abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42946022
laat maar komen
0023
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:32:58 #212
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_42946027
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:30 schreef DarkChylde het volgende:
Deze pauper heeft 'm ook besteld
maar ik moet waarschijnlijk een wandsteun terugsturen?
heb ook al een bevestiging voor een TV in mijn mailbox
Maar, de hamvraag, in die mailtjes, staat daar nu ook een prijs bij..?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_42946092
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Maar, de hamvraag, in die mailtjes, staat daar nu ook een prijs bij..?
ja..

Artikel : Stereo-LCD-TV, PHILIPS, 32PF3321
Artikel-Nr.: 334559A
Levering : Standaardlevering in 10 dagen
Leveradres : **********************
Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 weken
Aantal : 1 Stuk
Prijs/Stuk : EUR 99,00
pi_42946122
Ik ga niet bestellen hoor. Voor 99 euro krijg je hem toch niet, maar ze hebben wel je adresgegevens zodat je helemaal volgespamd wordt met Otto gidsen e.d.
pi_42946131
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:32 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Maar, de hamvraag, in die mailtjes, staat daar nu ook een prijs bij..?
Die stond er inderdaad bij:

Artikel : Stereo-LCD-TV, PHILIPS, 32PF3321
Artikel-Nr.: 334559A
Levering : Standaardlevering in 10 dagen
Leveradres : ******************
Leveringsinfo:
Aantal : 1 Stuk
Prijs/Stuk : EUR 99,00
Feestje? Maak eens een button
<--- www.buttonservice.nl --->
pi_42946133
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:13 schreef hullepim het volgende:
Maar wat ik dan niet snap van otto, ze weten dat er een fout in de site is, maar toch laten ze hem staan.....
is al eens eerder geweest, zoiets, de dames die je aan de lijn krijgt, zitten volgens mij gewoon thuis, en geven het door, maar dat duurt dan een paar dagen.

verkeerd geprijsde artikelen moet je krijgen voor de getoonde prijs, MITS de getoonde prijs binnen de grenzen vh redelijke cq aannemelijke valt, en 99 euro is niet redelijk of aannemelijk, dus al zou je de tv krijgen bezorgd, dan wordt het gewoon 999 euro dokken.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42946317
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:25 schreef manny het volgende:
nog geen afmelding gezien, maar ook nog geen TPG mailtje...

Als die sukkels alles geautomatiseerd hebben dan moeten ze die bestellingen er handmatig tussenuit gaan halen. Onvermijdelijk dat er er dan een paar over het hoofd worden gezien..

desalwelteplus denk ik dat de kans dat iemand van ons zo'n TV krijgt voor dat geld extreem klein is.
Een goed geautomatiseerd bedrijf kan met 2 drukken op de alle bestellingen met een bepaald artikelnr annuleren,...
tevens tvp
BOE!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:49:28 #218
80382 manny
30 is best veel
pi_42946402
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:46 schreef I_PANDA_I het volgende:

[..]

Een goed geautomatiseerd bedrijf kan met 2 drukken op de alle bestellingen met een bepaald artikelnr annuleren,...
tevens tvp
lees topic even. We spreken hier over een goed geautomatiseerd bedrijf.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:50:03 #219
13306 DarkChylde
pow..pow.....powder!!!!
pi_42946414
ik dacht dat we het over Otto.nl hadden
I am always right, once I thought I was wrong, but I was mistaken
pi_42946430
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:37 schreef milagro het volgende:

[..]

is al eens eerder geweest, zoiets, de dames die je aan de lijn krijgt, zitten volgens mij gewoon thuis, en geven het door, maar dat duurt dan een paar dagen.

verkeerd geprijsde artikelen moet je krijgen voor de getoonde prijs, MITS de getoonde prijs binnen de grenzen vh redelijke cq aannemelijke valt, en 99 euro is niet redelijk of aannemelijk, dus al zou je de tv krijgen bezorgd, dan wordt het gewoon 999 euro dokken.
nee hoor je hoeft niks te dokken, aangezien je ook nog wet koop op afstand hebt..
ik quote:
quote:
Bij elke overeenkomst die op afstand (bijvoorbeeld via Internet of telefoon) heeft de wordt afgesloten, consument een opzegtermijn van zeven werkdagen waarbinnen hij de overeenkomst kan herroepen zonder opgaaf van redenen. De leverancier mag hiervoor geen boete in rekening brengen; hoogstens mag hij de kosten voor het terugzenden voor rekening van de consument laten komen. Als de consument binnen de zeven werkdagen al betaald heeft, en daarna alsnog de overeenkomst herroept, is de leverancier verplicht om binnen dertig dagen de betaling terug te storten. Als de consument een financieringsregeling heeft afgesproken, dan wordt deze mede herroepen.

De termijn van zeven werkdagen gaat in op de dag waarop de consument de goederen ontvangen heeft, mits de verplichte schriftelijke bevestiging dan al binnen is. Als het gaat om een dienst, dan gaat de termijn in op de dag waarop de overeenkomst wordt gesloten of op de dag waarop de bevestiging binnen is. Als op de dag van ontvangst van de goederen of de dag van sluiting van de overeenkomst betreffende de dienst de schriftelijke bevestiging nog niet binnen is, dan wordt de termijn verlengd naar drie maanden.

Deze bedenktijd is niet van toepassing als het gaat om bijvoorbeeld maatwerk-producten, goederen of diensten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden (bijvoorbeeld omdat ze snel bederven), kranten en tijdschriften en bij het afsluiten van weddenschappen en loterijen.
pi_42946435
En iemand al een vrachtwagen voor de deur gehad?
pi_42946475
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:54:20 #223
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_42946543
Even meteen in bestel zetten. maar ik vermoed dat OTTO een foutje heeeft gemaakt .
pi_42946553
Gisteren ff gebeld en gevraagd wat de levertijd is

De vrouw die ik aan de telefoon had vertelde dat het een fout was en dat het over wandbeugels ging en niet om de tv. Ze annuleren alle orders en je krijg niks meer te horen verder.
Dat is tenminste wat ze mij vertelde...
pi_42946555
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:50 schreef mschol het volgende:

[..]

nee hoor je hoeft niks te dokken, aangezien je ook nog wet koop op afstand hebt..
ik quote:
[..]
ja okay, klopt.
ik bedoelde meer dat je dus echt niet hoeft te denken dat je het voor die prijs krijgt, hoever de fout ook doorgevoerd wordt (in bevestigingsmails etc)

iedereen weet dat zo'n tv nooit 99 euro kan kosten.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42946624
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef milagro het volgende:

[..]

ja okay, klopt.
ik bedoelde meer dat je dus echt niet hoeft te denken dat je het voor die prijs krijgt, hoever de fout ook doorgevoerd wordt (in bevestigingsmails etc)

iedereen weet dat zo'n tv nooit 99 euro kan kosten.
zoiets is idd heel onwaarschijnlijk, maar het kan altijd
en tja ik heb nog geen annulering of verzendbewijs gehad
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:57:22 #227
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_42946639
tvp, wil weten hoe dit afloopt .
Niet meer actief op Fok!
pi_42946643
niet geschoten is altijd mis heb em mooi besteld en als ik wandbeugels krijg mogen die op hun kosten teurg gestuurd worden
0023
pi_42946645
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:54 schreef estranged het volgende:
Gisteren ff gebeld en gevraagd wat de levertijd is

De vrouw die ik aan de telefoon had vertelde dat het een fout was en dat het over wandbeugels ging en niet om de tv. Ze annuleren alle orders en je krijg niks meer te horen verder.
Dat is tenminste wat ze mij vertelde...
wel slechte zaak dat ze verder niemand in lichten die de bestelling heeft geplaatst, slechte service gewoon. en ondertussen staat dezelfde fout nog steeds online.
pi_42946687
goed gesproken mschols! Je hebt helemaal gelijk. En als ze die TV leveren en rekenen je 999euro, kun je claimen dat ze hem op komen halen, want je hebt er nooit mee ingestemd om 999euro voor die tv te betalen.

Andere vraag.. (ik heb hem ook besteld)
Wat moet je doen als ze met die wandsteun aan de deur staan? Moet je hem dan niet accepteren, of wel accepteren en dan op otto PUNT nl een retourzending aanvragen (dus dat ze hem weer komen ophalen)

Iemand hier verstand van?
pi_42946689
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef ikJur het volgende:
niet geschoten is altijd mis heb em mooi besteld en als ik wandbeugels krijg mogen die op hun kosten teurg gestuurd worden
als je mijn quote leest lees je ook dat de winkelier (otto.nl) de verzend kosten niet hoeft te betalen)
pi_42946720
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:57 schreef Apekoek het volgende:

[..]

wel slechte zaak dat ze verder niemand in lichten die de bestelling heeft geplaatst, slechte service gewoon. en ondertussen staat dezelfde fout nog steeds online.
slechte service?
Iedereen weet dat het nooit kan, moeten ze er dan nog meer geld aan verliezen, het annuleren kost al tijd, het melden ook.
Maar ja dat ze de prijs niet aanpassen is wel een slechte zaak!
pi_42946737
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:56 schreef mschol het volgende:

[..]

zoiets is idd heel onwaarschijnlijk, maar het kan altijd
en tja ik heb nog geen annulering of verzendbewijs gehad
nee, het kan dus niet

had er 699 gestaan dan wel
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42946741
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:00 schreef biertank het volgende:

[..]

slechte service?
Iedereen weet dat het nooit kan, moeten ze er dan nog meer geld aan verliezen, het annuleren kost al tijd, het melden ook.
Maar ja dat ze de prijs niet aanpassen is wel een slechte zaak!
annuleren is een kwestie van een uurtje door je bestellingen heen gaan/...
pi_42946769
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:01 schreef mschol het volgende:

[..]

annuleren is een kwestie van een uurtje door je bestellingen heen gaan/...
ja en het melden ook.
Dat is al 2 verneukte uren waar ze niks op verdienen, ik vind het niet raar dat ze het niet melden.
Maar wel dat ze het niet aanpassen
kost ze alleen maar meer tijd
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:04:24 #236
26417 Dovenwereld
Ingenieur Informatica
pi_42946815
een persberichtje naar tweakers.net en webwereld
pi_42946818
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:01 schreef mschol het volgende:

[..]

annuleren is een kwestie van een uurtje door je bestellingen heen gaan/...
kost toch geld
pi_42946934
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:04 schreef staticdata het volgende:

[..]

kost toch geld
het niet annuleren kost ze meer geld (verzenden van besteld iets, vervolgens wordt het retour gestuurd)
pi_42946935
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:02 schreef biertank het volgende:

[..]

ja en het melden ook.
Dat is al 2 verneukte uren waar ze niks op verdienen, ik vind het niet raar dat ze het niet melden.
Maar wel dat ze het niet aanpassen
kost ze alleen maar meer tijd
die 2 verneukte uren heten kwaliteitskosten, als je een goed georganiseerd bedrijf bent (otto dus niet) dan laat je hoeveel en wat het ook kost je potentieele klanten weten dat het niet in orde is en dat het hun fout is en bij deze de order niet door kan gaan. kom op, een kleine moeite is dat om op die manier je kwaliteitsbeleid te handhaven.

(en dat die tv geen 99 euro kan zijn heeft er niets mee te maken, je opa en oma hoeven er bijvoorbeeld geen verstand van te hebben en bestellen misschien ook wel zo'n ding, de vermelding van 99 euro blijft en is hun fout, hoe je het ook went of keert.)
pi_42947635
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 10:37 schreef milagro het volgende:

[..]

is al eens eerder geweest, zoiets, de dames die je aan de lijn krijgt, zitten volgens mij gewoon thuis, en geven het door, maar dat duurt dan een paar dagen.

verkeerd geprijsde artikelen moet je krijgen voor de getoonde prijs, MITS de getoonde prijs binnen de grenzen vh redelijke cq aannemelijke valt, en 99 euro is niet redelijk of aannemelijk, dus al zou je de tv krijgen bezorgd, dan wordt het gewoon 999 euro dokken.
haha tuurlijk hoef je niet te dokken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')