ze hebben zoiets al eens eerder aan de hand gehad, en toen duurde het ook een paar dagen voor de fout op de site hersteld was.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:50 schreef maartenswijnenburg het volgende:
Ik verwacht dat het niet gaat lukken. En al zou je geluk hebben, dan wordt dat echt wel teruggedraaid.
Maar dit is wel dramatisch natuurlijk van Otto. Ik vind de site sowieso al een groot drama
Tuurlijk is het achtelijk om een lcd voor 100 euro te verwachten. Maar als je verstand van bedrijfskunde had dan had je mijn stand punt begrepen. ( over dit soort kwesties heb ik literatuur gelezen en ben zelf bedrijfskundige)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:59 schreef biertank het volgende:
[..]
Ik weet niet of Otto goed is of niet intereseerd me ook niet.
Maar als je een beetje logisch nadenkt weet je dat je geen tv van 80cm hoeft te verwachten voor 100 euro.
Dus hoezo potentieele klanten? het zijn gewoon gasten die proberen een goedkope tv te score en als dat niet lukt kopen ze toch niks.
I agree is hun fout.
Daar heb ik het ook niet over.
was er al gezegd dat de site van Otto brak was?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:29 schreef miss_bleu het volgende:
Heb ook besteld. Had mijn vriend gemaild. Klik nu in het linkje van dit topic. Prop hem in mijn winkelwagen en krijg de inlog gegevens van mijn vriend te zien
geweldig ditquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:31 schreef extreme het volgende:
[..]
was er al gezegd dat de site van Otto brak was?![]()
Hoezo kansloosquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:33 schreef Boccaccio het volgende:
Kansloos
"Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website."
Er zijn al mensen met een trackingnummer ook hoorquote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:46 schreef arnold-d het volgende:
Geachte heer Drksen,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Door een druk-zet of programmeer fout staat er een verkeerde afbeelding bij het door uw bestelde artikel.
Wij hebben het artikel voor u geannuleerd.
Voor meer vragen kunt u contact opnemen met klantenservice.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Elvira Lans
Otto Klantenservice
zet die maar in de topicstarterpost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |