Zelf ben ik ook wel eens aan het kutten in Wake Island.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
In die buggy ook, dat ie het water in rijdt, what the fuck are you doing dude, what the fucckkkk

Ik heb een keer zo gelachen.... ik bediende de wapens... en had een hele goeie piloot.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook wel eens aan het kutten in Wake Island.
Je kunt met dat vliegdekschip zoveelEen heli of die F-35 parkeren in het dock bij die boten.
Of met die F-35 een voorwaartse looping maken net voordat je opstijgt, dat ziet er echt wazig uit

Nee, ''de beuk erin'' getuigt van eerlijkheid.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:22 schreef Bluesdude het volgende:
SCH heeft een schrijfstijl van de beuk erin
Dat verbaast me niets.quote:en hij geniet ook van dat rollebollen hier.

Dat kan heel goed.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:29 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik moest daar een woordenboek bij pakken. Een waarheid als een koe, maar mijn woordenboek spelt het met een s.

jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef Autodidact het volgende:
Is Zalm dronken of zo?

Zou niet de eerste keer zijn. Hij was ook al lam toen hij op kwam draven toen het kabinet viel.quote:

Sterker nog, als SCH niet doorsnee zou zijn, dan zou je het helemaal niet begrijpen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als SCH een doorsnee is van de figuren die werken bij PO in binnen -en buitenland verbaast het me niets.
Misschien, al die afkeer van het decadente, zwakke Westen, hè?quote:Ik begrijp die zelfhaat ook nooit. Is dat een post WOII syndroom?

Zoals de redes van Himmler ook natuurlijk geweldige showelementen waren, ja.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:28 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het modder vechten in de Amerikaanse media op politiek gebied is natuurlijk geweldig. Waarschijnlijk groot show element maar dan nog.

Ik kán je niet volgen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wat is hier aan de hand "kom tussen 3 en 4 terug op wat men zei tussen 10 en 11"?

Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef Autodidact het volgende:quote:

Uhm, omdat ik daarvoor dit voor het laatst las. Bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef Autodidact het volgende:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef MrX1982 het volgende:

O, okquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Sigme
Ik heb besloten dat ik je (heel) lief vind. Ondanks je paternalistische instelling.

Ik heb de pdf, wil m je wel mailen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:08 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
MWAHAHAHAHAAA
![]()
Briljant, vernietigend, dodelijk
![]()
zou je'm ook nog even als pdf willen posten? of iemand?![]()
![]()

Nee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 07:13 schreef sigme het volgende:
[..]
O, ok.
Mag ik dan het matriarchaat invoeren?

*phew*quote:

quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:13 schreef Apropos het volgende:
Voor Autoquest:
http://www.sciencedaily.com/releases/2005/12/051205163236.htm

quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Briljant stuk van Maarten 't Hart over J-P.![]()
![]()
![]()
[afbeelding]

http://www.trouw.nl/laats(...)p_Wilders_mishandeldquote:DEN HAAG (ANP) - Twee medewerkers van de Groep Wilders zijn vrijdagavond in Den Haag mishandeld, meldde een politiewoordvoerder. De twee waren in de binnenstad verkiezingsposters van de politicus Geert Wilders aan het plakken, toen ze werden lastiggevallen door een groep van vijf of zes mannen.
Na een achtervolging mishandelden de belagers de posterplakkers op het Carnegieplein. De medewerkers hebben klappen gekregen, zei de politiewoordvoerder. ,,Naar omstandigheden gaat het goed met ze.''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |