Had je die firmware update nou geinstalleerd?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:11 schreef Pheno het volgende:
En weer weg richting Woerden. Topproduct.
En dat heb ik ze ook gezegd. Ze verzekerden me dat ie hierna 100% gaat werken.
Amehoela. Mijn vertrouwen is nu op diepte van de titanic.
Weekje of 2-3.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:03 schreef Hugster het volgende:
Ik vul gisteren mijn serienummer in op apple.com voor het PowerBook / iBook G4 battery program en vandaag lag er alweer een nieuwe accu op de mat voor mijn PB'tje![]()
Net nu mijn oude het nog maar een uurtje doet![]()
Ben ik hier nu heel laat achter gekomen? Hoe lang is deze actie er al?
Ze komen je vast niet opzoeken met een knokploeg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:02 schreef Tomasso het volgende:
Ik moet m'n oude nog terugsturen bedenk ik me net
Zouden ze er moeilijk over doen als je het vergeet?
Stretchen, ja... helemaal opladen en helemaal leeg laten lopen...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:18 schreef Hugster het volgende:
Wat was ook alweer het beste om te doen bij het eerste gebruik van je nieuwe accu?
Helemaal opladen tot het lampje van oranje naar groen gaat en hem dan gebruiken tot hij in sleep valt? En dat nog een paar keer?
Oh ja, dat moet ik ook weer even overnieuw doen, ik heb dat papier verwijderd nadat hij RSD's begon te krijgen, maar dat zou nu ook opgelost moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:15 schreef DutchErrorist het volgende:
Yay! Ik heb me MacBook gefixt met die origami-truuk... Mijn 'muisknop' was een klein beetje los, maar nu doe hij het beter dan hij het ooit deed...
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]![]()
Ik vond Bohemian Kweqsody ook erg tof, heeft iemand die nog?
Ken ik niet. Wat huilt-ie?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef Hugster het volgende:
Blijft ook een mooie track
Kweks smekend en jankend met Yvonne op de radio![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:52 schreef Hugster het volgende:
Blijft ook een mooie track
Kweks smekend en jankend met Yvonne op de radio![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
bij mij ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:58 schreef Furious het volgende:
[..]Ik heb 'em ook nogsteeds. Hij staat zelfs op de iPod.
Kijk Q1/2 volgens jaar nog eens, wanneer het een echt product is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:15 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb eens goed op de website van Apple gekeken, maar heeft iemand enig idee waar de iTV staat??
Bedankt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:19 schreef ChOas het volgende:
[..]
Kijk Q1/2 volgens jaar nog eens, wanneer het een echt product is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |