quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
of de kralenketting viborator met accu
en de naam van het artikel ook nietquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:36 schreef extreme het volgende:
[..]
dan klopt de omschrijving ook niet![]()
M'n collega's bestellen 'm ook allemaal.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef StonedKinG het volgende:Ik zou eigelijk de bestellijst van dat ding wel willen zien
Bedoel je de 8 daagse colpertage wet?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:44 schreef erikkll het volgende:
heb 'm besteld![]()
jammer dat ik 'm zeer waarschijnlijk niet krijglees ik nu
maarja, de wet kopen op afstand zegt toch dat wat ik ook geleverd krijg, het binnen 7 dagen retour mag zonder verdere kosten.
Nee, de wet kopen op afstand, gij weldadig likkende lassie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Bedoel je de 8 daagse colpertage wet?
met alle lurkers hebben zeker 500 man 'm besteld,quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:06 schreef StonedKinG het volgende:Ik zou eigelijk de bestellijst van dat ding wel willen zien
nee, de wet voor kopen op afstand, die zegt dat ik binnen 7 dagen na ontvangst van het product deze kostenloos mag terugzendenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:13 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
Bedoel je de 8 daagse colpertage wet?
Yippie...en laten we die klant zijn gegevens dan ook maar effe direct op Fok plaatsenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef kastanova het volgende:
Oh my, wil ik mn servicenummer weten, ben ik plotseling wéér als een andere klant ingelogd.
[afbeelding]
geregeld, post order is cheap en vaak ook erg goedquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:22 schreef Frederiqueske het volgende:
99 euro whehe zal wel 1999 euro moeten zijnof ze zetten 99 euro en met de rente die je dan moet betalen zit je zo aan de 1999
diegene die die site maakt voor hun zal wel flink op z'n klote krijgen whaha
maaruhh nie om het een of ander, maaruhh, wie koopt er nou bij een postorder bedrijf??
![]()
1999?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:22 schreef Frederiqueske het volgende:
99 euro whehe zal wel 1999 euro moeten zijnof ze zetten 99 euro en met de rente die je dan moet betalen zit je zo aan de 1999
diegene die die site maakt voor hun zal wel flink op z'n klote krijgen whaha
maaruhh nie om het een of ander, maaruhh, wie koopt er nou bij een postorder bedrijf??
![]()
zo heet een leraar van mij ...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:26 schreef kastanova het volgende:
Oh my, wil ik mn servicenummer weten, ben ik plotseling wéér als een andere klant ingelogd.
[afbeelding]
Gast, het is nog geen dag geleden dat dit topic gestart is!quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:33 schreef ryangozer het volgende:
heeft al iemand de tv ontvangen, of de beugel? ben benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |