stel nou, dat de bestellingen geautomatiseerd zijn, mailtje naar het magazijn met klaarzetten voor levering, geautomatiseerd factuur systeem..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:54 schreef Secretus het volgende:
He, zoiets is al meerdere keren geweest hier in DIG, maar ik denk niet dat iemand echt iets voor de lage (foutieve) prijs heeft gekregen
Nouja, je kan het altijd nog proberen, maar meestal is er wel enige menselijke controle op de bestellingenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:56 schreef extreme het volgende:
[..]
stel nou, dat de bestellingen geautomatiseerd zijn, mailtje naar het magazijn met klaarzetten voor levering, geautomatiseerd factuur systeem..
![]()
Dat was een computer voor 5 euro.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:54 schreef Secretus het volgende:
He, zoiets is al meerdere keren geweest hier in DIG, maar ik denk niet dat iemand echt iets voor de lage (foutieve) prijs heeft gekregen
ik heb hem besteld en de bevestiging is per mail binnenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:00 schreef extreme het volgende:
het aantal views gaat best hard voor dit topic,
nog iemand anders die 'm besteld heeft?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:04 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik heb hem besteld en de bevestiging is per mail binnen![]()
quote:Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
Nee, dan mag je de volle mep betalen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:05 schreef rudedeltadude het volgende:
1 vraag: wat gebeurt er als ze hier achter komen. nemen ze dan contact met je op en wordt de bestelling geannuleerd ofzo? s
In het andere topic kregen ze een mail, en de bestelling werd inderdaad geannuleerd. (toch ?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:05 schreef rudedeltadude het volgende:
1 vraag: wat gebeurt er als ze hier achter komen. nemen ze dan contact met je op en wordt de bestelling geannuleerd ofzo? s
staat er welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Waarschijnlijk is het allemaal redelijk ver geautomatiseerd. De achterliggende shop omgeving is een intershop Enfinity shop, en dat is een redelijk eenvoudige shop omgeving wat alle benodigdheden voor een online shop in zich heeft, inclusief status mogelijkheden voor voorraad en bestellingen.
Echter, staat er niet ergens een disclaimer op de site over eventuele fouten die zijn geplaatst?
Waar heb je het over.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:07 schreef AlphaOmega het volgende:
Waarschijnlijk is het allemaal redelijk ver geautomatiseerd. De achterliggende shop omgeving is een intershop Enfinity shop, en dat is een redelijk eenvoudige shop omgeving wat alle benodigdheden voor een online shop in zich heeft, inclusief status mogelijkheden voor voorraad en bestellingen.
Echter, staat er niet ergens een disclaimer op de site over eventuele fouten die zijn geplaatst?
Was al gepost inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:09 schreef cohen het volgende:
op de website staat:
Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
Onzin. Jij bent akkoord gegeaan met een prijs van 99 euro. Niet met een prijs van 2199 euro. Het kan goed zijn dat Otto je niks hoeft te leveren, maar zomaar de volle mep lappen is net zo goed niet het geval.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:06 schreef skiczukie het volgende:
Nee, dan mag je de volle mep betalen natuurlijk.
psiesquote:
Ja precies, maar wat houdt dat in... Stel dat ik dat puike TV'tje bestel, en voor mijn part ā¬99 betaal, en ze komen erachter dat er iets flink mis is; wat dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:09 schreef cohen het volgende:
op de website staat:
Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
dan is het te laat voor zequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:16 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ja precies, maar wat houdt dat in... Stel dat ik dat puike TV'tje bestel, en voor mijn part ā¬99 betaal, en ze komen erachter dat er iets flink mis is; wat dan?
Wat snap je niet aan dat zinnetje op hun website?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:16 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ja precies, maar wat houdt dat in... Stel dat ik dat puike TV'tje bestel, en voor mijn part ā?¬99 betaal, en ze komen erachter dat er iets flink mis is; wat dan?
Hč, scheissequote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:17 schreef XtoX het volgende:
Kijk hier anders even naar:
http://www.sgc.nl/commissie.asp?commissie=25&cat=4&artikel=563
er is iets goeds mis met de website. als ik bestel krijg ik dit links te zien:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef kastanova het volgende:
Wtf?
Beetje drukken en klikken, heb ik hem op een gegeven moment al besteld, het bevestigingsmailtje zou ik nog ontvangen....
Ok logisch, het vreemde is echter dat ik nergens gegevens in heb gevuld...
Kijk ik links, zie ik dat ik reeds ingelogd ben als:
A Gulpen
Is dat de TS-er ofzo.
denk hetquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef kastanova het volgende:
Wtf?
Beetje drukken en klikken, heb ik hem op een gegeven moment al besteld, het bevestigingsmailtje zou ik nog ontvangen....
A Gulpen
Is dat de TS-er ofzo.
Cookies enzo leeggooien, dan naar www.otto.nl... de tv zoeken en vanaf daar bestellen, dan gaat het wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef kastanova het volgende:
Wtf?
A Gulpen
Is dat de TS-er ofzo.
Ik moet toch echt een servicenummer en een geboortedatum invullen?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef kastanova het volgende:
...
En nu je adres op internet.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef kastanova het volgende:
Oh mĆŖn, wat een brakke site... Artikelen die zomaar in m'n winkelwagentje verschijnen (onder m'n inmiddels eigen account overigens) en ook plotseling weer verdwijnen, tig foutmeldingen, etc..
ja wat een lekken zegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:22 schreef kastanova het volgende:
Oh mĆŖn, wat een brakke site... Artikelen die zomaar in m'n winkelwagentje verschijnen (onder m'n inmiddels eigen account overigens) en ook plotseling weer verdwijnen, tig foutmeldingen, etc..
damn Kasta, je zou beter moeten wetenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef kastanova het volgende:
A Gulpen
Is dat de TS-er ofzo.
denk het nietquote:
Ik heb net wat sex video's besteld voor Ton uit Assen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:24 schreef staticdata het volgende:
bij elke refresh komt die site met een andere naam aankakken
ik heb er eentje besteld, ik ben niet hebberig.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef B4CO het volgende:
de ts krijgt volgende week 100 tvs binnen a 999 per stuk
op=opquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:30 schreef Likkende_Lassie het volgende:
als ik de ts was geweest zou ik zoiets niet melden, zoveel orders vallen natuurlijk op![]()
doe het dan als je hem in huis hebt
quote:
lolquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef kastanova het volgende:
Oh my, wil ik mn servicenummer weten, ben ik plotseling w驲 als een andere klant ingelogd.
Ik had ineens 4 van die dingen in mijn mandje staan, heb ze alle 4 maar besteldquote:
Aah, ik zal de rest van je gegevens maar niet openbaar gooien.quote:
dat zijn geen tv's denk ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:41 schreef Jerkmaine het volgende:
Zeg brada's, blijf uit mijn spange mandje!
[afbeelding]
Nee, kijk maar;quote:
Snap jij 't? Of zit Hans Klok ons te fokkenquote:Er bevinden zich geen artikelen in uw winkelwagentje.
Zouden ze dit artikel gewoon voor deze prijs aan moeten biedenquote:Aanbiedingen en prijzen
Aanbiedingen gelden zo lang de voorraad strekt. Otto garandeert dat de prijzen zoals deze vermeld staan in haar catalogi, in door Otto uitgegeven mailings en op de Website niet zullen worden verhoogd gedurende de looptijd van de betreffende catalogi, mailings of gedurende de op de Website aangegeven termijn, tenzij wettelijke maatregelen aanleiding geven tot verhoging van de prijzen. Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
quote:Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
ik heb 'm VOOR 12u besteld, dus ik verwacht 'm morgenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef Shakes het volgende:
Er is een levertijd van 1 week, dan zijn ze er ondertussen wel achterOw en als ik TS was had ik het niet op Internet gezet maar eerst zelf geprobeerd!
Ow, dus eerst zie je dat Otto random clientgegevens vrijgeeft, maar vervolgens voer je wel doodleuk je eigen persoonsgegevens in?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef kastanova het volgende:
Nah, na 12 pogingen is het dan toch eindelijk gelukt om hem onder mijn ļæ½igen naam te bestellen.
top.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:49 schreef Godlike02 het volgende:
ADressen graag even maskeren of weghalen.
Dank![]()
(en weer open)
nee mensen veranderen de adres gegevens in de sessie id (die in de url staat) en daardoor krijg je telkens een andere set gegevensquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ow, dus eerst zie je dat Otto random clientgegevens vrijgeeft, maar vervolgens voer je wel doodleuk je eigen persoonsgegevens in?
Succes met de 12 bankstellen die andere fokkers voor je gaan bestellen.
misschien moet je er meteen zes bestellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef Apekoek het volgende:
WOW! deze is zelfs maar 70 euro!!!111!!!1!!een!!!one!!!1oneone!!!11
wet koop op afstand ..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef GemMagic het volgende:
Die website is volkomen kut... natuurlijk nemen ze even contact op.. of ze negeren zelfs alle bestellingen... je bent iig nergens aan gebonden indien ze niet leveren voor 100 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |