abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42945624
Maar wat ik dan niet snap van otto, ze weten dat er een fout in de site is, maar toch laten ze hem staan.....
Feestje? Maak eens een button
<--- www.buttonservice.nl --->
pi_42945666
Me neefje heeft al een mailtje gehad, dat de prijs verkeerd was...
  FOK!fotograaf donderdag 26 oktober 2006 @ 10:16:51 #203
13368 NiGeLaToR
pi_42945686
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:10 schreef Gijsch het volgende:
hahaaa iedereen krijgt straks een steun in zijn bus
Ah, die gaat dan ongeopend terug.. 'k heb in m'n mailbox namelijk het volgende bestelbevestigingetje zitten:
quote:
Artikel : Stereo-LCD-TV, PHILIPS, 32PF3321
Artikel-Nr.: 334559A
Overigens staat er ook bij dat ie ivm de voorraad pas met een week leverbaar is.
pi_42945735
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:15 schreef tralalala het volgende:
Me neefje heeft al een mailtje gehad, dat de prijs verkeerd was...
leuke nickname,

vooropgesteld dat je een meisje van 11 bent dan.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_42945765
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:19 schreef extreme het volgende:

[..]

leuke nickname,

vooropgesteld dat je een meisje van 11 bent dan.
Jij gelooft deze onzin
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:25:10 #206
80382 manny
30 is best veel
pi_42945855
nog geen afmelding gezien, maar ook nog geen TPG mailtje...

Als die sukkels alles geautomatiseerd hebben dan moeten ze die bestellingen er handmatig tussenuit gaan halen. Onvermijdelijk dat er er dan een paar over het hoofd worden gezien..

desalwelteplus denk ik dat de kans dat iemand van ons zo'n TV krijgt voor dat geld extreem klein is.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_42945893
Ik zou als TS zijnde dus nooit een topic openen op Fok!. Alle Fok!-paupers (iedereen hier dus ) gaan meteen die tv bestellen. Nee, dat valt niet op
pi_42945927
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef rudedeltadude het volgende:

[Kan iemand mij vertellen hoe je de gegevens van andere mensen kunt zien? Lekker een beetje otto pesten :-)]

nog steeds lerend...
pi_42945942
Kan iemand mij vertellen hoe je de gegevens van andere mensen kunt zien? Lekker een beetje otto pesten :-)
nog steeds lerend...
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:30:21 #210
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_42945957
Deze pauper heeft 'm ook besteld
maar ik moet waarschijnlijk een wandsteun terugsturen?
heb ook al een bevestiging voor een TV in mijn mailbox
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
pi_42946022
laat maar komen
0023
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:32:58 #212
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_42946027
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:30 schreef DarkChylde het volgende:
Deze pauper heeft 'm ook besteld
maar ik moet waarschijnlijk een wandsteun terugsturen?
heb ook al een bevestiging voor een TV in mijn mailbox
Maar, de hamvraag, in die mailtjes, staat daar nu ook een prijs bij..?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_42946092
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

ja..

Levering : Standaardlevering in 10 dagen
Leveradres : **********************
Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 weken
Aantal : 1 Stuk
Prijs/Stuk : EUR 99,00
pi_42946122
Ik ga niet bestellen hoor. Voor 99 euro krijg je hem toch niet, maar ze hebben wel je adresgegevens zodat je helemaal volgespamd wordt met Otto gidsen e.d.
pi_42946131
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Die stond er inderdaad bij:

Levering : Standaardlevering in 10 dagen
Leveradres : ******************
Leveringsinfo:
Aantal : 1 Stuk
Prijs/Stuk : EUR 99,00
Feestje? Maak eens een button
<--- www.buttonservice.nl --->
pi_42946133
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:13 schreef hullepim het volgende:
Maar wat ik dan niet snap van otto, ze weten dat er een fout in de site is, maar toch laten ze hem staan.....
is al eens eerder geweest, zoiets, de dames die je aan de lijn krijgt, zitten volgens mij gewoon thuis, en geven het door, maar dat duurt dan een paar dagen.

verkeerd geprijsde artikelen moet je krijgen voor de getoonde prijs, MITS de getoonde prijs binnen de grenzen vh redelijke cq aannemelijke valt, en 99 euro is niet redelijk of aannemelijk, dus al zou je de tv krijgen bezorgd, dan wordt het gewoon 999 euro dokken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42946317
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef manny het volgende:
nog geen afmelding gezien, maar ook nog geen TPG mailtje...

Als die sukkels alles geautomatiseerd hebben dan moeten ze die bestellingen er handmatig tussenuit gaan halen. Onvermijdelijk dat er er dan een paar over het hoofd worden gezien..

desalwelteplus denk ik dat de kans dat iemand van ons zo'n TV krijgt voor dat geld extreem klein is.
Een goed geautomatiseerd bedrijf kan met 2 drukken op de alle bestellingen met een bepaald artikelnr annuleren,...
tevens tvp
BOE!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:49:28 #218
80382 manny
30 is best veel
pi_42946402
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:46 schreef I_PANDA_I het volgende:

[..]

Een goed geautomatiseerd bedrijf kan met 2 drukken op de alle bestellingen met een bepaald artikelnr annuleren,...
tevens tvp
lees topic even. We spreken hier over een goed geautomatiseerd bedrijf.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:50:03 #219
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_42946414
ik dacht dat we het over Otto.nl hadden
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
pi_42946430
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:37 schreef milagro het volgende:

[..]

is al eens eerder geweest, zoiets, de dames die je aan de lijn krijgt, zitten volgens mij gewoon thuis, en geven het door, maar dat duurt dan een paar dagen.

verkeerd geprijsde artikelen moet je krijgen voor de getoonde prijs, MITS de getoonde prijs binnen de grenzen vh redelijke cq aannemelijke valt, en 99 euro is niet redelijk of aannemelijk, dus al zou je de tv krijgen bezorgd, dan wordt het gewoon 999 euro dokken.
nee hoor je hoeft niks te dokken, aangezien je ook nog wet koop op afstand hebt..
ik quote:
quote:
Bij elke overeenkomst die op afstand (bijvoorbeeld via Internet of telefoon) heeft de wordt afgesloten, consument een opzegtermijn van zeven werkdagen waarbinnen hij de overeenkomst kan herroepen zonder opgaaf van redenen. De leverancier mag hiervoor geen boete in rekening brengen; hoogstens mag hij de kosten voor het terugzenden voor rekening van de consument laten komen. Als de consument binnen de zeven werkdagen al betaald heeft, en daarna alsnog de overeenkomst herroept, is de leverancier verplicht om binnen dertig dagen de betaling terug te storten. Als de consument een financieringsregeling heeft afgesproken, dan wordt deze mede herroepen.

De termijn van zeven werkdagen gaat in op de dag waarop de consument de goederen ontvangen heeft, mits de verplichte schriftelijke bevestiging dan al binnen is. Als het gaat om een dienst, dan gaat de termijn in op de dag waarop de overeenkomst wordt gesloten of op de dag waarop de bevestiging binnen is. Als op de dag van ontvangst van de goederen of de dag van sluiting van de overeenkomst betreffende de dienst de schriftelijke bevestiging nog niet binnen is, dan wordt de termijn verlengd naar drie maanden.

Deze bedenktijd is niet van toepassing als het gaat om bijvoorbeeld maatwerk-producten, goederen of diensten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden (bijvoorbeeld omdat ze snel bederven), kranten en tijdschriften en bij het afsluiten van weddenschappen en loterijen.
pi_42946435
En iemand al een vrachtwagen voor de deur gehad?
pi_42946475
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:54:20 #223
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_42946543
Even meteen in bestel zetten. maar ik vermoed dat OTTO een foutje heeeft gemaakt .
pi_42946553
Gisteren ff gebeld en gevraagd wat de levertijd is

De vrouw die ik aan de telefoon had vertelde dat het een fout was en dat het over wandbeugels ging en niet om de tv. Ze annuleren alle orders en je krijg niks meer te horen verder.
Dat is tenminste wat ze mij vertelde...
pi_42946555
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:50 schreef mschol het volgende:

[..]

nee hoor je hoeft niks te dokken, aangezien je ook nog wet koop op afstand hebt..
ik quote:
[..]
ja okay, klopt.
ik bedoelde meer dat je dus echt niet hoeft te denken dat je het voor die prijs krijgt, hoever de fout ook doorgevoerd wordt (in bevestigingsmails etc)

iedereen weet dat zo'n tv nooit 99 euro kan kosten.
pi_42946624
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef milagro het volgende:

[..]

ja okay, klopt.
ik bedoelde meer dat je dus echt niet hoeft te denken dat je het voor die prijs krijgt, hoever de fout ook doorgevoerd wordt (in bevestigingsmails etc)

zoiets is idd heel onwaarschijnlijk, maar het kan altijd
en tja ik heb nog geen annulering of verzendbewijs gehad
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:57:22 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42946639
tvp, wil weten hoe dit afloopt .
Niet meer actief op Fok!
pi_42946643
niet geschoten is altijd mis heb em mooi besteld en als ik wandbeugels krijg mogen die op hun kosten teurg gestuurd worden
0023
pi_42946645
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef estranged het volgende:
Gisteren ff gebeld en gevraagd wat de levertijd is

De vrouw die ik aan de telefoon had vertelde dat het een fout was en dat het over wandbeugels ging en niet om de tv. Ze annuleren alle orders en je krijg niks meer te horen verder.
Dat is tenminste wat ze mij vertelde...
wel slechte zaak dat ze verder niemand in lichten die de bestelling heeft geplaatst, slechte service gewoon. en ondertussen staat dezelfde fout nog steeds online.
pi_42946687
goed gesproken mschols! Je hebt helemaal gelijk. En als ze die TV leveren en rekenen je 999euro, kun je claimen dat ze hem op komen halen, want je hebt er nooit mee ingestemd om 999euro voor die tv te betalen.

Andere vraag.. (ik heb hem ook besteld)
Wat moet je doen als ze met die wandsteun aan de deur staan? Moet je hem dan niet accepteren, of wel accepteren en dan op otto PUNT nl een retourzending aanvragen (dus dat ze hem weer komen ophalen)

Iemand hier verstand van?
pi_42946689
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef ikJur het volgende:
niet geschoten is altijd mis heb em mooi besteld en als ik wandbeugels krijg mogen die op hun kosten teurg gestuurd worden
als je mijn quote leest lees je ook dat de winkelier (otto.nl) de verzend kosten niet hoeft te betalen)
pi_42946720
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

wel slechte zaak dat ze verder niemand in lichten die de bestelling heeft geplaatst, slechte service gewoon. en ondertussen staat dezelfde fout nog steeds online.
slechte service?
Iedereen weet dat het nooit kan, moeten ze er dan nog meer geld aan verliezen, het annuleren kost al tijd, het melden ook.
Maar ja dat ze de prijs niet aanpassen is wel een slechte zaak!
pi_42946737
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:56 schreef mschol het volgende:

[..]

zoiets is idd heel onwaarschijnlijk, maar het kan altijd
en tja ik heb nog geen annulering of verzendbewijs gehad
nee, het kan dus niet

had er 699 gestaan dan wel
pi_42946741
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:00 schreef biertank het volgende:

[..]

slechte service?
Iedereen weet dat het nooit kan, moeten ze er dan nog meer geld aan verliezen, het annuleren kost al tijd, het melden ook.
Maar ja dat ze de prijs niet aanpassen is wel een slechte zaak!
annuleren is een kwestie van een uurtje door je bestellingen heen gaan/...
pi_42946769
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:01 schreef mschol het volgende:

[..]

ja en het melden ook.
Dat is al 2 verneukte uren waar ze niks op verdienen, ik vind het niet raar dat ze het niet melden.
Maar wel dat ze het niet aanpassen
kost ze alleen maar meer tijd
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:04:24 #236
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_42946815
een persberichtje naar tweakers.net en webwereld
pi_42946818
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:01 schreef mschol het volgende:

[..]

kost toch geld
pi_42946934
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:04 schreef staticdata het volgende:

[..]

kost toch geld
het niet annuleren kost ze meer geld (verzenden van besteld iets, vervolgens wordt het retour gestuurd)
pi_42946935
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:02 schreef biertank het volgende:

[..]

ja en het melden ook.
Dat is al 2 verneukte uren waar ze niks op verdienen, ik vind het niet raar dat ze het niet melden.
Maar wel dat ze het niet aanpassen
kost ze alleen maar meer tijd
die 2 verneukte uren heten kwaliteitskosten, als je een goed georganiseerd bedrijf bent (otto dus niet) dan laat je hoeveel en wat het ook kost je potentieele klanten weten dat het niet in orde is en dat het hun fout is en bij deze de order niet door kan gaan. kom op, een kleine moeite is dat om op die manier je kwaliteitsbeleid te handhaven.

(en dat die tv geen 99 euro kan zijn heeft er niets mee te maken, je opa en oma hoeven er bijvoorbeeld geen verstand van te hebben en bestellen misschien ook wel zo'n ding, de vermelding van 99 euro blijft en is hun fout, hoe je het ook went of keert.)
pi_42947635
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:37 schreef milagro het volgende:

[..]

haha tuurlijk hoef je niet te dokken
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:40:29 #241
52295 JWire
www.jwee.nl
pi_42947779
algemen voorwaarden van Otto.nl

Afspraak is afspraak!
Otto houdt zich graag aan de gemaakte afspraken.

I'm a happy tree friend
pi_42947801
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef milagro het volgende:

[..]

ja okay, klopt.

Ga ergens anders slim zijn
Het is toch gewoon grappig, en dan kom jij met je foute-ik-ben-slim-opmerkingen.

Zeg dan gewoon;

Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.

donderdag 26 oktober 2006 @ 11:47:35 #243
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_42947994
Als otto een beetje goed bedrijf is spamt ze alle bestellers gewoon direct met een generiek excuusmailtje, en doet zij tevens een aantal voorstellen voor alternatieve (dure) aanbiedingen..
Sui cuique mores fingunt fortunam
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:48:59 #244
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_42948043
Op m'n werk rouleert ook al een mailtje met deze "aanbieding"
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_42948086
Ik verwacht dat het niet gaat lukken. En al zou je geluk hebben, dan wordt dat echt wel teruggedraaid.
Maar dit is wel dramatisch natuurlijk van Otto. Ik vind de site sowieso al een groot drama
pi_42948140
woow dit topic is wel heel breed dankzij apekoek..
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_42948180
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:47 schreef GemMagic het volgende:
Als otto een beetje goed bedrijf is spamt ze alle bestellers gewoon direct met een generiek excuusmailtje, en doet zij tevens een aantal voorstellen voor alternatieve (dure) aanbiedingen..
IDD, en haal die actie weg of zet er een cijfer voor.
Maar laat niet op 99 euri staan.

En verder ik heb een bijbaantje gehad in een orderbedrijf, shit annuleren kost veel werk dat is niet een druk op 1 knop.
Orderprogramma's sturen alles gelijk door naar de desbetreffende afdelingen dat wordt stuk voor stuk per afdeling annuleren.
pi_42948367
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:08 schreef Apekoek het volgende:

[..]

die 2 verneukte uren heten kwaliteitskosten, als je een goed georganiseerd bedrijf bent (otto dus niet) dan laat je hoeveel en wat het ook kost je potentieele klanten weten dat het niet in orde is en dat het hun fout is en bij deze de order niet door kan gaan. kom op, een kleine moeite is dat om op die manier je kwaliteitsbeleid te handhaven.

(en dat die tv geen 99 euro kan zijn heeft er niets mee te maken, je opa en oma hoeven er bijvoorbeeld geen verstand van te hebben en bestellen misschien ook wel zo'n ding, de vermelding van 99 euro blijft en is hun fout, hoe je het ook went of keert.)
Ik weet niet of Otto goed is of niet intereseerd me ook niet.

Maar als je een beetje logisch nadenkt weet je dat je geen tv van 80cm hoeft te verwachten voor 100 euro.
Dus hoezo potentieele klanten? het zijn gewoon gasten die proberen een goedkope tv te score en als dat niet lukt kopen ze toch niks.

I agree is hun fout.
Daar heb ik het ook niet over.
pi_42948369
als er iemand is die echt de tv heeft gekregen dan doe ik het ook wel,, maar persoonlijk lijkt het mij niet dat een bedrijf zoals Otto zomaar tv's "weggeeft" voor 99 euries.
Zou wel leuk zijn natuurlijk
pi_42948379
Ja dat wordt dan overwerken.. Ik hoop voor die lui dat die uren ook uitgebetaald worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')