quote:
lolquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef kastanova het volgende:
Oh my, wil ik mn servicenummer weten, ben ik plotseling w驲 als een andere klant ingelogd.
Ik had ineens 4 van die dingen in mijn mandje staan, heb ze alle 4 maar besteldquote:
Aah, ik zal de rest van je gegevens maar niet openbaar gooien.quote:
dat zijn geen tv's denk ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:41 schreef Jerkmaine het volgende:
Zeg brada's, blijf uit mijn spange mandje!
[afbeelding]
Nee, kijk maar;quote:
Snap jij 't? Of zit Hans Klok ons te fokkenquote:Er bevinden zich geen artikelen in uw winkelwagentje.
Zouden ze dit artikel gewoon voor deze prijs aan moeten biedenquote:Aanbiedingen en prijzen
Aanbiedingen gelden zo lang de voorraad strekt. Otto garandeert dat de prijzen zoals deze vermeld staan in haar catalogi, in door Otto uitgegeven mailings en op de Website niet zullen worden verhoogd gedurende de looptijd van de betreffende catalogi, mailings of gedurende de op de Website aangegeven termijn, tenzij wettelijke maatregelen aanleiding geven tot verhoging van de prijzen. Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
quote:Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
ik heb 'm VOOR 12u besteld, dus ik verwacht 'm morgenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:43 schreef Shakes het volgende:
Er is een levertijd van 1 week, dan zijn ze er ondertussen wel achterOw en als ik TS was had ik het niet op Internet gezet maar eerst zelf geprobeerd!
Ow, dus eerst zie je dat Otto random clientgegevens vrijgeeft, maar vervolgens voer je wel doodleuk je eigen persoonsgegevens in?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:36 schreef kastanova het volgende:
Nah, na 12 pogingen is het dan toch eindelijk gelukt om hem onder mijn �igen naam te bestellen.
top.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:49 schreef Godlike02 het volgende:
ADressen graag even maskeren of weghalen.
Dank![]()
(en weer open)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |