Linksboven bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Even op het Appeltje rechtsboven klikken en dan "Software Update"
Video's => Video Instellingen => Breedbeeld aan/uitquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:51 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben weer eens bezig geweest met mijn iPod
Iemand enig idee waar ik de aspect ratio van een film instel?
Mmm, ik bedoel eigenlijk meer dat hij hem verticaal oprekt, ipv. te croppenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Video's => Video Instellingen => Breedbeeld aan/uit
dat is de enige instelling
Oprekken ziet er toch niet uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mmm, ik bedoel eigenlijk meer dat hij hem verticaal oprekt, ipv. te croppen
Mijn bedoeling is om het op de iPod verticaal op te rekken, en daarna mijn TV het vervolgens horizontaal uit te laten rekken door de TV op 16:9 mode te zetten. Een beetje zoals dat met DVDs ook gaat, en net zoals ik dat ook doe als ik mijn Macbook op mijn TV aansluit icm. VLCquote:
Als je breedbeeld uit zet word het beeld gewoon over het hele scherm versprijd alleen mis je aan beide kanten een stukjequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:03 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mijn bedoeling is om het op de iPod verticaal op te rekken, en daarna mijn TV het vervolgens horizontaal uit te laten rekken door de TV op 16:9 mode te zetten. Een beetje zoals dat met DVDs ook gaat, en net zoals ik dat ook doe als ik mijn Macbook op mijn TV aansluit icm. VLC
Mja, ik wil het gewoon exact zoals ik het beschrijf, omdat je dan de juiste aspect-ratio behoud, en ik duidelijk geen gecrop of gescale wil. Als ik dat wel zou willen had ik een Zune gekochtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je breedbeeld uit zet word het beeld gewoon over het hele scherm versprijd alleen mis je aan beide kanten een stukje
Zunequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Mja, ik wil het gewoon exact zoals ik het beschrijf, omdat je dan de juiste aspect-ratio behoud, en ik duidelijk geen gecrop of gescale wil. Als ik dat wel zou willen had ik wil een Zune gekocht
Ik ook niet. Is het wel verstandig?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:48 schreef Xilantof het volgende:
Ik had er geen last van. Maar toch even de update geinstalleerd.
quote:1. Open the finder
> 2. Open Applications
> 3. Open Utilities
> 4. Open Terminal
> 5. type "emacs"; click enter
> 6. Press ESC + X at the same time
> 7. Type "tetris"
> 8. Play Tetris! Use the arrow keys to move and rotate the blocks,
> and press the space to make the blocks fall.
> This isn't really a part of the Mac OS, it's a part of emacs which
> is part of the UNIX system. Most Mac users don't know this is
> included with their computer. There are many more games included as
> well. To know what other games are included, do the following:
> Open the terminal again, at the prompt type:
> "ls /usr/share/emacs/21.2/lisp/play"
> Don't forget the space!
> You'll get a directory of the games included with emacs,
> to play these games do the same thing as with tetris,
> except type your chosen game's name in place of tetris.
Jaquote:
Doe voor de grap ook eens 'doctor'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |