Heb je wel vermeld dat je een vaste klant bent?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm....meer dan 24 uur na bestelling is mijn MBP nog niet verzonden. Dat ben ik niet gewend...![]()
gewoon te langzaam reageerde sommige sites.. ook scrollen ging niet fijn met de oude mac mini. grote foto's waren ook een probleem met scrollen. nu is het echt superquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:13 schreef Geqxon het volgende:
Hoezo kon dat eerst niet dan? Lage resolutie ofzo?
Serieus? Mijn vader heeft het eerste Mac mini model (1.42 GHz G4) met 512 MB intern geheugen en ik vind 'em eigenlijk nog best vlot.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:14 schreef oor het volgende:
[..]
gewoon te langzaam reageerde sommige sites.. ook scrollen ging niet fijn met de oude mac mini. grote foto's waren ook een probleem met scrollen. nu is het echt super
iphoto zie ik nu pas dat het echt een super programma isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef Geqxon het volgende:
Dat geloof ik wel met die turboprocessor
ik had het eerste model ook maar dan de 80 gb versie. maar de intel imac is echt faassssstquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Mijn vader heeft het eerste Mac mini model (1.42 GHz G4) met 512 MB intern geheugen en ik vind 'em eigenlijk nog best vlot.
160 Gb in een iMac? Ik heb 100 in mijn laptop. Niet echt veel toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef oor het volgende:
[..]
iphoto zie ik nu pas dat het echt een super programma is. owja en 160 gb
.
ach ik heb jaren met 30 gb gedaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
160 Gb in een iMac? Ik heb 100 in mijn laptop. Niet echt veel toch?
ik ben van plan een externe harde schijf te kopen. gewoon als backupperquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je kunt in de iMac gaan tot 750Gb. Mijn nieuwe MBP heeft 120Gb standaard.
Ja heb ik ook gedaan. Zit straks met 680Gb. Meer heb ik denk ik niet nodig...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:24 schreef oor het volgende:
[..]
ik ben van plan een externe harde schijf te kopen. gewoon als backupper
Ik heb een LaCie 250 Gb, firewire, porsche design ofzo, 150 euro. Ik weet niet of het duur is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:24 schreef oor het volgende:
[..]
ik ben van plan een externe harde schijf te kopen. gewoon als backupper
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan. Zit straks met 680Gb. Meer heb ik denk ik niet nodig...
Ik ook, de netwerk variant... Prima ding!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb een LaCie 250 Gb, firewire, porsche design ofzo, 150 euro. Ik weet niet of het duur is.
Hoeveel was die? En is USB2 echt veel langzamer dan firewire?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ook, de netwerk variant... Prima ding!
Ik heb de USB-variant, en ik ga er binnenkort nog eentje halenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb een LaCie 250 Gb, firewire, porsche design ofzo, 150 euro. Ik weet niet of het duur is.
Bij Norrod ofzo kun je wel zo'n HD-case kopen voor 25 euro ofzo, zet je die 500 Gb daarin.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef Tijn het volgende:
Ik ben jaren tevreden geweest met de 30 GB van m'n iBook G4. Nu heb ik 80 GB in m'n MBP en ik heb nog altijd weinig vrije schijfruimte en ik heb niet het idee dat ik nu meer files heb dan toen
In m'n desktop PC heb ik wel asociaal veel schijfruimte. 500 GB ofzo. Maar daarvan is 300 GB leeg, want ik werk bijna altijd op m'n Mac
Och, ik kan er in een seconde of 10 een TV-serie van 350MB op wegschrijven, voor mij snel zat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoeveel was die? En is USB2 echt veel langzamer dan firewire?
Het schijnt zwaarder op je processor te leunen, dus je kunt minder relaxed werken van een USB-disk dan een Firewire-disk. En ik kan m'n externe Firewire-disk ook voeden via Firewire, dus ik hoef maar 1 kabeltje aan te sluiten, dat vind ik echt een groot voordeel. Ik heb nog geen USB-schijven gezien die dat kunnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En is USB2 echt veel langzamer dan firewire?
Als je een externe HDD pakt waar een laptophardeschijf in zit heb je genoeg aan de stroom die USB levertquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het schijnt zwaarder op je processor te leunen, dus je kunt minder relaxed werken van een USB-disk dan een Firewire-disk. En ik kan m'n externe Firewire-disk ook voeden via Firewire, dus ik hoef maar 1 kabeltje aan te sluiten, dat vind ik echt een groot voordeel. Ik heb nog geen USB-schijven gezien die dat kunnen.
Sorry, geen idee, ding hangt aan mijn router, nooit direct aangesloten...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoeveel was die? En is USB2 echt veel langzamer dan firewire?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |