Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
Bij wijze van tvp bied ik jullie meer Leopard nieuws en foto's aan.
Waaromquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:03 schreef Remzz het volgende:
En bij wijze van tvp bied in een iPod aan
[TK] iPod nano nieuwe versie 4 gig blauw
Overbodigquote:
Het is dan ook vooral nieuws voor developers. Dat Xray ziet er trouwens cool uit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar niet superboeiend ofzo. Eigenlijk.
Hij komt vaak over als een wijs man als je z'n quotes leestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:50 schreef skiczukie het volgende:
Jobs is tof.
Gaat heersenquote:
Dan breng ik bij wijze van tvp een oud nieuwtje....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
Bij wijze van tvp bied ik jullie meer Leopard nieuws en foto's aan.
En ze hebben nu ook allemaal een dual layer superdrive en een FW800 portquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:57 schreef XL het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe macbook pro's in de shop met Core 2 Duo
Ik geef je 200 euro!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
En ze hebben nu ook allemaal een dual layer superdrive en een FW800 port
M'n MBP 1.83 GHz wordt langzaam antiek
Heb je die toespraak gezien? Dat is een woord geniaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij komt vaak over als een wijs man als je z'n quotes leest
Heb je wel vermeld dat je een vaste klant bent?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm....meer dan 24 uur na bestelling is mijn MBP nog niet verzonden. Dat ben ik niet gewend...![]()
gewoon te langzaam reageerde sommige sites.. ook scrollen ging niet fijn met de oude mac mini. grote foto's waren ook een probleem met scrollen. nu is het echt superquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:13 schreef Geqxon het volgende:
Hoezo kon dat eerst niet dan? Lage resolutie ofzo?
Serieus? Mijn vader heeft het eerste Mac mini model (1.42 GHz G4) met 512 MB intern geheugen en ik vind 'em eigenlijk nog best vlot.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:14 schreef oor het volgende:
[..]
gewoon te langzaam reageerde sommige sites.. ook scrollen ging niet fijn met de oude mac mini. grote foto's waren ook een probleem met scrollen. nu is het echt super
iphoto zie ik nu pas dat het echt een super programma isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef Geqxon het volgende:
Dat geloof ik wel met die turboprocessor
ik had het eerste model ook maar dan de 80 gb versie. maar de intel imac is echt faassssstquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Mijn vader heeft het eerste Mac mini model (1.42 GHz G4) met 512 MB intern geheugen en ik vind 'em eigenlijk nog best vlot.
160 Gb in een iMac? Ik heb 100 in mijn laptop. Niet echt veel toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef oor het volgende:
[..]
iphoto zie ik nu pas dat het echt een super programma is. owja en 160 gb
.
ach ik heb jaren met 30 gb gedaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
160 Gb in een iMac? Ik heb 100 in mijn laptop. Niet echt veel toch?
ik ben van plan een externe harde schijf te kopen. gewoon als backupperquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je kunt in de iMac gaan tot 750Gb. Mijn nieuwe MBP heeft 120Gb standaard.
Ja heb ik ook gedaan. Zit straks met 680Gb. Meer heb ik denk ik niet nodig...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:24 schreef oor het volgende:
[..]
ik ben van plan een externe harde schijf te kopen. gewoon als backupper
Ik heb een LaCie 250 Gb, firewire, porsche design ofzo, 150 euro. Ik weet niet of het duur is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:24 schreef oor het volgende:
[..]
ik ben van plan een externe harde schijf te kopen. gewoon als backupper
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan. Zit straks met 680Gb. Meer heb ik denk ik niet nodig...
Ik ook, de netwerk variant... Prima ding!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb een LaCie 250 Gb, firewire, porsche design ofzo, 150 euro. Ik weet niet of het duur is.
Hoeveel was die? En is USB2 echt veel langzamer dan firewire?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ook, de netwerk variant... Prima ding!
Ik heb de USB-variant, en ik ga er binnenkort nog eentje halenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb een LaCie 250 Gb, firewire, porsche design ofzo, 150 euro. Ik weet niet of het duur is.
Bij Norrod ofzo kun je wel zo'n HD-case kopen voor 25 euro ofzo, zet je die 500 Gb daarin.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef Tijn het volgende:
Ik ben jaren tevreden geweest met de 30 GB van m'n iBook G4. Nu heb ik 80 GB in m'n MBP en ik heb nog altijd weinig vrije schijfruimte en ik heb niet het idee dat ik nu meer files heb dan toen
In m'n desktop PC heb ik wel asociaal veel schijfruimte. 500 GB ofzo. Maar daarvan is 300 GB leeg, want ik werk bijna altijd op m'n Mac
Och, ik kan er in een seconde of 10 een TV-serie van 350MB op wegschrijven, voor mij snel zat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoeveel was die? En is USB2 echt veel langzamer dan firewire?
Het schijnt zwaarder op je processor te leunen, dus je kunt minder relaxed werken van een USB-disk dan een Firewire-disk. En ik kan m'n externe Firewire-disk ook voeden via Firewire, dus ik hoef maar 1 kabeltje aan te sluiten, dat vind ik echt een groot voordeel. Ik heb nog geen USB-schijven gezien die dat kunnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En is USB2 echt veel langzamer dan firewire?
Als je een externe HDD pakt waar een laptophardeschijf in zit heb je genoeg aan de stroom die USB levertquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het schijnt zwaarder op je processor te leunen, dus je kunt minder relaxed werken van een USB-disk dan een Firewire-disk. En ik kan m'n externe Firewire-disk ook voeden via Firewire, dus ik hoef maar 1 kabeltje aan te sluiten, dat vind ik echt een groot voordeel. Ik heb nog geen USB-schijven gezien die dat kunnen.
Sorry, geen idee, ding hangt aan mijn router, nooit direct aangesloten...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoeveel was die? En is USB2 echt veel langzamer dan firewire?
Ah, okee, dan heb ik het juiste gekocht. Nu heb ik nog even een vraag. Misschien kun je daar ook op antwoorden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het schijnt zwaarder op je processor te leunen, dus je kunt minder relaxed werken van een USB-disk dan een Firewire-disk. En ik kan m'n externe Firewire-disk ook voeden via Firewire, dus ik hoef maar 1 kabeltje aan te sluiten, dat vind ik echt een groot voordeel. Ik heb nog geen USB-schijven gezien die dat kunnen.
Okee.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sorry, geen idee, ding hangt aan mijn router, nooit direct aangesloten...
Even als HFS formaterenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah, okee, dan heb ik het juiste gekocht. Nu heb ik nog even een vraag. Misschien kun je daar ook op antwoorden.Ik heb firewire gekocht omdat ik vanuitFinalCut een film wil converteren naar Quicktime, rechtstreeks naar de LaCie. Als ik dat doe worden het allemaal losse sequences van 2 Gb. Of ik maak er een Quicktime van via een de andere exportmogelijkheden, en dan zegt Final Cut dat het bestand te groot is. Te groot voor de schijf kan niet natuurlijk.
Hoe kan dit?
Heb je er een FAT32 disk van gemaakt? Daar kunnen geen files op groter dan 4 GB.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als ik dat doe worden het allemaal losse sequences van 2 Gb. Of ik maak er een Quicktime van via een de andere exportmogelijkheden, en dan zegt Final Cut dat het bestand te groot is. Te groot voor de schijf kan niet natuurlijk.Hoe kan dit?
Het is standaard FAT32.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je er een FAT32 disk van gemaakt? Daar kunnen geen files op groter dan 4 GB.
Dan moet je maar geen windows gebruikenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Kan je hem niet gebruiken icm Bootcamp![]()
Ik gebruik het wel , voor sommige games en FTDquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:45 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen windows gebruiken
Daar had ik tot vorige week ook last van. Even de boel weggeschreven naar interne HD en iPod en formatteren. Nu gaan er .dmg van 6 Gb op. Lijkt ook allemaal wat sneller te werken dan toen ie nog Fat32 was..quote:
Wel met het programma Macdrive.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk MacDrive.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dus ik moet formatteren naar HFS.quote:
Je kunt er veel van zeggen, maar het is het enige bestandssysteem dat cross-platform compatible is.quote:
Erg goed._O_ en mooi.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heb je die toespraak gezien? Dat is een woord geniaal.
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Erg goed._O_ en mooi.
En het raakt mij ook op dit moment.![]()
ff slikken.
Hij komt me trouwens als een atheïst over... Vaak zijn alle "beroemdheden" gelovig... Je hoort tenminste bijna iedereen god bedanken voor het succes.
Vind dit van Jobs fijner klinken.
hahaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
Hoezo raakt het je op dit moment?
Mij ook hoor, maar elke keer weer als ik zo'n verhaal hoor, en dat heeft voor mij niet niks met een moment te maken o.i.d. Of ik moet echt goed moe zijn.
Ah, inderdaad. Vooral het laatste deel is wel heftig heh.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
haha![]()
Nouja ik ben ook wel duf.
Maar ik sta op het moment op zo'n plek in het leven dat er keuze gemaakt moeten worden m.b.t. de toekomst
Dankjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah, inderdaad. Vooral het laatste deel is wel heftig heh.Succes met alles.
Behalve dus dat je er geen grote files op kunt opslaan. Een DVD-image is bv al te groot en dat zuigt behoorlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:51 schreef JoMo0 het volgende:
MacDrive kan ja , maar FAT32 werkt ook prima .
Ik heb die HD nu binnen een seconde omgezet naar HFS. Is dat normaal?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Behalve dus dat je er geen grote files op kunt opslaan. Een DVD-image is bv al te groot en dat zuigt behoorlijk.
Quick format gaat altijd wel snel. Dan schrijft-ie niet eerst (ik dacht) een keer of 3 hetzelfde bestand over zodat het echt verdwenen is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb die HD nu binnen een seconde omgezet naar HFS. Is dat normaal?Met Windows duurde het altijd gruwlijk lang om van NTFS naar FAt32 te gaan.
Is AirTunes geen idee?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben op zoek naar goede én goedkope speakertjes voor bij mijn PowerBook. En ja, ik zou ze best op mijn stereo kunnen aansluiten, en ja ik weet dat dat beter is, maar nee, dat kost me echt teveel kameromgooiwerk
Iemand tips?
Ik denk dat je de quotes beter om "gelovig" kan zetten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Erg goed._O_ en mooi.
En het raakt mij ook op dit moment.![]()
ff slikken.
Hij komt me trouwens als een athe�st over... Vaak zijn alle "beroemdheden" gelovig... Je hoort tenminste bijna iedereen god bedanken voor het succes.
Vind dit van Jobs fijner klinken.
misschien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk dat je de quotes beter om "gelovig" kan zetten.
Voor muziek wel, heb ik dan ook al. Maar voor spellen en films is dat niet genoeg. Vandaarquote:
Ik had het in het foldertje al gezien, in koeienletters. Imho iets té.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Verder:
Op een Utrechtse stadsbus: "Get a life. Get a Mac."
Welke heb jij dan, hoeveel GB en wat koste diequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:18 schreef skiczukie het volgende:
De gigabytes gaan als een tierelier .. Alsof het mb's zijn.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:57 schreef ChOas het volgende:
Woei!
De winnaars van My Dream App zijn bekend!!
Deze progs komen nu dus naar de Mac toe!!
Portal: http://mydreamapp.com/con(...)djadi/blog/post/331/
Atmosphere: http://mydreamapp.com/contestants/view/cameronwestland/
Cookbook: http://mydreamapp.com/contestants/view/michaelyuan/
Vooral Portal en Cookbook!
U bedoelt mij toch zeker niet? Ik heb een lange kabel, maar doe toch alles draadloos.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Walter, je kan toch ook gewoon een lange kabel kopen voor van je stereo naar je laptop ? Nee, dat wint geen schoonheidsprijs nee, en je moet niet vallen over de kabel, maar het kost geen fuck bij de Media Markt, en het geluid is top. Zo doe ik het ieg.
Verder:
Op een Utrechtse stadsbus: "Get a life. Get a Mac."
Ze had het tegen mijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
U bedoelt mij toch zeker niet? Ik heb een lange kabel, maar doe toch alles draadloos.
Jammer dat Whistler het niet heeft gehaald. Een stuk interessanter en nuttiger dan de 3 winnaars imho.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:57 schreef ChOas het volgende:
Woei!
De winnaars van My Dream App zijn bekend!!
Deze progs komen nu dus naar de Mac toe!!
Portal: http://mydreamapp.com/con(...)djadi/blog/post/331/
Atmosphere: http://mydreamapp.com/contestants/view/cameronwestland/
Cookbook: http://mydreamapp.com/contestants/view/michaelyuan/
Vooral Portal en Cookbook!
Daar heb ik op gestemd. Suckend, ja...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Jammer dat Whistler het niet heeft gehaald. Een stuk interessanter en nuttiger dan de 3 winnaars imho.
We zullen zien... ik was trouwens ook erg gecharmeerd van blossom .quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:38 schreef Tijn het volgende:
Ik hoop dat Whistler alsnog gemaakt gaat worden. Hoewel ik het ook niet helemaal eens ben met de richting die het nu op gaat, als ik de screenshots bekijkHet zou eenvoudig moeten zijn. Niet zo fancy. Maar ja.
Ook gaaf iddquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
We zullen zien... ik was trouwens ook erg gecharmeerd van blossom .
Had ik ook op gestemd.
Ja, die was ook wel grappig. Maar weet je, ik zie er niet meer in dan dat. Net als Cookbook. Net als Atmosphere. Het zijn leuke ideetjes, maar het is geen software die ik daadwerkelijk zou gebruiken.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:46 schreef ChOas het volgende:
[..]
We zullen zien... ik was trouwens ook erg gecharmeerd van blossom .
Had ik ook op gestemd.
DOM parsen, is niet zo heel ingewikkeld, kijk maar:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:09 schreef Furious het volgende:
Hijack had ik wel grappig gevonden. Ik vraag me alleen af hoe ze dat hadden willen maken.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
DOM parsen, is niet zo heel ingewikkeld, kijk maar:
[afbeelding]
It's all about semantics.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:18 schreef Furious het volgende:
[..]Oh dat gaat wel heel gemakkelijk zie ik nu zo.
Ik kon er wel om lachen. Tot ik "beter dan mij" zag staanquote:
Imgspot is wel okay. Het is de enige host die ik ken waarbij ik PNG files zonder thumbnails direct op Fok kan postenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kon er wel om lachen. Tot ik "beter dan mij" zag staan
[edit] imgspot.com is trouwens een gare host. De plaatjes hierboven werken vaker niet dan wel.
ENVY!!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En verstuurd!
Heb je geen webspace van je provider gekregen dan?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Imgspot is wel okay. Het is de enige host die ik ken waarbij ik PNG files zonder thumbnails direct op Fok kan posten
Damn! Ik heb maanden op m'n MBP moeten wachten en jij krijgt 'em gewoon na 2 dagenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En verstuurd!
True, maar die zit op max 25mb, en dat zuigt. Daarnaast moet ik via FTP uploaden, en dat is atm teveel werk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je geen webspace van je provider gekregen dan?
http://upload.server8.org/quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Imgspot is wel okay. Het is de enige host die ik ken waarbij ik PNG files zonder thumbnails direct op Fok kan posten
Dat kan dus aan twee dingen liggen: a) weinig mensen voelen de drang om te upgraden. Of b) Apple heeft heel veel van die dingen al in stock.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Damn! Ik heb maanden op m'n MBP moeten wachten en jij krijgt 'em gewoon na 2 dagen
Het scheelt sowieso dat ik m'n MBP een maand voordat ze geleverd zouden worden al besteld hadquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:47 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Dat kan dus aan twee dingen liggen: a) weinig mensen voelen de drang om te upgraden. Of b) Apple heeft heel veel van die dingen al in stock.
Wat zou het zijn?
Hier gaat het al fout he.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb net een PSP gekocht,
Da's dan geen ds-lite he...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 16:33 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik heb net een PSP gekocht, blij blij. Maar het lukt me niet om hem met mijn AirPort Express te laten praten... Hij vindt hem wel, maar de hele tijd is er een error. Ik kom tot aan het exchanging keys scherm en dan kapt 'ie. Time-out. Mensen hier met een PSP die weten waar ik last van heb?
Waarom ga je met zo'n klein apparaatje internetten?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:58 schreef oor het volgende:
ik heb met mijn psp geen last om te kunnen internetten. maar ik doe het dan ook rechtstreeks via de router.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Windows is boos omdat ik notepad.exe verwijderd heb nadat er een trojan in gevonden was. Tijd om mijn iBook op te starten.
ik gebruik het alleen maar voor multiplayer hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:00 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Waarom ga je met zo'n klein apparaatje internetten?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb een leeg tekstbestandje hernoemd naar notepad.exe, maar hij trapt er niet in.
Misschien als je textedit.app renamed naar notepad.exe? Krijg je er nog wat features bij ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb een leeg tekstbestandje hernoemd naar notepad.exe, maar hij trapt er niet in.
Dat lijkt mij logisch, want hij is leeg?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Terminal > Say Hoiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:25 schreef oor het volgende:
hoe kan je praten met je mac?
Terminal > Say Ken je de mop met de twee augurken?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:37 schreef oor het volgende:
[..]
je kan toch ook je mac grapjes laten vertellen?
GRAPPPIGGGGGquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Terminal > Say Ken je de mop met de twee augurken?
~Rot nou maar op.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Terminal > Say Het is groen en loopt in de wei?
Terminal > Say Een kudde augurken!
inderdaadquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt zo een typisch kankermongolen reactie die alleen jij had kunnen formuleren he![]()
misschien kan die bijdehand je helpen. met een of ander loos antwoordquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:13 schreef skiczukie het volgende:
Hoe heette dat progje ook alweer waar je WEP's mee kan kraken?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:15 schreef oor het volgende:
[..]
misschien kan die bijdehand je helpen. met een of ander loos antwoord
Hoiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
Volgens mij had Furious of Walter een naam van een progje toen ik zat te kutten met draadloos internet bij mijn moeder thuis, vandaar.
Komt omdat er nogsteeds geen AE passive drivers zijn waardoor hij geen packetjes kan snoepen.quote:
KisMAC indeed, al heb je daar volgens mij wel twee netwerkkaarten voor nodig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:15 schreef oor het volgende:
[..]
misschien kan die bijdehand je helpen. met een of ander loos antwoord
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Komt omdat er nogsteeds geen AE passive drivers zijn waardoor hij geen packetjes kan snoepen.
(Dacht ik althans)
vraag of je moeder op je ipod gaat zittenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben weer eens bezig geweest met mijn iPod
Iemand enig idee waar ik de aspect ratio van een film instel?
't Is goed met jequote:
WHIIII!quote:De SMC-update verbetert het interne registratiesysteem van de MacBook en verhelpt een probleem waarbij de MacBook zichzelf onverwacht uitschakelt. Deze update wordt aanbevolen voor alle MacBook-computers, inclusief MacBooks waaraan reparaties zijn uitgevoerd in het kader van de garantie. Het updaterprogramma wordt geïnstalleerd in de map /Progamma's/Hulpprogramma's. Volg de instructies in het updaterprogramma om het bijwerken te voltooien.
url?quote:
Even op het Appeltje rechtsboven klikken en dan "Software Update"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
url?
ik heb een maand of 2 geleden nog zo'n firmware update gedaan.. ben benieuwd of het een nieuwe is.
Linksboven bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Even op het Appeltje rechtsboven klikken en dan "Software Update"
Video's => Video Instellingen => Breedbeeld aan/uitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben weer eens bezig geweest met mijn iPod
Iemand enig idee waar ik de aspect ratio van een film instel?
Mmm, ik bedoel eigenlijk meer dat hij hem verticaal oprekt, ipv. te croppenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Video's => Video Instellingen => Breedbeeld aan/uit
dat is de enige instelling
Oprekken ziet er toch niet uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mmm, ik bedoel eigenlijk meer dat hij hem verticaal oprekt, ipv. te croppen
Mijn bedoeling is om het op de iPod verticaal op te rekken, en daarna mijn TV het vervolgens horizontaal uit te laten rekken door de TV op 16:9 mode te zetten. Een beetje zoals dat met DVDs ook gaat, en net zoals ik dat ook doe als ik mijn Macbook op mijn TV aansluit icm. VLCquote:
Als je breedbeeld uit zet word het beeld gewoon over het hele scherm versprijd alleen mis je aan beide kanten een stukjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn bedoeling is om het op de iPod verticaal op te rekken, en daarna mijn TV het vervolgens horizontaal uit te laten rekken door de TV op 16:9 mode te zetten. Een beetje zoals dat met DVDs ook gaat, en net zoals ik dat ook doe als ik mijn Macbook op mijn TV aansluit icm. VLC
Mja, ik wil het gewoon exact zoals ik het beschrijf, omdat je dan de juiste aspect-ratio behoud, en ik duidelijk geen gecrop of gescale wil. Als ik dat wel zou willen had ik een Zune gekochtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je breedbeeld uit zet word het beeld gewoon over het hele scherm versprijd alleen mis je aan beide kanten een stukje
Zunequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, ik wil het gewoon exact zoals ik het beschrijf, omdat je dan de juiste aspect-ratio behoud, en ik duidelijk geen gecrop of gescale wil. Als ik dat wel zou willen had ik wil een Zune gekocht
Ik ook niet. Is het wel verstandig?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:48 schreef Xilantof het volgende:
Ik had er geen last van. Maar toch even de update geinstalleerd.
quote:1. Open the finder
> 2. Open Applications
> 3. Open Utilities
> 4. Open Terminal
> 5. type "emacs"; click enter
> 6. Press ESC + X at the same time
> 7. Type "tetris"
> 8. Play Tetris! Use the arrow keys to move and rotate the blocks,
> and press the space to make the blocks fall.
> This isn't really a part of the Mac OS, it's a part of emacs which
> is part of the UNIX system. Most Mac users don't know this is
> included with their computer. There are many more games included as
> well. To know what other games are included, do the following:
> Open the terminal again, at the prompt type:
> "ls /usr/share/emacs/21.2/lisp/play"
> Don't forget the space!
> You'll get a directory of the games included with emacs,
> to play these games do the same thing as with tetris,
> except type your chosen game's name in place of tetris.
Jaquote:
Doe voor de grap ook eens 'doctor'quote:
gewoon hier naar een applewinkel in hilversum. Maar nu kan ie dus weer terug. Ik hoop dat ze een goede glasverzekering hebben, want ik geef het niet door de voordeur.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:25 schreef Beathoven het volgende:
een ruime maand.. dat is lang, ik was 'm 3 werkdagen kwijt, waar heb je 'm heen gebracht?
En dan moeilijk doen omdat ik beta-software heb geinstalleerdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik vind het meer dan triest dat ze een betaproduct op de markt hebben gegooid.
Het OS is goed, maar die macbooks zijn uitermate kut qua hardware. Daar betaal je dan een ruime 1000 euro voor...om steeds een reparatieformuliertje bij je te moeten houden ipv een laptop.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:29 schreef Tijn het volgende:
Ja, sommige Mac-winkels kunnen flink moeilijk doen, daar heb ik ook ervaring mee
Maar toch zou ik niet snel terugstappen naar een PC voor m'n dagelijkse computerwerk. Daarvoor is Mac OS X gewoon te relaxed.
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan moeilijk doen omdat ik beta-software heb geinstalleerd
Ik zal het ze straks eens vragen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:37 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik mij afvraag is hoe mensen als bv. Pheno met garantie zitten. Als je na 3 maanden dan eindelijk een goede Macbook hebt, dan heb je zeker nog maar 9 maanden garantie?
Ja, dat is ook waardeloos. Ik had ook zo'n gezeik met m'n iBook in de afgelopen jaren. Dat was voor mij ook de reden om begin dit jaar een MBP met AppleCare te kopen. Daar heb ik, op wat kleine schoonheidsfoutjes na, nog geen problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het OS is goed, maar die macbooks zijn uitermate kut qua hardware. Daar betaal je dan een ruime 1000 euro voor...om steeds een reparatieformuliertje bij je te moeten houden ipv een laptop.
En na die geroemde service had ik niet zoiets verwacht eigenlijk.
*teleurgesteld is
Precies, zelfs de G3 van mijn vrouw doet het nog prima, nooit problemen mee gezien. Wel even geupdate maar echt nodig was het niet voor grove bugs. Ik ben zo'n update freakquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waardeloos. Ik had ook zo'n gezeik met m'n iBook in de afgelopen jaren. Dat was voor mij ook de reden om begin dit jaar een MBP met AppleCare te kopen. Daar heb ik, op wat kleine schoonheidsfoutjes na, nog geen problemen mee gehad.
Met de desktopmachines van Apple zijn volgens mij veel minder problemen. Over de nieuwe iMac, Mac mini en Mac Pro hoor ik nooit klachten.
Dat doe ik op het moment dat ik last na dat jaar hebquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vertel dan gelijk even dat je volgens EU richtlijn 99/44 recht hebt op 2 jaar garantie.
Shuffle 2G?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Even dacht ik dat de iPod van mijn moeder er was, maar het was slechts kleding ofzo.
Is dat een random "next song" bug in de iPod en verkopen ze die onder de naam shufflequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, Shuffle.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat een random "next song" bug in de iPod en verkopen ze die onder de naam shuffle
Bijna.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat een random "next song" bug in de iPod en verkopen ze die onder de naam shuffle
Hoe is het met jou iBook? Als die Macbook gebruikers zijn maar een stel huilies dat het niet werkt enzoquote:
Ik snap je punt. Ik vind het ook kut voor je. Je hebt wel een erg maandagochtend exemplaar getroffenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:22 schreef Pheno het volgende:
Sorry, ben gewoon helemaal pissed off: je wacht een tijd na aankoop voordat je een toch al duur kapot produkt kan gebruiken en dan krijg het het met de "gele vlekken"bug terug. Wat betekent dat ze het meer hebben kunnen gebruiken dan ook, want ik had die vlekken niet toen het werd teruggebracht.
ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren
klaag, klaag, klaag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:22 schreef Pheno het volgende:
Sorry, ben gewoon helemaal pissed off: je wacht een tijd na aankoop voordat je een toch al duur kapot produkt kan gebruiken en dan krijg het het met de "gele vlekken"bug terug. Wat betekent dat ze het meer hebben kunnen gebruiken dan ook, want ik had die vlekken niet toen het werd teruggebracht.
ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren
Heb ik allang gedaan, voor het geklaag. Het wordt weer opgestuurd, dus het zal weer duren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klaag, klaag, klaag.
In de tijd van je post had je ook een mac winkel kunnen bellen om info te winnen daarover
Oh, dat hebben ze al een keer geflikt? Ik lees de metro nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik vind het ook kut voor je. Je hebt wel een erg maandagochtend exemplaar getroffen.
Eis gewoon een nieuwe... als die Metro doos met haar column dat kan, dan kan jij dat ook.
Inderdaad Pheno, loop gewoon Machouse binnen met een Metro-personeelsbadge op je shirt gepintquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik vind het ook kut voor je. Je hebt wel een erg maandagochtend exemplaar getroffen.
Eis gewoon een nieuwe... als die Metro doos met haar column dat kan, dan kan jij dat ook.
Wel schandalig idd dat het wel lukt als je een pauper-column in een grote krant schrijft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog steeds een prima ding. Tot nu toe was het niet kunnen mounten van dmg bestanden het enige probleem, maar dat loste zichzelf op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe is het met jou iBook? Als die Macbook gebruikers zijn maar een stel huilies dat het niet werkt enzo.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heb ik allang gedaan, voor het geklaag. Het wordt weer opgestuurd, dus het zal weer duren.
[..]
Oh, dat hebben ze al een keer geflikt? Ik lees de metro niet
Nou ja, ik ga straks naar de winkel om te kijken of het echt de gele vlekken bug is (like, duh). En daarna ga ik daar toch eens langzamerhand laten doorschemeren dat ik dit exemplaar wel erg crappy vind.
Stond in de Metro van een maand of 1.5 terug...quote:Beste Ciaran,
gepubliceerd op 31-08-2006 bij Metro
De afgelopen weken heb ik jou, manager van de Machouse aan de Amsterdamse Rozengracht een aantal malen geprobeerd "live" te pakken te krijgen. Ik ben naar de winkel geweest, ik heb gebeld, ik heb gemaild en ik heb een Woerdense Apple helpdeskmedewerker je laten mailen met het verzoek contact met me op te nemen. Tot op heden heb ik niets van je mogen horen. Vandaar dat ik het maar langs deze kansloze weg probeer.
15 Juli kocht ik de Macbook omdat ik naar India vertrok en mijn Dell?etje in Turkije had laten staan. De aanschaf was een kwestie van vijftien minuten:
- Ik wil de nieuwe Macbook.
- Hebben we niet. (schaarste nonsense)
- Wat heb je in huis?
- Macbook 13? 2.0 etc.
- Doe maar.
Appeltje eitje, blij Ebruutje. Vorige week had ik opeens opstartproblemen met de Macbook. Die ik trouwens meteen na aanschaf ook al had maar dan denk je nog dat het wel aan jou zal liggen (ben tenslotte een meisje hè). Vorige week klapte mijn nieuwe Macbookje er opeens zo'n 10 keer achter elkaar uit. Dan weet je één ding zeker: dit ligt niet aan mij. Zeker niet als twee kerels ?laat mij eens? bluffen en Macbookje blijft weigeren.
Ik zocht steun bij mijn Apple-vriend Thomas Schlijper. ?WHOOO,? reageerde hij. ?Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn Macbook en ben hem nu al zes weken kwijt aan reparatie bij de Machouse.? Hij voegde eraan toe dat dit een berucht probleem schijnt te zijn bij dit nieuwe hebbeding. Ik ben niet de enige die dit overkomt.
Maar ik ben er klaar mee Ciaran. Macbookje is tijdens de reis naar India gebruikt. C?est tout. Thuis heb ik de Apple G5 dus Macbookje ligt keurig op tafel mooi te zijn. Macbookje is nog geen 100x in een maand tijd opgestart ?wellicht niet eens dertig keer. Ik wil dus gewoon een nieuw exemplaar. Wie schetst vervolgens mijn verbazing? Macbookje kopen kost 15 minuten. De Apple store in en uit voor de techische dienst ? waar ik geen behoefte aan heb want ik wil geen reparatie aan iets wat nieuw is en dient te werken (1400 eurootjes btw) - kost anderhalf uur. Nog afgezien van de anderhalve week die ik bezig ben jou te bereiken omdat jij, manager van de MacHouse aan de Rozengracht in Amsterdam over eventuele (!!) ruil zou gaan.
Beste Ciaran, zoals ik je in mijn mail heb laten weten, wil ik met alle liefde mijn computer langsbrengen maar alleen op afspraak. Daarnaast wil ik een nieuwe Macbook per direct. 1400 eurootjes en na nog geen honderd maar eerder dertig keer opstarten dienst weigeren is bezopen. Misschien had ik niet jullie enige exemplaar moeten kopen. Misschien was er een reden dat dit exemplaar er nog lag. Ik ben een professionele hobbyist die van Microsoft naar Apple is overgestapt vanwege de vormgeving (meisje?). In de 14 jaar dat ik met Microsoft heb gewerkt, heb ik nog nooit een computerwinkel van binnen gezien, laat staan dat ik een klacht heb ingediend.
Wat mij misschien nog het meest stoort is dat je niet inziet dat ik een klánt ben, die meerdere pogingen heeft gedaan je te bereiken. Omdat ik een klacht heb, een terechte en bekende klacht. Vervelend voor je dat ik een mondige klant ben. Steve Jobs himself waarschuwde dat ontevreden klanten via internet een ongrijpbaar bereik hebben. Bél me. In je mailbox zit mijn telefoonnummer. In tweevoud.
Ik wilde daarover beginnen als die gast me gaat bellen. Want dit is niets zo.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heb je na een aantal keren reparatie (of in ieder geval een aantal pogingen, erg succesvol zijn ze niet) geen recht op een vervangend product?
iMacs zijn toffer, beter, leuker en hebben geen irritante volgelingen die lensjes eraf monteren of andere rare dingen ermee willen doen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde daarover beginnen als die gast me gaat bellen. Want dit is niets zo.
Of geld terug en dat ik dan een iMac kan kopen of zo. Die doen het tenminste wel
Drie reparaties is dat. Aan het zelfde onderdeel of zo, maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Heb je na een aantal keren reparatie (of in ieder geval een aantal pogingen, erg succesvol zijn ze niet) geen recht op een vervangend product?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
iMacs zijn toffer, beter, leuker en hebben geen irritante volgelingen die lensjes eraf monteren of andere rare dingen ermee willen doen.
Inderdaad ik had mijn iMac in Rotterdam gekocht , wou meer geheugen . Werd me aangeraden op dan 1 GB extra bij de 512 te doen . Resultaat : Random Shutdowns .. en niet meer opstarten . Bedankt Vivianequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:00 schreef Rock-shocker het volgende:
Vandaar dat je in de ene winkel (de Centre's in Amsterdam bijvoorbeeld) prima wordt geholpen, terwijl je niets dan slechte dingen leest over die in Rotterdam.
Ook een Core Duo ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:19 schreef Anthraxx het volgende:
Apart. Mijn iMac heb ik in Rotterdam gekocht. Extra geheugen (1Gb). Geen random shutdowns.
Eerst vond ik ze wel aardig: we hebben het geheugen al voor je geinstalleerd. Ik blij, kon ik direct beginnen. Maar OSX vond dat ik maar 512 Mb had.
Bleek uiteindelijk dat ze het geheugen niet aangedrukt hadden.
Schoonmaken ..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:44 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb trouwens een probleem met mn mighty mouse... als ik scroll naar boven gaat die gewoon normaal. snel.
maar als ik naar onder wil scrollen moet ik echt heel vaak scrollen en hij gaat maar beetje bij beetje
weet iemand hoe dit komt?
Heeft niet gewerktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:46 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Schoonmaken ..
Doekje nat maken met een MM onderste boven op het doekje . Wiel dus op het doekje.
En duwen maar .. moet werken.
Ach, Woerden. Die lui laten je leuke dingen daar geloven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:11 schreef Pheno het volgende:
En weer weg richting Woerden. Topproduct.
En dat heb ik ze ook gezegd. Ze verzekerden me dat ie hierna 100% gaat werken.
Amehoela. Mijn vertrouwen is nu op diepte van de titanic.
De wereld is plat. Serieus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Ach, Woerden. Die lui laten je leuke dingen daar geloven.
Ik geloof ze nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Ach, Woerden. Die lui laten je leuke dingen daar geloven.
wtf ?quote:
Had je die firmware update nou geinstalleerd?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:11 schreef Pheno het volgende:
En weer weg richting Woerden. Topproduct.
En dat heb ik ze ook gezegd. Ze verzekerden me dat ie hierna 100% gaat werken.
Amehoela. Mijn vertrouwen is nu op diepte van de titanic.
Weekje of 2-3.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:03 schreef Hugster het volgende:
Ik vul gisteren mijn serienummer in op apple.com voor het PowerBook / iBook G4 battery program en vandaag lag er alweer een nieuwe accu op de mat voor mijn PB'tje![]()
Net nu mijn oude het nog maar een uurtje doet![]()
Ben ik hier nu heel laat achter gekomen? Hoe lang is deze actie er al?
Ze komen je vast niet opzoeken met een knokploeg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:02 schreef Tomasso het volgende:
Ik moet m'n oude nog terugsturen bedenk ik me net
Zouden ze er moeilijk over doen als je het vergeet?
Stretchen, ja... helemaal opladen en helemaal leeg laten lopen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:18 schreef Hugster het volgende:
Wat was ook alweer het beste om te doen bij het eerste gebruik van je nieuwe accu?
Helemaal opladen tot het lampje van oranje naar groen gaat en hem dan gebruiken tot hij in sleep valt? En dat nog een paar keer?
Oh ja, dat moet ik ook weer even overnieuw doen, ik heb dat papier verwijderd nadat hij RSD's begon te krijgen, maar dat zou nu ook opgelost moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Yay! Ik heb me MacBook gefixt met die origami-truuk... Mijn 'muisknop' was een klein beetje los, maar nu doe hij het beter dan hij het ooit deed...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]![]()
Ik vond Bohemian Kweqsody ook erg tof, heeft iemand die nog?
Ken ik niet. Wat huilt-ie?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef Hugster het volgende:
Blijft ook een mooie track
Kweks smekend en jankend met Yvonne op de radio![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef Hugster het volgende:
Blijft ook een mooie track
Kweks smekend en jankend met Yvonne op de radio![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
bij mij ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:58 schreef Furious het volgende:
[..]Ik heb 'em ook nogsteeds. Hij staat zelfs op de iPod.
Kijk Q1/2 volgens jaar nog eens, wanneer het een echt product is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb eens goed op de website van Apple gekeken, maar heeft iemand enig idee waar de iTV staat??
Bedankt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kijk Q1/2 volgens jaar nog eens, wanneer het een echt product is.
No probquote:
Nu moet ik zeggen dat ik het van Apple merkwaardig vind dat ze een product zo ver van te voren aankondigen. Goed, het is geen vervanger, dus het levert geen gevaar op voor een huidig product, maar toch. Raar.quote:
Klopt, maar daar hebben we het een maand geleden over gehad... het was erg "on-Apple's" ... Maar er zal wel een reden voor geweest zijn. iTV werd aangekondigd met 802.11 ... En nu blijken de nieuwste C2D Macs 802.11-pre_n kaarten te bevatten... Dat is bijna een vertienvoudiging van de huidige 802.11g snelheden... HD uitgangen, en nog een hoop geheimen....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat ik het van Apple merkwaardig vind dat ze een product zo ver van te voren aankondigen. Goed, het is geen vervanger, dus het levert geen gevaar op voor een huidig product, maar toch. Raar.
Ja HIERquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef JoMo0 het volgende:
Staat hij ook ergens online ?
Waar gaat dat eigenlijk over?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja HIER![]()
![]()
En mijn PB doet het weer bijna 4 uur nu met airport aan en full brightness![]()
Hey thanks, dat werkt verdomde geil. Oogt een stuk frisser dan de klassieke Metal, alhoewel die nog wel geil blijft.quote:
Dat werkt zeker verdomme geilquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Hey thanks, dat werkt verdomde geil. Oogt een stuk frisser dan de klassieke Metal, alhoewel die nog wel geil blijft. [afbeelding]
Appeltje Backspace om het te verwijderen, Appeltje Shift Backspace om je prullenbak te legen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:38 schreef TwyLight het volgende:
Is er eigenlijk ook een snelkoppeling om iets te verwijderen, of is slepen de enige optie? (en rechtermuisknop)
en is er een snelkoppeling om iets te sluiten? (Appeltje + Q niet, die sluit het hele programma af)
Tnxquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Appeltje Backspace om het te verwijderen, Appeltje Shift Backspace om je prullenbak te legen.
Appeltje W om een venster te sluiten.
Nog meer dingen die je wilt weten? Zoals Appeltje + ` (~) om van venster te schakelenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Tnx(appletje - w had ik al zelf uitgevonden net
)
Tnx. maareh..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nog meer dingen die je wilt weten? Zoals Appeltje + ` (~) om van venster te schakelen
Pirates of Silicon Valley is trouwens tof. Is het echt waar dat Steve J een dochter heeft??
quote:Jobs married Laurene Powell, nine years his junior, on March 18, 1991 and has had three children with her.[10] He also had a daughter named Lisa Brennan-Jobs with Chris-Ann Brennan, whom he did not marry.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lisa_Jobsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:15 schreef TwyLight het volgende:
Volgensmij geeft steve steve wat afgesproken met google, en wikipedia ofzo. want er zijn nergens fotos van 'dr te vinden
Ik denk het ook jaquote:This article is being considered for deletion in accordance with Wikipedia's deletion policy
Download staat al aanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan de film "Pirates of Silicon Valley" iedere Apple fan wel aanraden
Omdat dat zo'n beetje de complete Apple geschiedenis, inclusief het "concurerende" deel van Microsoft beschrijftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Download staat al aan
maar hoezo?
Kewlquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat dat zo'n beetje de complete Apple geschiedenis, inclusief het "concurerende" deel van Microsoft beschrijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |