt het één niet los zien van het ander, da's het hele punt.
Vroeger smaakte die zooi volgens mij heeeel anders... en lekkerderquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:22 schreef gelly het volgende:
Appie Heijn bolognese chips smaken helemaal niet naar bolognese
Alsjeblieft zeg... Je doet liever aan geschiedsvervalsing dan aan kritiek op een ongelukkige uitspraak ? Feit is dat die geweldige ondernemingslust niet kon bestaan zonder het onderdrukken en vernietigen van andere landen en culturen. Is dat hetgeen Balkenende bedoelt ? Vast niet. Toch refereert hij er wel aan, daar mag je dan toch kritiek op hebben, op een dergelijk simplistisch wereldbeeld ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat kan je alleen zo zien als je bol staat van zelfhaat. Als je niet positief mag denken over de ondernemingslust en successen van de gouden eeuw.
Met wiens veren pronk ik dan... of pronk ik niet maar draag ik wel.. Over wie heb je het ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
Wederom vind ik het dan vreemd dat je pronken met andermans veren wel verwerpt maar het dragen van andermans veren om een slachtofferrol te cultiveren niet verwerpt.
Eigenlijk doen die huidige Surinamers aan pure lijkenpikkerij door het slavernijverleden, waar zij zelf helemaal niet onder geleden hebben, er bij te halenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:47 schreef Autodidact het volgende:
Wat is er "zelf" aan de VOC? Dat waren Hollanders van 400 jaar geleden...Dat is zoiets als die Surinamers die slaven "ons" noemen.
Ik doe niet aan geschiedvervalsing, maar waarom moet je van links de gouden eeuw negatief bekijken? En waarom moet een oprope tot ondernemen - want dat was het - verdraait worden tot steun voor slavernij? Ik zal het maar scharen onder het kopje Balkenende Derangement Syndrome. En zelfhaat natuurllijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:38 schreef gelly het volgende:
Alsjeblieft zeg... Je doet liever aan geschiedsvervalsing dan aan kritiek op een ongelukkige uitspraak ? Feit is dat die geweldige ondernemingslust niet kon bestaan zonder het onderdrukken en vernietigen van andere landen en culturen. Is dat hetgeen Balkenende bedoelt ? Vast niet. Toch refereert hij er wel aan, daar mag je dan toch kritiek op hebben, op een dergelijk simplistisch wereldbeeld ?
Sterker nog, ze profiteren er van.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:43 schreef pberends het volgende:
Eigenlijk doen die huidige Surinamers aan pure lijkenpikkerij door het slavernijverleden, waar zij zelf helemaal niet onder geleden hebben, er bij te halen.
Over dat groepje Surinamers wat het heeft over excuses en herstelbetalingen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:39 schreef Bluesdude het volgende:
Met wiens veren pronk ik dan... of pronk ik niet maar draag ik wel.. Over wie heb je het ?
Nah bewijzen het is eerder een beeld wat je van een user vormt.quote:Kun je een quote vinden in dat topic die mijn Nederlandse zelfhaat bewijst ?
Ik heb niet over Surinamers gehad in topic van vandaag.. Mind you !!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Over dat groepje Surinamers wat het heeft over excuses en herstelbetalingen.
Fout beeld... je moet dat beeld toetsen aan de feiten..quote:Nah bewijzen het is eerder een beeld wat je van een user vormt.
Ik ook, bij de kieskompas en de stemwijzer.quote:
Joop Wijn is een lul. Ik erger me dood aan die slappe zak. Met zijn azijnzure pisbek.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:08 schreef pberends het volgende:
Joop Wijn over managers in de zorg... tering wie heeft de afgelopen 4 jaar nou in de regering gezeten?
Schijnheilige homo.
Huh!? Kan ik hieruit opmaken dat hij 'waterboarding' niet erg vind?quote:Cheney endorses simulated drowning
Friday October 27, 2006
Guardian Unlimited
Dick Cheney gives a speech at the Heritage Foundation in Washington DC on January 4. Photograph: Tim Sloan/AFP/Getty Images
The US vice-president, Dick Cheney. Photograph: Getty Images
The use of a form of torture known as waterboarding to gain information is a "no-brainer", the US vice-president, Dick Cheney, told a radio interviewer, it was reported today.
Mr Cheney implied that the technique - a form of simulated drowning - was used on the alleged September 11 mastermind, Khalid Sheikh Mohammed, who is being held at Guantánamo Bay.
In an interview with Scott Hennen, a conservative radio show host in Fargo, North Dakota, on Tuesday, Mr Cheney agreed with the assertion that "a dunk in water" could yield valuable intelligence from terror suspects.
"Would you agree a dunk in water is a no-brainer if it can save lives?" Mr Hennen asked.
"Well, it's a no-brainer for me," Mr Cheney replied. "But for a while there, I was criticised as being the vice president for torture. We don't torture. That's not what we're involved in."
Een ruime, hele ruime definitie, nietwaar 'vice president of torture'?quote:In some versions of waterboarding, prisoners are strapped to a board and their faces covered with cloth or cellophane while water is poured over their mouths to stimulate drowning. In others, they are forced head first into water.
Mr Cheney's comments set him at odds with the Military Commissions Act, which bars, under all circumstances, treatment of prisoners that inflicts serious physical or mental pain or suffering.
Cheney vind het prachtig als zijn amerikaanse soldaten ge-waterboard worden.quote:Two of the chief sponsors of the legislation, senators John McCain and John Warner - both senior Republicans - say it outlaws waterboarding.
Last month, the US army also revised its field manual to specifically ban waterboarding and other techniques as "cruel, inhuman and degrading treatment" that is banned by the Geneva accords.
Military officials said such techniques did not yield reliable intelligence from prisoners.
Mr Cheney told his interviewer that the ability to interrogate high value detainees had "been a very important tool that we've had to be able to secure the nation ... we need to be able to continue that".
A spokeswoman for the vice president yesterday said Mr Cheney was not confirming the use of any specific interrogation techniques.
"He was talking about the interrogation programme without torture," Lee Anne McBride told the Washington Post. "The vice president does not discuss any techniques or methods that may or may not have been used in questioning."
The US group Human Rights Watch said Mr Cheney's comments on waterboarding contradicted the views of Congress and the defence department and warned they could come back to haunt the US.
"If Iran or Syria detained an American, Cheney is saying that it would be perfectly fine for them to hold that American's head under water until he nearly drowns, if that's what they think they need to do to save Iranian or Syrian lives," Tom Malinowski, the Washington advocacy director for the organisation, said.
Jegh.quote:The US has long considered waterboarding - which dates back at least to the Spanish Inquisition - to be torture and a war crime.
As early as 1901, a US court martial sentenced Major Edwin Glenn to 10 years hard labour for subjecting a suspected insurgent in the Philippines to the "water cure".
After the second world war, US military commissions successfully prosecuted as war criminals several Japanese soldiers who subjected US prisoners to waterboarding.
In 1968, a US army officer was court martialled for helping to waterboard a prisoner in Vietnam.
http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,,1933315,00.html
Ahjo, we hadden eigenlijk gewoon 'positief' en 'ethisch' met bloemen in het haar en handen, geen wapens, heerlijke geestverruimende kruiden kunnen ruilen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Dat kan je alleen zo zien als je bol staat van zelfhaat. Als je niet positief mag denken over de ondernemingslust en successen van de gouden eeuw.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Briljant stuk van Maarten 't Hart over J-P.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
IL-2 Sturmovik Series Ultimate Edition (en een hele boel geknutsel met een zelfgemaakte opname - PAN View).quote:
Klinkt tof, maar niet mijn ding.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
IL-2 Sturmovik Series Ultimate Edition (en een hele boel geknutsel met een zelfgemaakte opname - PAN View).
Toestel B-24 versus Ki-84
Beste combat flight simulator ooit.. (en zelfs dat is nog een understatement).
Klopt BF2 is ook een leuke time-waster.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Klinkt tof, maar niet mijn ding.
Jij speelde toch ook battlefield? Dat doe ik nu, battlefield 2.
Wel lache. Op z'n tijd.
Om deze moest ik echt lachenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klopt BF2 is ook een leuke time-waster.
Deze link is geniaal... zeker als je BF2 goed kent.
http://video.google.com/videoplay?docid=5733044300866646599
In die buggy ook, dat ie het water in rijdt, what the fuck are you doing dude, what the fucckkkkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:30 schreef Drugshond het volgende:
hahhaahh idd....... is echt leuk.
Vooral die assult dude.
Zelf ben ik ook wel eens aan het kutten in Wake Island.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
In die buggy ook, dat ie het water in rijdt, what the fuck are you doing dude, what the fucckkkk
Ik heb een keer zo gelachen.... ik bediende de wapens... en had een hele goeie piloot.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook wel eens aan het kutten in Wake Island.
Je kunt met dat vliegdekschip zoveelEen heli of die F-35 parkeren in het dock bij die boten.
Of met die F-35 een voorwaartse looping maken net voordat je opstijgt, dat ziet er echt wazig uit
Nee, ''de beuk erin'' getuigt van eerlijkheid.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:22 schreef Bluesdude het volgende:
SCH heeft een schrijfstijl van de beuk erin
Dat verbaast me niets.quote:en hij geniet ook van dat rollebollen hier.
Dat kan heel goed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moest daar een woordenboek bij pakken. Een waarheid als een koe, maar mijn woordenboek spelt het met een s.
jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef Autodidact het volgende:
Is Zalm dronken of zo?
Zou niet de eerste keer zijn. Hij was ook al lam toen hij op kwam draven toen het kabinet viel.quote:
Sterker nog, als SCH niet doorsnee zou zijn, dan zou je het helemaal niet begrijpen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als SCH een doorsnee is van de figuren die werken bij PO in binnen -en buitenland verbaast het me niets.
Misschien, al die afkeer van het decadente, zwakke Westen, hè?quote:Ik begrijp die zelfhaat ook nooit. Is dat een post WOII syndroom?
Zoals de redes van Himmler ook natuurlijk geweldige showelementen waren, ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het modder vechten in de Amerikaanse media op politiek gebied is natuurlijk geweldig. Waarschijnlijk groot show element maar dan nog.
Ik kán je niet volgen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is hier aan de hand "kom tussen 3 en 4 terug op wat men zei tussen 10 en 11"?
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef Autodidact het volgende:quote:
Uhm, omdat ik daarvoor dit voor het laatst las. Bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef Autodidact het volgende:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef MrX1982 het volgende:
O, okquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sigme
Ik heb besloten dat ik je (heel) lief vind. Ondanks je paternalistische instelling.
Ik heb de pdf, wil m je wel mailen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:08 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
MWAHAHAHAHAAA
![]()
Briljant, vernietigend, dodelijk
![]()
zou je'm ook nog even als pdf willen posten? of iemand?![]()
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 07:13 schreef sigme het volgende:
[..]
O, ok.
Mag ik dan het matriarchaat invoeren?
*phew*quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:13 schreef Apropos het volgende:
Voor Autoquest:
http://www.sciencedaily.com/releases/2005/12/051205163236.htm
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
http://www.trouw.nl/laats(...)p_Wilders_mishandeldquote:DEN HAAG (ANP) - Twee medewerkers van de Groep Wilders zijn vrijdagavond in Den Haag mishandeld, meldde een politiewoordvoerder. De twee waren in de binnenstad verkiezingsposters van de politicus Geert Wilders aan het plakken, toen ze werden lastiggevallen door een groep van vijf of zes mannen.
Na een achtervolging mishandelden de belagers de posterplakkers op het Carnegieplein. De medewerkers hebben klappen gekregen, zei de politiewoordvoerder. ,,Naar omstandigheden gaat het goed met ze.''
..quote:Vakbeweging laaiend over ontslagplan CDA
Uitgegeven: 27 oktober 2006 15:26
Laatst gewijzigd: 27 oktober 2006 15:57
DEN HAAG - FNV en CNV zijn woedend over de CDA-plannen voor versoepeling van het ontslagrecht. FNV-bestuurder Wilna Wind noemt de plannen onbarmhartig. Het CNV vraagt zich af of het CDA de weg kwijt is.
De christelijke vakcentrale kwam er via het Centraal Planbureau achter dat de christendemocraten vinden dat werkgevers alleen de eerste drie maanden een vergoeding gelijk aan WW hoeven te betalen aan ontslagen werknemers.
Het CNV spreekt van stiekem gedoe, omdat het CDA in zijn verkiezingsprogramma niks over de plannen meldt en het ook niet is voorgelegd aan de leden tijdens het verkiezingscongres eind september. "Als je zo flink wilt timmeren in het ontslagstelsel, dan moet je ook het lef hebben dat in je verkiezingsprogramma te zetten", aldus CNV-voorzitter René Paas vrijdag.
Pim Fortuyn trof het slechter, ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:26 schreef Autodidact het volgende:
,,Naar omstandigheden gaat het goed met ze.''
http://www.trouw.nl/laats(...)p_Wilders_mishandeld
Ludiek zeg!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:26 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://www.trouw.nl/laats(...)p_Wilders_mishandeld
"Ja, huhhhh, als dit al niet meer kan in Nederland, kom op zeg."quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:14 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
[..]
http://www.nypost.com/seven/10272006/gossip/pagesix/pagesix.htm
Morgen op Youtube.
[ bron ]quote:Politica Femke Halsema geeft in een interview met weekblad Privé toe wel eens cocaïne te hebben gebruikt. Daarnaast rookte de voorvrouw van Groen Links ook wel eens hasj in haar studententijd. Dezelfde ontboezemingen aan Heleen van Rooijen, kostten haar collega Rob Oudkerk zijn politieke loopbaan. Heleen publiceerde het verhaal namelijk en Rob kon vertrekken.
Femke Halsema is wel heel eerlijk, zo vlak voor de verkiezingen. Maar omdat het om een eenmalige uitspatting van een fklinke tijd geleden gaat zal het voor haar waarschijnlijk geen politieke gevolgen hebben. Gevaarlijk spel. dat wel!
Hmm. Ja. Nou niet meer dus. Stay the course!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:52 schreef Yildiz het volgende:
Nooit, nooit heb ik ooit gedacht dat de VS zich zo laag zou vergelijken met achterlijke staten, wijzend naar hun infantiele systemen, om zo aan te tonen dat ze nog nét even daarboven staan. Volgens eigen zeggen.
Nog nooit.
Nouja, tot dit bericht dus.
[..]
Huh!? Kan ik hieruit opmaken dat hij 'waterboarding' niet erg vind?
[..]
Een ruime, hele ruime definitie, nietwaar 'vice president of torture'?
[..]
Cheney vind het prachtig als zijn amerikaanse soldaten ge-waterboard worden.
Apart.
[..]
Jegh.
Hmm, ja, wat stond er in dat vorige artikel ook weer.quote:http://www.msnbc.msn.com/id/15453452/
Bush says U.S. doesn't torture after Cheney flap
White House denies vice president endorsed ‘water boarding’ in interview
WASHINGTON - President Bush said Friday the United States does not torture prisoners, trying to calm a controversy created when Vice President Dick Cheney embraced the suggestion that a “dunk in water” might be useful to get terrorist suspects to talk.
Cheney corrects the record
On Friday, Cheney called reporters to his cabin on Air Force Two as he returned from a trip to Missouri and South Carolina.
“I did not talk about specific techniques and won’t,” the vice president said. “I didn’t say anything about water boarding. ... He (Hennen) didn’t even use that phrase.”
“I have said that the interrogation program for a selected number of detainees is very important,” Cheney said. “(It) has been I think one of the most valuable intelligence programs we have. I believe it has allowed us to prevent terrorist attacks against the United States.”
http://www.guardian.co.uk/usa/story/0,,1933315,00.htmlquote:[..]
Last month, the US army also revised its field manual to specifically ban waterboarding and other techniques as "cruel, inhuman and degrading treatment" that is banned by the Geneva accords.
Military officials said such techniques did not yield reliable intelligence from prisoners.
Mr Cheney told his interviewer that the ability to interrogate high value detainees had "been a very important tool that we've had to be able to secure the nation ... we need to be able to continue that".
[..]
"Just as you put artificial facts in your head."quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[[url=http://static.crooksandliars.com/2006/10/Letterman-OReilly1.jpg]afbeelding]
"You're trying to put words in my mouth just the way you put artificial facts in your head."[/url]
O'Reilly: Oh, stop it. Saddam Hussein slaughtered 300,000 to 400,000 people, all right, so knock it off… It isn't so black and white, Dave — it isn't, 'We're a bad country. Bush is an evil liar.' That's not true.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[[url=http://static.crooksandliars.com/2006/10/Letterman-OReilly1.jpg]afbeelding]
"You're trying to put words in my mouth just the way you put artificial facts in your head."[/url]
bron NRCquote:Uittocht
Youp van ’t Hek
Het werd ook wel tijd voor een mooie slotact, maar wel jammer dat deze schitterende apotheose een kleine maand te vroeg kwam. Ik heb het uiteraard over ons aller Gonny van Oudenallen, die afgelopen week minister Hans Hoogervorst, de man van het ultieme kotsgebaar, niet herkende. De schat had haar bril niet op. En waarschijnlijk had ze ook haar gehoorapparaat niet in. Wat een nummer.
Als ik theatermaker was, dan had ik het anders in elkaar gezet. Ik had haar exact dezelfde woorden op dezelfde blinde blondjesmanier laten uitspreken. Alleen zou er daarna op de publieke tribune een halfvals circusorkestje zijn gaan blazen. Fellini! Rota dus. Frans Weisglas kan ongeschminkt meedoen. Hij heeft met zijn drankneus een schitterende filmkop. Kan zo elke dorpeling spelen. Hij zou op zijn tafel gaan staan en de leden oproepen om achter de muziek aan te gaan. Het is namelijk feest. De LPF wordt uitgeluid. En dat alles in een grote optocht.
Buiten wacht Mat Herben op een olifant en gaat voorop. Zwetend zit hij op het logge beest te zwaaien naar het publiek. Langs de kant staat de aanhang van Pim. Bedroefd, maar toch ook wel opgelucht dat een langer lijden hun bespaard is gebleven. Voor de olifant loopt een schriel mannetje uitbundig met een bel te zwaaien. Het is de oud-minister van Volksgezondheid. Inderdaad: Eduard Bomhoff! Wie kent hem nog? De geflipte professor die niet door één deur kon met bungalowproleet en verzamelplaatjesmiljonair Herman Heinsbroek. Deze oud- minister zit op een midlife-Harley en lacht met zijn zorgvuldig getrimde baardje minzaam naar het klootjesvolk dat bestaat uit verontwaardigde autochtonen uit de volkswijken. Zij geloofden als geen ander in de grote Pim en hebben nooit geweten dat hij zoveel charlatans om zich heen had verzameld. Maar Pim kon niet anders. Als je met één oog koning wil worden, dan moet je louter blinden om je heen verzamelen.
Maar toen de koning door een laffe moord wegviel, zag je pas wat een aandoenlijk zootje ongeregeld hij om zich heen had. Achterop bij Herman zit Harry Wijnschenk, Almeerse handelaar in alles wat tweedehands is. Hij wordt door niemand meer herkend. Almeerder dan Harry kan je er dan ook niet uitzien. Wie wel onmiddellijk herkend wordt is de heerlijke Winnie de Jong. Krijsend, jankend, gillend, lachend en doorlopend haar medicijnen slikkend danst ons manische oud-Kamerlid uitzinnig door de menigte. Ze wordt in de gaten gehouden door Hilbrand Nawijn. Naast hem loopt Harry Mens, officieel nooit lid geweest, maar hij vertegenwoordigt bij deze carnavalsoptocht de sponsors van de partij, ofwel de vastgoedmaffia. De meeste types uit deze branche ontbreken omdat het merendeel goed vast zit.
João Varela, door het volk altijd gezien als Pims excuusneger, loopt minzaam en verlegen te zwaaien. Hij legt af en toe zijn arm op de schouders van Gerard van As en de iets te zwaar bebrilde Joost Eerdmans. Van de laatste is bekend dat hij graag cabaretier wilde worden en hij schijnt op partij- avondjes wel eens een oudejaarsconference te hebben uitgeprobeerd. De leden zitten nog regelmatig na te schudden van de onnavolgbare grapjes van onze Joost. Varela roept af en toe iets naar de totaal vergeten chinees Khee Liang Phoa. Hij was ooit staatssecretaris van familiezaken. Hij heeft geen idee waarom hij er tussen loopt en het volk langs de kant denkt er net zo over. Hij zwaait maar wat en de mensen zwaaien uit medelijden terug.
Helemaal achteraan loopt Gonny met de hondjes Kenneth en Clara.
„Zijn we al bij Huis ten Bosch?”, schreeuwt ze iets te uitbundig. Ze glundert dat de koningin met haar hele familie op het bordes zal staan om de partij uit te zwaaien. Bij de vraag wat ze gaat doen, vertelt ze dat ze een eigen praatprogramma bij Talpa krijgt. Ze is uitzinnig van vreugde.
Minzaam staat de koningin te lachen. Ze is tevreden. Zolang dit haar volk is, hoeft ze zich over haar eigen positie geen seconde zorgen te maken. Wat een minkukels. Deze periode is voorbij. Jammer? Ja, want wat heeft ze toch gelachen. En niet alleen zij. Kortom: LPF en alle splinters: hartelijk bedankt!
Een VAL, een volautomatische leuteraarquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Khee_Liang_Phoaquote:Als staatssecretaris voor Familiezaken en Emancipatie achtte Phoa zichzelf bijzonder geschikt, "omdat ik een vrouw heb en drie dochters". Phoa heeft niettemin weinig opzienbarende beleidsdaden nagelaten. Onder zijn bewind startte onder andere de campagne "Mannen worden er beter van" die leidde tot de conclusie dat ook mannen emancipatieachterstanden hebben. Deze laatste conclusie werd getrokken door de opvolgend bewindsman Sociale Zaken minister de Geus. Vervolgens werd de mogelijkheid om bij de Directie Coördinatie Emancipatiezaken subsidie te krijgen voor emancipatieprojecten gericht op mannen overigens direct beëindigd.
Na de beëdiging van Balkenende II in mei 2003 kreeg Phoa 2,5 jaar lang wachtgeld. In deze periode (2004-2005) studeerde hij Chinees in Peking, waarna hij in september 2005 een baan kreeg bij expediteuragentschap Vincent International in Peking.
Phoa was getrouwd en heeft drie kinderen, maar scheidde in 2005. Sinds 2004 woont hij in Peking.
Tssk, Egypte ziet er van bovenaf helemaal niet groen uit. De kaart valt daarom nu al in twijfel te trekken.quote:
Antisemiet? Is dat zo? Bron svp..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Maarten 't Hart is een simplistische leugenaar en een antisemiet die aan het bestaan van Israël twijfelt. Een vijand van het volk dus.
Ja, dat was die mr Manners die die peperdure publieksreklame Wie doet Wat ? op de teevee bracht, die man was vrij irritantquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:50 schreef Autodidact het volgende:
[..].
[afbeelding]
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Khee_Liang_Phoa
Staatssecletaliaatje om mee te nema?
HP De tijd, enige weken geleden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Antisemiet? Is dat zo? Bron svp..
http://www.worldtribune.c(...)eu_france_10_27.htmlquote:Special to World Tribune.com
GEOSTRATEGY-DIRECT.COM
Friday, October 27, 2006
This might have dropped below the radar, but Al Qaida and its allies are literally battling the Crusaders every day in Europe. And so far, Europe isn't doing so well.
"We are in a state of civil war, orchestrated by radical Islamists," said Michel Thoomis, secretary general of the Action Police trade union. "This is not a question of urban violence any more. It is an intifada, with stones and firebombs."
The French Interior Ministry has acknowledged the Muslim uprising. The ministry said more than 2,500 police officers have been injured in 2006. This amounts to at least 14 officers each day.
The battles have been under-reported but alarming to French authorities. Muslim street commanders, who run lucrative drug networks, have organized youngsters in housing projects to ambush police and confront security forces. The response time allows hundreds of Muslims to storm police cars and patrols within minutes.
"You no longer see two or three youths confronting police," Thoomis said. "You see whole tower blocks emptying into the streets to set their comrades free when they are arrested."
France's huge Muslim minority community has come under the influence of agents often influenced and financed by Al Qaida. These agents have recruited Muslim youngsters for urban warfare in which police and government representatives are injured daily.
Not surprisingly, Muslim neighborhoods are becoming autonomous zones, with police and government workers too scared to enter. The police union is demanding the Interior Ministry supply officers with armored cars.
European law enforcement sources say France could be a model for other countries. The most worried are Britain and the Netherlands.
Wat doe je toch weer negatief over Nederland en de Nederlanders..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De samenvatting van alle nutteloosheid.
Dit moet wel de overtreffende trap van statistiek zijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:20 schreef Finder_elf_towns het volgende:
De samenvatting van alle nutteloosheid.
Ik zou het eraf likken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:54 schreef sigme het volgende:
Ze heeft een pannekoek op d'r gezicht.
Het zegt heel wat dat ik het me kan herinneren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:17 schreef sigme het volgende:
Ik ben buitengewoon belegen, Rock. Maar jij bent ook niet al te piep.
quote:Turkse meisjes verkopen eicellen
ISTANBUL - Steeds meer Turkse meisjes worden eiceldonor omdat ze geld nodig hebben. De eicellen komen meestal in Cyprus terecht, waar er grof geld voor wordt betaald. De 24-jarige Meryem Sen verdiende in totaal vierduizend euro met haar donaties.
Honderden jonge Turkse vrouwen hebben al meer dan een keer cellen gedoneerd. „Een vriendin vertelde mij dat ik snel veel geld kon verdienen in Cyprus“, vertelt Sen. „Ik legde het voor aan mijn man. Onze financiële situatie was slecht, dus hij hield mij niet tegen. Ik was niet de enige. In Cyprus stonden grote groepen Turkse meisjes op de stoep van de klinieken.“
Toen Sen belde voor een afspraak was het alsof ze naar een castingbureau ging. „Ze wilden de kleur van mijn ogen, mijn lengte en mijn gewicht weten. Pas daarna vroegen ze of ik belangrijke ziektes had gehad.“ Van de jonge vrouwen (een eiceldonor mag niet ouder zijn dan 35 jaar) wordt verwacht dat ze enkele weken beschikbaar blijven voor onderzoek en behandelingen. Ze moeten een hormonale behandeling ondergaan, die de normale menstruatiecyclus onderdrukt en de eileiders stimuleert om meerdere rijpe cellen te produceren. Bij het afnemen van de eicellen worden de vrouwen plaatselijk verdoofd. „Mijn lichaam ging kapot door die hormonale injecties“, vertelt Sen. „Ik herkende mezelf niet meer, wilde er meteen mee ophouden.“ Toch zette ze door. „Na beide ingrepen, lag er een envelop met duizenden euro’s voor me klaar. Dat geld had ik nodig.“
Volgens Murat Cuhadar, voorzitter van de Internationale vereniging voor Gezondheidszorg, worden de vrouwen ’gebruikt’. „In Cyprus, Denemarken en op Kreta is de handel in eicellen zeer lucratief.“ Cuhadar beweert dat rijke klanten vaak worden afgezet. „In klinieken worden ze soms voorgelogen dat de eerste bevruchting niet goed is gegaan, en dat het paar een tweede poging moet wagen. Daar moet dan wel opnieuw voor worden betaald.“
Is Bush doodgeschoten, en is Cheney nu aan de macht?quote:
Cheney, de zelfbenoemde vice-president van marteling. En het nog sporadisch ontkennen ook.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Is Bush doodgeschoten, en is Cheney nu aan de macht?
Hij gehoorzaamt niet echt. Maar hij heeft 't wel gehoord hoor.quote:
Dat kan niet. Bush is een dictator.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:22 schreef Yildiz het volgende:
Hey, Net 5, interessant.
Een serie, genaamd: Law & order: Criminal intent, daar zie je nogal kritiek op Guantanamo.
Apart, onverwacht, maar juist erg goed.
In zijn natte dromen, met zijn duim in zijn mond, ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:28 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat kan niet. Bush is een dictator.
Krijg ik nog commentaar of hoe zit dat?quote:
je bent een ongelofelijk lekker dingquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Krijg ik nog commentaar of hoe zit dat?
géén idee, was gewoon gezellig, maar haar stem was al voldoendequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:34 schreef sigme het volgende:
Sorry laiverd. Heeft ze het weer helemaal goedgemaakt met haar man?
![]()
Je hebt het echt zwaar te pakken he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:37 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
géén idee, was gewoon gezellig, maar haar stem was al voldoende![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:36 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
je bent een ongelofelijk lekker ding![]()
![]()
ja, beetje het "Roman Holiday" gevoel, onbereikbaar, waarschijnlijk ook onrealistisch, maar goed, wat is een leven zonder een beetje dramaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt het echt zwaar te pakken he?
Lief.
(Ben ik even blij met al 13 jaar vaste verkering)
je begrijpt, Den Haag is nu een high-risk area voor jouquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:43 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Hondert punten, hondert punten, ik geef jou hondert punten!
Het aantal malen per jaar dat ik in Den Haag kom is op de vingers van een softenonkindje te tellen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
je begrijpt, Den Haag is nu een high-risk area voor jou![]()
en dat heeft dan het Pol-forum als stekjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Het aantal malen per jaar dat ik in Den Haag kom is op de vingers van een softenonkindje te tellen.
'trusten!
Over een uur moet de klok weer een uur vooruit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:50 schreef sigme het volgende:
En, weten jullie wanneer de klok een uur vooruit
Een uur gaat nooit achteruit.quote:en wanneer een uur achteruit moet?
Dat klopt, een grootheid heeft genoeg geld om anderen aan het werk te zetten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:14 schreef gelly het volgende:
[..]
Een uur doet sowieso niks. Het is een grootheid.
Dat heet toch VOC-mentaliteit?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat klopt, een grootheid heeft genoeg geld om anderen aan het werk te zetten.
Jij hebt je klok een uur vooruit gezetquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:10 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Over een uur moet de klok weer een uur vooruit.
Wijsneus. Zet je klok nu maar twee uur achteruit.quote:[..]
Een uur gaat nooit achteruit.
Washington Postquote:Now is the time to consider a new chapter in the annals of American immigration. By inviting foreigners to join the U.S. armed forces in exchange for a promise of citizenship after a four-year tour of duty, we could continue to attract some of the world's most enterprising, selfless and talented individuals.
quote:The overall theme of the book is that social responsibility requires individual sacrifice. Heinlein's Terran Federation is a limited democracy with aspects of a meritocracy based on willingness to sacrifice in the common interest. Suffrage belongs only to those willing to serve their society by two years of volunteer Federal Service.
En het was inspiratie voor Rumsfeld (or so they say)...quote:Almost half a century after its publication, Starship Troopers is on the reading lists of the United States Army and the United States Marine Corps, and is the only science fiction novel on the reading list at four of the five United States military academies.
god of God?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:15 schreef Aoristus het volgende:
wat een gejammer over god weer
Je weet om de dooie verdommenis wel wie ik bedoelquote:
In zekere zin wel, vooral in het geval van Verdonk, alhoewel ik benieuwd ben in hoeverre Aboutaleb een volledig eigen lijn gaat aanhouden, ipv dat hij zich laat sturen door depunten die Verdonk aansnijdt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ach het wordt weer het uitwisselen van bekende statements. Ze zullen toch niet naar elkaar luisteren.
2 VALlen...
Fouad Laroui de Nederlandse Salman Rushdie?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:50 schreef Aoristus het volgende:
boeken enzo gaat over moslims ofzo
Zometeen op radio 1, niet op tv.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef rebel6 het volgende:
vandaag was er toch een debat?
weet iemand welke zender?
bij de publieken en RTL kan ik niks vinden.
Gelukkig, ik was al bang dat ik Talpa moest opzoeken op m'n tv.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Zometeen op radio 1, niet op tv.
Nu dus.quote:Zondag in Buitenhof
12.10, Nederland 1
Integratie in Nederland
Doorpakken of een kwestie van pappen en nathouden? Minister Rita Verdonk van Integratie gaat in debat met de Amsterdamse PvdA wethouder Ahmed Aboutaleb over vier jaar integreren in Nederland, het huidige klimaat van het wij - zij denken en de oplossingen voor de toekomst.
De getuige-deskundige bij het politie-verhoor: waarnemer of belangenbehartiger?
Deze week kreeg kinderpsycholoog Bullens gelijk van zijn beroepsgeroep dat hij niet had hoeven in te grijpen bij het keiharde verhoor van Maikel in de Schiedammer Parkmoord. De uitspraak is verrassend omdat eerder de commissie Posthumus het optreden van Bullens onbegrijpelijk noemde.
In Buitenhof een debat over de rol van de getuige-deskundige met dr. Xander Moonen, voorzitter Nederlandse Vereniging van Pedagogen en Onderwijskundigen (NVO) en prof. dr. Corine de Ruiter, hoogleraar Forensische Psychologie aan de Universiteit Maastricht.
Presentatie: Peter van Ingen
Column: Désanne van Brederode
Hopelijk manifesteert Desanne zich niet als een VAL vandaag...quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ach het wordt weer het uitwisselen van bekende statements. Ze zullen toch niet naar elkaar luisteren.
2 VALlen...
Vol-Automatische-Leugenaar vind ik eigenlijk een veel betere definitie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
VAL = VolAutomatische Leuteraar.
Heeft weinig met politiek te maken, laat het lekker over aan NOVA.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:14 schreef pberends het volgende:
Oh God, het eerste debat kunnen we wel overslaan.
Ah, was dat dat verhoor waar volwassen 'pigs' een klein kind naar de keel vlogen, terwijl het kind slachtoffer was, maar als verdachtte werd beschouwd?quote:
landverrader.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:20 schreef Aoristus het volgende:
die shiedammer parkmoord heeft me nooit geinteresseerd eigenlijk
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:43 schreef gelly het volgende:
Mensen die constant glimlachen als ze wat vertellen liegen.
Nee, dat doet hij zelf.quote:Op zondag 29 oktober 2006 06:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Jij hebt je klok een uur vooruit gezet![]()
slim van jequote:
1/24 * 40.000.000quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:04 schreef Yildiz het volgende:
De hamvraag; hoeveel meter is een uur?
Heb je daar een ''link'' van? Zo ken ik 't Hart helemaal niet. Wel als monument van treurigheid, schraperigheid en neurotische eentonigheid.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:07 schreef sigme het volgende:
[..]
HP De tijd, enige weken geleden.
Tenminste, een interview daarin met hem, waarin hij wat bevreemdende uitspraken deed.
Mee eens, maar als Maartje kon hij dat depressieve wel afleggen..quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb je daar een ''link'' van? Zo ken ik 't Hart helemaal niet. Wel als monument van treurigheid, schraperigheid en neurotische eentonigheid.
http://www.hpdetijd.nl/home.php?editie_id=152quote:Maarten ’t Hart verlangt naar vroeger, toen de vrouwen nog geen spijkerbroeken droegen. En hij schreef een historische roman over het psalmenoproer. Een gesprek over testosteron & terrorisme, vis & vagina, en zijn oorlog met Leon de Winter
quote:Hij komt natuurlijk niet van de planeet Schijnheilia, zoals z'n grootste concurrent.
Nee, en HP zet niet zoveel online. Dat wat Bluesdude ook vond.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:18 schreef Apropos het volgende:
[..]
Heb je daar een ''link'' van? Zo ken ik 't Hart helemaal niet. Wel als monument van treurigheid, schraperigheid en neurotische eentonigheid.
quote:Huwelijk GroenLinks'er groot nieuws in Turkije
anp | Gepubliceerd op 28 oktober 2006, 16:15
Laatst bijgewerkt op 28 oktober 2006, 16:22
ISTANBUL - Europees Parlementslid Joost Lagendijk (GroenLinks) is dit weekend het middelpunt van massale belangstelling van de Turkse pers. Hij trouwde zaterdag in Istanbul met de populaire Turkse tv-journaliste Nevin Sungur.
,,Een gekkenhuis. Het lijkt wel of Madonna hier is aangekomen'', constateerde woordvoerster Anita de Horde van GroenLinks. ,,De bruiloft is het nieuws op elke zender en in alle Turkse kranten''
Acht cameraploegen en zestig journalisten stonden te dringen bij het Pera Palace, waar het huwelijk met ruim vijfhonderd gasten werd voltrokken door de burgemeester van de miljoenenstad Istanbul. Pera Palace is beroemd geworden als hotel voor hooggeplaatste gasten van de historische trein Oriënt Express.
Lagendijk had de bruiloft zaterdagavond in beslotenheid willen afronden met enkele vrienden en familieleden. Maar de beoogde locatie is uitgelekt inde pers, zodat nu op een stormloop van nieuwsgierigen wordt gerekend.
Toetreding EU
Lagendijk (49) is voorzitter van de Turkije-commissie van het Europees Parlement. De politicus moet helpen beoordelen of Turkije aan de voorwaarden voldoet voor toetreding tot de Europese Unie.
Sinds zijn relatie met de beroemde journaliste van tv-zender NTV begin dit jaar zegt hij een soort 'nationale schoonzoon' van Turkije te zijn geworden.
Vlak voor die tijd dreigde een aanklager hem nog een proces aan te doen. Lagendijk had zich kritisch uitgelaten over de manier waarop Turkije de Koerdische minderheid behandelt. Kritiek op Turkije is strafbaar volgens de Turkse strafwet.
Toch mooi dat 'ie weer eens langskomt, PJO.quote:
Hij is wel nog erger verzuurd geraakt. Toch ook een uitdagingquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch mooi dat 'ie weer eens langskomt, PJO.
quote:Nicaragua Bans Abortion
The rights and safety of Nicaragua’s women took a giant step backward last week when the country’s legislature passed a law criminalizing all abortions, with no exceptions. The previous law permitted an abortion if the mother’s life was in danger.
Latin America has the world’s strictest laws on abortion. But that does not discourage it. Latin America also has the world’s highest abortion rates, averaging nearly one per woman over the course of her reproductive lifetime.
Nicaragua’s ban, which passed 52 to 0, was a clear bid to curry support from the Catholic Church before next weekend’s presidential elections. Conservative parties were expected to vote for the legislation. But Daniel Ortega’s Sandinistas also backed it. Once the party of social revolution, the Sandinistas have become the party of political opportunism.
If Nicaraguans want to see the possible consequences of their new law, they can look next door to El Salvador, where all abortions have been banned since 1998. If doctors find evidence of an abortion, they are required to report their patients to the police. Women who sought medical help after a botched abortion have been handcuffed to their hospital beds. And some women with late-term abortions have been given 30-year prison terms.
The only good news out of Nicaragua is that legislators declined to take up a proposal that would drastically increase prison sentences for women who have abortions and people who perform them.
Inderdaad, voor sommigen is dit een soort van sociale werkplaatsquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch mooi dat 'ie weer eens langskomt, PJO.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:19 schreef Yildiz het volgende:
Mozes christus.
http://www.bibleliteracy.(...)BibleShakespeare.htmquote:But the tide may be turning. A recent survey conducted by the Bible Literacy Project funded by John Templeton found that 90 percent of the top American English teachers consulted agreed that the Bible has had a profound and positive influence on the "laws, morals, politics and other literature" of Western civilization, and that knowledge of the Bible is crucial to a well-rounded high school education. They emphasized that there are no legal barriers to teaching the Bible as literature and that the Supreme Court has not banned the Bible from public schools.
To no one's surprise, recent surveys have documented widespread historical illiteracy in our public schools. One poll found that more teenagers can name the Three Stooges than the three branches of government. And the top 10 hip-hop tunes are better known than the Ten Commandments. A Gallup poll found that fewer than one-third of the teens could identify any quotation from the Sermon on the Mount and that 1 in 10 thought Moses was a disciple of Jesus.
quote:106 Teletekst zo 29 okt
Bos in defensief over vergrijzing
` VVD-leider Rutte vindt dat de PvdA
bij de doorrekening van het CPB door de
mand is gevallen.De PvdA wil voor 65-
plussers de belastingen met 18 procent
verhogen,maar doet per saldo niets
tegen de vergrijzing,zei Rutte.
PvdA-leider Bos sprak tegen dat de PvdA
ouderen zwaar belast en zei dat het CPB
het effect van bijvoorbeeld de hoge
PvdA-investeringen in het onderwijs
niet meetelt,hoewel ook die de gevolgen
van de vergrijzing helpen opvangen.
SP-leider Marijnissen prees Balkenende
omdat die fatsoen heeft geagendeerd.
Maar hij noemde het onfatsoenlijk dat
430.000 kinderen opgroeien in armoede.
het is nog niet eens begonnen manquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:00 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben verkiezingsmoe.
Kan je nagaan. Al die lijsttrekkers overal en nergens. De een probeert nog leuker te zijn dan de ander.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:01 schreef Aoristus het volgende:
het is nog niet eens begonnen man
Het is elke keer weer hetzelfde zielige moddergegooi en verdraaien van de feiten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kan je nagaan. Al die lijsttrekkers overal en nergens. De een probeert nog leuker te zijn dan de ander.
Het is met recht een media circus. Om de inhoud draait het natuurlijk al tijden niet meer.
Volgens mij is het pol nu het meest beweeglijke forum, ik denk tot de 22e dat er dagelijks gemiddeld 15 topics geopend gaan worden , 25x15= 375. Nu heb jij de luxe om daar onder of boven te zittenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:03 schreef du_ke het volgende:
[quote]Op zondag 29 oktober 2006 18:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
[/quote
Ja inderdaad het gaat alleen nog maar erger worden.
Zullen we weddenschappen gaan afsluiten over het aantal door Tikorev Martijn77 en SCH geopende topics?
Na de verkiezingen passen de programma's "ineens" wel bij elkaarquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is elke keer weer hetzelfde zielige moddergegooi en verdraaien van de feiten.
[ bron ]quote:An "all-out war" between Somalia's government and Islamists who control much of the country is brewing due to the presence of thousands of foreign troops, according to the UN.
A confidential report obtained by the Associated Press cites diplomatic sources and says that Ethiopia, Uganda and Yemen are supporting the government, while Iran, Libya, Saudi Arabia and Gulf states are supporting the Islamic movement. The report was written to help top UN officials work out how to provide aid to the impoverished country, without an effective central government since 1991.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Na de verkiezingen passen de programma's "ineens" wel bij elkaar.
En voor de handigheid 'vergeet' men dat die overheid óók islamitisch is?quote:
https://www.cia.gov/cia/publications/factbook/geos/su.htmlquote:Military regimes favoring Islamic-oriented governments have dominated national politics since independence from the UK in 1956.[..]
"Het was een marokkaan die schoot, maar de politie wil het niet vertellen, heb ik gehoord."quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:12 schreef tvlxd het volgende:
Er is een NAVO-militair om het leven gekomen in Oeroezgan, maar de nationaliteit is nog niet bekend gemaakt.
De bijbel dient ook doorgespoeld te worden. Het is toch maar tekst op een vodje papier. Niks heiligs aan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
http://www.bibleliteracy.(...)BibleShakespeare.htm
"Ja, ik ben Christen...wie Jezus was? Uh...."
En ik, of iemand anders, kan ze niet eens controleren. Dat zint me voor geen meter.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Bedank Jerney Kaagman en Henk-Jan Smits maar voor het idolsgegevenquote:Op zondag 29 oktober 2006 18:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En ik, of iemand anders, kan ze niet eens controleren. Dat zint me voor geen meter.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:56 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Bedank Jerney Kaagman en Henk-Jan Smits maar voor het idolsgegeven
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:20 schreef Aoristus het volgende:
die shiedammer parkmoord dat hele idols heeft me nooit geinteresseerd eigenlijk
Heb respect voor topicopeners, zij steken tenminste hun kop boven het maaiveld.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:03 schreef du_ke het volgende:
Zullen we weddenschappen gaan afsluiten over het aantal door Tikorev Martijn77 en SCH geopende topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |