nee mensen veranderen de adres gegevens in de sessie id (die in de url staat) en daardoor krijg je telkens een andere set gegevensquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:45 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ow, dus eerst zie je dat Otto random clientgegevens vrijgeeft, maar vervolgens voer je wel doodleuk je eigen persoonsgegevens in?
Succes met de 12 bankstellen die andere fokkers voor je gaan bestellen.
misschien moet je er meteen zes bestellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef Apekoek het volgende:
WOW! deze is zelfs maar 70 euro!!!111!!!1!!een!!!one!!!1oneone!!!11
wet koop op afstand ..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:07 schreef GemMagic het volgende:
Die website is volkomen kut... natuurlijk nemen ze even contact op.. of ze negeren zelfs alle bestellingen... je bent iig nergens aan gebonden indien ze niet leveren voor 100 euro
die van mij is al onderwegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:18 schreef -En4Cer- het volgende:
Wel jammer dat er nu al een stuk of 30 mensen zo'n LCD'tje besteld hebben..
Nu gaat het zeker niet meer werken (Als het uberhaupt al gelukt was)
Dream on.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef kreischer2000 het volgende:
Ach even afwachten, voor hetzelfde geld staat er morgen een Otto vrachtwagen voor de deur en lach ik me kapot
wat denk je zelf, dat ik eerst inlog en dan de URL knip?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef soylent het volgende:
je moet niet het linkje van de TS volgen, daar zitten zijn logingegevens in besloten.
Als het goed is die van mij ookquote:
voor twaalf uurquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
wanneer had jij je lcd besteld?
Ik zeg wat ik denk, en ik doe wat ik zeg!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:27 schreef extreme het volgende:
[..]
wat denk je zelf, dat ik eerst inlog en dan de URL knip?![]()
Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 wekenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat staat er in je orderbevestiging???
waarschijnlijk dit:
na-levering: 10 dagen levertijd
Dat klopt, de "voor 12 uur besteld, de volgende dag in huis" regel geld niet voor de LCD.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk dit:
bij mij niet,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk dit:
Dat had ik er niet staan. Bij mij stond, standaard levering binnen 10 dagenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:41 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 weken
Er staan 2 dingen, namelijk:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:44 schreef hullepim het volgende:
[..]
Dat had ik er niet staan. Bij mij stond, standaard levering binnen 10 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |