gewoon hier naar een applewinkel in hilversum. Maar nu kan ie dus weer terug. Ik hoop dat ze een goede glasverzekering hebben, want ik geef het niet door de voordeur.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:25 schreef Beathoven het volgende:
een ruime maand.. dat is lang, ik was 'm 3 werkdagen kwijt, waar heb je 'm heen gebracht?
En dan moeilijk doen omdat ik beta-software heb geinstalleerdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik vind het meer dan triest dat ze een betaproduct op de markt hebben gegooid.
Het OS is goed, maar die macbooks zijn uitermate kut qua hardware. Daar betaal je dan een ruime 1000 euro voor...om steeds een reparatieformuliertje bij je te moeten houden ipv een laptop.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:29 schreef Tijn het volgende:
Ja, sommige Mac-winkels kunnen flink moeilijk doen, daar heb ik ook ervaring mee
Maar toch zou ik niet snel terugstappen naar een PC voor m'n dagelijkse computerwerk. Daarvoor is Mac OS X gewoon te relaxed.
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dan moeilijk doen omdat ik beta-software heb geinstalleerd
Ik zal het ze straks eens vragen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:37 schreef Geqxon het volgende:
Wat ik mij afvraag is hoe mensen als bv. Pheno met garantie zitten. Als je na 3 maanden dan eindelijk een goede Macbook hebt, dan heb je zeker nog maar 9 maanden garantie?
Ja, dat is ook waardeloos. Ik had ook zo'n gezeik met m'n iBook in de afgelopen jaren. Dat was voor mij ook de reden om begin dit jaar een MBP met AppleCare te kopen. Daar heb ik, op wat kleine schoonheidsfoutjes na, nog geen problemen mee gehad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het OS is goed, maar die macbooks zijn uitermate kut qua hardware. Daar betaal je dan een ruime 1000 euro voor...om steeds een reparatieformuliertje bij je te moeten houden ipv een laptop.
En na die geroemde service had ik niet zoiets verwacht eigenlijk.
*teleurgesteld is
Precies, zelfs de G3 van mijn vrouw doet het nog prima, nooit problemen mee gezien. Wel even geupdate maar echt nodig was het niet voor grove bugs. Ik ben zo'n update freakquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat is ook waardeloos. Ik had ook zo'n gezeik met m'n iBook in de afgelopen jaren. Dat was voor mij ook de reden om begin dit jaar een MBP met AppleCare te kopen. Daar heb ik, op wat kleine schoonheidsfoutjes na, nog geen problemen mee gehad.
Met de desktopmachines van Apple zijn volgens mij veel minder problemen. Over de nieuwe iMac, Mac mini en Mac Pro hoor ik nooit klachten.
Dat doe ik op het moment dat ik last na dat jaar hebquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Vertel dan gelijk even dat je volgens EU richtlijn 99/44 recht hebt op 2 jaar garantie.
Shuffle 2G?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:14 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Even dacht ik dat de iPod van mijn moeder er was, maar het was slechts kleding ofzo.
Is dat een random "next song" bug in de iPod en verkopen ze die onder de naam shufflequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ja, Shuffle.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat een random "next song" bug in de iPod en verkopen ze die onder de naam shuffle
Bijna.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat een random "next song" bug in de iPod en verkopen ze die onder de naam shuffle
Hoe is het met jou iBook? Als die Macbook gebruikers zijn maar een stel huilies dat het niet werkt enzoquote:
Ik snap je punt. Ik vind het ook kut voor je. Je hebt wel een erg maandagochtend exemplaar getroffenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:22 schreef Pheno het volgende:
Sorry, ben gewoon helemaal pissed off: je wacht een tijd na aankoop voordat je een toch al duur kapot produkt kan gebruiken en dan krijg het het met de "gele vlekken"bug terug. Wat betekent dat ze het meer hebben kunnen gebruiken dan ook, want ik had die vlekken niet toen het werd teruggebracht.
ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren
klaag, klaag, klaag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:22 schreef Pheno het volgende:
Sorry, ben gewoon helemaal pissed off: je wacht een tijd na aankoop voordat je een toch al duur kapot produkt kan gebruiken en dan krijg het het met de "gele vlekken"bug terug. Wat betekent dat ze het meer hebben kunnen gebruiken dan ook, want ik had die vlekken niet toen het werd teruggebracht.
ben benieuwd hoe lang dit weer gaat duren
Heb ik allang gedaan, voor het geklaag. Het wordt weer opgestuurd, dus het zal weer duren.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klaag, klaag, klaag.
In de tijd van je post had je ook een mac winkel kunnen bellen om info te winnen daarover
Oh, dat hebben ze al een keer geflikt? Ik lees de metro nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik vind het ook kut voor je. Je hebt wel een erg maandagochtend exemplaar getroffen.
Eis gewoon een nieuwe... als die Metro doos met haar column dat kan, dan kan jij dat ook.
Inderdaad Pheno, loop gewoon Machouse binnen met een Metro-personeelsbadge op je shirt gepintquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Ik vind het ook kut voor je. Je hebt wel een erg maandagochtend exemplaar getroffen.
Eis gewoon een nieuwe... als die Metro doos met haar column dat kan, dan kan jij dat ook.
Wel schandalig idd dat het wel lukt als je een pauper-column in een grote krant schrijft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |