stel nou, dat de bestellingen geautomatiseerd zijn, mailtje naar het magazijn met klaarzetten voor levering, geautomatiseerd factuur systeem..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:54 schreef Secretus het volgende:
He, zoiets is al meerdere keren geweest hier in DIG, maar ik denk niet dat iemand echt iets voor de lage (foutieve) prijs heeft gekregen
Nouja, je kan het altijd nog proberen, maar meestal is er wel enige menselijke controle op de bestellingenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:56 schreef extreme het volgende:
[..]
stel nou, dat de bestellingen geautomatiseerd zijn, mailtje naar het magazijn met klaarzetten voor levering, geautomatiseerd factuur systeem..
![]()
Dat was een computer voor 5 euro.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:54 schreef Secretus het volgende:
He, zoiets is al meerdere keren geweest hier in DIG, maar ik denk niet dat iemand echt iets voor de lage (foutieve) prijs heeft gekregen
ik heb hem besteld en de bevestiging is per mail binnenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:00 schreef extreme het volgende:
het aantal views gaat best hard voor dit topic,
nog iemand anders die 'm besteld heeft?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb hem besteld en de bevestiging is per mail binnen![]()
quote:Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
Nee, dan mag je de volle mep betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:05 schreef rudedeltadude het volgende:
1 vraag: wat gebeurt er als ze hier achter komen. nemen ze dan contact met je op en wordt de bestelling geannuleerd ofzo? s
In het andere topic kregen ze een mail, en de bestelling werd inderdaad geannuleerd. (toch ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:05 schreef rudedeltadude het volgende:
1 vraag: wat gebeurt er als ze hier achter komen. nemen ze dan contact met je op en wordt de bestelling geannuleerd ofzo? s
staat er welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Waarschijnlijk is het allemaal redelijk ver geautomatiseerd. De achterliggende shop omgeving is een intershop Enfinity shop, en dat is een redelijk eenvoudige shop omgeving wat alle benodigdheden voor een online shop in zich heeft, inclusief status mogelijkheden voor voorraad en bestellingen.
Echter, staat er niet ergens een disclaimer op de site over eventuele fouten die zijn geplaatst?
Waar heb je het over.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Waarschijnlijk is het allemaal redelijk ver geautomatiseerd. De achterliggende shop omgeving is een intershop Enfinity shop, en dat is een redelijk eenvoudige shop omgeving wat alle benodigdheden voor een online shop in zich heeft, inclusief status mogelijkheden voor voorraad en bestellingen.
Echter, staat er niet ergens een disclaimer op de site over eventuele fouten die zijn geplaatst?
Was al gepost inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:09 schreef cohen het volgende:
op de website staat:
Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
Onzin. Jij bent akkoord gegeaan met een prijs van 99 euro. Niet met een prijs van 2199 euro. Het kan goed zijn dat Otto je niks hoeft te leveren, maar zomaar de volle mep lappen is net zo goed niet het geval.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:06 schreef skiczukie het volgende:
Nee, dan mag je de volle mep betalen natuurlijk.
psiesquote:
Ja precies, maar wat houdt dat in... Stel dat ik dat puike TV'tje bestel, en voor mijn part €99 betaal, en ze komen erachter dat er iets flink mis is; wat dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:09 schreef cohen het volgende:
op de website staat:
Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
dan is het te laat voor zequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:16 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ja precies, maar wat houdt dat in... Stel dat ik dat puike TV'tje bestel, en voor mijn part €99 betaal, en ze komen erachter dat er iets flink mis is; wat dan?
Wat snap je niet aan dat zinnetje op hun website?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:16 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ja precies, maar wat houdt dat in... Stel dat ik dat puike TV'tje bestel, en voor mijn part â?¬99 betaal, en ze komen erachter dat er iets flink mis is; wat dan?
Hè, scheissequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:17 schreef XtoX het volgende:
Kijk hier anders even naar:
http://www.sgc.nl/commissie.asp?commissie=25&cat=4&artikel=563
er is iets goeds mis met de website. als ik bestel krijg ik dit links te zien:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef kastanova het volgende:
Wtf?
Beetje drukken en klikken, heb ik hem op een gegeven moment al besteld, het bevestigingsmailtje zou ik nog ontvangen....
Ok logisch, het vreemde is echter dat ik nergens gegevens in heb gevuld...
Kijk ik links, zie ik dat ik reeds ingelogd ben als:
A Gulpen
Is dat de TS-er ofzo.
denk hetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef kastanova het volgende:
Wtf?
Beetje drukken en klikken, heb ik hem op een gegeven moment al besteld, het bevestigingsmailtje zou ik nog ontvangen....
A Gulpen
Is dat de TS-er ofzo.
Cookies enzo leeggooien, dan naar www.otto.nl... de tv zoeken en vanaf daar bestellen, dan gaat het wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef kastanova het volgende:
Wtf?
A Gulpen
Is dat de TS-er ofzo.
Ik moet toch echt een servicenummer en een geboortedatum invullen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef kastanova het volgende:
...
En nu je adres op internet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef kastanova het volgende:
Oh mên, wat een brakke site... Artikelen die zomaar in m'n winkelwagentje verschijnen (onder m'n inmiddels eigen account overigens) en ook plotseling weer verdwijnen, tig foutmeldingen, etc..
ja wat een lekken zegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef kastanova het volgende:
Oh mên, wat een brakke site... Artikelen die zomaar in m'n winkelwagentje verschijnen (onder m'n inmiddels eigen account overigens) en ook plotseling weer verdwijnen, tig foutmeldingen, etc..
damn Kasta, je zou beter moeten wetenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef kastanova het volgende:
A Gulpen
Is dat de TS-er ofzo.
denk het nietquote:
Ik heb net wat sex video's besteld voor Ton uit Assen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:24 schreef staticdata het volgende:
bij elke refresh komt die site met een andere naam aankakken
ik heb er eentje besteld, ik ben niet hebberig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef B4CO het volgende:
de ts krijgt volgende week 100 tvs binnen a 999 per stuk
op=opquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
als ik de ts was geweest zou ik zoiets niet melden, zoveel orders vallen natuurlijk op![]()
doe het dan als je hem in huis hebt
quote:
lolquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef kastanova het volgende:
Oh my, wil ik mn servicenummer weten, ben ik plotseling w驲 als een andere klant ingelogd.
Ik had ineens 4 van die dingen in mijn mandje staan, heb ze alle 4 maar besteldquote:
Aah, ik zal de rest van je gegevens maar niet openbaar gooien.quote:
dat zijn geen tv's denk ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:41 schreef Jerkmaine het volgende:
Zeg brada's, blijf uit mijn spange mandje!
[afbeelding]
Nee, kijk maar;quote:
Snap jij 't? Of zit Hans Klok ons te fokkenquote:Er bevinden zich geen artikelen in uw winkelwagentje.
Zouden ze dit artikel gewoon voor deze prijs aan moeten biedenquote:Aanbiedingen en prijzen
Aanbiedingen gelden zo lang de voorraad strekt. Otto garandeert dat de prijzen zoals deze vermeld staan in haar catalogi, in door Otto uitgegeven mailings en op de Website niet zullen worden verhoogd gedurende de looptijd van de betreffende catalogi, mailings of gedurende de op de Website aangegeven termijn, tenzij wettelijke maatregelen aanleiding geven tot verhoging van de prijzen. Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
quote:Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
ik heb 'm VOOR 12u besteld, dus ik verwacht 'm morgenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef Shakes het volgende:
Er is een levertijd van 1 week, dan zijn ze er ondertussen wel achterOw en als ik TS was had ik het niet op Internet gezet maar eerst zelf geprobeerd!
Ow, dus eerst zie je dat Otto random clientgegevens vrijgeeft, maar vervolgens voer je wel doodleuk je eigen persoonsgegevens in?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef kastanova het volgende:
Nah, na 12 pogingen is het dan toch eindelijk gelukt om hem onder mijn �igen naam te bestellen.
top.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:49 schreef Godlike02 het volgende:
ADressen graag even maskeren of weghalen.
Dank![]()
(en weer open)
nee mensen veranderen de adres gegevens in de sessie id (die in de url staat) en daardoor krijg je telkens een andere set gegevensquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ow, dus eerst zie je dat Otto random clientgegevens vrijgeeft, maar vervolgens voer je wel doodleuk je eigen persoonsgegevens in?
Succes met de 12 bankstellen die andere fokkers voor je gaan bestellen.
misschien moet je er meteen zes bestellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef Apekoek het volgende:
WOW! deze is zelfs maar 70 euro!!!111!!!1!!een!!!one!!!1oneone!!!11
wet koop op afstand ..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef GemMagic het volgende:
Die website is volkomen kut... natuurlijk nemen ze even contact op.. of ze negeren zelfs alle bestellingen... je bent iig nergens aan gebonden indien ze niet leveren voor 100 euro
die van mij is al onderwegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:18 schreef -En4Cer- het volgende:
Wel jammer dat er nu al een stuk of 30 mensen zo'n LCD'tje besteld hebben..
Nu gaat het zeker niet meer werken (Als het uberhaupt al gelukt was)
Dream on.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef kreischer2000 het volgende:
Ach even afwachten, voor hetzelfde geld staat er morgen een Otto vrachtwagen voor de deur en lach ik me kapot
wat denk je zelf, dat ik eerst inlog en dan de URL knip?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef soylent het volgende:
je moet niet het linkje van de TS volgen, daar zitten zijn logingegevens in besloten.
Als het goed is die van mij ookquote:
voor twaalf uurquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
wanneer had jij je lcd besteld?
Ik zeg wat ik denk, en ik doe wat ik zeg!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:27 schreef extreme het volgende:
[..]
wat denk je zelf, dat ik eerst inlog en dan de URL knip?![]()
Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 wekenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat staat er in je orderbevestiging???
waarschijnlijk dit:
na-levering: 10 dagen levertijd
Dat klopt, de "voor 12 uur besteld, de volgende dag in huis" regel geld niet voor de LCD.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk dit:
bij mij niet,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk dit:
Dat had ik er niet staan. Bij mij stond, standaard levering binnen 10 dagenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:41 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 weken
Er staan 2 dingen, namelijk:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:44 schreef hullepim het volgende:
[..]
Dat had ik er niet staan. Bij mij stond, standaard levering binnen 10 dagen
Dit klopt!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:48 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Er staan 2 dingen, namelijk:
Levering : Standaardlevering in 10 dagen
Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 weken
*uitprint.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:57 schreef fr0x het volgende:
Afspraak is afspraak!
Otto houdt zich graag aan de gemaakte afspraken. En Otto is ook graag duidelijk, want bij bestellen en betalen gelden nu eenmaal regels en afspraken. Heldere en duidelijke afspraken, neergelegd in deze algemene leverings- en betalingsvoorwaarden en nader uitgelegd in de catalogus en op onze website.
das mooi das mooi
dat gaat een leuk verschil opleveren in de boekhouding bij Otto idd.quote:
En een klein stukje verder in dezelfde algemene voorwaarden:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:57 schreef fr0x het volgende:
Afspraak is afspraak!
Otto houdt zich graag aan de gemaakte afspraken. En Otto is ook graag duidelijk, want bij bestellen en betalen gelden nu eenmaal regels en afspraken. Heldere en duidelijke afspraken, neergelegd in deze algemene leverings- en betalingsvoorwaarden en nader uitgelegd in de catalogus en op onze website.
das mooi das mooi
En dit lijkt me een heel duidelijk geval van een fout.quote:Aanbiedingen en prijzen
Aanbiedingen gelden zo lang de voorraad strekt. Otto garandeert dat de prijzen zoals deze vermeld staan in haar catalogi, in door Otto uitgegeven mailings en op de Website niet zullen worden verhoogd gedurende de looptijd van de betreffende catalogi, mailings of gedurende de op de Website aangegeven termijn, tenzij wettelijke maatregelen aanleiding geven tot verhoging van de prijzen. Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
dan kunnen we redelijkerwijze aannemen dat je een tv kan kopen voor dat geld.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Als je zoekt op 334559a dan zie je nog meer tv voor die prijs
er is helemaal geen lek?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:20 schreef staticdata het volgende:
morgen op Nu.nl : "ernstig lek ontdekt op website otto.nl"
Tientallen LCD's tegen 99,- bezorgd
als het jullie lukt, zit ikomdat ik het niet heb gedaan.
allemaal dezelfde tv'squote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huh vaag..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Wat een verassing.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef devlinmr het volgende:
Mailtje van Otto:
Door een foute druk of zet fout staat er een foute afbeelding bij het door uw bestelde artikel.
Wij hebben het artikel voor u geannuleerd.
Voor meer vragen kunt ten alle tijden contact opnemen met klantenservice.
Welnee, er is geen lek. Iedereen kan logingegevens van anderen zien, voor anderen bestellen, prijzen verspringen, maar lek? Geen sprake van.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
er is helemaal geen lek?
99,- is gewoon een typefout
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welnee, er is geen lek. Iedereen kan logingegevens van anderen zien, voor anderen bestellen, prijzen verspringen, maar lek? Geen sprake van.
Werkte jij vroeg in Irak als minister van informatie of zo?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welnee, er is geen lek. Iedereen kan logingegevens van anderen zien, voor anderen bestellen, prijzen verspringen, maar lek? Geen sprake van.
Werkte jij vroeg in Irak als minister van informatie of zo?
De prijs is dus wel juist, maar het getoonde artikel niet. Ik denk dat iedereen nu de ophangbeugel voor dit toestel krijgtquote:
of de kralenketting viborator met accuquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De prijs is dus wel juist, maar het getoonde artikel niet. Ik denk dat iedereen nu de ophangbeugel voor dit toestel krijgt![]()
dan klopt de omschrijving ook nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De prijs is dus wel juist, maar het getoonde artikel niet.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
of de kralenketting viborator met accu
en de naam van het artikel ook nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef extreme het volgende:
[..]
dan klopt de omschrijving ook niet![]()
M'n collega's bestellen 'm ook allemaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef StonedKinG het volgende:Ik zou eigelijk de bestellijst van dat ding wel willen zien
Bedoel je de 8 daagse colpertage wet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:44 schreef erikkll het volgende:
heb 'm besteld![]()
jammer dat ik 'm zeer waarschijnlijk niet krijglees ik nu
maarja, de wet kopen op afstand zegt toch dat wat ik ook geleverd krijg, het binnen 7 dagen retour mag zonder verdere kosten.
Nee, de wet kopen op afstand, gij weldadig likkende lassie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Bedoel je de 8 daagse colpertage wet?
met alle lurkers hebben zeker 500 man 'm besteld,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef StonedKinG het volgende:Ik zou eigelijk de bestellijst van dat ding wel willen zien
nee, de wet voor kopen op afstand, die zegt dat ik binnen 7 dagen na ontvangst van het product deze kostenloos mag terugzendenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Bedoel je de 8 daagse colpertage wet?
Yippie...en laten we die klant zijn gegevens dan ook maar effe direct op Fok plaatsenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef kastanova het volgende:
Oh my, wil ik mn servicenummer weten, ben ik plotseling wéér als een andere klant ingelogd.
[afbeelding]
geregeld, post order is cheap en vaak ook erg goedquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:22 schreef Frederiqueske het volgende:
99 euro whehe zal wel 1999 euro moeten zijnof ze zetten 99 euro en met de rente die je dan moet betalen zit je zo aan de 1999
diegene die die site maakt voor hun zal wel flink op z'n klote krijgen whaha
maaruhh nie om het een of ander, maaruhh, wie koopt er nou bij een postorder bedrijf??
![]()
1999?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:22 schreef Frederiqueske het volgende:
99 euro whehe zal wel 1999 euro moeten zijnof ze zetten 99 euro en met de rente die je dan moet betalen zit je zo aan de 1999
diegene die die site maakt voor hun zal wel flink op z'n klote krijgen whaha
maaruhh nie om het een of ander, maaruhh, wie koopt er nou bij een postorder bedrijf??
![]()
zo heet een leraar van mij ...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef kastanova het volgende:
Oh my, wil ik mn servicenummer weten, ben ik plotseling wéér als een andere klant ingelogd.
[afbeelding]
Gast, het is nog geen dag geleden dat dit topic gestart is!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:33 schreef ryangozer het volgende:
heeft al iemand de tv ontvangen, of de beugel? ben benieuwd.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:43 schreef DesiR0ck het volgende:
uhmm k ben nu dus echt extreem aan het twijfelen...k ga binnenkort namelijk verhuizen dus een nieuwe LCD-scherm voor deze prijs is welkom......
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De prijs is dus wel juist, maar het getoonde artikel niet. Ik denk dat iedereen nu de ophangbeugel voor dit toestel krijgt![]()
oooh dan zal het wel niet veel soeps zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
1999?denk eerder 999. bij de mediamarkt kost hij ¤ 799,-
Is een goede hoor. Met de JVC modellen één van de betere.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 06:32 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oooh dan zal het wel niet veel soeps zijn![]()
Die zouden ze je niet mogen sturen, want je wilde een tv, geen wandsteun.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:36 schreef vinnie81 het volgende:
Nou bestelling voor 3 tv's geplaatst en had er een vraagje over dus ff bellen...
" Meneer, dat is een fout van onze kant op de website. Als ik deze bestelling laat staan krijgt u alleen de wandsteun binnen en niet de tv's want die zijn veel duurder".
Ok.. Dus.. geannuleerd..
die had ik ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:36 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Deze email kreeg ik gister:
Uw pakket is met de TPG verstuurd
Geweldigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:05 schreef GemMagic het volgende:
Nou... zoals je ziet als je zoekt op artikel nummer, kun je dus ofwel een tv, ofwel een steun tegemoet zien... als ze een steun sturen, zou ik zeggen, kom m maar weer halen, want dit heb ik niet besteld
Ah, die gaat dan ongeopend terug.. 'k heb in m'n mailbox namelijk het volgende bestelbevestigingetje zitten:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:10 schreef Gijsch het volgende:
hahaaa iedereen krijgt straks een steun in zijn bus
Overigens staat er ook bij dat ie ivm de voorraad pas met een week leverbaar is.quote:Artikel : Stereo-LCD-TV, PHILIPS, 32PF3321
Artikel-Nr.: 334559A
leuke nickname,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:15 schreef tralalala het volgende:
Me neefje heeft al een mailtje gehad, dat de prijs verkeerd was...
Jij gelooft deze onzinquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:19 schreef extreme het volgende:
[..]
leuke nickname,
vooropgesteld dat je een meisje van 11 bent dan.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[Kan iemand mij vertellen hoe je de gegevens van andere mensen kunt zien? Lekker een beetje otto pesten :-)]
![]()
Maar, de hamvraag, in die mailtjes, staat daar nu ook een prijs bij..?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:30 schreef DarkChylde het volgende:
Deze pauper heeft 'm ook besteld
maar ik moet waarschijnlijk een wandsteun terugsturen?
heb ook al een bevestiging voor een TV in mijn mailbox![]()
ja..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Maar, de hamvraag, in die mailtjes, staat daar nu ook een prijs bij..?
Die stond er inderdaad bij:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Maar, de hamvraag, in die mailtjes, staat daar nu ook een prijs bij..?
is al eens eerder geweest, zoiets, de dames die je aan de lijn krijgt, zitten volgens mij gewoon thuis, en geven het door, maar dat duurt dan een paar dagen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:13 schreef hullepim het volgende:
Maar wat ik dan niet snap van otto, ze weten dat er een fout in de site is, maar toch laten ze hem staan.....
Een goed geautomatiseerd bedrijf kan met 2 drukken op de alle bestellingen met een bepaald artikelnr annuleren,...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef manny het volgende:
nog geen afmelding gezien, maar ook nog geen TPG mailtje...
Als die sukkels alles geautomatiseerd hebben dan moeten ze die bestellingen er handmatig tussenuit gaan halen. Onvermijdelijk dat er er dan een paar over het hoofd worden gezien..
desalwelteplus denk ik dat de kans dat iemand van ons zo'n TV krijgt voor dat geld extreem klein is.
lees topic even. We spreken hier over een goed geautomatiseerd bedrijf.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:46 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Een goed geautomatiseerd bedrijf kan met 2 drukken op de alle bestellingen met een bepaald artikelnr annuleren,...
tevens tvp
nee hoor je hoeft niks te dokken, aangezien je ook nog wet koop op afstand hebt..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is al eens eerder geweest, zoiets, de dames die je aan de lijn krijgt, zitten volgens mij gewoon thuis, en geven het door, maar dat duurt dan een paar dagen.
verkeerd geprijsde artikelen moet je krijgen voor de getoonde prijs, MITS de getoonde prijs binnen de grenzen vh redelijke cq aannemelijke valt, en 99 euro is niet redelijk of aannemelijk, dus al zou je de tv krijgen bezorgd, dan wordt het gewoon 999 euro dokken.
quote:Bij elke overeenkomst die op afstand (bijvoorbeeld via Internet of telefoon) heeft de wordt afgesloten, consument een opzegtermijn van zeven werkdagen waarbinnen hij de overeenkomst kan herroepen zonder opgaaf van redenen. De leverancier mag hiervoor geen boete in rekening brengen; hoogstens mag hij de kosten voor het terugzenden voor rekening van de consument laten komen. Als de consument binnen de zeven werkdagen al betaald heeft, en daarna alsnog de overeenkomst herroept, is de leverancier verplicht om binnen dertig dagen de betaling terug te storten. Als de consument een financieringsregeling heeft afgesproken, dan wordt deze mede herroepen.
De termijn van zeven werkdagen gaat in op de dag waarop de consument de goederen ontvangen heeft, mits de verplichte schriftelijke bevestiging dan al binnen is. Als het gaat om een dienst, dan gaat de termijn in op de dag waarop de overeenkomst wordt gesloten of op de dag waarop de bevestiging binnen is. Als op de dag van ontvangst van de goederen of de dag van sluiting van de overeenkomst betreffende de dienst de schriftelijke bevestiging nog niet binnen is, dan wordt de termijn verlengd naar drie maanden.
Deze bedenktijd is niet van toepassing als het gaat om bijvoorbeeld maatwerk-producten, goederen of diensten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden (bijvoorbeeld omdat ze snel bederven), kranten en tijdschriften en bij het afsluiten van weddenschappen en loterijen.
ja okay, klopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor je hoeft niks te dokken, aangezien je ook nog wet koop op afstand hebt..
ik quote:
[..]
zoiets is idd heel onwaarschijnlijk, maar het kan altijdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ja okay, klopt.
ik bedoelde meer dat je dus echt niet hoeft te denken dat je het voor die prijs krijgt, hoever de fout ook doorgevoerd wordt (in bevestigingsmails etc)
iedereen weet dat zo'n tv nooit 99 euro kan kosten.
wel slechte zaak dat ze verder niemand in lichten die de bestelling heeft geplaatst, slechte service gewoon. en ondertussen staat dezelfde fout nog steeds online.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef estranged het volgende:
Gisteren ff gebeld en gevraagd wat de levertijd is![]()
De vrouw die ik aan de telefoon had vertelde dat het een fout was en dat het over wandbeugels ging en niet om de tv. Ze annuleren alle orders en je krijg niks meer te horen verder.
Dat is tenminste wat ze mij vertelde...
als je mijn quote leest lees je ook dat de winkelier (otto.nl) de verzend kosten niet hoeft te betalen)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef ikJur het volgende:
niet geschoten is altijd misheb em mooi besteld en als ik wandbeugels krijg mogen die op hun kosten teurg gestuurd worden
![]()
slechte service?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
wel slechte zaak dat ze verder niemand in lichten die de bestelling heeft geplaatst, slechte service gewoon. en ondertussen staat dezelfde fout nog steeds online.
nee, het kan dus nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets is idd heel onwaarschijnlijk, maar het kan altijd
en tja ik heb nog geen annulering of verzendbewijs gehad
annuleren is een kwestie van een uurtje door je bestellingen heen gaan/...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:00 schreef biertank het volgende:
[..]
slechte service?
Iedereen weet dat het nooit kan, moeten ze er dan nog meer geld aan verliezen, het annuleren kost al tijd, het melden ook.
Maar ja dat ze de prijs niet aanpassen is wel een slechte zaak!
ja en het melden ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
annuleren is een kwestie van een uurtje door je bestellingen heen gaan/...
kost toch geldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
annuleren is een kwestie van een uurtje door je bestellingen heen gaan/...
het niet annuleren kost ze meer geld (verzenden van besteld iets, vervolgens wordt het retour gestuurd)quote:
die 2 verneukte uren heten kwaliteitskosten, als je een goed georganiseerd bedrijf bent (otto dus niet) dan laat je hoeveel en wat het ook kost je potentieele klanten weten dat het niet in orde is en dat het hun fout is en bij deze de order niet door kan gaan. kom op, een kleine moeite is dat om op die manier je kwaliteitsbeleid te handhaven.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:02 schreef biertank het volgende:
[..]
ja en het melden ook.
Dat is al 2 verneukte uren waar ze niks op verdienen, ik vind het niet raar dat ze het niet melden.
Maar wel dat ze het niet aanpassen![]()
kost ze alleen maar meer tijd
haha tuurlijk hoef je niet te dokkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is al eens eerder geweest, zoiets, de dames die je aan de lijn krijgt, zitten volgens mij gewoon thuis, en geven het door, maar dat duurt dan een paar dagen.
verkeerd geprijsde artikelen moet je krijgen voor de getoonde prijs, MITS de getoonde prijs binnen de grenzen vh redelijke cq aannemelijke valt, en 99 euro is niet redelijk of aannemelijk, dus al zou je de tv krijgen bezorgd, dan wordt het gewoon 999 euro dokken.
Ga ergens anders slim zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ja okay, klopt.
ik bedoelde meer dat je dus echt niet hoeft te denken dat je het voor die prijs krijgt, hoever de fout ook doorgevoerd wordt (in bevestigingsmails etc)
iedereen weet dat zo'n tv nooit 99 euro kan kosten.
IDD, en haal die actie weg of zet er een cijfer voor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:47 schreef GemMagic het volgende:
Als otto een beetje goed bedrijf is spamt ze alle bestellers gewoon direct met een generiek excuusmailtje, en doet zij tevens een aantal voorstellen voor alternatieve (dure) aanbiedingen..
Ik weet niet of Otto goed is of niet intereseerd me ook niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
die 2 verneukte uren heten kwaliteitskosten, als je een goed georganiseerd bedrijf bent (otto dus niet) dan laat je hoeveel en wat het ook kost je potentieele klanten weten dat het niet in orde is en dat het hun fout is en bij deze de order niet door kan gaan. kom op, een kleine moeite is dat om op die manier je kwaliteitsbeleid te handhaven.
(en dat die tv geen 99 euro kan zijn heeft er niets mee te maken, je opa en oma hoeven er bijvoorbeeld geen verstand van te hebben en bestellen misschien ook wel zo'n ding, de vermelding van 99 euro blijft en is hun fout, hoe je het ook went of keert.)
ze hebben zoiets al eens eerder aan de hand gehad, en toen duurde het ook een paar dagen voor de fout op de site hersteld was.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:50 schreef maartenswijnenburg het volgende:
Ik verwacht dat het niet gaat lukken. En al zou je geluk hebben, dan wordt dat echt wel teruggedraaid.
Maar dit is wel dramatisch natuurlijk van Otto. Ik vind de site sowieso al een groot drama
Tuurlijk is het achtelijk om een lcd voor 100 euro te verwachten. Maar als je verstand van bedrijfskunde had dan had je mijn stand punt begrepen. ( over dit soort kwesties heb ik literatuur gelezen en ben zelf bedrijfskundige)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:59 schreef biertank het volgende:
[..]
Ik weet niet of Otto goed is of niet intereseerd me ook niet.
Maar als je een beetje logisch nadenkt weet je dat je geen tv van 80cm hoeft te verwachten voor 100 euro.
Dus hoezo potentieele klanten? het zijn gewoon gasten die proberen een goedkope tv te score en als dat niet lukt kopen ze toch niks.
I agree is hun fout.
Daar heb ik het ook niet over.
was er al gezegd dat de site van Otto brak was?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:29 schreef miss_bleu het volgende:
Heb ook besteld. Had mijn vriend gemaild. Klik nu in het linkje van dit topic. Prop hem in mijn winkelwagen en krijg de inlog gegevens van mijn vriend te zien
geweldig ditquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:31 schreef extreme het volgende:
[..]
was er al gezegd dat de site van Otto brak was?![]()
Hoezo kansloosquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:33 schreef Boccaccio het volgende:
Kansloos
"Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website."
Er zijn al mensen met een trackingnummer ook hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:46 schreef arnold-d het volgende:
Geachte heer Drksen,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Door een druk-zet of programmeer fout staat er een verkeerde afbeelding bij het door uw bestelde artikel.
Wij hebben het artikel voor u geannuleerd.
Voor meer vragen kunt u contact opnemen met klantenservice.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Elvira Lans
Otto Klantenservice
zet die maar in de topicstarterpost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |