No probquote:
Nu moet ik zeggen dat ik het van Apple merkwaardig vind dat ze een product zo ver van te voren aankondigen. Goed, het is geen vervanger, dus het levert geen gevaar op voor een huidig product, maar toch. Raar.quote:
Klopt, maar daar hebben we het een maand geleden over gehad... het was erg "on-Apple's" ... Maar er zal wel een reden voor geweest zijn. iTV werd aangekondigd met 802.11 ... En nu blijken de nieuwste C2D Macs 802.11-pre_n kaarten te bevatten... Dat is bijna een vertienvoudiging van de huidige 802.11g snelheden... HD uitgangen, en nog een hoop geheimen....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nu moet ik zeggen dat ik het van Apple merkwaardig vind dat ze een product zo ver van te voren aankondigen. Goed, het is geen vervanger, dus het levert geen gevaar op voor een huidig product, maar toch. Raar.
Ja HIERquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef JoMo0 het volgende:
Staat hij ook ergens online ?
Waar gaat dat eigenlijk over?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja HIER![]()
![]()
En mijn PB doet het weer bijna 4 uur nu met airport aan en full brightness![]()
Hey thanks, dat werkt verdomde geil. Oogt een stuk frisser dan de klassieke Metal, alhoewel die nog wel geil blijft.quote:
Dat werkt zeker verdomme geilquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:44 schreef Furious het volgende:
[..]
Hey thanks, dat werkt verdomde geil. Oogt een stuk frisser dan de klassieke Metal, alhoewel die nog wel geil blijft. [afbeelding]
Appeltje Backspace om het te verwijderen, Appeltje Shift Backspace om je prullenbak te legen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:38 schreef TwyLight het volgende:
Is er eigenlijk ook een snelkoppeling om iets te verwijderen, of is slepen de enige optie? (en rechtermuisknop)
en is er een snelkoppeling om iets te sluiten? (Appeltje + Q niet, die sluit het hele programma af)
Tnxquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Appeltje Backspace om het te verwijderen, Appeltje Shift Backspace om je prullenbak te legen.
Appeltje W om een venster te sluiten.
Nog meer dingen die je wilt weten? Zoals Appeltje + ` (~) om van venster te schakelenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Tnx(appletje - w had ik al zelf uitgevonden net
)
Tnx. maareh..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:06 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nog meer dingen die je wilt weten? Zoals Appeltje + ` (~) om van venster te schakelen
Pirates of Silicon Valley is trouwens tof. Is het echt waar dat Steve J een dochter heeft??
quote:Jobs married Laurene Powell, nine years his junior, on March 18, 1991 and has had three children with her.[10] He also had a daughter named Lisa Brennan-Jobs with Chris-Ann Brennan, whom he did not marry.
http://en.wikipedia.org/wiki/Lisa_Jobsquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:15 schreef TwyLight het volgende:
Volgensmij geeft steve steve wat afgesproken met google, en wikipedia ofzo. want er zijn nergens fotos van 'dr te vinden
Ik denk het ook jaquote:This article is being considered for deletion in accordance with Wikipedia's deletion policy
Download staat al aanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan de film "Pirates of Silicon Valley" iedere Apple fan wel aanraden
Omdat dat zo'n beetje de complete Apple geschiedenis, inclusief het "concurerende" deel van Microsoft beschrijftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:33 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Download staat al aan
maar hoezo?
Kewlquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Omdat dat zo'n beetje de complete Apple geschiedenis, inclusief het "concurerende" deel van Microsoft beschrijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |