~Rot nou maar op.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Terminal > Say Het is groen en loopt in de wei?
Terminal > Say Een kudde augurken!
inderdaadquote:Op zondag 22 oktober 2006 23:14 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Echt zo een typisch kankermongolen reactie die alleen jij had kunnen formuleren he![]()
misschien kan die bijdehand je helpen. met een of ander loos antwoordquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:13 schreef skiczukie het volgende:
Hoe heette dat progje ook alweer waar je WEP's mee kan kraken?
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:15 schreef oor het volgende:
[..]
misschien kan die bijdehand je helpen. met een of ander loos antwoord
Hoiquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:16 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
Volgens mij had Furious of Walter een naam van een progje toen ik zat te kutten met draadloos internet bij mijn moeder thuis, vandaar.
Komt omdat er nogsteeds geen AE passive drivers zijn waardoor hij geen packetjes kan snoepen.quote:
KisMAC indeed, al heb je daar volgens mij wel twee netwerkkaarten voor nodig.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:15 schreef oor het volgende:
[..]
misschien kan die bijdehand je helpen. met een of ander loos antwoord
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:43 schreef Furious het volgende:
[..]
Komt omdat er nogsteeds geen AE passive drivers zijn waardoor hij geen packetjes kan snoepen.
(Dacht ik althans)
vraag of je moeder op je ipod gaat zittenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben weer eens bezig geweest met mijn iPod
Iemand enig idee waar ik de aspect ratio van een film instel?
't Is goed met jequote:
WHIIII!quote:De SMC-update verbetert het interne registratiesysteem van de MacBook en verhelpt een probleem waarbij de MacBook zichzelf onverwacht uitschakelt. Deze update wordt aanbevolen voor alle MacBook-computers, inclusief MacBooks waaraan reparaties zijn uitgevoerd in het kader van de garantie. Het updaterprogramma wordt geïnstalleerd in de map /Progamma's/Hulpprogramma's. Volg de instructies in het updaterprogramma om het bijwerken te voltooien.
url?quote:
Even op het Appeltje rechtsboven klikken en dan "Software Update"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:28 schreef Beathoven het volgende:
[..]
url?
ik heb een maand of 2 geleden nog zo'n firmware update gedaan.. ben benieuwd of het een nieuwe is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |