abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43012460
Dat interview staat niet online?
pi_43012497
Nog niet gevonden, het is HP nummer 35.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:16:00 #153
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_43012557
Ongoing 'intifada' in France has injured 2,500 police in 2006
quote:
Special to World Tribune.com
GEOSTRATEGY-DIRECT.COM
Friday, October 27, 2006

This might have dropped below the radar, but Al Qaida and its allies are literally battling the Crusaders every day in Europe. And so far, Europe isn't doing so well.

"We are in a state of civil war, orchestrated by radical Islamists," said Michel Thoomis, secretary general of the Action Police trade union. "This is not a question of urban violence any more. It is an intifada, with stones and firebombs."

The French Interior Ministry has acknowledged the Muslim uprising. The ministry said more than 2,500 police officers have been injured in 2006. This amounts to at least 14 officers each day.

The battles have been under-reported but alarming to French authorities. Muslim street commanders, who run lucrative drug networks, have organized youngsters in housing projects to ambush police and confront security forces. The response time allows hundreds of Muslims to storm police cars and patrols within minutes.

"You no longer see two or three youths confronting police," Thoomis said. "You see whole tower blocks emptying into the streets to set their comrades free when they are arrested."

France's huge Muslim minority community has come under the influence of agents often influenced and financed by Al Qaida. These agents have recruited Muslim youngsters for urban warfare in which police and government representatives are injured daily.

Not surprisingly, Muslim neighborhoods are becoming autonomous zones, with police and government workers too scared to enter. The police union is demanding the Interior Ministry supply officers with armored cars.

European law enforcement sources say France could be a model for other countries. The most worried are Britain and the Netherlands.
http://www.worldtribune.c(...)eu_france_10_27.html

Leuk, die zegeningen van de multikul.
(klik overigens niet op de bron, tenzij je misselijk wil worden)
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:20:38 #154
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_43012713
quote:
Wat doe je toch weer negatief over Nederland en de Nederlanders..
Rechtse zelfhaat?
pi_43012904
quote:
Dit moet wel de overtreffende trap van statistiek zijn .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:31:14 #157
153070 Rock_de_Braziliaan
Stranger than fiction
pi_43012910
Wat een gezeik idd.
"I think I'm in a tragedy"
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=FZFG5PKw504[/youtube]
"In America today profit is privatized but risk is increasingly socialized"
pi_43013532
Ze heeft een pannekoek op d'r gezicht.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:59:06 #160
Stranger than fiction
pi_43013648
Ze moet minder snoepen.
pi_43013741
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:54 schreef sigme het volgende:
Ze heeft een pannekoek op d'r gezicht.
Ik zou het eraf likken.
pi_43013959
Ken iemand de uitdrukking "Wat nu wat nu zei Pichegru"?
Wij hadden daar thuis nog een vervolgzinnetje op, maar dat zinnetje zie ik echt nergens gebezigd worden.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:15:01 #163
Stranger than fiction
pi_43014030
Die uitdrukking kom nog van voor de Grote Depressie.
pi_43014089
Ik ben buitengewoon belegen, Rock. Maar jij bent ook niet al te piep.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:28:22 #165
Stranger than fiction
pi_43014379
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:17 schreef sigme het volgende:
Ik ben buitengewoon belegen, Rock. Maar jij bent ook niet al te piep.
Het zegt heel wat dat ik het me kan herinneren.
pi_43014496
Maar jij hebt geen bij de uitdrukking horende tweede zin?
pi_43015069
Kan niet verrotte, zei Bernadotte
pi_43015176
Die zag ik inderdaad, maar die bedoelde ik niet. Van dat vervolg had ik nog nooit gehoord.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:30:51 #169
Stranger than fiction
pi_43015837
Het zegt me helaas helemaal niks.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 19:51:11 #171
Stranger than fiction
pi_43016294
ach natuurgeweld, no big deal.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:10:24 #172
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_43017037
quote:
Turkse meisjes verkopen eicellen

ISTANBUL - Steeds meer Turkse meisjes worden eiceldonor omdat ze geld nodig hebben. De eicellen komen meestal in Cyprus terecht, waar er grof geld voor wordt betaald. De 24-jarige Meryem Sen verdiende in totaal vierduizend euro met haar donaties.
Honderden jonge Turkse vrouwen hebben al meer dan een keer cellen gedoneerd. „Een vriendin vertelde mij dat ik snel veel geld kon verdienen in Cyprus“, vertelt Sen. „Ik legde het voor aan mijn man. Onze financiėle situatie was slecht, dus hij hield mij niet tegen. Ik was niet de enige. In Cyprus stonden grote groepen Turkse meisjes op de stoep van de klinieken.“

Toen Sen belde voor een afspraak was het alsof ze naar een castingbureau ging. „Ze wilden de kleur van mijn ogen, mijn lengte en mijn gewicht weten. Pas daarna vroegen ze of ik belangrijke ziektes had gehad.“ Van de jonge vrouwen (een eiceldonor mag niet ouder zijn dan 35 jaar) wordt verwacht dat ze enkele weken beschikbaar blijven voor onderzoek en behandelingen. Ze moeten een hormonale behandeling ondergaan, die de normale menstruatiecyclus onderdrukt en de eileiders stimuleert om meerdere rijpe cellen te produceren. Bij het afnemen van de eicellen worden de vrouwen plaatselijk verdoofd. „Mijn lichaam ging kapot door die hormonale injecties“, vertelt Sen. „Ik herkende mezelf niet meer, wilde er meteen mee ophouden.“ Toch zette ze door. „Na beide ingrepen, lag er een envelop met duizenden euro’s voor me klaar. Dat geld had ik nodig.“

Volgens Murat Cuhadar, voorzitter van de Internationale vereniging voor Gezondheidszorg, worden de vrouwen ’gebruikt’. „In Cyprus, Denemarken en op Kreta is de handel in eicellen zeer lucratief.“ Cuhadar beweert dat rijke klanten vaak worden afgezet. „In klinieken worden ze soms voorgelogen dat de eerste bevruchting niet goed is gegaan, en dat het paar een tweede poging moet wagen. Daar moet dan wel opnieuw voor worden betaald.“
pi_43017177
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 20:10 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Is Bush doodgeschoten, en is Cheney nu aan de macht?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 20:41:13 #175
Stranger than fiction
pi_43017526
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')