Goh wat verrassend.quote:Natasia heeft een brief van haar Wilgo gekregen; hij vertelt haar dat als zij het moeilijk heeft in de Villa, ze altijd naar huis kan komen, zodat ze snel kunnen trouwen. Dat ziet Natasia echter niet zitten, zij wil in de Villa trouwen en het liefst zo snel mogelijk!

quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:51 schreef shmoopy het volgende:
Als je de term 'aandachtshoer' opzoekt in een encyclopedie, dan staat Natasia's foto erbij.

En dat in het kwadraat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zij is alles wat een man niet wenst.

OMG!!! wat een kop....quote:

Ze snapte het niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:35 schreef happyme28 het volgende:
Jeetje, wat zit die met lange tangen naar Hans Teeuwen te kijken zeg. Ze vindt er duidelijk geen reet aan.

Wat een goor wijf zeg...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:33 schreef avonne het volgende:
Ik ving vannacht een gesprek op tussen Brian en Bart, waarin Brian vertelde dat Natasia zich telkens aan hem opdringt. Dat hij haar letterlijk van zich af moet duwen.
"Dan heeft ze net een huwelijksaanzoek gedaan... waar ben je dan mee bezig? Wat gebeurt er met haar kinderen als hij het niet pikt en weggaat? Ze raakt haar vriend kwijt, haar kinderen naar Jeugdzorg. Ze raakt alles kwijt." Brian is vastbesloten niet met haar in de koffer te duiken.

Ze is echt knetter. Brian is veel te beschaafd (dit bedoel ik als een compliment).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:33 schreef avonne het volgende:
Ik ving vannacht een gesprek op tussen Brian en Bart, waarin Brian vertelde dat Natasia zich telkens aan hem opdringt. Dat hij haar letterlijk van zich af moet duwen.
"Dan heeft ze net een huwelijksaanzoek gedaan... waar ben je dan mee bezig? Wat gebeurt er met haar kinderen als hij het niet pikt en weggaat? Ze raakt haar vriend kwijt, haar kinderen naar Jeugdzorg. Ze raakt alles kwijt." Brian is vastbesloten niet met haar in de koffer te duiken.

Ze gedraagt zich inderdaad als een geile ouwe kerel. Wat er gisteren in de uitzending te zien was, was behoorlijk ranzig. Een dikke hitsige vrouw die zich opgeilt aan een knul van 20 jaar jonger. Brrr.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:39 schreef Bagheera het volgende:
Brian moet maar even zijn netheid opzij zetten en haar bot afwijzen, anders blijft hij door die lelijke muts belaagd worden. Dat wens je je ergste vijand niet toe.

Ik heb het ook gevolgd, Brian heeft het nu echt gehad met Natasia. Tenminste vanacht wel, omdat ze zo pissed om hem was omdat hij niet stemde dat Nicolaas eruit moest. Ze is echt stinkjaloers. Gaat ze alleen al flippen omdat iemand anders iets meer over zijn ex wist dan haar, wat een vreselijk wijf. Hoe Brian hier allemaal mee omgaat, valt me erg mee. Hij pakt het goed aan imo, ze doet gewoon seksuele intimidatie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:33 schreef avonne het volgende:

Zelfs naar haar eigen zus luistert ze niet.quote:20:06-Videoboodschap Natasia
Natasia wordt onverwachts naar de Private Room geroepen. Het is een videoboodschap van haar oudste zus die meteen met de deur in huis valt: “Ik ben ontzettend boos op je, dat heb ik je laten merken in de brief. Je moet stoppen met het plannen van het huwelijk. Je moet het goed bespreken met Wilgo.”
De zus steekt haar onvrede niet onder stoelen of banken. Als Natasia Wilgo wil behouden dan moet de diva haar gedrag drastisch veranderen. Ook het flirterige gedrag van de dertiger valt niet in goede aarde bij de achterban. “Natasia, ik weet dat je van flirten houdt, dat moet je achterwege houden. Je moet aan ons denken en aan het thuisfront!", zegt Jo fel. Natasia kijkt met een boze blik naar het scherm. “Als je Wilgo wil behouden moet je je anders opstellen. Je moet je bezig houden met je doel, de toekomst van je kinderen”, laat de zus weten.
Als de boodschap ten einde is, beent Natasia laaiend de Private Room uit. “Heb ik maar één woord voor, bullshit. Dat is mijn oudste zus die zeikt altijd. Ik ga mijn verder aankleden”, zegt Natasia opgewonden. De Surinaamse vertrekt naar de slaapkamer en laat de Miljonairs perplex achter.
Brian legt de Miljonairs uit hoe de vork in de steel zit. Hij heeft Natasia al een aantal keer geprobeerd te waarschuwen en was niet verrast door deze boodschap. Ook hij vond dat het gedrag van Natasia te ver ging. De laatste dagen was de vriendschap tussen de twee zwaar bekoeld. “Ik heb zelf al een toenadering gedaan gisteren. Ze zei; ‘met jou praat ik niet meer.’ Voor mij is het altijd een vriendschap geweest en niet meer.”
Als Natasia afgekoeld is, keert ze terug naar de huiskamer om de zaak recht te zetten: “Ik had geen opbeurende kritiek van haar verwacht en het is allemaal bullshit. Voordat ik de Kooi inging sprak ik niet met haar. Al bijna twee jaar niet.” Van je familie moet je het hebben.
Bron: Talpa.tv

Grappige verhouding met haar oudste zus !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zelfs naar haar eigen zus luistert ze niet.![]()

of dit is zus 3 natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grappige verhouding met haar oudste zus !
Toen het haar goed uitkwam vertelde ze iedereen dat Wilco geweldig voor de kinderen zorgde samen met 2 geweldige zussen. Dat 3-span was perfect voor de opvang van de kleinen; de pers moest niet zeuren.
Nu haar zus dit in de videoboodschap vertelde, weet Natasia de anderen te melden, dat ze haar zus helemaal niet gevraagd heeft. Die heeft zichzelf opgedrongen voor de kinderen te zorgen, tegen de zin van Natasia in. Die oudste zus zeurt alleen maar en ze hebben al jaren geen contact met elkaar.
Van die 2 geweldige zussen in de pers is er dus nu kennelijk nog maar 1 over !

dat vind ik idd nog het meest rare.. dat de rest van de bewoners dit gestoorde gedoe lijkt te pikkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:20 schreef Ace1 het volgende:
Ze is helemaal gek... en niemand zet haar op d'r plaats.

Tuurlijk... graaft haar eigen exit en zoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vind ik idd nog het meest rare.. dat de rest van de bewoners dit gestoorde gedoe lijkt te pikken

of ze jaagt iedereen gillend het huis uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Tuurlijk... graaft haar eigen exit en zo

Dat niemand haar een keer vertelt dat haar kinderen van haar afgepakt zouden moeten worden, en dat ze zich niet als een ranzige loopse teef moet gedragen tegen de 20 jaar jongere Brian. Enzo..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vind ik idd nog het meest rare.. dat de rest van de bewoners dit gestoorde gedoe lijkt te pikken

Ja, getverdemmequote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:26 schreef avonne het volgende:
Verwar lust en verliefdheid niet
dus... Niet verliefd, maar wel lust?

Brianquote:"Slet!", tiert Brian.

Ik wil haar wurgen.. Ik heb nog nooit zo een monster gezien..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:48 schreef navigator het volgende:
Met een volle vuist keihard op dr neus pompen, dat zou pas mooie televisie opleveren!
@Robin, je onderschrift![]()

quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:48 schreef navigator het volgende:
Met een volle vuist keihard op dr neus pompen, dat zou pas mooie televisie opleveren!
@Robin, je onderschrift![]()

ik denk dat ze eerder zullen denken dat ze die kinderen proberen te houden en aan proberen te tonen dat ze een waardeloze moeder is!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef shmoopy het volgende:
Wat is ze dom.
Gewoon de mensen die voor je kinderen zorgen om het mogelijk te maken dat jij in dat huis kan zitten tegen je in het harnas jagen.
Ik zie het nog gebeuren dat de zussen denken: Bekijk het maar met je geschreeuw, je komt maar thuis want wij zorgen niet meer voor jouw kinderen.

Nou,ze zouden meer dan gelijk hebben..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef shmoopy het volgende:
Wat is ze dom.
Gewoon de mensen die voor je kinderen zorgen om het mogelijk te maken dat jij in dat huis kan zitten tegen je in het harnas jagen.
Ik zie het nog gebeuren dat de zussen denken: Bekijk het maar met je geschreeuw, je komt maar thuis want wij zorgen niet meer voor jouw kinderen.

En terecht!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef shmoopy het volgende:
Wat is ze dom.

Welke? "Hoe gedraag ik me als normaal mens in het dagelijks leven"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:06 schreef BobRooney het volgende:
Is ze al met haar cursus begonnen?

Oh ja, directie-secretaresse, hé?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:06 schreef BobRooney het volgende:
Is ze al met haar cursus begonnen?

Die ja...ze wilde toch lekker tijd voor haarzelf, zodat ze die cursus kan doen. Ik vraag me af of ze er ook echt mee begonnen is. Ik het het idee van niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh ja, directie-secretaresse, hé?
En dan struikelen over de woorden in Angelique's collumn, want die waren te moeilijk.

Zou ook te raar voor woorden zijn als ze het daar mocht doen zeg!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef happyme28 het volgende:
Ook zo lekker is dat als ze haar theorie examen gaat doen, moet ze zowiezo binnen een jaar het huis uit anders verloopt dat papiertje weer. En afrijden in DGK is afgewezen door het CBS meen ik ergens gelezen te hebben.

OMFG! De andere zus nu ook, dat mens is echt niet happy honderd. Lullig voor die 2 zussen, stank voor dank noemen ze dat. En wat Natasia betreft, een bord voor je kop hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:28 schreef Gert het volgende:
26-10 / 10:51
"Alleen maar gezeik!"
Natasia heeft een brief gekregen van haar andere zus. Nadat ze gisteravond al een videoboodschap kreeg van haar oudste zus, is nu haar jongere zusje aan de beurt. Zodra Natasia de eerste regels leest ontsteekt ze in woede. Ze verscheurt de brief en gooit hem in de prullenbak. Ziedend loopt ze richting de gameroom en komt daar Sylvia tegen. Als zij vraagt wat er aan de hand is, is Natasia duidelijk: "Ik kreeg een brief van mijn zus met alleen maar gezeik, het is allemaal bullshit. Ze weten niet hoe het zit!"

Dus met een rondje om de fontein krijgt Natas geen rijbewijsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef happyme28 het volgende:
En afrijden in DGK is afgewezen door het CBR meen ik ergens gelezen te hebben.

quote:O TJE zei om 17:44 op 26 OKTOBER 2006
In Natasia komt verder los. Haar familie ziet haar ontsporen. Zij kunnen niet ingrijpen. Dit gaat verkeerd. geloof me het is niet de eerste keer. Haar ego groeit harder dan haar vermogen om con****e te houden. TALPA GRIJP IN. Jullie kennen haar verleden niet. haar lieve dochter zou haar kunnen helpen en haar er uit halen. Schenk haar dat geld maar haal haar eruit. Je wil geen emotioneel wrak naar huis sturen. This is just the begining. zeg niet dat er niet gewaarschuwd is.
Van de website van Stichting de Opkikker.quote:O TJE zei om 18:07 op 26 OKTOBER 2006
Ik ken Natasia al een behoorlijke periode en met name haar kinderen. Ooit kreeg zij een verwendag van de stichting de opkikker. Zij heeft het niet makkelijk gehad en nog niet. Daarom is het zo enorm belangrijkdat mensen hun verantwoordelijkheid nemen. Door dit gebeuren gaat er meer kapot in haar omgeving dan dat ze kan herstellen. In de buurt lacht men en ziet je straks al de gekke gezichten als ze rondloopt. Het gaat mij om haar kinderen. Met name haar dochter heeft veel aandacht aan haar broertje moeten afstaan en nu haar moeder aan de tv. Nogmaals dit gaat gewoon niet goed. Maar ja Talpa zal ook wel een reportage maken als ze in de put zit.
Volgende verwendag maar aanbieden aan haar 2 zussen, want Natasia zelf zit 20 jarige gasten seksueel te intimideren in het huis, terwijl haar kind ziek thuis zit.quote:prof.dr. John J. Roord, kinderarts, hoofd kinderkliniek VU medisch centrum
In Nederland hebben ruim 200.000 kinderen een chronische ziekte. Zo een ziekte heeft continu en voortdurend invloed op hun huidig leven en dat van hun ouders, broers en zussen, hun groei en ontwikkeling, hun schoolprestaties, hun toekomstmogelijkheden. Ik heb buitengewoon veel respect voor de wijze waarop ouders en kinderen met de zorgen en problemen van chronische ziekte omgaan, en kan intens genieten van het optimisme dat ze daarbij, ondanks vele tegenslagen, uitstralen. Een verwendag van de stichting De Opkikker geeft een klein beetje beloning voor al hun inspanningen en maakt dat ze er weer een tijdje tegen kunnen.

con****e? Was dit niet te lezen? Ik denk dat er 'Controle' stond.quote:Haar familie ziet haar ontsporen. Zij kunnen niet ingrijpen. Dit gaat verkeerd. geloof me het is niet de eerste keer. Haar ego groeit harder dan haar vermogen om con****e te houden. TALPA GRIJP IN. Jullie kennen haar verleden niet. haar lieve dochter zou haar kunnen helpen en haar er uit halen. Schenk haar dat geld maar haal haar eruit. Je wil geen emotioneel wrak naar huis sturen. This is just the begining. zeg niet dat er niet gewaarschuwd is.

Waarom?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:01 schreef Camplo het volgende:
Dit kutwijf moet er meteen uitgeschopt worden.

en wij als kijker met haarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien zijn haar kinderen wel beter af zonder haar.

quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:29 schreef shmoopy het volgende:
sig is weg, bleh
Is het de moeite de streams aan te zetten, gebeurt er nog wat?

hahaha ik kom niet meer bij! geweldigquote:

dat dusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:24 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, een donkere surinaamse vrouw met apen vergelijken is wel wat gemakkelijk, hoor. Het mag van mij, maar een dijenkletser is toch iets anders.

quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef Patch het volgende:
Ik vind haar gewoon geen interssant persoon om naar te kijken en te luisteren, ze krijgt het gewoon voor elkaar om het bloed onder mijn nagels vandaan te krijgen. Ze maakt van een mug een olifant en het klopt wat Bart zegt; de bruiloft die er wellicht aan zit te komen doet ze alleen maar voor de media-aandacht.

quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:41 schreef Mrln het volgende:
[update 01:43] whahaha Wilgo is weg bij haar !![]()
![]()

dit was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef teamlead het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)page=51230/view=news
en wedden dat ze gewoon blijft de bitch?

idd, gesproken als een vakman !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die Wilgo schaamt zich natuurlijk dood voor het hysterische psychotische paranoïde gedrag van die xxxxxxx, hij heeft misschien al zoveel naar z'n kop geslingerd gekregen dat de maat voor hem nu ook vol is
Hij stond al bekend als de vriend van die "gek" in de gouden kooi en dat zal alleen maar erger worden als ze blijft
Ik hoop zó dat ze vertrekt, dan hoef ik m'n geluid ook niet meer uit te zetten en kan ik eindelijk écht gaan genieten van Nicolaas, Stephan, Brian, Bart, Eveline, Nena en Ilona zonder dat die storende factor er steeds tussenkomt en de sfeer verpest...

Vind ik ook jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:45 schreef Joeriii het volgende:
Ik zal het toch wel jammer vinden als ze weggaat.
Altijd leuke televisie met haar![]()

Precies, en juist daarom is het leuke televisiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef patje30 het volgende:
[..]
nou van mij mag ze gaan, dat mens spoort echt niet!![]()

misschien ben ik ook wel bevooroordeelt, ik heb bij haar op school gezeten (niet in de zelfde klas, maar wel hetzelfde jaar) en toen spoorde ze ook al niet, toen de afleveringen begonnen vroeg ik me ook al af hoe lang ze het zou volhouden om zo liefjes te doen.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Precies, en juist daarom is het leuke televisie![]()

En ik heb het idee dat ze daar zelf toch voor een groot deel ook zomaar zelf verantwoordelijk voor zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Volgens mij is het alweer goed, nu ik haar met ik neem aan "de pers" hoor praten. Ik het toch wel sympathie voor haar. Heb het idee dat ze niet echt een makkelijk leven heeft gehad.

Vanavond was in de uitzending te zien dat ze die datum per brief aan Wilgo voorstelde.quote:

Ik vond de uitzending verwarrend...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:49 schreef Gert het volgende:
Vanavond was in de uitzending te zien dat ze die datum per brief aan Wilgo voorstelde.
Ik neem het wel voor je op.

misschien is ze er tegen die tijd wel uit...ze moet de mensen in het huis toch een keer enorm tegen gaan staan?quote:

In de reacties op dit artikel op de talpa-site wordt ook 13 december genoemd, dus dat zal dan wel kloppen..quote:

Ik hoop dat-ie dat volhoudt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:56 schreef happyme28 het volgende:
Maar Wilgo gaat niet in het huis trouwens zei hij aan de telefoon, dus dan zal ze eruit moeten als ze op die datum wil trouwen

quote:"Ik blijf je steunen, ik ga niet bij je weg!", voegt hij daar nog aan toe. "Hou je nog van me?", vraagt Natasia onzeker. "Wil je nog met me trouwen?", vraagt ze meteen daarna. "Ja!", klinkt het door de telefoon."

ik sluit me hier helemaal bij aan eigenlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef Bagheera het volgende:
Ik vind haar toch ook wel weer grappig soms. Hoe ze zat te praten over die kaviaar-man, dat ze hem zo'n schat vind enzo. Toch wel leuk om te zien. De anderen zijn wat terughoudender, dat maakt het contrast leuk.
![]()
Voor het programma hoop ik dat ze blijft. Voor haarzelf en haar kinderen hoop ik eigenlijk toch dat ze gaat. Heel dubbel dus.
![]()

Ik hoop ook dat ze blijft en ik ga er precies 1,5 seconde van wakker liggen als ze in of buiten het huis de vernieling in gaat. Ik heb best sympathie voor heel veel mensen, maar voor haar kan ik weinig opbrengen. En haar kinderen? Ach, zijn die nou zo goed af met zó'n moeder? Ik ken geen moeders die zó nadrukkelijk met hun eigen belang bezig zijn als zij. En vergis ik me nou of heeft ze het nog amper over hun?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef Bagheera het volgende:
Voor het programma hoop ik dat ze blijft. Voor haarzelf en haar kinderen hoop ik eigenlijk toch dat ze gaat. Heel dubbel dus.

dat is ook wel iets wat me opvalt inderdaadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En vergis ik me nou of heeft ze het nog amper over hun?

Dat ben ik wel met je eens, maar ik bedoel vooral de schadelijke invoed van haar gedrag in het huis op die kinderen. Haar seksuele uitspattingen met Brian, haar ruzies met iedereen, alles is in de openbaarheid, das de aard van het programma. Dat kan zij niet aan. Die arme kinderen die worden (waarschijnlijk) uitgelachen vanwege het gedrag van hun moeder in het huis. Dat vind ik erg, want die krijgen een enorme knauw.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze blijft en ik ga er precies 1,5 seconde van wakker liggen als ze in of buiten het huis de vernieling in gaat. Ik heb best sympathie voor heel veel mensen, maar voor haar kan ik weinig opbrengen. En haar kinderen? Ach, zijn die nou zo goed af met zó'n moeder? Ik ken geen moeders die zó nadrukkelijk met hun eigen belang bezig zijn als zij. En vergis ik me nou of heeft ze het nog amper over hun?

Dat valt mij ook op. Ze doet alsof ze een tienermoedertje is ofzo, maar ze is al 32.... Heeeeeeeel bizar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef laffer het volgende:
dat is ook wel iets wat me opvalt inderdaad![]()
maar toch heb ik een beetje het idee dat zij ( natasia) niet rationeel is, ze heeft geen idee hoe de wereld in elkaar steekt![]()
misschien heb ik wel een beetje medelijden met haar![]()

Ga je schamen.quote:

Ze is zich voortdurend superbewust van de camera's, en denkt dat het schattig en "vrouwelijk" staat om je als een bakvis aan te stellen. Maar dat ziet er helemáál niet jofel uit, bij een wijf van 32 dat er 10 jaar ouder uitziet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:33 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op. Ze doet alsof ze een tienermoedertje is ofzo, maar ze is al 32.... Heeeeeeeel bizar.

Ik zit nu de herhaling te kijken en daar zegt Natasia idd 13-12-2006, want dan zijn ze precies 5 jaar samen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
In de reacties op dit artikel op de talpa-site wordt ook 13 december genoemd, dus dat zal dan wel kloppen..

Lol haha serieus?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef dronkeykong het volgende:
van de Telegraaf site:
Blijft ajb in de Gouden kooi, het is nog steeds rustig in de buurt, Hoor geen geschreeuw tegen je kinderen meer, geen gevecht met de buurvrouw. Heerlijk, Ik ben Talpa dankbaar! (voor 1 keer dan) Hou dat mens uit de publiciteit, Telegraaf, ze kickt er op, Normen en waarden, remember!!

Dat is immers haar discussie-techniek. Argumenten van anderen overschreeuwen en daar als een gevaarlijke oervrouw bij kijken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:54 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Lol haha serieus?
Zal best zo zijn, als je ziet hoe ze nu al schreeuwt tegen iedereen: dat zal 'thuis' ook wel zo zijn. Lekker schreeuwen tegen iedereen

quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef Gert het volgende:
Geweldige tekst weer op de Talpa-site.![]()
Eindelijk duidelijkheid!
in de Private Room belt Natasia met haar Wilgo. Het duurt even voor ze hem aan de lijn krijgt, maar als het eenmaal zover is gaat ze meteen de confrontatie aan. "Ik heb drie vragen...", begint ze heldhaftig. "Sta je nog achter me?", is de eerste vraag. "Ja natuurlijk", antwoordt Wilgo meteen. Nog voor Natasia haar andere twee vragen kan stellen is het Wilgo die het woord neemt. Zijn woorden zijn geruststellend: "Maak je nergens druk om, denk alleen goed na over wat je zegt en doet! Ik blijf je steunen en ik trouw nog steeds met je!" Wel moet Natasia nog aanhoren dat hij niet tevreden is over bepaalde dingen die ze gedaan en gezegd heeft. Als Wilgo klaar is met zijn pleidooi is de tijd om en moet Natasia ophangen. Hoewel ze blij is dat haar relatie niet voorbij is ,lijkt ze minder tevreden over het feit dat ze geen woord heeft kunnen zeggen. Misschien was het dit keer ook niet haar beurt om te praten.

Als je er wordt uitgestemd, krijg je dan je inleggeld wel terug? Ik neem aan van wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:34 schreef Bagheera het volgende:
Stephan, Nicolaas en Eveline willen Natasia eruit gaan stemmen. Hebben ze het nu over.

quote:

quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:23 schreef Gert het volgende:
[knip briljante text]
Wat zal het een feest zijn om daarnaast te wonen.
Die buren raken dat huis nooit meer kwijt zolang Nataaasia daar woont.![]()

Ah ok, moet ik ff gemist hebben. Of die 'iemand' wás Sjonnie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ze heeft al gezegd dat ze die 10.000 van iemand geleend heeft.

Dat kan ook nogquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ah ok, moet ik ff gemist hebben. Of die 'iemand' wás Sjonnie.

Of Sjonnie òf een louche figuur, want ze keek er erg benauwd bij, toen Brian er naar vroegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah ok, moet ik ff gemist hebben. Of die 'iemand' wás Sjonnie.

Correctie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:42 schreef avonne het volgende:
Of Sjonnie òf een ander louche figuur,...

Iets zegt me dat Natasia daar geen fuck omgeeft, Ze geeft alleen om zichzelfquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ook nog
Maar als het een kennis of familielid is dan is het wel heel erg lullig als je er eerder uitstapt en zo het geld kwijtraakt.

Eensch. Nog nooit zo'n egoistisch persoon gezien. Niet normaal.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef sirrom het volgende:
ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...

Eigenlijk is dit niet helemaal terecht, ze zouden eigenlinjk recht in haar gezicht moeten zeggen hoe raar, egoistisch, fout en STOMPZINNIG met name ze bezig is. Helaas lijken ze daar iets te laf voor. Zijn ze bang voor haar ofzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:08 schreef Bagheera het volgende:
je mede-bewoners lachen je achter je rug uit, en terecht.

een aantal hebben het een paar keer gezegd, hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:15 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit niet helemaal terecht, ze zouden eigenlinjk recht in haar gezicht moeten zeggen hoe raar, egoistisch, fout en STOMPZINNIG met name ze bezig is. Helaas lijken ze daar iets te laf voor. Zijn ze bang voor haar ofzo?

Daar was die ruzie tussen haar en Brian toch over?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef Bagheera het volgende:
Echt Avonne? Ik lees het nooit in die beschrijvingen die de Talpi-site geeft. Hoe reageerde Natasia?

Dat het helemaal niet waar is, dat ze het verkeerd zien, dat ze toch doet wat ze zelf wil en dat niemand haar moet zeggen wat ze moet doen enzow.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef Bagheera het volgende:
Echt Avonne? Ik lees het nooit in die beschrijvingen die de Talpi-site geeft. Hoe reageerde Natasia?

En haar zussen gebruiken drugs en stelen, aldus deze dame in kwestie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan heeft ze ook nog borderline...![]()

En een dikke reet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan heeft ze ook nog borderline...![]()

Het viel me inderdaad vandaag op dat ze een stuk rustiger reageert. En ook iets doet met de kritieken van de andere bewoners.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:41 schreef Bagheera het volgende:
Wie weet, Avonne & Happyme28, gaat het de goede kant op Natasia. Dat hoop ik, want ik vind het niet tof om naar iemand te kijken die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Dat is mij te ''hard'', te cynisch. Waar dit soort programma's toch al een beetje van beticht worden door sommigen.

Zo zei ze het niet. Ze zei dat ze het knap vond dat men dat kon beoordelen door naar iemand op de streams te kijken en verhalen over degene te lezen in de krant.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef sirrom het volgende:
Een paar quotes van Natasia:
'Ik mag mezelf nu wel een BN-er gaan noemen' aldus Natasia in een interview met RTL boulevard die het huis vanmiddag bezochten.
Een andere quote: Ik word afgeschilderd als een borderliner. Dat is toch knap van me?
Ik KOTS van dit wijf !!! ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...

Zelfkennis? In een kokosnoot zitten lekkere dingen...dat heb ik in die verrotte hersenpan van haar nog niet kunnen ontdekken..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:34 schreef sirrom het volgende:
Natasia zelf vergeleek haar eigen hoofd met een kokosnoot.
Dat vond ik pas zelfkennis...
En goede humor ook...

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:48 schreef navigator het volgende:
Was het maar een kokosnoot, die heeft geen grote scheur waar alleen maar poep uitkomt![]()

dit is ook geen vrouwquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef kollie het volgende:
Een vrouw slaan is nooit goed, maar zij solliciteert naar een pak rammel![]()

Ik heb het opgenomen.Wat deed ze precies ?quote:

Ze kreeg een brief van d'r zus, las 2 woorden en hoppa verscheuren die handel. Ze was sowieso weer op dreef vandaag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen.Wat deed ze precies ?

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:51 schreef kollie het volgende:
[..]
Ze kreeg een brief van d'r zus, las 2 woorden en hoppa verscheuren die handel. Ze was sowieso weer op dreef vandaag.

Hij zwichten voor haar intimidaties? hahahah laat me niet lachen. Die gozer is als de dood om een surinaamse asswoopin van haar te krijgen. Ik weet nog toen zij hem probeerde te verleiden en ze zichzelf aan hem opdrong. Hij keek echt bang uit zijn ogen. Net een bang hertje. gelukkig kon hij net op tijd wegkomen anders had ze hem nog echt gepakt. Kortom hij houdt haar gewoon te vriend, want in de Gouden Kooi moet je Natasia zeker niet als vijand hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Jammer dat Brian steeds zwicht voor haar intimidaties.

Dat vertelt zij iedereen en het jammere is dat de meesten dat nog geloven ook. Ik weet zeker dat een beetje kerel haar de baas zou moeten kunnen en haar het laatste duwtje kan geven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef GlamourGirl het volgende:
...want in de Gouden Kooi moet je Natasia zeker niet als vijand hebben.

Het laatste duwtje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vertelt zij iedereen en het jammere is dat de meesten dat nog geloven ook. Ik weet zeker dat een beetje kerel haar de baas zou moeten kunnen en haar het laatste duwtje kan geven.

Slaat ze dieren? Dan moet ik haar niet tegen komen. Wat een rotwijfquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef GlamourGirl het volgende:
Zij moet inderdaad eens goed op haar plaats gezet worden. Wat een arrogant wijf zeg! het feit dat ze zelfs dieren slaat.....Verschrikkelijk gewoon. Van mij mag zij dus weg

Ze is zo labiel als wat, dus daar moet iets mee te doen zijn.quote:

Ik kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze is zo labiel als wat, dus daar moet iets mee te doen zijn.

Als ze een hond niet kan opvoeden en foute straffen uitdeelt, dan lijkt mij dat haar kinderen het ook niet al te best hebben...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Er was toch iets met haar hond, ze had geen zin om hem uit te laten, liet ze hem in de tuin (lekker hygienisch voor je kids als ze daar spelen) dan ontsnapte hij en had ze geen zin om hem te zoeken en als hij dan terugkwam tegen de middag kreeg hij straf.
Serieus of ze is sexueel misbruikt, mishandeld of dat ze een kutwijf is zit gewoon in haar genen.

Dan had ze haar benen bij elkaar moeten houden of een voorbehoedsmiddel kunnen gebruikenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Taurus het volgende:
"als Wilgo weg is, dan moet ik ook weg! Dan moet ik zelf voor m'n kinderen zorgen..Dan moet ik nu zelf maar de kindjes opvangen
"
Schandááálig.. Ze vindt kinderen echt 'n straf volgens mij!

quote:Op woensdag 1 november 2006 00:16 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan had ze haar benen bij elkaar moeten houden of een voorbehoedsmiddel kunnen gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Serieus of ze is sexueel misbruikt...

Die hond had ze toen ze zelf nog een kind was.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Er was toch iets met haar hond, ze had geen zin om hem uit te laten, liet ze hem in de tuin (lekker hygienisch voor je kids als ze daar spelen) dan ontsnapte hij en had ze geen zin om hem te zoeken en als hij dan terugkwam tegen de middag kreeg hij straf.
Serieus of ze is sexueel misbruikt, mishandeld of dat ze een kutwijf is zit gewoon in haar genen.

quote:Op woensdag 1 november 2006 08:23 schreef Fargo het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat er dus jaren geleden gewoon iemand is geweest die sex heeft gehad met Natasia... Die moet wel heel erg veel gedronken hebben.

gewoon zo snel mogelijk uit de ouderlijke macht zetten! Ik weet het, er zijn meerdere veel schrijnendere gevallen maar die komen niet zo makkelijk aan het licht als dit...dit is gewoon een quick win voor de kinderbescherming en justitie! Aanpakken die handel!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Taurus het volgende:
"als Wilgo weg is, dan moet ik ook weg! Dan moet ik zelf voor m'n kinderen zorgen..Dan moet ik nu zelf maar de kindjes opvangen
"
Schandááálig.. Ze vindt kinderen echt 'n straf volgens mij!

Wist je dat ik precies hetzelfde dacht? Dat mens heeft of een hele nare jeugd gehad, want alleen dat zou haar agressieve houding kunnen verklaren. Ik denk verder dat we er na verloop van tijd wel achter zullen komen wat er in het verleden met Natasia is gebeurd. Hoe erg ik dat wijf ook niet kan uitstaan, ze is wel 1 van de redenen waarom ik de Gouden Kooi kijk (op Bartquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:

Dus gewoon uit de ouderlijke macht zetten en een eventueel beperkt bezoekrecht onder toezicht!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef bb-millie het volgende:
Ff serieus, wat als zij binnenkort de gouden kooi (al dan niet gedwongen) moet verlaten en erachter komt dat heel Nederland haar uitkotst??? Draait ze dan niet helemaal door??? Ze noemt zichzelf nota bene een diva, een diva. Ik vrees dat de kinderen helemaal niet beter af zijn wanneer zij weer naar huis gaat, laat haar lekker in die villa zitten, zo hebben de kids misschien nog een kans...

Wat raar dat ze daar niet blij mee isquote:Op woensdag 1 november 2006 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Natasia baalt van de nieuwe regel. Ze is juist dit huis in gegaan omdat er niet genomineerd hoefte te worden en omdat het publiek niemand weg kan stemmen. Dat is dus nu veranderd en daar is ze niet blij mee.

Eens!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het raar dat talpa zomaar eventjes de regels kan veranderen. Steeds weer.

Dat wijf is echt totaal gestoord hahaha Die is echt alle kijk op de realiteit ver en ver uit het oog verloren.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:48 schreef Gert het volgende:
Daar hebben we Nataasia weer, met haar realistische kijk op het BN-schap:
- Natasia de beach-babe
Terwijl Natasia bij Tilly zit om haar nagels bij te vijlen, laat ze haar weten heel graag naar de Miljonairsfair te willen: “Dat lijkt me zo gaaf! Kijk, we zijn nu hartstikke bekend, dus dan zouden we ook bij de opening kunnen zijn. Vervolgens lekker juweeltjes en bootjes kijken.” Ze is even stil en zucht dan: “Ik krijg al helemaal kriebels in mijn buik als ik er aan denk. Voor die tijd wil ik wel tien kilo lichter wegen.” Tilly luistert aandachtig terwijl ze lekker verder vijlt. Natasia ratelt wel door: “Straks word ik nog een echte beach-babe!” Wie weet! (talpa.tv)

quote:O TJE zei om 0:46 op 4 NOVEMBER 2006
Ik doe een oproep aan Wilco. Wilco beste man toon dat jij weet wat het beste is voor die kiddies. Toen dat je niet wil dat je een emotioneel wrak thuis krijgt die mogelijk van camera naar camera gaat en jou en de kiddies laat stikken. Denk eens aan Mona uit Big Brother 2 of 3. Wilco haal haar naar huis en voorkom verdere schade. Ook de vriendjes en de vriendinnetjes van de kiddies missen ze. Wilco neem je verantwoordelijkheid. haal haar eruit. Talpa is niet wijzer.
quote:LEANDRA zei om 1:04 op 4 NOVEMBER 2006
@O tje... hoe bedoel je de vriendjes van de kinderen van Natasia missen ze?? Zijn de kinderen nog steeds (al dan niet opgesplitst) bij de zussen van Natsia dan?? Ze zouden toch in hun eigen huis verzorgd worden door Wilgo en hun 2 tantes?! Als de kinderen niet thuis zijn terwijl ze dat wel zouden zijn dan snap ik echt niet meer wat Natasia nog in het huis doet.
quote:O TJE zei om 1:13 op 4 NOVEMBER 2006
leandra nee inderdaad de kinderen zijn zelfs voor het programma van school gehaald en naar een andere school gegaan. Ik lieg niet. Aan het einde van het vorige schooljaar stond haar dochter nog op de lijst voor groep 6 en in het nieuwe jaar kwam ze niet meer want haar moeder ging in de kooi. Ik heb al eens eerder gezegd dat ze trekken heeft en had van borderline en dat zie je hier ook terug. waar leg je de grens over wat je mag en kan. Daarom probeer ik hier ook steeds aandacht hiervoor te vragen
quote:LEANDRA zei om 1:16 op 4 NOVEMBER 2006
Damn, ik had toch echt begrepen dat de kinderen IN HUN EIGEN HUIS verzorgd werden door Wilgo en 2 zussen van Natasia. Met zulke kleine kinderen zulke maatregelen nemen is wel heel triest. Dit is echt niet te filmen.

Tis gewoon een egocentrisch teringwijf!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat kan dat mens huilen zeg, een oceaan aan tranen rond het vertrek van Angelique. Een kant die haar kinderen en vriend niet van haar hebben gezien toen ze hun alleen achterliet.

Grappig want oetang (utang) betekent letterlijk schuld, dus mens met schuld... lol @ natasia met haar 10.000 euro schuld.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:07 schreef Gelderland het volgende:
Mijn oma zo laatst toen ze ff op bezoek was. 'Ik zag laatst een programma op Talpa, dat mensen opgesloten zitten in een villa. Daar zat een mens in, die leek net op een orang-oetang'
![]()
![]()
'ja oma, ik weet PRECIES, over wie u het heeft'![]()
![]()

Ja, dat is wel vaag zeg. Ze kent die persoon net, en dan al zo janken. En haar kinderen moesten normaal doen, wat een raar wijf zeg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat kan dat mens huilen zeg, een oceaan aan tranen rond het vertrek van Angelique. Een kant die haar kinderen en vriend niet van haar hebben gezien toen ze hun alleen achterliet.

Ja, en Angelique weg betekent alleen maar een concurrente minder...quote:Op maandag 6 november 2006 07:29 schreef BobRooney het volgende:
Ja, dat is wel vaag zeg. Ze kent die persoon net, en dan al zo janken. En haar kinderen moesten normaal doen, wat een raar wijf zeg.

Het klinkt mooi, maar wat bedoel je met carcrash televisie?quote:Op maandag 6 november 2006 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
...omdat mensen haar vermakelijke carcrash televisie vinden.

En ik draag daar graag mijn steentje aan bij. Mensen genoeg die haar tegen zichzelf in bescherming zouden kunnen nemen. Niet gebeurd, en dus mogen wij genieten... Ik heb totaal geen medelijden met haar!quote:Op maandag 6 november 2006 16:27 schreef SHE het volgende:
Ik vind het enkel sneu voor haar. Als ze eruit komt ( want miljonair wordt ze echt niet ) , krijgt ze zo'n bak stront over haar heen dat ze niet zal weten wat haar overkomt. Los van de reeele optie dat haar man haar verlaat en dat ze uiteindelijk met minder eruit komt dan dat ze erin ging.
Gewoon triest.

OK, Talpa laat dit natuurlijk niet liggen, maar de meest schaamvolle acties doet ze toch echt zelfquote:Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef SHE het volgende:
Ze heeft denk ik geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en hoe ze door Talpa wordt neergezet.
Dat die Wilco zich ook niet doodschaamt..wat een ellende

Stel je voor wat hij toch waarschijnlijk iedere dag weer moet aanhoren van mensen die hem herkennenquote:Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef SHE het volgende:
Mwoah..ik geniet ook van het mormel hoor, maar dat neemt niet weg dat ik niemand zoiets gun. Ze heeft denk ik geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en hoe ze door Talpa wordt neergezet.
Dat die Wilco zich ook niet doodschaamt..wat een ellende

Eerder in Ziekenhuis Oost.quote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik zie haar wel bij Life & Cooking verschijnen.

Zou me niets verbazen dat ze op een dag een Cantona-trap of Zidane-kopstoot krijgt, zoals ze bij iedereen het bloed (en meer) onder de nagels weg treitert...quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:20 schreef VinoTinto het volgende:
Ja ik hoop ook op een lekkere ordinaire ruzie met een van haar medebewoners

Ik verheug me er nou al op.quote:Op maandag 6 november 2006 16:27 schreef SHE het volgende:
Als ze eruit komt ( want miljonair wordt ze echt niet ) , krijgt ze zo'n bak stront over haar heen dat ze niet zal weten wat haar overkomt. Los van de reeele optie dat haar man haar verlaat en dat ze uiteindelijk met minder eruit komt dan dat ze erin ging.
Gewoon triest.

Spoiler is niet nodig, met al die streamers hier.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:18 schreef SHE het volgende:
Gisteravond sluitte de uitzending met iets naars voor Nastasia.
Weet iemand wat dat was??
( in spoiler zetten ofzo?)

Het was al bekend dat JdM een bewoner uit het huis kan zetten die niet voldoet. Dát is dus gebeurd, met een leuk jasje er omheen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:44 schreef opgebaarde het volgende:
Moest Angelique het huis verlaten? Eigenlijk zou toch niemand het huis uitgeketst worden en nu staat de teller al op 2. John gaat proberen een reallife serie omtrent alleen Natasia te bouwen?

quote:Op maandag 6 november 2006 19:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Tegen de tijd dat ze er vrijwillig uitgaat is ze de enige nog levende oerang oetang.

Natasia is echt zo'n typ die hem in de mond neemt en hem 'a-la-Bobbit' eraf bijt...quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:38 schreef maikel112 het volgende:
Nee.. hier wil ik niet bij doordenken.. NIET BIJ HAAR!

En ze zei net tegen Ilona dat die brief van 1 november was.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Haar zoontje moet weer worden opgenomen:
Al eerder vandaag waarschuwde Natasia Bart, dat post laat op de avond, bijna nooit goed nieuws is. Zo ook deze keer. Natasia krijgt een brief van het thuisfront waarin staat dat zoontje Yairo, die al eerder een levertransplantatie onderging, een virus heeft opgelopen. “Hij moet naar het AMC en het ziekenhuis in Groningen. Maar maak je geen zorgen, Groningen zegt dat het goedkomt!” Laten we het hopen…
En Natasia zit heerlijk in de jaccuzi een half uur na de brief.

Maar als moeder van een ziek kind schiet je toch alsnog in de stress?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ze zei net tegen Ilona dat die brief van 1 november was.
Dat is dus vrij slordig van de redactie dat het gewoon ff niet doorgegeven is hè.

Aan de ene kant wel, aan de andere kant mag je er toch van uitgaan dat je niet over nog een keer 5 dagen te horen krijgt dat het misgegaan is.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:24 schreef kissa het volgende:
[..]
Maar als moeder van een ziek kind schiet je toch alsnog in de stress?![]()

Je mag er ook van uitgaan dat een ouder die alleen gezag draagt over haar kinderen, meteen op de hoogte wordt gesteld igv calamiteiten. Vooral als die ene gezaghebbende ouder ook nog eens alleen belast is met het consultatierecht (wat inhoudt dat de gezaghebbende ouder de enige persoon is die toestemming mag en kan geven voor oa medische ingrepen bij een kind). Het is beslist idioot, dat een dergelijke boodschap dan pas een week later wordt doorgegeven. Dat aan de ene kant...quote:Op woensdag 8 november 2006 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant mag je er toch van uitgaan dat je niet over nog een keer 5 dagen te horen krijgt dat het misgegaan is.
Ze is er idd vrij rustig onder, wellicht is dat ook omdat Yairo/ziekenhuis voor haar geen combi is zoals het voor mensen met een gezond kind wel is.

Same story here... Ook ik ben een alleenstaande moeder en pleegmoeder. Soms heb ik er ook wel eens tabak van, en wens ik mezelf stiekum in fantasie op kamp noord of zuid van Expeditie Robinson. Voor een week of 2quote:Op woensdag 8 november 2006 03:08 schreef Leandra het volgende:
Klopt, maar de vraag was of het niet normaler was als ze in de stress was geschoten.
Persoonlijk had ik in deze situatie de hele redactie stijfgescholden en waarschijnlijk mijn koffers gepakt.
Het lijkt me trouwens dat er wel iemand anders moet zijn aangemeld om toestemming te geven voor medische ingrepen er dergelijke, dat is anders in deze situatie gewoon niet te handhaven.
Ik heb ook gezorgd dat als ik het om wat voor reden niet kan doen, dat er dan wel een ander beslissingen voor/over mijn zoon kan nemen, en ik zorg gewoon zelf voor mijn zoon.
En idd, begrip voor Natasia dr beslissing het huis in te gaan is bij mij niet aanwezig.
Als (alleenstaande) moeder is het zwaar, maar shit happens, en je laat je kinderen niet zo stikken, mijn zoon is bijna 15 maar ik zou het zelfs op deze leeftijd niet in mijn hoofd halen om zo'n tijd weg te gaan, hoe goed hij ook verzorgd zou worden.
Ik ben ook wel eens moe van 15 jaar in m'n uppie moederen, maar juist omdat ik de enige ouder ben die mijn kind heeft kan ik het echt niet maken om een jaartje op TV te gaan zitten blèren.

Alsof wij weten hoe lang die brief al op de redactie ligt... Wat wint de redactie ermee om haar die brief verlaat te geven? En dan ook nog 's avonds onverwachts en niet 's morgens met de gewone post?quote:

Gisteravond toen ze in bed lag zei Natasia tegen Ilona dat die brief van 1 november was...Ilona zei ook dat de redactie z'n excuses aanbood dat het was blijven liggen. Dus zo weten wij dat.quote:Op woensdag 8 november 2006 08:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Alsof wij weten hoe lang die brief al op de redactie ligt... Wat wint de redactie ermee om haar die brief verlaat te geven? En dan ook nog 's avonds onverwachts en niet 's morgens met de gewone post?

Dat benne linke liu der in gruning!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 8 november 2006 18:34 schreef RickoKun het volgende:
WHAT DE FOK je gaat me tog niet serieus vertellen dat zij uit groningen komt hea?
Waarom komen alle fokkiing labiele mongolen in deze programma's uit groningen, hier in groningen trappen we zulke lui in elkaar.

Hij wordt niet voor niets wellicht bij elke verkoudheid onderzocht, als de artsen dat nodig vinden noem ik dat wel degelijk verontrustend eigenlijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 18:19 schreef avonne het volgende:
De jongen heeft een levertransplantatie gehad. Ik kan me zo voorstellen dat hij bij elke verkoudheid onderzocht wordt.
Misschien is hij vaste klant in het ziekenhuis in Groningen? Dan is het voor Natasia niet direct verontrustend.
Ik weet niet in wat voor omgeving jij woont, maar vrijwel al mijn vriendinnen hebben en een kind, en zijn serieus met hun carriere bezig.quote:Als een man maanden van huis is, zegt men "goh, wat jammer" maar niemand die jeugdzorg belt.
Als een vrouw een betaalde baan heeft en carriere maakt zegt iedereen "ach, arme kinderen" maar niemand die Jeugdzorg belt
quote:Maar als een moeder géén baan en géén carriere heeft, mag ze geen voet meer buiten de deur zetten. Dan wordt ze ontaard gevonden als ze er voor kiest zichzelf te ontdekken en te ontplooien, en eens iets anders te doen dan bij de kinderen thuis te zitten.
Egoistisch, wordt ze dan genoemd, en harteloos.
Ik help het je hopen, maar dat maakt al die tijd dat ze haar hebben moeten missen imo niet goed.quote:Zo als het er uit ziet zou ze wel een meer volwassen en stabieler het huis uit kunnen gaan dan ze erin ging.
En dat is dan goed voor háár en ook toevallig voor haar kinderen.

Dank je, tong.quote:

Wel de herhaling kijken.Viel wel een beetje tegen kwa rukken. Maar Brian laat zien waarom ie in het huis zit. Die wil een lekker wijf ontmoeten en heeft serieus een contactadvertentie geplaatst.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Dank je, tong.
Ik heb van schrik de hele uitzending gemist.

Vind je het erg? ik val niet op dames.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:27 schreef RickoKun het volgende:
Mijn oma zei dat ze een vieze koelie was(ach jah, oma's )
PS: vind je het gek dat die gast achter die nena aan zit? da's t enige mooie poesje wat daar in die villa te vinden valt![]()

Op de Apenheulquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar is eigenlijk de biologische vader van haar kids?

Is zij hindoestaans?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:27 schreef RickoKun het volgende:
Mijn oma zei dat ze een vieze koelie was(ach jah, oma's )
PS: vind je het gek dat die gast achter die nena aan zit? da's t enige mooie poesje wat daar in die villa te vinden valt![]()

Zij is 100% geen koelie.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Is zij hindoestaans?
Zo aan haar gelaatstrekken te zien vond ik haar eerder wat creools/afrikaans hebben.

ik vind haar eerder iets debiels, irritants, arrogants en zum kotsen hebbenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef SHE het volgende:
[..]
Is zij hindoestaans?
Zo aan haar gelaatstrekken te zien vond ik haar eerder wat creools/afrikaans hebben.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |