Fouad Laroui de Nederlandse Salman Rushdie?quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:50 schreef Aoristus het volgende:
boeken enzo gaat over moslims ofzo

Zometeen op radio 1, niet op tv.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:52 schreef rebel6 het volgende:
vandaag was er toch een debat?
weet iemand welke zender?
bij de publieken en RTL kan ik niks vinden.

Gelukkig, ik was al bang dat ik Talpa moest opzoeken op m'n tv.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:00 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Zometeen op radio 1, niet op tv.

Nu dus.quote:Zondag in Buitenhof
12.10, Nederland 1
Integratie in Nederland
Doorpakken of een kwestie van pappen en nathouden? Minister Rita Verdonk van Integratie gaat in debat met de Amsterdamse PvdA wethouder Ahmed Aboutaleb over vier jaar integreren in Nederland, het huidige klimaat van het wij - zij denken en de oplossingen voor de toekomst.
De getuige-deskundige bij het politie-verhoor: waarnemer of belangenbehartiger?
Deze week kreeg kinderpsycholoog Bullens gelijk van zijn beroepsgeroep dat hij niet had hoeven in te grijpen bij het keiharde verhoor van Maikel in de Schiedammer Parkmoord. De uitspraak is verrassend omdat eerder de commissie Posthumus het optreden van Bullens onbegrijpelijk noemde.
In Buitenhof een debat over de rol van de getuige-deskundige met dr. Xander Moonen, voorzitter Nederlandse Vereniging van Pedagogen en Onderwijskundigen (NVO) en prof. dr. Corine de Ruiter, hoogleraar Forensische Psychologie aan de Universiteit Maastricht.
Presentatie: Peter van Ingen
Column: Désanne van Brederode

Hopelijk manifesteert Desanne zich niet als een VAL vandaag...quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ach het wordt weer het uitwisselen van bekende statements. Ze zullen toch niet naar elkaar luisteren.
2 VALlen...

Vol-Automatische-Leugenaar vind ik eigenlijk een veel betere definitie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
VAL = VolAutomatische Leuteraar.

Heeft weinig met politiek te maken, laat het lekker over aan NOVA.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:14 schreef pberends het volgende:
Oh God, het eerste debat kunnen we wel overslaan.

Ah, was dat dat verhoor waar volwassen 'pigs' een klein kind naar de keel vlogen, terwijl het kind slachtoffer was, maar als verdachtte werd beschouwd?quote:

landverrader.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:20 schreef Aoristus het volgende:
die shiedammer parkmoord heeft me nooit geinteresseerd eigenlijk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |