Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
Bij wijze van tvp bied ik jullie meer Leopard nieuws en foto's aan.
Waaromquote:Op woensdag 25 oktober 2006 18:03 schreef Remzz het volgende:
En bij wijze van tvp bied in een iPod aan
[TK] iPod nano nieuwe versie 4 gig blauw
Overbodigquote:
Het is dan ook vooral nieuws voor developers. Dat Xray ziet er trouwens cool uit.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:24 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar niet superboeiend ofzo. Eigenlijk.
Hij komt vaak over als een wijs man als je z'n quotes leestquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:50 schreef skiczukie het volgende:
Jobs is tof.
Gaat heersenquote:
Dan breng ik bij wijze van tvp een oud nieuwtje....quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:02 schreef De_Hertog het volgende:
Bij wijze van tvp bied ik jullie meer Leopard nieuws en foto's aan.
En ze hebben nu ook allemaal een dual layer superdrive en een FW800 portquote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:57 schreef XL het volgende:
[..]
Er zijn nieuwe macbook pro's in de shop met Core 2 Duo
Ik geef je 200 euro!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
En ze hebben nu ook allemaal een dual layer superdrive en een FW800 port
M'n MBP 1.83 GHz wordt langzaam antiek
Heb je die toespraak gezien? Dat is een woord geniaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 19:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hij komt vaak over als een wijs man als je z'n quotes leest
Heb je wel vermeld dat je een vaste klant bent?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:03 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hmmm....meer dan 24 uur na bestelling is mijn MBP nog niet verzonden. Dat ben ik niet gewend...![]()
gewoon te langzaam reageerde sommige sites.. ook scrollen ging niet fijn met de oude mac mini. grote foto's waren ook een probleem met scrollen. nu is het echt superquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:13 schreef Geqxon het volgende:
Hoezo kon dat eerst niet dan? Lage resolutie ofzo?
Serieus? Mijn vader heeft het eerste Mac mini model (1.42 GHz G4) met 512 MB intern geheugen en ik vind 'em eigenlijk nog best vlot.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:14 schreef oor het volgende:
[..]
gewoon te langzaam reageerde sommige sites.. ook scrollen ging niet fijn met de oude mac mini. grote foto's waren ook een probleem met scrollen. nu is het echt super
iphoto zie ik nu pas dat het echt een super programma isquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef Geqxon het volgende:
Dat geloof ik wel met die turboprocessor
ik had het eerste model ook maar dan de 80 gb versie. maar de intel imac is echt faassssstquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Serieus? Mijn vader heeft het eerste Mac mini model (1.42 GHz G4) met 512 MB intern geheugen en ik vind 'em eigenlijk nog best vlot.
160 Gb in een iMac? Ik heb 100 in mijn laptop. Niet echt veel toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:17 schreef oor het volgende:
[..]
iphoto zie ik nu pas dat het echt een super programma is. owja en 160 gb
.
ach ik heb jaren met 30 gb gedaanquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
160 Gb in een iMac? Ik heb 100 in mijn laptop. Niet echt veel toch?
ik ben van plan een externe harde schijf te kopen. gewoon als backupperquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Je kunt in de iMac gaan tot 750Gb. Mijn nieuwe MBP heeft 120Gb standaard.
Ja heb ik ook gedaan. Zit straks met 680Gb. Meer heb ik denk ik niet nodig...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:24 schreef oor het volgende:
[..]
ik ben van plan een externe harde schijf te kopen. gewoon als backupper
Ik heb een LaCie 250 Gb, firewire, porsche design ofzo, 150 euro. Ik weet niet of het duur is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:24 schreef oor het volgende:
[..]
ik ben van plan een externe harde schijf te kopen. gewoon als backupper
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ja heb ik ook gedaan. Zit straks met 680Gb. Meer heb ik denk ik niet nodig...
Ik ook, de netwerk variant... Prima ding!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb een LaCie 250 Gb, firewire, porsche design ofzo, 150 euro. Ik weet niet of het duur is.
Hoeveel was die? En is USB2 echt veel langzamer dan firewire?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:29 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ik ook, de netwerk variant... Prima ding!
Ik heb de USB-variant, en ik ga er binnenkort nog eentje halenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb een LaCie 250 Gb, firewire, porsche design ofzo, 150 euro. Ik weet niet of het duur is.
Bij Norrod ofzo kun je wel zo'n HD-case kopen voor 25 euro ofzo, zet je die 500 Gb daarin.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef Tijn het volgende:
Ik ben jaren tevreden geweest met de 30 GB van m'n iBook G4. Nu heb ik 80 GB in m'n MBP en ik heb nog altijd weinig vrije schijfruimte en ik heb niet het idee dat ik nu meer files heb dan toen
In m'n desktop PC heb ik wel asociaal veel schijfruimte. 500 GB ofzo. Maar daarvan is 300 GB leeg, want ik werk bijna altijd op m'n Mac
Och, ik kan er in een seconde of 10 een TV-serie van 350MB op wegschrijven, voor mij snel zat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoeveel was die? En is USB2 echt veel langzamer dan firewire?
Het schijnt zwaarder op je processor te leunen, dus je kunt minder relaxed werken van een USB-disk dan een Firewire-disk. En ik kan m'n externe Firewire-disk ook voeden via Firewire, dus ik hoef maar 1 kabeltje aan te sluiten, dat vind ik echt een groot voordeel. Ik heb nog geen USB-schijven gezien die dat kunnen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
En is USB2 echt veel langzamer dan firewire?
Als je een externe HDD pakt waar een laptophardeschijf in zit heb je genoeg aan de stroom die USB levertquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het schijnt zwaarder op je processor te leunen, dus je kunt minder relaxed werken van een USB-disk dan een Firewire-disk. En ik kan m'n externe Firewire-disk ook voeden via Firewire, dus ik hoef maar 1 kabeltje aan te sluiten, dat vind ik echt een groot voordeel. Ik heb nog geen USB-schijven gezien die dat kunnen.
Sorry, geen idee, ding hangt aan mijn router, nooit direct aangesloten...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:30 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Hoeveel was die? En is USB2 echt veel langzamer dan firewire?
Ah, okee, dan heb ik het juiste gekocht. Nu heb ik nog even een vraag. Misschien kun je daar ook op antwoorden.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het schijnt zwaarder op je processor te leunen, dus je kunt minder relaxed werken van een USB-disk dan een Firewire-disk. En ik kan m'n externe Firewire-disk ook voeden via Firewire, dus ik hoef maar 1 kabeltje aan te sluiten, dat vind ik echt een groot voordeel. Ik heb nog geen USB-schijven gezien die dat kunnen.
Okee.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:38 schreef ChOas het volgende:
[..]
Sorry, geen idee, ding hangt aan mijn router, nooit direct aangesloten...
Even als HFS formaterenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah, okee, dan heb ik het juiste gekocht. Nu heb ik nog even een vraag. Misschien kun je daar ook op antwoorden.Ik heb firewire gekocht omdat ik vanuitFinalCut een film wil converteren naar Quicktime, rechtstreeks naar de LaCie. Als ik dat doe worden het allemaal losse sequences van 2 Gb. Of ik maak er een Quicktime van via een de andere exportmogelijkheden, en dan zegt Final Cut dat het bestand te groot is. Te groot voor de schijf kan niet natuurlijk.
Hoe kan dit?
Heb je er een FAT32 disk van gemaakt? Daar kunnen geen files op groter dan 4 GB.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:40 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als ik dat doe worden het allemaal losse sequences van 2 Gb. Of ik maak er een Quicktime van via een de andere exportmogelijkheden, en dan zegt Final Cut dat het bestand te groot is. Te groot voor de schijf kan niet natuurlijk.Hoe kan dit?
Het is standaard FAT32.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Heb je er een FAT32 disk van gemaakt? Daar kunnen geen files op groter dan 4 GB.
Dan moet je maar geen windows gebruikenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Kan je hem niet gebruiken icm Bootcamp![]()
Ik gebruik het wel , voor sommige games en FTDquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:45 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen windows gebruiken
Daar had ik tot vorige week ook last van. Even de boel weggeschreven naar interne HD en iPod en formatteren. Nu gaan er .dmg van 6 Gb op. Lijkt ook allemaal wat sneller te werken dan toen ie nog Fat32 was..quote:
Wel met het programma Macdrive.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk MacDrive.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:44 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Dus ik moet formatteren naar HFS.quote:
Je kunt er veel van zeggen, maar het is het enige bestandssysteem dat cross-platform compatible is.quote:
Erg goed._O_ en mooi.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 20:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Heb je die toespraak gezien? Dat is een woord geniaal.
http://www.youtube.com/watch?v=D1R-jKKp3NA
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Erg goed._O_ en mooi.
En het raakt mij ook op dit moment.![]()
ff slikken.
Hij komt me trouwens als een atheïst over... Vaak zijn alle "beroemdheden" gelovig... Je hoort tenminste bijna iedereen god bedanken voor het succes.
Vind dit van Jobs fijner klinken.
hahaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:09 schreef skiczukie het volgende:
[..]![]()
Hoezo raakt het je op dit moment?
Mij ook hoor, maar elke keer weer als ik zo'n verhaal hoor, en dat heeft voor mij niet niks met een moment te maken o.i.d. Of ik moet echt goed moe zijn.
Ah, inderdaad. Vooral het laatste deel is wel heftig heh.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:16 schreef Xilantof het volgende:
[..]
haha![]()
Nouja ik ben ook wel duf.
Maar ik sta op het moment op zo'n plek in het leven dat er keuze gemaakt moeten worden m.b.t. de toekomst
Dankjequote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ah, inderdaad. Vooral het laatste deel is wel heftig heh.Succes met alles.
Behalve dus dat je er geen grote files op kunt opslaan. Een DVD-image is bv al te groot en dat zuigt behoorlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:51 schreef JoMo0 het volgende:
MacDrive kan ja , maar FAT32 werkt ook prima .
Ik heb die HD nu binnen een seconde omgezet naar HFS. Is dat normaal?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Behalve dus dat je er geen grote files op kunt opslaan. Een DVD-image is bv al te groot en dat zuigt behoorlijk.
Quick format gaat altijd wel snel. Dan schrijft-ie niet eerst (ik dacht) een keer of 3 hetzelfde bestand over zodat het echt verdwenen is.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:26 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik heb die HD nu binnen een seconde omgezet naar HFS. Is dat normaal?Met Windows duurde het altijd gruwlijk lang om van NTFS naar FAt32 te gaan.
Is AirTunes geen idee?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik ben op zoek naar goede én goedkope speakertjes voor bij mijn PowerBook. En ja, ik zou ze best op mijn stereo kunnen aansluiten, en ja ik weet dat dat beter is, maar nee, dat kost me echt teveel kameromgooiwerk
Iemand tips?
Ik denk dat je de quotes beter om "gelovig" kan zetten.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Erg goed._O_ en mooi.
En het raakt mij ook op dit moment.![]()
ff slikken.
Hij komt me trouwens als een athe�st over... Vaak zijn alle "beroemdheden" gelovig... Je hoort tenminste bijna iedereen god bedanken voor het succes.
Vind dit van Jobs fijner klinken.
misschien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik denk dat je de quotes beter om "gelovig" kan zetten.
Voor muziek wel, heb ik dan ook al. Maar voor spellen en films is dat niet genoeg. Vandaarquote:
Ik had het in het foldertje al gezien, in koeienletters. Imho iets té.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:00 schreef AudreyHepburn het volgende:
Verder:
Op een Utrechtse stadsbus: "Get a life. Get a Mac."
Welke heb jij dan, hoeveel GB en wat koste diequote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:18 schreef skiczukie het volgende:
De gigabytes gaan als een tierelier .. Alsof het mb's zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |