die van mij is al onderwegquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:18 schreef -En4Cer- het volgende:
Wel jammer dat er nu al een stuk of 30 mensen zo'n LCD'tje besteld hebben..
Nu gaat het zeker niet meer werken (Als het uberhaupt al gelukt was)
Dream on.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef kreischer2000 het volgende:
Ach even afwachten, voor hetzelfde geld staat er morgen een Otto vrachtwagen voor de deur en lach ik me kapot
wat denk je zelf, dat ik eerst inlog en dan de URL knip?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:22 schreef soylent het volgende:
je moet niet het linkje van de TS volgen, daar zitten zijn logingegevens in besloten.
Als het goed is die van mij ookquote:
voor twaalf uurquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
wanneer had jij je lcd besteld?
Ik zeg wat ik denk, en ik doe wat ik zeg!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:27 schreef extreme het volgende:
[..]
wat denk je zelf, dat ik eerst inlog en dan de URL knip?![]()
Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 wekenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
en wat staat er in je orderbevestiging???
waarschijnlijk dit:
na-levering: 10 dagen levertijd
Dat klopt, de "voor 12 uur besteld, de volgende dag in huis" regel geld niet voor de LCD.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk dit:
bij mij niet,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:39 schreef mschol het volgende:
[..]
waarschijnlijk dit:
Dat had ik er niet staan. Bij mij stond, standaard levering binnen 10 dagenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:41 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 weken
Er staan 2 dingen, namelijk:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:44 schreef hullepim het volgende:
[..]
Dat had ik er niet staan. Bij mij stond, standaard levering binnen 10 dagen
Dit klopt!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:48 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Er staan 2 dingen, namelijk:
Levering : Standaardlevering in 10 dagen
Leveringsinfo: Nalevering Levertijd 1 weken
*uitprint.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:57 schreef fr0x het volgende:
Afspraak is afspraak!
Otto houdt zich graag aan de gemaakte afspraken. En Otto is ook graag duidelijk, want bij bestellen en betalen gelden nu eenmaal regels en afspraken. Heldere en duidelijke afspraken, neergelegd in deze algemene leverings- en betalingsvoorwaarden en nader uitgelegd in de catalogus en op onze website.
das mooi das mooi
dat gaat een leuk verschil opleveren in de boekhouding bij Otto idd.quote:
En een klein stukje verder in dezelfde algemene voorwaarden:quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:57 schreef fr0x het volgende:
Afspraak is afspraak!
Otto houdt zich graag aan de gemaakte afspraken. En Otto is ook graag duidelijk, want bij bestellen en betalen gelden nu eenmaal regels en afspraken. Heldere en duidelijke afspraken, neergelegd in deze algemene leverings- en betalingsvoorwaarden en nader uitgelegd in de catalogus en op onze website.
das mooi das mooi
En dit lijkt me een heel duidelijk geval van een fout.quote:Aanbiedingen en prijzen
Aanbiedingen gelden zo lang de voorraad strekt. Otto garandeert dat de prijzen zoals deze vermeld staan in haar catalogi, in door Otto uitgegeven mailings en op de Website niet zullen worden verhoogd gedurende de looptijd van de betreffende catalogi, mailings of gedurende de op de Website aangegeven termijn, tenzij wettelijke maatregelen aanleiding geven tot verhoging van de prijzen. Otto is niet gebonden aan haar aanbod indien sprake is van druk-, zet- of programmeerfouten in haar catalogi, mailings of op de Website.
dan kunnen we redelijkerwijze aannemen dat je een tv kan kopen voor dat geld.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Als je zoekt op 334559a dan zie je nog meer tv voor die prijs
er is helemaal geen lek?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:20 schreef staticdata het volgende:
morgen op Nu.nl : "ernstig lek ontdekt op website otto.nl"
Tientallen LCD's tegen 99,- bezorgd
als het jullie lukt, zit ikomdat ik het niet heb gedaan.
allemaal dezelfde tv'squote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
huh vaag..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:16 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Wat een verassing.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef devlinmr het volgende:
Mailtje van Otto:
Door een foute druk of zet fout staat er een foute afbeelding bij het door uw bestelde artikel.
Wij hebben het artikel voor u geannuleerd.
Voor meer vragen kunt ten alle tijden contact opnemen met klantenservice.
Welnee, er is geen lek. Iedereen kan logingegevens van anderen zien, voor anderen bestellen, prijzen verspringen, maar lek? Geen sprake van.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:26 schreef mschol het volgende:
[..]
er is helemaal geen lek?
99,- is gewoon een typefout
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welnee, er is geen lek. Iedereen kan logingegevens van anderen zien, voor anderen bestellen, prijzen verspringen, maar lek? Geen sprake van.
Werkte jij vroeg in Irak als minister van informatie of zo?
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:28 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Welnee, er is geen lek. Iedereen kan logingegevens van anderen zien, voor anderen bestellen, prijzen verspringen, maar lek? Geen sprake van.
Werkte jij vroeg in Irak als minister van informatie of zo?
De prijs is dus wel juist, maar het getoonde artikel niet. Ik denk dat iedereen nu de ophangbeugel voor dit toestel krijgtquote:
of de kralenketting viborator met accuquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De prijs is dus wel juist, maar het getoonde artikel niet. Ik denk dat iedereen nu de ophangbeugel voor dit toestel krijgt![]()
dan klopt de omschrijving ook nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De prijs is dus wel juist, maar het getoonde artikel niet.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
of de kralenketting viborator met accu
en de naam van het artikel ook nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef extreme het volgende:
[..]
dan klopt de omschrijving ook niet![]()
M'n collega's bestellen 'm ook allemaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef StonedKinG het volgende:Ik zou eigelijk de bestellijst van dat ding wel willen zien
Bedoel je de 8 daagse colpertage wet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:44 schreef erikkll het volgende:
heb 'm besteld![]()
jammer dat ik 'm zeer waarschijnlijk niet krijglees ik nu
maarja, de wet kopen op afstand zegt toch dat wat ik ook geleverd krijg, het binnen 7 dagen retour mag zonder verdere kosten.
Nee, de wet kopen op afstand, gij weldadig likkende lassie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Bedoel je de 8 daagse colpertage wet?
met alle lurkers hebben zeker 500 man 'm besteld,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef StonedKinG het volgende:Ik zou eigelijk de bestellijst van dat ding wel willen zien
nee, de wet voor kopen op afstand, die zegt dat ik binnen 7 dagen na ontvangst van het product deze kostenloos mag terugzendenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Bedoel je de 8 daagse colpertage wet?
Yippie...en laten we die klant zijn gegevens dan ook maar effe direct op Fok plaatsenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef kastanova het volgende:
Oh my, wil ik mn servicenummer weten, ben ik plotseling wéér als een andere klant ingelogd.
[afbeelding]
geregeld, post order is cheap en vaak ook erg goedquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:22 schreef Frederiqueske het volgende:
99 euro whehe zal wel 1999 euro moeten zijnof ze zetten 99 euro en met de rente die je dan moet betalen zit je zo aan de 1999
diegene die die site maakt voor hun zal wel flink op z'n klote krijgen whaha
maaruhh nie om het een of ander, maaruhh, wie koopt er nou bij een postorder bedrijf??
![]()
1999?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:22 schreef Frederiqueske het volgende:
99 euro whehe zal wel 1999 euro moeten zijnof ze zetten 99 euro en met de rente die je dan moet betalen zit je zo aan de 1999
diegene die die site maakt voor hun zal wel flink op z'n klote krijgen whaha
maaruhh nie om het een of ander, maaruhh, wie koopt er nou bij een postorder bedrijf??
![]()
zo heet een leraar van mij ...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef kastanova het volgende:
Oh my, wil ik mn servicenummer weten, ben ik plotseling wéér als een andere klant ingelogd.
[afbeelding]
Gast, het is nog geen dag geleden dat dit topic gestart is!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:33 schreef ryangozer het volgende:
heeft al iemand de tv ontvangen, of de beugel? ben benieuwd.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:43 schreef DesiR0ck het volgende:
uhmm k ben nu dus echt extreem aan het twijfelen...k ga binnenkort namelijk verhuizen dus een nieuwe LCD-scherm voor deze prijs is welkom......
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
De prijs is dus wel juist, maar het getoonde artikel niet. Ik denk dat iedereen nu de ophangbeugel voor dit toestel krijgt![]()
oooh dan zal het wel niet veel soeps zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:25 schreef tralalala het volgende:
[..]
1999?denk eerder 999. bij de mediamarkt kost hij ¤ 799,-
Is een goede hoor. Met de JVC modellen één van de betere.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 06:32 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
oooh dan zal het wel niet veel soeps zijn![]()
Die zouden ze je niet mogen sturen, want je wilde een tv, geen wandsteun.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:36 schreef vinnie81 het volgende:
Nou bestelling voor 3 tv's geplaatst en had er een vraagje over dus ff bellen...
" Meneer, dat is een fout van onze kant op de website. Als ik deze bestelling laat staan krijgt u alleen de wandsteun binnen en niet de tv's want die zijn veel duurder".
Ok.. Dus.. geannuleerd..
die had ik ookquote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:36 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Deze email kreeg ik gister:
Uw pakket is met de TPG verstuurd
Geweldigquote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:05 schreef GemMagic het volgende:
Nou... zoals je ziet als je zoekt op artikel nummer, kun je dus ofwel een tv, ofwel een steun tegemoet zien... als ze een steun sturen, zou ik zeggen, kom m maar weer halen, want dit heb ik niet besteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |