Ah, die gaat dan ongeopend terug.. 'k heb in m'n mailbox namelijk het volgende bestelbevestigingetje zitten:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:10 schreef Gijsch het volgende:
hahaaa iedereen krijgt straks een steun in zijn bus
Overigens staat er ook bij dat ie ivm de voorraad pas met een week leverbaar is.quote:Artikel : Stereo-LCD-TV, PHILIPS, 32PF3321
Artikel-Nr.: 334559A
leuke nickname,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:15 schreef tralalala het volgende:
Me neefje heeft al een mailtje gehad, dat de prijs verkeerd was...
Jij gelooft deze onzinquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:19 schreef extreme het volgende:
[..]
leuke nickname,
vooropgesteld dat je een meisje van 11 bent dan.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:29 schreef rudedeltadude het volgende:
[Kan iemand mij vertellen hoe je de gegevens van andere mensen kunt zien? Lekker een beetje otto pesten :-)]
![]()
Maar, de hamvraag, in die mailtjes, staat daar nu ook een prijs bij..?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:30 schreef DarkChylde het volgende:
Deze pauper heeft 'm ook besteld
maar ik moet waarschijnlijk een wandsteun terugsturen?
heb ook al een bevestiging voor een TV in mijn mailbox![]()
ja..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Maar, de hamvraag, in die mailtjes, staat daar nu ook een prijs bij..?
Die stond er inderdaad bij:quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Maar, de hamvraag, in die mailtjes, staat daar nu ook een prijs bij..?
is al eens eerder geweest, zoiets, de dames die je aan de lijn krijgt, zitten volgens mij gewoon thuis, en geven het door, maar dat duurt dan een paar dagen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:13 schreef hullepim het volgende:
Maar wat ik dan niet snap van otto, ze weten dat er een fout in de site is, maar toch laten ze hem staan.....
Een goed geautomatiseerd bedrijf kan met 2 drukken op de alle bestellingen met een bepaald artikelnr annuleren,...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef manny het volgende:
nog geen afmelding gezien, maar ook nog geen TPG mailtje...
Als die sukkels alles geautomatiseerd hebben dan moeten ze die bestellingen er handmatig tussenuit gaan halen. Onvermijdelijk dat er er dan een paar over het hoofd worden gezien..
desalwelteplus denk ik dat de kans dat iemand van ons zo'n TV krijgt voor dat geld extreem klein is.
lees topic even. We spreken hier over een goed geautomatiseerd bedrijf.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:46 schreef I_PANDA_I het volgende:
[..]
Een goed geautomatiseerd bedrijf kan met 2 drukken op de alle bestellingen met een bepaald artikelnr annuleren,...
tevens tvp
nee hoor je hoeft niks te dokken, aangezien je ook nog wet koop op afstand hebt..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is al eens eerder geweest, zoiets, de dames die je aan de lijn krijgt, zitten volgens mij gewoon thuis, en geven het door, maar dat duurt dan een paar dagen.
verkeerd geprijsde artikelen moet je krijgen voor de getoonde prijs, MITS de getoonde prijs binnen de grenzen vh redelijke cq aannemelijke valt, en 99 euro is niet redelijk of aannemelijk, dus al zou je de tv krijgen bezorgd, dan wordt het gewoon 999 euro dokken.
quote:Bij elke overeenkomst die op afstand (bijvoorbeeld via Internet of telefoon) heeft de wordt afgesloten, consument een opzegtermijn van zeven werkdagen waarbinnen hij de overeenkomst kan herroepen zonder opgaaf van redenen. De leverancier mag hiervoor geen boete in rekening brengen; hoogstens mag hij de kosten voor het terugzenden voor rekening van de consument laten komen. Als de consument binnen de zeven werkdagen al betaald heeft, en daarna alsnog de overeenkomst herroept, is de leverancier verplicht om binnen dertig dagen de betaling terug te storten. Als de consument een financieringsregeling heeft afgesproken, dan wordt deze mede herroepen.
De termijn van zeven werkdagen gaat in op de dag waarop de consument de goederen ontvangen heeft, mits de verplichte schriftelijke bevestiging dan al binnen is. Als het gaat om een dienst, dan gaat de termijn in op de dag waarop de overeenkomst wordt gesloten of op de dag waarop de bevestiging binnen is. Als op de dag van ontvangst van de goederen of de dag van sluiting van de overeenkomst betreffende de dienst de schriftelijke bevestiging nog niet binnen is, dan wordt de termijn verlengd naar drie maanden.
Deze bedenktijd is niet van toepassing als het gaat om bijvoorbeeld maatwerk-producten, goederen of diensten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden (bijvoorbeeld omdat ze snel bederven), kranten en tijdschriften en bij het afsluiten van weddenschappen en loterijen.
ja okay, klopt.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
nee hoor je hoeft niks te dokken, aangezien je ook nog wet koop op afstand hebt..
ik quote:
[..]
zoiets is idd heel onwaarschijnlijk, maar het kan altijdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ja okay, klopt.
ik bedoelde meer dat je dus echt niet hoeft te denken dat je het voor die prijs krijgt, hoever de fout ook doorgevoerd wordt (in bevestigingsmails etc)
iedereen weet dat zo'n tv nooit 99 euro kan kosten.
wel slechte zaak dat ze verder niemand in lichten die de bestelling heeft geplaatst, slechte service gewoon. en ondertussen staat dezelfde fout nog steeds online.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef estranged het volgende:
Gisteren ff gebeld en gevraagd wat de levertijd is![]()
De vrouw die ik aan de telefoon had vertelde dat het een fout was en dat het over wandbeugels ging en niet om de tv. Ze annuleren alle orders en je krijg niks meer te horen verder.
Dat is tenminste wat ze mij vertelde...
als je mijn quote leest lees je ook dat de winkelier (otto.nl) de verzend kosten niet hoeft te betalen)quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef ikJur het volgende:
niet geschoten is altijd misheb em mooi besteld en als ik wandbeugels krijg mogen die op hun kosten teurg gestuurd worden
![]()
slechte service?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef Apekoek het volgende:
[..]
wel slechte zaak dat ze verder niemand in lichten die de bestelling heeft geplaatst, slechte service gewoon. en ondertussen staat dezelfde fout nog steeds online.
nee, het kan dus nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets is idd heel onwaarschijnlijk, maar het kan altijd
en tja ik heb nog geen annulering of verzendbewijs gehad
annuleren is een kwestie van een uurtje door je bestellingen heen gaan/...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:00 schreef biertank het volgende:
[..]
slechte service?
Iedereen weet dat het nooit kan, moeten ze er dan nog meer geld aan verliezen, het annuleren kost al tijd, het melden ook.
Maar ja dat ze de prijs niet aanpassen is wel een slechte zaak!
ja en het melden ook.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
annuleren is een kwestie van een uurtje door je bestellingen heen gaan/...
kost toch geldquote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:01 schreef mschol het volgende:
[..]
annuleren is een kwestie van een uurtje door je bestellingen heen gaan/...
het niet annuleren kost ze meer geld (verzenden van besteld iets, vervolgens wordt het retour gestuurd)quote:
die 2 verneukte uren heten kwaliteitskosten, als je een goed georganiseerd bedrijf bent (otto dus niet) dan laat je hoeveel en wat het ook kost je potentieele klanten weten dat het niet in orde is en dat het hun fout is en bij deze de order niet door kan gaan. kom op, een kleine moeite is dat om op die manier je kwaliteitsbeleid te handhaven.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:02 schreef biertank het volgende:
[..]
ja en het melden ook.
Dat is al 2 verneukte uren waar ze niks op verdienen, ik vind het niet raar dat ze het niet melden.
Maar wel dat ze het niet aanpassen![]()
kost ze alleen maar meer tijd
haha tuurlijk hoef je niet te dokkenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:37 schreef milagro het volgende:
[..]
is al eens eerder geweest, zoiets, de dames die je aan de lijn krijgt, zitten volgens mij gewoon thuis, en geven het door, maar dat duurt dan een paar dagen.
verkeerd geprijsde artikelen moet je krijgen voor de getoonde prijs, MITS de getoonde prijs binnen de grenzen vh redelijke cq aannemelijke valt, en 99 euro is niet redelijk of aannemelijk, dus al zou je de tv krijgen bezorgd, dan wordt het gewoon 999 euro dokken.
Ga ergens anders slim zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef milagro het volgende:
[..]
ja okay, klopt.
ik bedoelde meer dat je dus echt niet hoeft te denken dat je het voor die prijs krijgt, hoever de fout ook doorgevoerd wordt (in bevestigingsmails etc)
iedereen weet dat zo'n tv nooit 99 euro kan kosten.
IDD, en haal die actie weg of zet er een cijfer voor.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:47 schreef GemMagic het volgende:
Als otto een beetje goed bedrijf is spamt ze alle bestellers gewoon direct met een generiek excuusmailtje, en doet zij tevens een aantal voorstellen voor alternatieve (dure) aanbiedingen..
Ik weet niet of Otto goed is of niet intereseerd me ook niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:08 schreef Apekoek het volgende:
[..]
die 2 verneukte uren heten kwaliteitskosten, als je een goed georganiseerd bedrijf bent (otto dus niet) dan laat je hoeveel en wat het ook kost je potentieele klanten weten dat het niet in orde is en dat het hun fout is en bij deze de order niet door kan gaan. kom op, een kleine moeite is dat om op die manier je kwaliteitsbeleid te handhaven.
(en dat die tv geen 99 euro kan zijn heeft er niets mee te maken, je opa en oma hoeven er bijvoorbeeld geen verstand van te hebben en bestellen misschien ook wel zo'n ding, de vermelding van 99 euro blijft en is hun fout, hoe je het ook went of keert.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |