abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42828077
MAMA NATASIA

Natasia (32) is de tweede mama in de kooi. „Ik wil lekker tijd voor mezelf. Ga een cursus doen in het huis. Dat is voor de toekomst van mijn kindjes ook goed.” Natasia’s vriend, die niet de vader is van haar twee zoontjes van 9 en 5, gaat wel voor ze zorgen. „Samen met mijn zus. Komt helemaal goed.” Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan. „Dan ga ik meteen het huis uit natuurlijk. Maar als hij gewoon ziek is, neemt hij maar een aspirientje”, lacht ze.

En verder.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_42828131
I'm in love

Nah, Sjonnie heeft het goed gedaan door haar in huis te nemen, meer josti's was nog beter geweest
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:46:32 #3
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42834065
Zij is alles wat een man niet wenst.
pi_42834463
pi_42838867
ik vraag me af wanneer ze een keer een wippie gaat maken, dat mokkel wordt met de dag geiler
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_42843325
De reden dat ik kijk
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:58:28 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42861735
Van de Talpa-site:
quote:
Natasia heeft een brief van haar Wilgo gekregen; hij vertelt haar dat als zij het moeilijk heeft in de Villa, ze altijd naar huis kan komen, zodat ze snel kunnen trouwen. Dat ziet Natasia echter niet zitten, zij wil in de Villa trouwen en het liefst zo snel mogelijk!
Goh wat verrassend.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42865515
Als je de term 'aandachtshoer' opzoekt in een encyclopedie, dan staat Natasia's foto erbij.
pi_42873551
Jeetje, wat zit die met lange tangen naar Hans Teeuwen te kijken zeg. Ze vindt er duidelijk geen reet aan.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:40:55 #10
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_42873679
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:51 schreef shmoopy het volgende:
Als je de term 'aandachtshoer' opzoekt in een encyclopedie, dan staat Natasia's foto erbij.
Klopt wel .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:43:40 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42873751
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 13:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zij is alles wat een man niet wenst.
En dat in het kwadraat.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42875569
ik vind het heerlijk om naar haar te kijken
pi_42911890

Sapperdeflap, bad hairday!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:34:19 #14
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_42914408
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:58 schreef Vinamp het volgende:
[afbeelding]

Sapperdeflap, bad hairday!
OMG!!! wat een kop....
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_42914685
Attenoje, ze is nog lelijker dan Grace Jones
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 11:22:24 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42915839
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:35 schreef happyme28 het volgende:
Jeetje, wat zit die met lange tangen naar Hans Teeuwen te kijken zeg. Ze vindt er duidelijk geen reet aan.
Ze snapte het niet.
En het ging niet over Nataaasia. Zelfs niet indirect.
Dus dan vindt ze er niks aan.
Wat ze denk ik ook niet kon waarderen, is dat er tijdens de uitzending geen newsflash tussendoor was, met de laatste stand van zaken omtrent de Zwarte Diva in De Gouden Kooi.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42916267
Ik ving vannacht een gesprek op tussen Brian en Bart, waarin Brian vertelde dat Natasia zich telkens aan hem opdringt. Dat hij haar letterlijk van zich af moet duwen.
"Dan heeft ze net een huwelijksaanzoek gedaan... waar ben je dan mee bezig? Wat gebeurt er met haar kinderen als hij het niet pikt en weggaat? Ze raakt haar vriend kwijt, haar kinderen naar Jeugdzorg. Ze raakt alles kwijt." Brian is vastbesloten niet met haar in de koffer te duiken.
pi_42918165
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:33 schreef avonne het volgende:
Ik ving vannacht een gesprek op tussen Brian en Bart, waarin Brian vertelde dat Natasia zich telkens aan hem opdringt. Dat hij haar letterlijk van zich af moet duwen.
"Dan heeft ze net een huwelijksaanzoek gedaan... waar ben je dan mee bezig? Wat gebeurt er met haar kinderen als hij het niet pikt en weggaat? Ze raakt haar vriend kwijt, haar kinderen naar Jeugdzorg. Ze raakt alles kwijt." Brian is vastbesloten niet met haar in de koffer te duiken.
Wat een goor wijf zeg...
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_42920384
quote:
Ze is echt knetter. Brian is veel te beschaafd (dit bedoel ik als een compliment).

Hij wil haar niet kwetsen, dus wijst hij haar niet keihard af. Zij begrijpt de subtiele, maar toch wel duidelijke hints niet. Ze lijkt wel een sukkel van een vent, die maar achter een vrouw blijft aanlopen, terwijl het duidelijk is dat ze hem niet moet.

Brian moet maar even zijn netheid opzij zetten en haar bot afwijzen, anders blijft hij door die lelijke muts belaagd worden. Dat wens je je ergste vijand niet toe.

Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 13:52:41 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42920759
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:39 schreef Bagheera het volgende:
Brian moet maar even zijn netheid opzij zetten en haar bot afwijzen, anders blijft hij door die lelijke muts belaagd worden. Dat wens je je ergste vijand niet toe.
Ze gedraagt zich inderdaad als een geile ouwe kerel. Wat er gisteren in de uitzending te zien was, was behoorlijk ranzig. Een dikke hitsige vrouw die zich opgeilt aan een knul van 20 jaar jonger. Brrr.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:44:19 #21
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42922114
quote:
Ik heb het ook gevolgd, Brian heeft het nu echt gehad met Natasia. Tenminste vanacht wel, omdat ze zo pissed om hem was omdat hij niet stemde dat Nicolaas eruit moest. Ze is echt stinkjaloers. Gaat ze alleen al flippen omdat iemand anders iets meer over zijn ex wist dan haar, wat een vreselijk wijf. Hoe Brian hier allemaal mee omgaat, valt me erg mee. Hij pakt het goed aan imo, ze doet gewoon seksuele intimidatie.
pi_42928440
Vind het fucking raar hoe natasia zich opdringt aan die gast... khad haar allang een stomp verkocht.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:16:23 #23
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42934537
quote:
20:06-Videoboodschap Natasia

Natasia wordt onverwachts naar de Private Room geroepen. Het is een videoboodschap van haar oudste zus die meteen met de deur in huis valt: “Ik ben ontzettend boos op je, dat heb ik je laten merken in de brief. Je moet stoppen met het plannen van het huwelijk. Je moet het goed bespreken met Wilgo.”
De zus steekt haar onvrede niet onder stoelen of banken. Als Natasia Wilgo wil behouden dan moet de diva haar gedrag drastisch veranderen. Ook het flirterige gedrag van de dertiger valt niet in goede aarde bij de achterban. “Natasia, ik weet dat je van flirten houdt, dat moet je achterwege houden. Je moet aan ons denken en aan het thuisfront!", zegt Jo fel. Natasia kijkt met een boze blik naar het scherm. “Als je Wilgo wil behouden moet je je anders opstellen. Je moet je bezig houden met je doel, de toekomst van je kinderen”, laat de zus weten.

Als de boodschap ten einde is, beent Natasia laaiend de Private Room uit. “Heb ik maar één woord voor, bullshit. Dat is mijn oudste zus die zeikt altijd. Ik ga mijn verder aankleden”, zegt Natasia opgewonden. De Surinaamse vertrekt naar de slaapkamer en laat de Miljonairs perplex achter.

Brian legt de Miljonairs uit hoe de vork in de steel zit. Hij heeft Natasia al een aantal keer geprobeerd te waarschuwen en was niet verrast door deze boodschap. Ook hij vond dat het gedrag van Natasia te ver ging. De laatste dagen was de vriendschap tussen de twee zwaar bekoeld. “Ik heb zelf al een toenadering gedaan gisteren. Ze zei; ‘met jou praat ik niet meer.’ Voor mij is het altijd een vriendschap geweest en niet meer.”

Als Natasia afgekoeld is, keert ze terug naar de huiskamer om de zaak recht te zetten: “Ik had geen opbeurende kritiek van haar verwacht en het is allemaal bullshit. Voordat ik de Kooi inging sprak ik niet met haar. Al bijna twee jaar niet.” Van je familie moet je het hebben.

Bron: Talpa.tv
Zelfs naar haar eigen zus luistert ze niet.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:18:56 #24
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42934640
briljant
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42935150
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Zelfs naar haar eigen zus luistert ze niet.
Grappige verhouding met haar oudste zus !

Toen het haar goed uitkwam vertelde ze iedereen dat Wilco geweldig voor de kinderen zorgde samen met 2 geweldige zussen. Dat 3-span was perfect voor de opvang van de kleinen; de pers moest niet zeuren.

Nu haar zus dit in de videoboodschap vertelde, weet Natasia de anderen te melden, dat ze haar zus helemaal niet gevraagd heeft. Die heeft zichzelf opgedrongen voor de kinderen te zorgen, tegen de zin van Natasia in. Die oudste zus zeurt alleen maar en ze hebben al jaren geen contact met elkaar.

Van die 2 geweldige zussen in de pers is er dus nu kennelijk nog maar 1 over !
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:38:10 #26
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42935318
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Grappige verhouding met haar oudste zus !

Toen het haar goed uitkwam vertelde ze iedereen dat Wilco geweldig voor de kinderen zorgde samen met 2 geweldige zussen. Dat 3-span was perfect voor de opvang van de kleinen; de pers moest niet zeuren.

Nu haar zus dit in de videoboodschap vertelde, weet Natasia de anderen te melden, dat ze haar zus helemaal niet gevraagd heeft. Die heeft zichzelf opgedrongen voor de kinderen te zorgen, tegen de zin van Natasia in. Die oudste zus zeurt alleen maar en ze hebben al jaren geen contact met elkaar.

Van die 2 geweldige zussen in de pers is er dus nu kennelijk nog maar 1 over !
of dit is zus 3 natuurlijk

Maar Natasia kennende is haar zus morgen ook meteen weer heilig hoor
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_42936683
Wow die ruzie tussen Natasia en Brian die nu op de site staat...
pi_42936839
Ze is helemaal gek... en niemand zet haar op d'r plaats.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 22:21:27 #29
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42936874
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:20 schreef Ace1 het volgende:
Ze is helemaal gek... en niemand zet haar op d'r plaats.
dat vind ik idd nog het meest rare.. dat de rest van de bewoners dit gestoorde gedoe lijkt te pikken
pi_42938191
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat vind ik idd nog het meest rare.. dat de rest van de bewoners dit gestoorde gedoe lijkt te pikken
Tuurlijk... graaft haar eigen exit en zo
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:03:23 #31
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42938226
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef avonne het volgende:

[..]

Tuurlijk... graaft haar eigen exit en zo
of ze jaagt iedereen gillend het huis uit
  Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 23:13:15 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42938577
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dat niemand haar een keer vertelt dat haar kinderen van haar afgepakt zouden moeten worden, en dat ze zich niet als een ranzige loopse teef moet gedragen tegen de 20 jaar jongere Brian. Enzo..
  Redactie Games woensdag 25 oktober 2006 @ 23:52:09 #33
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_42940195
Dat mens is
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_42940290
die krijzende draak levert wel leuke TV op
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 00:07:23 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42940724
Ik verheug me al op de uitzending van het volgende (talpa.tv):

Brian is ziedend

Brian wil met Natasia praten. "Gister heb ik gevraagd of ik met je kon praten, toen zei je nee. Als je daar nu zin in hebt, zou ik dat op prijs zou stellen", zegt Brian. "Nou, ik loop wel even met je mee. Dan is dat misschien ook de wereld weer uit!", reageert Natasia onverschillig.

In de gameroom vraagt Brian wat er is. "Ja, ik voel me gewoon zwaar in de steek gelaten door jou. Je hebt me zo hard laten vallen." Natasia is nog steeds kwaad om het feit dat Brian niet eerlijk is geweest over zijn stem op de ontslagstemming van Nicolaas. Maar dat is niet het enige waar Brian het over wil hebben.

"Ik zat eerst met Nena, toen kwam je naar me toe; 'Ik praat niet meer met je'. Ik merk als man dat je je stijl naar mij verandert", zegt Brian. Ik vind het niet kunnen dat je me met zo'n gezicht aankijkt. Waarom gaan we niet door als vrienden als ik bij Nena ben geweest?", vraagt Brian.

"Bullsh*t! Jij voelt dat zo. Ik probeer je op mijn manier te beschermen tegen vrouwen, omdat je nog niet over je ex heen bent. Ik heb gewoon zoveel liefde. Maar dat is ook klaar!", roept Natasia. "Waarom ben je dan boos op mij?", vraagt Brian. "Bij mij is gewoon alles of niets in een vriendschap", reageert Natasia. "Dat kan toch niet!? Waarom word je anders als ik naast Nena zit? Ik heb niet om je bescherming gevraagd! Ik denk aan jou en Wilgo en de kinderen. Dus doe ik zo", zegt Brian niet begrijpend.

"Waarom verandert jouw houding naar mij toe?", vraagt Brian nogmaals. "Draai er niet omheen! Wat bedoel je?", vraagt Natasia zwaar geirriteerd. "Ik denk dat je jaloers bent", zegt Brian zachtjes. "Dat mocht je willen!", schreewt de diva. "Dus je denkt dat ik verliefd op je ben? Verwar lust en verliefdheid niet!"

Natasia is kwaad: "Jij hebt een hoge dunk van jezelf!" Brian wordt witheet: "Waarom zou ik een f*cking hoge dunk hebben? Let op, met je mother f*cking dunk, want anders haal ik die brief erbij waar je die woordjes in schreef!" Natasia weet niet hoe ze het heeft. Brian zegt dat ze het niet moet wagen om hem te slaan. "Slet!", tiert Brian. De twee Miljonairs verlaten ziedend de gameroom.
pi_42942617
Verwar lust en verliefdheid niet

dus... Niet verliefd, maar wel lust?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 02:13:24 #37
75556 erkel
back from Dagestan
pi_42943140
Wooooow WTF!!

Actie!!
Weisst
pi_42944301
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 01:26 schreef avonne het volgende:
Verwar lust en verliefdheid niet

dus... Niet verliefd, maar wel lust?
Ja, getverdemme
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:13:43 #39
131369 RobinK
pi_42944657
quote:
"Slet!", tiert Brian.
Brian
pi_42945180
Met een volle vuist keihard op dr neus pompen, dat zou pas mooie televisie opleveren!

@Robin, je onderschrift
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  Redactie Games donderdag 26 oktober 2006 @ 10:10:20 #41
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_42945567
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:48 schreef navigator het volgende:
Met een volle vuist keihard op dr neus pompen, dat zou pas mooie televisie opleveren!

@Robin, je onderschrift
Ik wil haar wurgen.. Ik heb nog nooit zo een monster gezien..
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:37:22 #42
131369 RobinK
pi_42946139
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:48 schreef navigator het volgende:

@Robin, je onderschrift

Dat zou zeker mooie televisie opleveren.. ik zou het ook opnemen en maar afblijven spelen!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:53:45 #43
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_42946521
Wauw wat een respect voor Brian dat hij het zo netjes weet vol te houden!
Die Natasia is echt gestoord
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 11:28:21 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42947406
26-10 / 10:51

"Alleen maar gezeik!"

Natasia heeft een brief gekregen van haar andere zus. Nadat ze gisteravond al een videoboodschap kreeg van haar oudste zus, is nu haar jongere zusje aan de beurt. Zodra Natasia de eerste regels leest ontsteekt ze in woede. Ze verscheurt de brief en gooit hem in de prullenbak. Ziedend loopt ze richting de gameroom en komt daar Sylvia tegen. Als zij vraagt wat er aan de hand is, is Natasia duidelijk: "Ik kreeg een brief van mijn zus met alleen maar gezeik, het is allemaal bullshit. Ze weten niet hoe het zit!"
pi_42947551
Wat is ze dom.

Gewoon de mensen die voor je kinderen zorgen om het mogelijk te maken dat jij in dat huis kan zitten tegen je in het harnas jagen.
Ik zie het nog gebeuren dat de zussen denken: Bekijk het maar met je geschreeuw, je komt maar thuis want wij zorgen niet meer voor jouw kinderen.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:44:49 #46
131369 RobinK
pi_42947917
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef shmoopy het volgende:
Wat is ze dom.

Gewoon de mensen die voor je kinderen zorgen om het mogelijk te maken dat jij in dat huis kan zitten tegen je in het harnas jagen.
Ik zie het nog gebeuren dat de zussen denken: Bekijk het maar met je geschreeuw, je komt maar thuis want wij zorgen niet meer voor jouw kinderen.
ik denk dat ze eerder zullen denken dat ze die kinderen proberen te houden en aan proberen te tonen dat ze een waardeloze moeder is!
pi_42948105
quote:
Wat is ze dom.

Nou,ze zouden meer dan gelijk hebben..
Tenslotte was ze daar het huis voor in gegaan(betere toekomst en zo) maar je hoort haar bijna nooit over het missen van de kinderen..Dat zij der eigen moeder mag noemen is me een raadsel.

Ze gaat alleen voor de aandacht.op welke manier dan ook..
Als ze het niet 'spontaan' krijgt dat verzint ze wel iets (zoals het trouwen)

Maar ik vind het schaamteloos zoals ze haar vriend ten huwelijk vraagt...
Maar hem wel toe laat kijken naar haar schaamteloze actie's naar die Brian toe
Vies goor geil wijf dat ze er is..
Hij had haar vanaf begin duidelijk moeten maken 'tot hier en niet verder'

En laten we het maar niet over haar stem hebben..Brr
Salsa Española
  Redactie Games donderdag 26 oktober 2006 @ 11:51:11 #48
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_42948118
quote:
Wat is ze dom.

En terecht!
pi_42948447
Dit kutwijf moet er meteen uitgeschopt worden.
Goed voor haar dat ik het niet voor het zeggen had.
JOHNNY HEITINGA
pi_42948598
Is ze al met haar cursus begonnen?
  Redactie Games donderdag 26 oktober 2006 @ 12:16:51 #51
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_42948882
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:06 schreef BobRooney het volgende:
Welke? "Hoe gedraag ik me als normaal mens in het dagelijks leven"
pi_42948892
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:06 schreef BobRooney het volgende:
Oh ja, directie-secretaresse, hé?

En dan struikelen over de woorden in Angelique's collumn, want die waren te moeilijk.
pi_42949416
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:17 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Oh ja, directie-secretaresse, hé?

En dan struikelen over de woorden in Angelique's collumn, want die waren te moeilijk.
Die ja...ze wilde toch lekker tijd voor haarzelf, zodat ze die cursus kan doen. Ik vraag me af of ze er ook echt mee begonnen is. Ik het het idee van niet.

Te moeilijke woorden
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 12:42:07 #54
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42949671
Ze is nu eerst bezig (nou ja, bezig) met het theorie-examen voor het rijbewijs.
Wat ze nooit gaat halen, want Nataasia weet veel beter hoe je je op de weg moet gedragen, en als ze zakt voor het examen dan snappen die mensen van het CBR er helemaal niets van.
pi_42950510
Ook zo lekker is dat als ze haar theorie examen gaat doen, moet ze zowiezo binnen een jaar het huis uit anders verloopt dat papiertje weer. En afrijden in DGK is afgewezen door het CBR meen ik ergens gelezen te hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door happyme28 op 26-10-2006 14:06:52 ]
  Redactie Games donderdag 26 oktober 2006 @ 13:33:35 #56
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_42951229
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef happyme28 het volgende:
Ook zo lekker is dat als ze haar theorie examen gaat doen, moet ze zowiezo binnen een jaar het huis uit anders verloopt dat papiertje weer. En afrijden in DGK is afgewezen door het CBS meen ik ergens gelezen te hebben.
Zou ook te raar voor woorden zijn als ze het daar mocht doen zeg!
pi_42951249
Hysterica
Ik vraag me af of het wel ethisch is dat Talpa een psychiatrisch geval in een programma zet.

( amateur-psychiater )

Wikipedia:
The essential feature of the histrionic personality disorder is a pervasive and excessive pattern of emotionality and attention-seeking behavior. These individuals are lively, dramatic, enthusiastic, and flirtatious. They may be inappropriately sexually provocative, express strong emotions with an impressionistic style, and be easily influenced by others.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 15:39:02 #58
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42955286
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:28 schreef Gert het volgende:
26-10 / 10:51

"Alleen maar gezeik!"

Natasia heeft een brief gekregen van haar andere zus. Nadat ze gisteravond al een videoboodschap kreeg van haar oudste zus, is nu haar jongere zusje aan de beurt. Zodra Natasia de eerste regels leest ontsteekt ze in woede. Ze verscheurt de brief en gooit hem in de prullenbak. Ziedend loopt ze richting de gameroom en komt daar Sylvia tegen. Als zij vraagt wat er aan de hand is, is Natasia duidelijk: "Ik kreeg een brief van mijn zus met alleen maar gezeik, het is allemaal bullshit. Ze weten niet hoe het zit!"
OMFG! De andere zus nu ook, dat mens is echt niet happy honderd. Lullig voor die 2 zussen, stank voor dank noemen ze dat. En wat Natasia betreft, een bord voor je kop hebben.
pi_42955469
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef happyme28 het volgende:
En afrijden in DGK is afgewezen door het CBR meen ik ergens gelezen te hebben.
Dus met een rondje om de fontein krijgt Natas geen rijbewijs

Ja, dan wordt het wel tijd dat het CBS de regels iets Natas-vriendelijker maakt
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:13:48 #60
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42960316
Iemand op de Talpa site die beweerd haar al langer te kennen.
quote:
O TJE zei om 17:44 op 26 OKTOBER 2006
In Natasia komt verder los. Haar familie ziet haar ontsporen. Zij kunnen niet ingrijpen. Dit gaat verkeerd. geloof me het is niet de eerste keer. Haar ego groeit harder dan haar vermogen om con****e te houden. TALPA GRIJP IN. Jullie kennen haar verleden niet. haar lieve dochter zou haar kunnen helpen en haar er uit halen. Schenk haar dat geld maar haal haar eruit. Je wil geen emotioneel wrak naar huis sturen. This is just the begining. zeg niet dat er niet gewaarschuwd is.
quote:
O TJE zei om 18:07 op 26 OKTOBER 2006
Ik ken Natasia al een behoorlijke periode en met name haar kinderen. Ooit kreeg zij een verwendag van de stichting de opkikker. Zij heeft het niet makkelijk gehad en nog niet. Daarom is het zo enorm belangrijkdat mensen hun verantwoordelijkheid nemen. Door dit gebeuren gaat er meer kapot in haar omgeving dan dat ze kan herstellen. In de buurt lacht men en ziet je straks al de gekke gezichten als ze rondloopt. Het gaat mij om haar kinderen. Met name haar dochter heeft veel aandacht aan haar broertje moeten afstaan en nu haar moeder aan de tv. Nogmaals dit gaat gewoon niet goed. Maar ja Talpa zal ook wel een reportage maken als ze in de put zit.
Van de website van Stichting de Opkikker.
quote:
prof.dr. John J. Roord, kinderarts, hoofd kinderkliniek VU medisch centrum
In Nederland hebben ruim 200.000 kinderen een chronische ziekte. Zo een ziekte heeft continu en voortdurend invloed op hun huidig leven en dat van hun ouders, broers en zussen, hun groei en ontwikkeling, hun schoolprestaties, hun toekomstmogelijkheden. Ik heb buitengewoon veel respect voor de wijze waarop ouders en kinderen met de zorgen en problemen van chronische ziekte omgaan, en kan intens genieten van het optimisme dat ze daarbij, ondanks vele tegenslagen, uitstralen. Een verwendag van de stichting De Opkikker geeft een klein beetje beloning voor al hun inspanningen en maakt dat ze er weer een tijdje tegen kunnen.
Volgende verwendag maar aanbieden aan haar 2 zussen, want Natasia zelf zit 20 jarige gasten seksueel te intimideren in het huis, terwijl haar kind ziek thuis zit.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 18:18:52 #61
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42960426
Ik lees ook op die site dat ze vanmiddag gezegd schijnt te hebben tegen Brian dat haar zussen snuiven en stelen.
pi_42960600
quote:
Haar familie ziet haar ontsporen. Zij kunnen niet ingrijpen. Dit gaat verkeerd. geloof me het is niet de eerste keer. Haar ego groeit harder dan haar vermogen om con****e te houden. TALPA GRIJP IN. Jullie kennen haar verleden niet. haar lieve dochter zou haar kunnen helpen en haar er uit halen. Schenk haar dat geld maar haal haar eruit. Je wil geen emotioneel wrak naar huis sturen. This is just the begining. zeg niet dat er niet gewaarschuwd is.
con****e? Was dit niet te lezen? Ik denk dat er 'Controle' stond.

Anyway, over de hartekreet: Schokkend. Ik wist dat ze maf was maar dit klinkt te erg.

Ben benieuwd of Sjonnie inderdaad in gaat grijpen en haar eruit haalt.
pi_42967917

[ Bericht 83% gewijzigd door teamlead op 27-10-2006 09:29:43 (er is een grens ontdekt :)) ]
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 22:14:44 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42968158
Dit kan echt niet!!

Die sig van jou is trouwens wel om te
pi_42970700
sig is weg, bleh

Is het de moeite de streams aan te zetten, gebeurt er nog wat?
  † In Memoriam † donderdag 26 oktober 2006 @ 23:33:30 #66
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42970798
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 12:01 schreef Camplo het volgende:
Dit kutwijf moet er meteen uitgeschopt worden.
Waarom?
Misschien zijn haar kinderen wel beter af zonder haar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_42971000
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:33 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Waarom?
Misschien zijn haar kinderen wel beter af zonder haar.
en wij als kijker met haar

van mij mag ze nog wel ff blijven, ik lach me rot
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 23:46:22 #68
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42971158
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 23:29 schreef shmoopy het volgende:
sig is weg, bleh

Is het de moeite de streams aan te zetten, gebeurt er nog wat?
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:34:12 #69
75556 erkel
back from Dagestan
pi_42972728
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:08 schreef Mrln het volgende:

[ Bericht 37% gewijzigd door teamlead op 27-10-2006 09:30:39 (quote geedit) ]
Weisst
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:11:04 #70
131369 RobinK
pi_42976609
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 22:08 schreef Mrln het volgende:
hahaha ik kom niet meer bij! geweldig

[ Bericht 36% gewijzigd door teamlead op 27-10-2006 09:31:01 (quote geedit) ]
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:24:03 #71
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42977872
Tsja, een donkere surinaamse vrouw met apen vergelijken is wel wat gemakkelijk, hoor. Het mag van mij, maar een dijenkletser is toch iets anders.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:31:18 #72
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42978000
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 10:24 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, een donkere surinaamse vrouw met apen vergelijken is wel wat gemakkelijk, hoor. Het mag van mij, maar een dijenkletser is toch iets anders.
dat dus

behalve dan dat het van mij niet mag
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:10:02 #73
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_42978851
Van mij mag ze eruit, erger me mateloos aan haar stem...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_42979498
Wat een galbak dat wijf...getverdemme!
pi_42980225

[ Bericht 93% gewijzigd door teamlead op 27-10-2006 12:41:54 (klagen mag in het FB-topic) ]
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:02:48 #76
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_42981883
Vergeleken bij Eveline, stephan, Ilona en Nena vind ik haar erg meevallen hoor. En dan vergeet ik nog Angelique. Ik kan wel om haar soms hysterische gedrag lachen. Ze houdt de boel wel scherp en is tenminste niet met enorme roddelcampagnes bezig.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:06:27 #77
22457 Patch
pi_42982002
Ik vind haar gewoon geen interssant persoon om naar te kijken en te luisteren, ze krijgt het gewoon voor elkaar om het bloed onder mijn nagels vandaan te krijgen. Ze maakt van een mug een olifant en het klopt wat Bart zegt; de bruiloft die er wellicht aan zit te komen doet ze alleen maar voor de media-aandacht.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  Redactie Games vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:29:47 #78
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_42982681
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef Patch het volgende:
Ik vind haar gewoon geen interssant persoon om naar te kijken en te luisteren, ze krijgt het gewoon voor elkaar om het bloed onder mijn nagels vandaan te krijgen. Ze maakt van een mug een olifant en het klopt wat Bart zegt; de bruiloft die er wellicht aan zit te komen doet ze alleen maar voor de media-aandacht.
Ben het helemaal met je eens maar toch is zij de reden waarom ik dit ben gaan kijken. Zou het jammer vinden als ze weg is want het hoe vreselijk ze ook is het brengt wel leven in de tent
pi_42983060

ze krijgt een brief van Wilgo waarin staat dat ze wordt gedumped
[update 13:43] whahaha Wilgo is weg bij haar !

[ Bericht 17% gewijzigd door Mrln op 27-10-2006 13:59:06 (teamlead is een sukkel :P) ]
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:47:07 #80
22457 Patch
pi_42983213
klopt ze brengt leven in de tent, maar op zo´n irritante manier dat ik liever heb dat er geen leven in de tent is of dat er een kans bestaat dat er iemand anders in DGK komt die leven in de tent brengt.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:50:37 #81
22457 Patch
pi_42983320
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 13:41 schreef Mrln het volgende:

[update 01:43] whahaha Wilgo is weg bij haar !

echt waar?
bron?
pi_42983626

(streams)
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:02:16 #83
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42983676
Tsja, dat was te verwachten. De volgende brief komt van Jeugdzorg, dat ze ook de kinderen kwijt is.

Hoe dom kan een mens zijn.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:05:18 #84
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42983749
http://www.talpa.tv/web/s(...)page=51230/view=news

en wedden dat ze gewoon blijft de bitch?
pi_42983767
Lol, wat een domme . Eerst onder de douche medebewoners verleiden en vervolgens d'r vriend ten huwelijk vragen... whahah!

[ Bericht 26% gewijzigd door teamlead op 27-10-2006 14:11:25 (zo.. da\'s beter) ]
Jumpcity
Jumpstyle radio
pi_42983803
maar Wilgo’s boodschap is duidelijk, het einde van de relatie is onoverkomelijk als Natasia in De Gouden Kooi blijft. De Surinaamse heeft momenteel maar 27 contactpunten en kan dus ook niet naar huis bellen.

Brian ziet een direct vertrek niet zitten en wil proberen 150 contactpunten voor Natasia te verzamelen zodat zij Wilgo kan uitnodigen. “Dan heb je een uur met hem, dan ga je met hem babbelen en leg je alles uit. Jullie moeten gewoon praten", is zijn oplossing
pi_42983917
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef teamlead het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)page=51230/view=news

en wedden dat ze gewoon blijft de bitch?
dit was te verwachten natuurlijk

DGK wordt steeds leuker en leuker
pi_42984879
Die Wilgo schaamt zich natuurlijk dood voor het hysterische psychotische paranoïde gedrag van die ********, hij heeft misschien al zoveel naar z'n kop geslingerd gekregen dat de maat voor hem nu ook vol is
Hij stond al bekend als de vriend van die "gek" in de gouden kooi en dat zal alleen maar erger worden als ze blijft
Ik hoop zó dat ze vertrekt, dan hoef ik m'n geluid ook niet meer uit te zetten en kan ik eindelijk écht gaan genieten van Nicolaas, Stephan, Brian, Bart, Eveline, Nena en Ilona zonder dat die storende factor er steeds tussenkomt en de sfeer verpest...

[ Bericht 3% gewijzigd door Day op 27-10-2006 15:10:24 (ben dat woord wel zat nu, gebruik je fantasie!) ]
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:43:23 #89
22457 Patch
pi_42984938
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die Wilgo schaamt zich natuurlijk dood voor het hysterische psychotische paranoïde gedrag van die xxxxxxx, hij heeft misschien al zoveel naar z'n kop geslingerd gekregen dat de maat voor hem nu ook vol is
Hij stond al bekend als de vriend van die "gek" in de gouden kooi en dat zal alleen maar erger worden als ze blijft
Ik hoop zó dat ze vertrekt, dan hoef ik m'n geluid ook niet meer uit te zetten en kan ik eindelijk écht gaan genieten van Nicolaas, Stephan, Brian, Bart, Eveline, Nena en Ilona zonder dat die storende factor er steeds tussenkomt en de sfeer verpest...
idd, gesproken als een vakman !

helemaal met je eens.

[ Bericht 1% gewijzigd door Day op 27-10-2006 15:10:55 (ben dat woord wel zat nu, gebruik je fantasie) ]
pi_42985035
Ik zal het toch wel jammer vinden als ze weggaat.
Altijd leuke televisie met haar
Huur deze plek voor ¤100 per maand!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:47:36 #91
2735 Aarti
pi_42985080
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:45 schreef Joeriii het volgende:
Ik zal het toch wel jammer vinden als ze weggaat.
Altijd leuke televisie met haar
Vind ik ook ja
pi_42986904
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 14:47 schreef Aarti het volgende:

[..]

Vind ik ook ja
nou van mij mag ze gaan, dat mens spoort echt niet!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:46:21 #93
2735 Aarti
pi_42986925
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef patje30 het volgende:

[..]

nou van mij mag ze gaan, dat mens spoort echt niet!
Precies, en juist daarom is het leuke televisie
pi_42987055
Maar het is leuk om over haar te kletsen Van mij mag ze blijven
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42987262
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 15:46 schreef Aarti het volgende:

[..]

Precies, en juist daarom is het leuke televisie
misschien ben ik ook wel bevooroordeelt, ik heb bij haar op school gezeten (niet in de zelfde klas, maar wel hetzelfde jaar) en toen spoorde ze ook al niet, toen de afleveringen begonnen vroeg ik me ook al af hoe lang ze het zou volhouden om zo liefjes te doen.....

qua tv en kijkcijfers zou ze absoluut moeten blijven het is echt pure sensatie om haar bezig te zien....
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:51:18 #96
73209 dnzl
Minimalist.
pi_42988940
En net nu doen die streams het dus niet
pi_42989311
Als zij weggaat dan heb ik minder intresse in DGK
pi_42990685
Wat een giller dit, zal nog een heisa worden of ze dr uit mag of niet.. Mooi om te zien
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:12:12 #99
134727 VirtualPOM
pi_42991071
Volgens mij is het alweer goed, nu ik haar met ik neem aan "de pers" hoor praten. Ik het toch wel sympathie voor haar. Heb het idee dat ze niet echt een makkelijk leven heeft gehad.

Ze wordt nu trouwens met de term Borderline door die persfiguur in verband gebracht. Hij noemt een paar (zeer negatieve) statements die over haar de rond doen en vraagt of ze zich erin kan vinden. Erg lullig om dat eroverheen te krijgen Maar ze blijft nu tenminste wel rustig

En nu verteld ze het eerlijk aan de hele groep. Toch een positief puntje

[ Bericht 12% gewijzigd door VirtualPOM op 27-10-2006 18:17:49 ]
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:58:40 #100
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42992100
Heerlijke RLS.
Ze verdienen meer kijkers.

Moet die takketrol er wel in blijven natuurlijk.
pi_42992473
Ja, ze verdienen absoluut meer kijkers
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_42993055
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Volgens mij is het alweer goed, nu ik haar met ik neem aan "de pers" hoor praten. Ik het toch wel sympathie voor haar. Heb het idee dat ze niet echt een makkelijk leven heeft gehad.
En ik heb het idee dat ze daar zelf toch voor een groot deel ook zomaar zelf verantwoordelijk voor zou kunnen zijn.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:04:46 #103
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42996678
Geweldige tekst weer op de Talpa-site.

Eindelijk duidelijkheid!

in de Private Room belt Natasia met haar Wilgo. Het duurt even voor ze hem aan de lijn krijgt, maar als het eenmaal zover is gaat ze meteen de confrontatie aan. "Ik heb drie vragen...", begint ze heldhaftig. "Sta je nog achter me?", is de eerste vraag. "Ja natuurlijk", antwoordt Wilgo meteen. Nog voor Natasia haar andere twee vragen kan stellen is het Wilgo die het woord neemt. Zijn woorden zijn geruststellend: "Maak je nergens druk om, denk alleen goed na over wat je zegt en doet! Ik blijf je steunen en ik trouw nog steeds met je!" Wel moet Natasia nog aanhoren dat hij niet tevreden is over bepaalde dingen die ze gedaan en gezegd heeft. Als Wilgo klaar is met zijn pleidooi is de tijd om en moet Natasia ophangen. Hoewel ze blij is dat haar relatie niet voorbij is ,lijkt ze minder tevreden over het feit dat ze geen woord heeft kunnen zeggen. Misschien was het dit keer ook niet haar beurt om te praten.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:22:12 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_42997141
Geniaal, Nataasia blijft dus gewoon!
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:46:14 #105
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42997708
Die zag haar hele door Talpa betaalde huwelijk, op DRIE ENTWINTIG DECEMBER, al door haar neus geboord worden. De hele dag in de schijnwerpers, omringd door camera's. Dat wordt écht de dag van haar leven.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:47:59 #106
6941 APK
Factual, I think.
pi_42997748
23 December, is dat zeker?
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:49:51 #107
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42997789
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:47 schreef APK het volgende:
Vanavond was in de uitzending te zien dat ze die datum per brief aan Wilgo voorstelde.
Ik neem het wel voor je op.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:56:14 #108
57497 happyme28
I'm so happy
pi_42997961
Maar Wilgo gaat niet in het huis trouwens zei hij aan de telefoon, dus dan zal ze eruit moeten als ze op die datum wil trouwen
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:00:21 #109
6941 APK
Factual, I think.
pi_42998069
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:49 schreef Gert het volgende:

Vanavond was in de uitzending te zien dat ze die datum per brief aan Wilgo voorstelde.
Ik neem het wel voor je op.
Ik vond de uitzending verwarrend...
Ik zag eerder op de streams dat Natasia de 24u bedenktijd nam.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:27:55 #110
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_42998803
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:47 schreef APK het volgende:
misschien is ze er tegen die tijd wel uit...ze moet de mensen in het huis toch een keer enorm tegen gaan staan?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:42:15 #111
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42999168
Ik dacht dat ik 13 december hoorde.
  Moderator vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:48:22 #112
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42999317
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:42 schreef Cynix ® het volgende:
Ik dacht dat ik 13 december hoorde.
In de reacties op dit artikel op de talpa-site wordt ook 13 december genoemd, dus dat zal dan wel kloppen..
  † In Memoriam † vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:49:45 #113
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42999358
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:56 schreef happyme28 het volgende:
Maar Wilgo gaat niet in het huis trouwens zei hij aan de telefoon, dus dan zal ze eruit moeten als ze op die datum wil trouwen
Ik hoop dat-ie dat volhoudt.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:04:25 #114
6941 APK
Factual, I think.
pi_42999719
quote:
"Ik blijf je steunen, ik ga niet bij je weg!", voegt hij daar nog aan toe. "Hou je nog van me?", vraagt Natasia onzeker. "Wil je nog met me trouwen?", vraagt ze meteen daarna. "Ja!", klinkt het door de telefoon."
pi_42999873
Ik vind haar toch ook wel weer grappig soms. Hoe ze zat te praten over die kaviaar-man, dat ze hem zo'n schat vind enzo. Toch wel leuk om te zien. De anderen zijn wat terughoudender, dat maakt het contrast leuk.

Voor het programma hoop ik dat ze blijft. Voor haarzelf en haar kinderen hoop ik eigenlijk toch dat ze gaat. Heel dubbel dus.

pi_43000012
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef Bagheera het volgende:
Ik vind haar toch ook wel weer grappig soms. Hoe ze zat te praten over die kaviaar-man, dat ze hem zo'n schat vind enzo. Toch wel leuk om te zien. De anderen zijn wat terughoudender, dat maakt het contrast leuk.

Voor het programma hoop ik dat ze blijft. Voor haarzelf en haar kinderen hoop ik eigenlijk toch dat ze gaat. Heel dubbel dus.

ik sluit me hier helemaal bij aan eigenlijk
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:19:12 #117
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43000119
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef Bagheera het volgende:
Ik hoop ook dat ze blijft en ik ga er precies 1,5 seconde van wakker liggen als ze in of buiten het huis de vernieling in gaat. Ik heb best sympathie voor heel veel mensen, maar voor haar kan ik weinig opbrengen. En haar kinderen? Ach, zijn die nou zo goed af met zó'n moeder? Ik ken geen moeders die zó nadrukkelijk met hun eigen belang bezig zijn als zij. En vergis ik me nou of heeft ze het nog amper over hun?
pi_43000287
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:19 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En vergis ik me nou of heeft ze het nog amper over hun?
dat is ook wel iets wat me opvalt inderdaad

maar toch heb ik een beetje het idee dat zij ( natasia) niet rationeel is, ze heeft geen idee hoe de wereld in elkaar steekt

misschien heb ik wel een beetje medelijden met haar
pi_43000395
quote:

[..]

Ik hoop ook dat ze blijft en ik ga er precies 1,5 seconde van wakker liggen als ze in of buiten het huis de vernieling in gaat. Ik heb best sympathie voor heel veel mensen, maar voor haar kan ik weinig opbrengen. En haar kinderen? Ach, zijn die nou zo goed af met zó'n moeder? Ik ken geen moeders die zó nadrukkelijk met hun eigen belang bezig zijn als zij. En vergis ik me nou of heeft ze het nog amper over hun?
Dat ben ik wel met je eens, maar ik bedoel vooral de schadelijke invoed van haar gedrag in het huis op die kinderen. Haar seksuele uitspattingen met Brian, haar ruzies met iedereen, alles is in de openbaarheid, das de aard van het programma. Dat kan zij niet aan. Die arme kinderen die worden (waarschijnlijk) uitgelachen vanwege het gedrag van hun moeder in het huis. Dat vind ik erg, want die krijgen een enorme knauw.
pi_43000491
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef laffer het volgende:

dat is ook wel iets wat me opvalt inderdaad

maar toch heb ik een beetje het idee dat zij ( natasia) niet rationeel is, ze heeft geen idee hoe de wereld in elkaar steekt

misschien heb ik wel een beetje medelijden met haar
Dat valt mij ook op. Ze doet alsof ze een tienermoedertje is ofzo, maar ze is al 32.... Heeeeeeeel bizar.

Ik heb vooral medelijden met haar kinderen, niet eens zo zeer met haar. Tenzij ze veel heeft meegemaakt, dat weet ik natuurlijk niet. Toch mag ik haar wel.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:37:30 #121
6941 APK
Factual, I think.
pi_43000600
quote:

hun?
Ga je schamen.

'hun' kan niet meer. Klaar.
Luister je wel naar mij? Je luistert niet naar mij. Nee, jij luistert niet! Luister gewoon... Jij luistert niet naar mij.
Zoek het maar uit, Jaarooootje moet maandag weer naar school en dan sta ik bij de ingang van de school voor hem.
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:40:41 #122
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43000681
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:33 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Dat valt mij ook op. Ze doet alsof ze een tienermoedertje is ofzo, maar ze is al 32.... Heeeeeeeel bizar.
Ze is zich voortdurend superbewust van de camera's, en denkt dat het schattig en "vrouwelijk" staat om je als een bakvis aan te stellen. Maar dat ziet er helemáál niet jofel uit, bij een wijf van 32 dat er 10 jaar ouder uitziet.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 02:12:10 #123
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43002461
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:48 schreef Gert het volgende:

[..]

In de reacties op dit artikel op de talpa-site wordt ook 13 december genoemd, dus dat zal dan wel kloppen..
Ik zit nu de herhaling te kijken en daar zegt Natasia idd 13-12-2006, want dan zijn ze precies 5 jaar samen.
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 04:04:49 #124
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43003785
Zou ze half Suriname in willen laten vliegen, voor zover die hier niet allemaal al zitten? Optredentje van Geer & Goor erbij, de Bijker komt ff koken, the works. Nou ja, Sjonnie betaalt wel, áls het maar kijkers oplevert.
pi_43006074
van de Telegraaf site:

Blijft ajb in de Gouden kooi, het is nog steeds rustig in de buurt, Hoor geen geschreeuw tegen je kinderen meer, geen gevecht met de buurvrouw. Heerlijk, Ik ben Talpa dankbaar! (voor 1 keer dan) Hou dat mens uit de publiciteit, Telegraaf, ze kickt er op, Normen en waarden, remember!!
MOKUM XXX RATED
pi_43006117
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef dronkeykong het volgende:
van de Telegraaf site:

Blijft ajb in de Gouden kooi, het is nog steeds rustig in de buurt, Hoor geen geschreeuw tegen je kinderen meer, geen gevecht met de buurvrouw. Heerlijk, Ik ben Talpa dankbaar! (voor 1 keer dan) Hou dat mens uit de publiciteit, Telegraaf, ze kickt er op, Normen en waarden, remember!!
Lol haha serieus?
Zal best zo zijn, als je ziet hoe ze nu al schreeuwt tegen iedereen: dat zal 'thuis' ook wel zo zijn. Lekker schreeuwen tegen iedereen
  Moderator zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:23:53 #127
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43006560
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 11:54 schreef VinoTinto het volgende:

[..]

Lol haha serieus?
Zal best zo zijn, als je ziet hoe ze nu al schreeuwt tegen iedereen: dat zal 'thuis' ook wel zo zijn. Lekker schreeuwen tegen iedereen
Dat is immers haar discussie-techniek. Argumenten van anderen overschreeuwen en daar als een gevaarlijke oervrouw bij kijken.

- "Natasia, Jairo heeft vanmiddag wéér het speelgoed van mijn zoontje in de vijver gegooid en.."

BEGIN JE NOU AL WEEER OVER M'N KINDEREN???? KIJK IS NAAR JE EIGEN KINDEREN!! ALSOF DAT ZULKE LIEVERDJES ZIJN!!!!"

- "Als jij klachten hebt over mijn kinderen, dan sta ik daar uiteraard open vo.."

JA DAN HOEF JE NIET ZO TE KIJKEN HOOOOR!! ALSOF JE HET ALLEMAAL ZO GOED WEEEET!! GA MAAR TEGEN IEMAND ANDERS BIJDEHAND DOEN!! NIET MET MIJ!! NIET MET MIJ!!

- "Kunnen we niet gewoon even rustig pra.."

NIET MET MIJ HE!! NIET MET MIJ!! NIET MET MIJ!!

- "Ja maar.."

NIET MET MIJ!! NIET MET MIJ!! DAHAAAAG BUURVROUW!!! IK GA WEER NAAR MIJN KINDEREN!! ZOU JIJ OOK EENS WAT VAKER MOETEN DOEN!!!

Wat zal het een feest zijn om daarnaast te wonen.
Die buren raken dat huis nooit meer kwijt zolang Nataaasia daar woont.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:25:17 #128
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43006591
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef Gert het volgende:
Geweldige tekst weer op de Talpa-site.

Eindelijk duidelijkheid!

in de Private Room belt Natasia met haar Wilgo. Het duurt even voor ze hem aan de lijn krijgt, maar als het eenmaal zover is gaat ze meteen de confrontatie aan. "Ik heb drie vragen...", begint ze heldhaftig. "Sta je nog achter me?", is de eerste vraag. "Ja natuurlijk", antwoordt Wilgo meteen. Nog voor Natasia haar andere twee vragen kan stellen is het Wilgo die het woord neemt. Zijn woorden zijn geruststellend: "Maak je nergens druk om, denk alleen goed na over wat je zegt en doet! Ik blijf je steunen en ik trouw nog steeds met je!" Wel moet Natasia nog aanhoren dat hij niet tevreden is over bepaalde dingen die ze gedaan en gezegd heeft. Als Wilgo klaar is met zijn pleidooi is de tijd om en moet Natasia ophangen. Hoewel ze blij is dat haar relatie niet voorbij is ,lijkt ze minder tevreden over het feit dat ze geen woord heeft kunnen zeggen. Misschien was het dit keer ook niet haar beurt om te praten.
briljante tekst

maar wat is die Wilgo een slappe zak zeg
pi_43006863
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:23 schreef Gert het volgende:

[..]
-knip-
MOKUM XXX RATED
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:21:13 #130
134727 VirtualPOM
pi_43008856
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 22:22 schreef APK het volgende:
Geniaal, Nataasia blijft dus gewoon!
Gelukkig maar
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:31:55 #131
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43009099
Wie zei er dan dat ze weg zou gaan?
pi_43009159
Stephan, Nicolaas en Eveline willen Natasia eruit gaan stemmen. Hebben ze het nu over.
pi_43009232
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:34 schreef Bagheera het volgende:
Stephan, Nicolaas en Eveline willen Natasia eruit gaan stemmen. Hebben ze het nu over.
Als je er wordt uitgestemd, krijg je dan je inleggeld wel terug? Ik neem aan van wel.
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:44:17 #134
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43009400
Zou ze die 10 ruggen überhaupt wel zelf betaald hebben? Of zou Sjonnie dat voor zijn rekening genomen hebben omdat ze zo 'kleurrijk' is?
pi_43009468
Ze heeft al gezegd dat ze die 10.000 van iemand geleend heeft.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:14:26 #136
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43010102
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:31 schreef Cynix ® het volgende:
Wie zei er dan dat ze weg zou gaan?
zij zelf
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:21:15 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43010234
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:23 schreef Gert het volgende:

[knip briljante text]

Wat zal het een feest zijn om daarnaast te wonen.
Die buren raken dat huis nooit meer kwijt zolang Nataaasia daar woont.

Het is te hopen dat de huur- en koopwoningen daar niet door elkaar staan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:25:19 #138
134727 VirtualPOM
pi_43010308
Ze is haar theorieexamen aan het oefenen
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:27:16 #139
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43010358
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ze heeft al gezegd dat ze die 10.000 van iemand geleend heeft.
Ah ok, moet ik ff gemist hebben. Of die 'iemand' wás Sjonnie.
pi_43010383
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Cynix ® het volgende:

Dat kan ook nog

Maar als het een kennis of familielid is dan is het wel heel erg lullig als je er eerder uitstapt en zo het geld kwijtraakt.
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:29:26 #141
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43010400
Het jammere is dat nog te maken onkosten in de medische sfeer na haar vertrek uit de villa zoals gewoonlijk weer afgewenteld worden op de maatschappij. We kunnen dus nog een flinke rekening voor haar entertainment verwachten.
pi_43010643
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Of Sjonnie òf een louche figuur, want ze keek er erg benauwd bij, toen Brian er naar vroeg
Ze zei ook dat ze door haar schuldgeschiedenis geen pé-elletje kon afsluiten.
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:56:47 #143
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43012125
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:42 schreef avonne het volgende:
Of Sjonnie òf een ander louche figuur,...
Correctie.
pi_43021157
Die stem van haar echt verschrikelijk. Echt zon krijsende rotstem met een rotaccent.
Don't turn your back on me. I won't be ignored!!!
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 11:48:44 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_43031058
Dat ze er nog maar lang in mag blijven. Heerlijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 29 oktober 2006 @ 11:50:30 #146
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43031099
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat kan ook nog

Maar als het een kennis of familielid is dan is het wel heel erg lullig als je er eerder uitstapt en zo het geld kwijtraakt.
Iets zegt me dat Natasia daar geen fuck omgeeft, Ze geeft alleen om zichzelf
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_43038825
Ik vind het vooral voor de kinderen erg triest, al die aandacht voor hun moeder, en de manier waarop zij zich presenteerd. Als de kinderen maar geen agressieve neigingen krijgen uit pure frustratie, dat zou pas echt zielig zijn, want dan worden ze op school ook nog eens met de nek aangekeken.
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 16:37:47 #148
7889 tong80
Spleenheup
pi_43039357
Er durft geen kindje in de buurt van haar kinderen te komen. Als Jaaaaaaaaaarnooooooooooo verkouden is krijgt Henkie van Gameren de schuld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 29 oktober 2006 @ 19:18:51 #149
73209 dnzl
Minimalist.
pi_43043485
Dat verhaaltje dat ze voorleest nu
  Trouwste user 2022 zondag 29 oktober 2006 @ 21:23:41 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_43047846
Mooi ze is er dus nog

pi_43056140
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:

GODVERDOMME!!! ze is er dus nog...
  Trouwste user 2022 maandag 30 oktober 2006 @ 01:46:49 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_43056298
Leuk

maandag 30 oktober 2006 @ 15:10:30 #153
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_43067474
Een paar quotes van Natasia:

'Ik mag mezelf nu wel een BN-er gaan noemen' aldus Natasia in een interview met RTL boulevard die het huis vanmiddag bezochten.

Een andere quote: Ik word afgeschilderd als een borderliner. Dat is toch knap van me?

Ik KOTS van dit wijf !!! ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:17:03 #154
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_43067703

Je bent een zeurpiet, zegt Natasia tegen de RTL intervieuwer, jij bent toch ook nooit thuis!
pi_43071560
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef sirrom het volgende:
ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...
Eensch. Nog nooit zo'n egoistisch persoon gezien. Niet normaal.

Bijna niets dringt tot haar botte hersens door. Zelfs niet als het voor haar uitgespeld zou worden: 'Nee Natas, Brian wil je niet.' ''Nee Natas, je kwest Wilgo hiermee, stop met je aanbieden aan Brian'. 'Je kwetst ook je kinderen, stop ermee Natasia, denk aan hen'. 'Nee Natas, je zet jezelf voor l*l, denk aan je kinderen en ga het huis uit.' 'Nee Natas, je mede-bewoners lachen je achter je rug uit, en terecht, dus hou de eer, of wat ervan over is, aan jezelf''.

Echt een gevalletje van en
pi_43071831
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:08 schreef Bagheera het volgende:

je mede-bewoners lachen je achter je rug uit, en terecht.
Eigenlijk is dit niet helemaal terecht, ze zouden eigenlinjk recht in haar gezicht moeten zeggen hoe raar, egoistisch, fout en STOMPZINNIG met name ze bezig is. Helaas lijken ze daar iets te laf voor. Zijn ze bang voor haar ofzo?
pi_43072573
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:15 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit niet helemaal terecht, ze zouden eigenlinjk recht in haar gezicht moeten zeggen hoe raar, egoistisch, fout en STOMPZINNIG met name ze bezig is. Helaas lijken ze daar iets te laf voor. Zijn ze bang voor haar ofzo?
een aantal hebben het een paar keer gezegd, hoor.
pi_43073088
Echt Avonne? Ik lees het nooit in die beschrijvingen die de Talpi-site geeft. Hoe reageerde Natasia?
pi_43074003
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef Bagheera het volgende:
Echt Avonne? Ik lees het nooit in die beschrijvingen die de Talpi-site geeft. Hoe reageerde Natasia?
Daar was die ruzie tussen haar en Brian toch over?
Anderen zeggen het rustiger, en dan reageert ze nauwelijks. Alsof ze denkt "praat maar, ik bepaal het zelf".

Maar ik denk dat het langzaam wel door dringt.
Vandaag althans.

Ergens kan ik wel met haar mee voelen. In principe is het niet fout dat een moeder van kleine kinderen een time out nodig heeft om zich zelf terug te vinden en te ontwikkelen.
Het probleem met Natasia is echter dat ze explosief is. Dat ziet er niet fraai uit.
Misschien heeft ze wel groot gelijk om uit haar dagelijkse leven te stappen, en hier in dit programma met haar eigen gedrag geconfronteerd te worden.
Misschien dat ze thuis finaal doorgedraaid zou raken. Daar zouden de kinderen helemaaal de dupe van zijn geworden. Hier, ookal is het risico op doordraaien hier erg groot, is er ook een mogelijkheid om door anderen op je fouten gewezen te worden, en er daar eens diep over na te denken.
Wie weet komt ze inderdaad evenwichtiger en volwassener het huis uit.
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:16:45 #160
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43074028
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef Bagheera het volgende:
Dat het helemaal niet waar is, dat ze het verkeerd zien, dat ze toch doet wat ze zelf wil en dat niemand haar moet zeggen wat ze moet doen enzow.

Maar eerlijkheid gebied te zeggen, dat ze rustiger wordt en meer lijkt te luisteren. Misschien dat het telefoongesprek met Wilgo toch iets heeft geholpen.
pi_43074770
Wie weet, Avonne & Happyme28, gaat het de goede kant op Natasia. Dat hoop ik, want ik vind het niet tof om naar iemand te kijken die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Dat is mij te ''hard'', te cynisch. Waar dit soort programma's toch al een beetje van beticht worden door sommigen.
pi_43076226
Ik lees dit net op Talpi:

''Bart waarschuwt Natasia nog: “Je bent niet de BN-er die wordt uitgenodigd voor feestjes en premières. Er zal veel negatief over je worden geschreven. Natasia zegt zich hiervan bewust te zijn en is bang dat Wilgo alle klappen moet opvangen. Bart probeert Natasia nog wel gerust te stellen: “De aandacht zit nu wel in een neerwaartse spiraal.” Nu maar hopen dat Natasia niet nog meer aandacht naar zich toe zal trekken.''

Inderdaad vertellen ze nu wel steeds meer de waarheid aan Natasia. En lijkt het alsof dat idd steeds meer tot haar doordringt. Ze reageerde in ieder geval rustig en ze heeft oog voor Wilgo.
pi_43077698
Een vrouw slaan is nooit goed, maar zij solliciteert naar een pak rammel
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43077899
En dan heeft ze ook nog borderline...
pi_43078059
Geknakt!!!
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:06:45 #166
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43078184
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En haar zussen gebruiken drugs en stelen, aldus deze dame in kwestie.
  Trouwste user 2022 maandag 30 oktober 2006 @ 21:16:44 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_43081467
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En een dikke reet.

† In Memoriam † maandag 30 oktober 2006 @ 21:28:38 #168
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43082198
Ze nam Brian in bescherming... Yeah right.
  maandag 30 oktober 2006 @ 21:52:08 #169
58921 Day
You can fly!
pi_43083503
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:41 schreef Bagheera het volgende:
Wie weet, Avonne & Happyme28, gaat het de goede kant op Natasia. Dat hoop ik, want ik vind het niet tof om naar iemand te kijken die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Dat is mij te ''hard'', te cynisch. Waar dit soort programma's toch al een beetje van beticht worden door sommigen.
Het viel me inderdaad vandaag op dat ze een stuk rustiger reageert. En ook iets doet met de kritieken van de andere bewoners.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 21:54:20 #170
58921 Day
You can fly!
pi_43083637
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef sirrom het volgende:
Een paar quotes van Natasia:

'Ik mag mezelf nu wel een BN-er gaan noemen' aldus Natasia in een interview met RTL boulevard die het huis vanmiddag bezochten.

Een andere quote: Ik word afgeschilderd als een borderliner. Dat is toch knap van me?
Ik KOTS van dit wijf !!! ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...
Zo zei ze het niet. Ze zei dat ze het knap vond dat men dat kon beoordelen door naar iemand op de streams te kijken en verhalen over degene te lezen in de krant.

En nee Gert, ik neem het niet krampachtig voor haar op!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:32:29 #171
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_43088040
tvp
Life is easy with your eyes closed
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 07:34:33 #172
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_43092585
Natasia zelf vergeleek haar eigen hoofd met een kokosnoot.
Dat vond ik pas zelfkennis...
En goede humor ook...
pi_43093168
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 07:34 schreef sirrom het volgende:
Natasia zelf vergeleek haar eigen hoofd met een kokosnoot.
Dat vond ik pas zelfkennis...
En goede humor ook...
Zelfkennis? In een kokosnoot zitten lekkere dingen...dat heb ik in die verrotte hersenpan van haar nog niet kunnen ontdekken..
pi_43093217
Was het maar een kokosnoot, die heeft geen grote scheur waar alleen maar poep uitkomt
pi_43094277
Owh wat weer n foute woordkeus:

"ik heb 2 prachtige kinderen, een nog veeeeeeeeeeel mooiere man"
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:32:49 #176
128350 GlamourGirl
Future Celebrity
pi_43101175
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 08:48 schreef navigator het volgende:
Was het maar een kokosnoot, die heeft geen grote scheur waar alleen maar poep uitkomt
so true!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:46:25 #177
131369 RobinK
pi_43103851
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef kollie het volgende:
Een vrouw slaan is nooit goed, maar zij solliciteert naar een pak rammel
dit is ook geen vrouw
pi_43112324
Dat varken verscheurt de post
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43113734
Waarom schelden jullie haar zo uit, 80% van jullie kijken toch alleen maar om Natasia te volgen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:39:03 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_43115217
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:36 schreef kollie het volgende:
Dat varken verscheurt de post
Ik heb het opgenomen.Wat deed ze precies ?

pi_43115768
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb het opgenomen.Wat deed ze precies ?

Ze kreeg een brief van d'r zus, las 2 woorden en hoppa verscheuren die handel. Ze was sowieso weer op dreef vandaag.

[ Bericht 5% gewijzigd door kollie op 31-10-2006 20:57:20 ]
Bobby Robson forever!
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:19:41 #182
7889 tong80
Spleenheup
pi_43116981
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 20:51 schreef kollie het volgende:

[..]

Ze kreeg een brief van d'r zus, las 2 woorden en hoppa verscheuren die handel. Ze was sowieso weer op dreef vandaag.

† In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:27:27 #183
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43117352
Jammer dat Brian steeds zwicht voor haar intimidaties.
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:59:46 #184
128350 GlamourGirl
Future Celebrity
pi_43118671
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Jammer dat Brian steeds zwicht voor haar intimidaties.
Hij zwichten voor haar intimidaties? hahahah laat me niet lachen. Die gozer is als de dood om een surinaamse asswoopin van haar te krijgen. Ik weet nog toen zij hem probeerde te verleiden en ze zichzelf aan hem opdrong. Hij keek echt bang uit zijn ogen. Net een bang hertje. gelukkig kon hij net op tijd wegkomen anders had ze hem nog echt gepakt. Kortom hij houdt haar gewoon te vriend, want in de Gouden Kooi moet je Natasia zeker niet als vijand hebben.
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:25:08 #185
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43119910
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef GlamourGirl het volgende:
...want in de Gouden Kooi moet je Natasia zeker niet als vijand hebben.
Dat vertelt zij iedereen en het jammere is dat de meesten dat nog geloven ook. Ik weet zeker dat een beetje kerel haar de baas zou moeten kunnen en haar het laatste duwtje kan geven.
pi_43120941
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 22:25 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dat vertelt zij iedereen en het jammere is dat de meesten dat nog geloven ook. Ik weet zeker dat een beetje kerel haar de baas zou moeten kunnen en haar het laatste duwtje kan geven.
Het laatste duwtje?
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:50:00 #187
128350 GlamourGirl
Future Celebrity
pi_43121299
Zij moet inderdaad eens goed op haar plaats gezet worden. Wat een arrogant wijf zeg! het feit dat ze zelfs dieren slaat.....Verschrikkelijk gewoon. Van mij mag zij dus weg
pi_43121588
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef GlamourGirl het volgende:
Zij moet inderdaad eens goed op haar plaats gezet worden. Wat een arrogant wijf zeg! het feit dat ze zelfs dieren slaat.....Verschrikkelijk gewoon. Van mij mag zij dus weg
Slaat ze dieren? Dan moet ik haar niet tegen komen. Wat een rotwijf
  † In Memoriam † dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:02:55 #189
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43121924
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 22:43 schreef kissa het volgende:
Het laatste duwtje?
Ze is zo labiel als wat, dus daar moet iets mee te doen zijn.
pi_43122011
Er was toch iets met haar hond, ze had geen zin om hem uit te laten, liet ze hem in de tuin (lekker hygienisch voor je kids als ze daar spelen) dan ontsnapte hij en had ze geen zin om hem te zoeken en als hij dan terugkwam tegen de middag kreeg hij straf.

Serieus of ze is sexueel misbruikt, mishandeld of dat ze een kutwijf is zit gewoon in haar genen.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_43122012
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:02 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ze is zo labiel als wat, dus daar moet iets mee te doen zijn.
Ik kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen ja
pi_43122190
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Er was toch iets met haar hond, ze had geen zin om hem uit te laten, liet ze hem in de tuin (lekker hygienisch voor je kids als ze daar spelen) dan ontsnapte hij en had ze geen zin om hem te zoeken en als hij dan terugkwam tegen de middag kreeg hij straf.

Serieus of ze is sexueel misbruikt, mishandeld of dat ze een kutwijf is zit gewoon in haar genen.
Als ze een hond niet kan opvoeden en foute straffen uitdeelt, dan lijkt mij dat haar kinderen het ook niet al te best hebben...

Ik denk dat ze een enorm groot ego heeft en een plaatstalen bord voor haar kop....
pi_43124389
"als Wilgo weg is, dan moet ik ook weg! Dan moet ik zelf voor m'n kinderen zorgen.. Dan moet ik nu zelf maar de kindjes opvangen "

Schandááálig.. Ze vindt kinderen echt 'n straf volgens mij!
pi_43124629
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Taurus het volgende:
"als Wilgo weg is, dan moet ik ook weg! Dan moet ik zelf voor m'n kinderen zorgen.. Dan moet ik nu zelf maar de kindjes opvangen "

Dan had ze haar benen bij elkaar moeten houden of een voorbehoedsmiddel kunnen gebruiken
pi_43125062
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:16 schreef kissa het volgende:

[..]

Dan had ze haar benen bij elkaar moeten houden of een voorbehoedsmiddel kunnen gebruiken
quote:
Serieus of ze is sexueel misbruikt...
pi_43125569
quote:

Die hond had ze toen ze zelf nog een kind was.
Hij gromde en blafte naar haar moeder als haar moeder haar boos aansprak over iets.
?
pi_43128095
Ik bedenk me nu pas dat er dus jaren geleden gewoon iemand is geweest die sex heeft gehad met Natasia... Die moet wel heel erg veel gedronken hebben.
  woensdag 1 november 2006 @ 09:53:38 #198
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_43129414
quote:
Op woensdag 1 november 2006 08:23 schreef Fargo het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat er dus jaren geleden gewoon iemand is geweest die sex heeft gehad met Natasia... Die moet wel heel erg veel gedronken hebben.
Zij is helaas niet de enige gestoorde die nog vrij rondloopt op deze aardbol...
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  woensdag 1 november 2006 @ 09:57:15 #199
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43129482
quote:
Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Taurus het volgende:

gewoon zo snel mogelijk uit de ouderlijke macht zetten! Ik weet het, er zijn meerdere veel schrijnendere gevallen maar die komen niet zo makkelijk aan het licht als dit...dit is gewoon een quick win voor de kinderbescherming en justitie! Aanpakken die handel!
  woensdag 1 november 2006 @ 10:05:35 #200
128350 GlamourGirl
Future Celebrity
pi_43129636
quote:
Wist je dat ik precies hetzelfde dacht? Dat mens heeft of een hele nare jeugd gehad, want alleen dat zou haar agressieve houding kunnen verklaren. Ik denk verder dat we er na verloop van tijd wel achter zullen komen wat er in het verleden met Natasia is gebeurd. Hoe erg ik dat wijf ook niet kan uitstaan, ze is wel 1 van de redenen waarom ik de Gouden Kooi kijk (op Bart en Brian na).
  woensdag 1 november 2006 @ 10:08:25 #201
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_43129702
Ff serieus, wat als zij binnenkort de gouden kooi (al dan niet gedwongen) moet verlaten en erachter komt dat heel Nederland haar uitkotst??? Draait ze dan niet helemaal door??? Ze noemt zichzelf nota bene een diva, een diva . Ik vrees dat de kinderen helemaal niet beter af zijn wanneer zij weer naar huis gaat, laat haar lekker in die villa zitten, zo hebben de kids misschien nog een kans...
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  woensdag 1 november 2006 @ 10:10:08 #202
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43129737
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef bb-millie het volgende:
Ff serieus, wat als zij binnenkort de gouden kooi (al dan niet gedwongen) moet verlaten en erachter komt dat heel Nederland haar uitkotst??? Draait ze dan niet helemaal door??? Ze noemt zichzelf nota bene een diva, een diva . Ik vrees dat de kinderen helemaal niet beter af zijn wanneer zij weer naar huis gaat, laat haar lekker in die villa zitten, zo hebben de kids misschien nog een kans...
Dus gewoon uit de ouderlijke macht zetten en een eventueel beperkt bezoekrecht onder toezicht!

Ik zie haar nog uit frustratie die kinderen geestelijk kapotmaken
  woensdag 1 november 2006 @ 12:24:14 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43132865
  woensdag 1 november 2006 @ 12:27:31 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43132957

Natasia baalt van de nieuwe regel. Ze is juist dit huis in gegaan omdat er niet genomineerd hoefte te worden en omdat het publiek niemand weg kan stemmen. Dat is dus nu veranderd en daar is ze niet blij mee.
pi_43136774
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]

Natasia baalt van de nieuwe regel. Ze is juist dit huis in gegaan omdat er niet genomineerd hoefte te worden en omdat het publiek niemand weg kan stemmen. Dat is dus nu veranderd en daar is ze niet blij mee.
Wat raar dat ze daar niet blij mee is
pi_43137000
Ik vind het raar dat talpa zomaar eventjes de regels kan veranderen. Steeds weer.
pi_43137236
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het raar dat talpa zomaar eventjes de regels kan veranderen. Steeds weer.
Eens!

Ben geen fan van Natasia, maar hier hebben de bewoners gewoon gelijk.
  woensdag 1 november 2006 @ 14:49:01 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43137329
De vraag is maar of Talpa de regels veranderd heeft of gebruik maakt van de optie om 2 x per jaar een bewoner uit het huis te halen.
Als dat het geval is dan heb ik er niet zo gek veel moeite mee en dan is hun keuze voor die bewoner gelijk "onderbouwd" door de mening van het publiek.

Als Natasia echter hoog staat, vermoed ik dat dat komt doordat mensen haar (kinderen) contactpunten gunden, niet omdat iedereen haar zo geweldig vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 17:48:48 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43143908
Daar hebben we Nataasia weer, met haar realistische kijk op het BN-schap:

- Natasia de beach-babe
Terwijl Natasia bij Tilly zit om haar nagels bij te vijlen, laat ze haar weten heel graag naar de Miljonairsfair te willen: “Dat lijkt me zo gaaf! Kijk, we zijn nu hartstikke bekend, dus dan zouden we ook bij de opening kunnen zijn. Vervolgens lekker juweeltjes en bootjes kijken.” Ze is even stil en zucht dan: “Ik krijg al helemaal kriebels in mijn buik als ik er aan denk. Voor die tijd wil ik wel tien kilo lichter wegen.” Tilly luistert aandachtig terwijl ze lekker verder vijlt. Natasia ratelt wel door: “Straks word ik nog een echte beach-babe!” Wie weet! (talpa.tv)
  woensdag 1 november 2006 @ 17:53:25 #210
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43144080
Of Tilly echt aandachtig luisterde vraag ik me echt af
  woensdag 1 november 2006 @ 18:15:53 #211
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43144982
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:48 schreef Gert het volgende:
Daar hebben we Nataasia weer, met haar realistische kijk op het BN-schap:

- Natasia de beach-babe
Terwijl Natasia bij Tilly zit om haar nagels bij te vijlen, laat ze haar weten heel graag naar de Miljonairsfair te willen: “Dat lijkt me zo gaaf! Kijk, we zijn nu hartstikke bekend, dus dan zouden we ook bij de opening kunnen zijn. Vervolgens lekker juweeltjes en bootjes kijken.” Ze is even stil en zucht dan: “Ik krijg al helemaal kriebels in mijn buik als ik er aan denk. Voor die tijd wil ik wel tien kilo lichter wegen.” Tilly luistert aandachtig terwijl ze lekker verder vijlt. Natasia ratelt wel door: “Straks word ik nog een echte beach-babe!” Wie weet! (talpa.tv)
Dat wijf is echt totaal gestoord hahaha Die is echt alle kijk op de realiteit ver en ver uit het oog verloren.
  woensdag 1 november 2006 @ 19:05:50 #212
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_43146634
Dat ze eens kapt met dat voorlezen op de camera Of nog beter, laat talpa stoppen met het uitzenden (iig op de streams tv kijk ik amper .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_43147862
maar goed toe ,zonder haar keek allang niemand meer
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:27:05 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43223516
Ik had trouwens begrepen dat die vriend van Natasia in haar huis getrokken was om de kinderen te verzorgen, en dit samen zou doen met 2 zussen van Natasia.
Tijdens de dreigende relatiebreuk werd er wel iets gezegd dat de kinderen bij de zussen zouden zijn ondergebracht, maar Natasia moest het huis uit om iets voor de kinderen te regelen als Wilgo het uit zou maken.

Lees ik net op de Gouden Kooi site een reactie (in dit topic) van iemand die haar kennelijk persoonlijk kent... en daar komt toch een heel ander verhaal uit.

Hier maar ff een copy & paste...
quote:
O TJE zei om 0:46 op 4 NOVEMBER 2006
Ik doe een oproep aan Wilco. Wilco beste man toon dat jij weet wat het beste is voor die kiddies. Toen dat je niet wil dat je een emotioneel wrak thuis krijgt die mogelijk van camera naar camera gaat en jou en de kiddies laat stikken. Denk eens aan Mona uit Big Brother 2 of 3. Wilco haal haar naar huis en voorkom verdere schade. Ook de vriendjes en de vriendinnetjes van de kiddies missen ze. Wilco neem je verantwoordelijkheid. haal haar eruit. Talpa is niet wijzer.
quote:
LEANDRA zei om 1:04 op 4 NOVEMBER 2006
@O tje... hoe bedoel je de vriendjes van de kinderen van Natasia missen ze?? Zijn de kinderen nog steeds (al dan niet opgesplitst) bij de zussen van Natsia dan?? Ze zouden toch in hun eigen huis verzorgd worden door Wilgo en hun 2 tantes?! Als de kinderen niet thuis zijn terwijl ze dat wel zouden zijn dan snap ik echt niet meer wat Natasia nog in het huis doet.
quote:
O TJE zei om 1:13 op 4 NOVEMBER 2006
leandra nee inderdaad de kinderen zijn zelfs voor het programma van school gehaald en naar een andere school gegaan. Ik lieg niet. Aan het einde van het vorige schooljaar stond haar dochter nog op de lijst voor groep 6 en in het nieuwe jaar kwam ze niet meer want haar moeder ging in de kooi. Ik heb al eens eerder gezegd dat ze trekken heeft en had van borderline en dat zie je hier ook terug. waar leg je de grens over wat je mag en kan. Daarom probeer ik hier ook steeds aandacht hiervoor te vragen
quote:
LEANDRA zei om 1:16 op 4 NOVEMBER 2006
Damn, ik had toch echt begrepen dat de kinderen IN HUN EIGEN HUIS verzorgd werden door Wilgo en 2 zussen van Natasia. Met zulke kleine kinderen zulke maatregelen nemen is wel heel triest. Dit is echt niet te filmen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:47:06 #215
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43232732
Wat kan dat mens huilen zeg, een oceaan aan tranen rond het vertrek van Angelique. Een kant die haar kinderen en vriend niet van haar hebben gezien toen ze hun alleen achterliet.
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:53:07 #216
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43232852
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat kan dat mens huilen zeg, een oceaan aan tranen rond het vertrek van Angelique. Een kant die haar kinderen en vriend niet van haar hebben gezien toen ze hun alleen achterliet.
Tis gewoon een egocentrisch teringwijf!

is er geen aangifte te doen voor kindermishandeling?
pi_43234593
Mijn oma zo laatst toen ze ff op bezoek was. 'Ik zag laatst een programma op Talpa, dat mensen opgesloten zitten in een villa. Daar zat een mens in, die leek net op een orang-oetang'

'ja oma, ik weet PRECIES, over wie u het heeft'

edit: En ze lijkt er ook nog PRECIES op ook hé

[ Bericht 27% gewijzigd door Gelderland op 04-11-2006 16:12:39 ]
Haleloeja
pi_43234697
--edit---
Haleloeja
pi_43234717
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:07 schreef Gelderland het volgende:
Mijn oma zo laatst toen ze ff op bezoek was. 'Ik zag laatst een programma op Talpa, dat mensen opgesloten zitten in een villa. Daar zat een mens in, die leek net op een orang-oetang'

'ja oma, ik weet PRECIES, over wie u het heeft'
Grappig want oetang (utang) betekent letterlijk schuld, dus mens met schuld... lol @ natasia met haar 10.000 euro schuld.
Ze bedoelde natuurlijk orang oetan (utan)

Wat is dat wijf toch goor zeg
pi_43246632
Zij er nog meer mensen die badend in het zweet zijn wakker geworden na een afschuwlijke nachtmerrie???
Kan het niet helpen maar telkens als haar stem hoor(en dat is helaas meestal) krijg ik spontaan maagzuur en als het te ;ang diirt wprd ik zelfs onpasselijk
pi_43282594
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ja, dat is wel vaag zeg. Ze kent die persoon net, en dan al zo janken. En haar kinderen moesten normaal doen, wat een raar wijf zeg.
pi_43282633
quote:
Op maandag 6 november 2006 07:29 schreef BobRooney het volgende:

Ja, dat is wel vaag zeg. Ze kent die persoon net, en dan al zo janken. En haar kinderen moesten normaal doen, wat een raar wijf zeg.
Ja, en Angelique weg betekent alleen maar een concurrente minder...
pi_43289268
ik denk ook dat er iets mis is met Natasia, mentaal dan. Haar stomme voorlees half uurtje om sympathie te winnen. Denk dat zij ECHT dacht dat ze megapopulair was en de steun van vele overwerkte moeders zou krijgen..viel die 6% even tegen. En die kreeg ze waarschijnlijk alleen omdat mensen haar vermakelijke carcrash televisie vinden. Ik begin de gouden kooi wat leuker te vinden...vooral bart, nena en lesley..maar ik vind ook dat ze bij De Mol wat beter hadden na kunnen denken ipv een borderliner met een 6 jarige postnatale depressie in het huis te gooien.
pi_43289326
Ik vraag me af of ze zoiets konden voorzien.
Ze zal wel gewoon tijdens de keuring als een 'leuk, pittig ding' gelabeld zijn, niet te weten dat ze zich zo zou ontwikkelen.
  † In Memoriam † maandag 6 november 2006 @ 15:40:48 #225
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43292725
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
...omdat mensen haar vermakelijke carcrash televisie vinden.
Het klinkt mooi, maar wat bedoel je met carcrash televisie?
pi_43292790
Gewoon dat het een puinhoop word met haar..een zelfvernietigende weg heeft ze ingeslagen.
  † In Memoriam † maandag 6 november 2006 @ 16:03:29 #227
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43293454
Tsja, willen we eigenlijk niet stiekum haar inderdaad ten gronde zien gaan, voyeurs als we zijn? Dat zal haar leren.

Sneu alleen voor haar kinderen.
  maandag 6 november 2006 @ 16:05:35 #228
131369 RobinK
pi_43293525
is ze nog niet dood?
  maandag 6 november 2006 @ 16:27:01 #229
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43294187
Ik vind het enkel sneu voor haar. Als ze eruit komt ( want miljonair wordt ze echt niet ) , krijgt ze zo'n bak stront over haar heen dat ze niet zal weten wat haar overkomt. Los van de reeele optie dat haar man haar verlaat en dat ze uiteindelijk met minder eruit komt dan dat ze erin ging.
Gewoon triest.
  maandag 6 november 2006 @ 16:49:26 #230
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
  maandag 6 november 2006 @ 16:52:28 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43294985
Het is ook sneu voor haar, want ze denkt echt dat ze er als BN'er uit gaat komen en de komende jaren een vermogen gaat verdienen omdat ze door allerlei programma's als gast gevraagd gaat worden, of zelfs een eigen programma gaat krijgen.

Ik zie Natasia echt niet uigenodigd worden voor de Beau Monde awards ofzo..
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_43295590
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:27 schreef SHE het volgende:
Ik vind het enkel sneu voor haar. Als ze eruit komt ( want miljonair wordt ze echt niet ) , krijgt ze zo'n bak stront over haar heen dat ze niet zal weten wat haar overkomt. Los van de reeele optie dat haar man haar verlaat en dat ze uiteindelijk met minder eruit komt dan dat ze erin ging.
Gewoon triest.
En ik draag daar graag mijn steentje aan bij. Mensen genoeg die haar tegen zichzelf in bescherming zouden kunnen nemen. Niet gebeurd, en dus mogen wij genieten... Ik heb totaal geen medelijden met haar!
  maandag 6 november 2006 @ 17:13:42 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43295656
Mwoah..ik geniet ook van het mormel hoor, maar dat neemt niet weg dat ik niemand zoiets gun. Ze heeft denk ik geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en hoe ze door Talpa wordt neergezet.
Dat die Wilco zich ook niet doodschaamt..wat een ellende
pi_43296037
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef SHE het volgende:
Ze heeft denk ik geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en hoe ze door Talpa wordt neergezet.
OK, Talpa laat dit natuurlijk niet liggen, maar de meest schaamvolle acties doet ze toch echt zelf
Lurf is the message and the message is Lurf
  Trouwste user 2022 maandag 6 november 2006 @ 17:36:20 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_43296444
Reken maar dat Wilgoooooo zich wel doodschaamt.

maandag 6 november 2006 @ 17:37:43 #236
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43296485
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef SHE het volgende:
Mwoah..ik geniet ook van het mormel hoor, maar dat neemt niet weg dat ik niemand zoiets gun. Ze heeft denk ik geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en hoe ze door Talpa wordt neergezet.
Stel je voor wat hij toch waarschijnlijk iedere dag weer moet aanhoren van mensen die hem herkennen
  maandag 6 november 2006 @ 18:15:01 #237
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43297565
Ik zie haar wel bij Life & Cooking verschijnen.
  Trouwste user 2022 maandag 6 november 2006 @ 18:18:20 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_43297649
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik zie haar wel bij Life & Cooking verschijnen.
Eerder in Ziekenhuis Oost.

pi_43297925
Peter R. de Vries?
  Trouwste user 2022 maandag 6 november 2006 @ 18:31:29 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_43298107
'Groeten uit de rimboe ?'

maandag 6 november 2006 @ 18:34:37 #241
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43298208
Invalster van Gerda Havertong in Sesamstraat, beetje voorlezen enzo.
pi_43300357
Tegen de tijd dat ze er vrijwillig uitgaat is ze de enige nog levende oerang oetang.
pi_43302061
wat zat ze nou weer te janken net op t einde?wat heeft ze nou weer verneukt?
pi_43313051
Kunnen ze bij Talpa niet even aan Natasia vertellen hoe ze overkomt in ollanda?
Krijgen we misschien een frontale verhanging te zien.

Eventjes goed voor Talpa met een bannertje van een doe-het-zelf-winkel eronder.
Met natuurlijk een aanschafprijs van gebruikte materialen erbij, zoals het hoort bij DGK.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_43314426
Er is gewoon iets niet helemaal in orde met haar wat waarschijnlijk makkelijk met medicijnen te behandelen is,dat talpa dit laat gebeuren is triest.
Zij zullen toch allemaal wel uitgebreid psychisch getest zijn?
Al hebben bijna al die kandidaten wel vreemde trekjes,het kan ook aan het programma liggen of gewoon omdat ze allemaal uit de randstad komen?
Gooi daar een euro op straat en je hebt meteen een krabbende,bijtende over straat rollende massa.
pi_43316878
wie heeft gister de samenvatting gezien .. op het laatst, voelt dit k*twijf zich weer aangesproken en gaat er dan he-le-maal een probleem van maken Eerst ook al met die hond (nena), toen met dat geval van Nicolaas (toen hij het geeneens over d'r had.) echt een eng mens snap niet dat er een man is die met haar kan leven

En ik hoop nog steeds dat een andere bewoner d'r een keer op haar plaats zet
Haleloeja
pi_43317025
Ja ik hoop ook op een lekkere ordinaire ruzie met een van haar medebewoners
  dinsdag 7 november 2006 @ 11:22:19 #248
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_43319454
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 09:20 schreef VinoTinto het volgende:
Ja ik hoop ook op een lekkere ordinaire ruzie met een van haar medebewoners
Zou me niets verbazen dat ze op een dag een Cantona-trap of Zidane-kopstoot krijgt, zoals ze bij iedereen het bloed (en meer) onder de nagels weg treitert...
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:32:47 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43324523
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:38:01 #250
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_43324680
Nee.. hier wil ik niet bij doordenken.. NIET BIJ HAAR!
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:18:28 #251
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43325860
Gisteravond sluitte de uitzending met iets naars voor Nastasia.
Weet iemand wat dat was??

( in spoiler zetten ofzo? )
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 15:21:58 #252
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43325971
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:27 schreef SHE het volgende:
Als ze eruit komt ( want miljonair wordt ze echt niet ) , krijgt ze zo'n bak stront over haar heen dat ze niet zal weten wat haar overkomt. Los van de reeele optie dat haar man haar verlaat en dat ze uiteindelijk met minder eruit komt dan dat ze erin ging.
Gewoon triest.
Ik verheug me er nou al op.
Hoogmoed komt voor de val. Maar, inderdaad, behoorlijk triest.
  Moderator dinsdag 7 november 2006 @ 15:34:35 #253
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43326351
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:18 schreef SHE het volgende:
Gisteravond sluitte de uitzending met iets naars voor Nastasia.
Weet iemand wat dat was??

( in spoiler zetten ofzo? )
Spoiler is niet nodig, met al die streamers hier.

De Zwarte Diva a.k.a Black Dramaqueen moest zo vreselijk huilen omdat haar aller-, aller-, állerbeste vriendin, namelijk Angelique die ze net een paar weken kent, het huis moest verlaten.

Maar wat haar wérkelijk dwars zat is niet dat Angelique wél weg moest, maar dat Sylvia niét weg moest. Sylvia is totaal niet bang voor Nataasia en dat zint 'r niet.
pi_43326649
Moest Angelique het huis verlaten? Eigenlijk zou toch niemand het huis uitgeketst worden en nu staat de teller al op 2. John gaat proberen een reallife serie omtrent alleen Natasia te bouwen?
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:52:54 #255
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43326879
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:44 schreef opgebaarde het volgende:
Moest Angelique het huis verlaten? Eigenlijk zou toch niemand het huis uitgeketst worden en nu staat de teller al op 2. John gaat proberen een reallife serie omtrent alleen Natasia te bouwen?
Het was al bekend dat JdM een bewoner uit het huis kan zetten die niet voldoet. Dát is dus gebeurd, met een leuk jasje er omheen.
pi_43332345
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Tegen de tijd dat ze er vrijwillig uitgaat is ze de enige nog levende oerang oetang.
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:52:25 #257
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_43335213
Wat kan die overdrijven......
pi_43337478
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]

ik zei toch dat ze op een aap leek (ofja, eigenlijk zei mijn oma dat )
Haleloeja
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:24:21 #259
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_43341554
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:38 schreef maikel112 het volgende:
Nee.. hier wil ik niet bij doordenken.. NIET BIJ HAAR!
Natasia is echt zo'n typ die hem in de mond neemt en hem 'a-la-Bobbit' eraf bijt...
pi_43345842
Haar zoontje moet weer worden opgenomen:

Al eerder vandaag waarschuwde Natasia Bart, dat post laat op de avond, bijna nooit goed nieuws is. Zo ook deze keer. Natasia krijgt een brief van het thuisfront waarin staat dat zoontje Yairo, die al eerder een levertransplantatie onderging, een virus heeft opgelopen. “Hij moet naar het AMC en het ziekenhuis in Groningen. Maar maak je geen zorgen, Groningen zegt dat het goedkomt!” Laten we het hopen…

En Natasia zit heerlijk in de jaccuzi een half uur na de brief.
  woensdag 8 november 2006 @ 00:08:40 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43346115
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Haar zoontje moet weer worden opgenomen:

Al eerder vandaag waarschuwde Natasia Bart, dat post laat op de avond, bijna nooit goed nieuws is. Zo ook deze keer. Natasia krijgt een brief van het thuisfront waarin staat dat zoontje Yairo, die al eerder een levertransplantatie onderging, een virus heeft opgelopen. “Hij moet naar het AMC en het ziekenhuis in Groningen. Maar maak je geen zorgen, Groningen zegt dat het goedkomt!” Laten we het hopen…

En Natasia zit heerlijk in de jaccuzi een half uur na de brief.
En ze zei net tegen Ilona dat die brief van 1 november was.
Dat is dus vrij slordig van de redactie dat het gewoon ff niet doorgegeven is hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_43346446
Wat een KANSLOZE kut negerin zeg
bah bah bah bah

Domme gejank....Val dood zeg

Zo dat is er ff uit
pi_43346516
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ze zei net tegen Ilona dat die brief van 1 november was.
Dat is dus vrij slordig van de redactie dat het gewoon ff niet doorgegeven is hè.
Maar als moeder van een ziek kind schiet je toch alsnog in de stress?
  woensdag 8 november 2006 @ 00:29:24 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43346631
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:24 schreef kissa het volgende:

[..]

Maar als moeder van een ziek kind schiet je toch alsnog in de stress?
Aan de ene kant wel, aan de andere kant mag je er toch van uitgaan dat je niet over nog een keer 5 dagen te horen krijgt dat het misgegaan is.
Ze is er idd vrij rustig onder, wellicht is dat ook omdat Yairo/ziekenhuis voor haar geen combi is zoals het voor mensen met een gezond kind wel is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 8 november 2006 @ 02:45:00 #265
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43348715
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel, aan de andere kant mag je er toch van uitgaan dat je niet over nog een keer 5 dagen te horen krijgt dat het misgegaan is.
Ze is er idd vrij rustig onder, wellicht is dat ook omdat Yairo/ziekenhuis voor haar geen combi is zoals het voor mensen met een gezond kind wel is.
Je mag er ook van uitgaan dat een ouder die alleen gezag draagt over haar kinderen, meteen op de hoogte wordt gesteld igv calamiteiten. Vooral als die ene gezaghebbende ouder ook nog eens alleen belast is met het consultatierecht (wat inhoudt dat de gezaghebbende ouder de enige persoon is die toestemming mag en kan geven voor oa medische ingrepen bij een kind). Het is beslist idioot, dat een dergelijke boodschap dan pas een week later wordt doorgegeven. Dat aan de ene kant...

Aan de andere kant begrijp ik geen fuck van Natasia, JUIST niet omdat ze alleenstaand moeder is van een ernstig ziek kind. Ik ben zelf moeder van een ziek kind (bij lange na niet zo ernstig als Yairo, enkel auto-immuun en epilepsie), maar er is werkelijk geen haar op mijn hoofd die mij er toe zou kunnen doen bewegen om mijn verantwoordelijkheden en zorgen als ouder, in een vlucht daarvan in te willen ruilen voor materiële luxe (en geestelijke armoede).

Als mijn kind ziek is, dan ben ik er. Dat is inherent aan de keuze die ik ooit heb gemaakt toen ik haar op de wereld heb gezet.

Dat Natasia op een totaal andere manier met die verantwoordelijkheid omgaat, is een gegeven op zichzelf. Maar ik (en vast niet ik alleen) begrijp dat niet, en heb er maar weinig (tot geen) voeling mee.
  woensdag 8 november 2006 @ 03:08:57 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43348801
Klopt, maar de vraag was of het niet normaler was als ze in de stress was geschoten.
Persoonlijk had ik in deze situatie de hele redactie stijfgescholden en waarschijnlijk mijn koffers gepakt.

Het lijkt me trouwens dat er wel iemand anders moet zijn aangemeld om toestemming te geven voor medische ingrepen er dergelijke, dat is anders in deze situatie gewoon niet te handhaven.
Ik heb ook gezorgd dat als ik het om wat voor reden niet kan doen, dat er dan wel een ander beslissingen voor/over mijn zoon kan nemen, en ik zorg gewoon zelf voor mijn zoon.

En idd, begrip voor Natasia dr beslissing het huis in te gaan is bij mij niet aanwezig.
Als (alleenstaande) moeder is het zwaar, maar shit happens, en je laat je kinderen niet zo stikken, mijn zoon is bijna 15 maar ik zou het zelfs op deze leeftijd niet in mijn hoofd halen om zo'n tijd weg te gaan, hoe goed hij ook verzorgd zou worden.
Ik ben ook wel eens moe van 15 jaar in m'n uppie moederen, maar juist omdat ik de enige ouder ben die mijn kind heeft kan ik het echt niet maken om een jaartje op TV te gaan zitten blèren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 03:10:06 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_43348812
Ze trok weer heerlijk de aandacht naar zich toe.

woensdag 8 november 2006 @ 03:36:40 #268
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43348906
quote:
Op woensdag 8 november 2006 03:08 schreef Leandra het volgende:
Klopt, maar de vraag was of het niet normaler was als ze in de stress was geschoten.
Persoonlijk had ik in deze situatie de hele redactie stijfgescholden en waarschijnlijk mijn koffers gepakt.

Het lijkt me trouwens dat er wel iemand anders moet zijn aangemeld om toestemming te geven voor medische ingrepen er dergelijke, dat is anders in deze situatie gewoon niet te handhaven.
Ik heb ook gezorgd dat als ik het om wat voor reden niet kan doen, dat er dan wel een ander beslissingen voor/over mijn zoon kan nemen, en ik zorg gewoon zelf voor mijn zoon.

En idd, begrip voor Natasia dr beslissing het huis in te gaan is bij mij niet aanwezig.
Als (alleenstaande) moeder is het zwaar, maar shit happens, en je laat je kinderen niet zo stikken, mijn zoon is bijna 15 maar ik zou het zelfs op deze leeftijd niet in mijn hoofd halen om zo'n tijd weg te gaan, hoe goed hij ook verzorgd zou worden.
Ik ben ook wel eens moe van 15 jaar in m'n uppie moederen, maar juist omdat ik de enige ouder ben die mijn kind heeft kan ik het echt niet maken om een jaartje op TV te gaan zitten blèren.
Same story here... Ook ik ben een alleenstaande moeder en pleegmoeder. Soms heb ik er ook wel eens tabak van, en wens ik mezelf stiekum in fantasie op kamp noord of zuid van Expeditie Robinson. Voor een week of 2 Maar zelfs dat, zou ik in werkelijkheid al niet doen. Maar de fantasie is geinig .

En ja natuurlijk zou het normaal zijn als je als (alleenstaande) moeder volkomen op tilt slaat als je een week later te horen krijgt dat je ernstig zieke kind opgenomen moest worden voor een virusinfectie in een ziekenhuis aan de andere kant van het land. Ik zou in alle staten zijn, en de "Gouden redactie" vervolgens blik laten schijten in dit geval! Wat voor Natasia eigenlijk toch een peuleschil zou moeten zijn, gezien de scenes die ze al om futiliteiten heeft weten neer te zetten. Gek genoeg kunnen de dingen die er werkelijk toe doen en van werkelijke waarde zijn, haar niet tot enige actie aansporen?

Je kunt overigens niet iemand anders toestemming geven om belangrijke beslissingen over te nemen als gezaghebbende ouder. Dat kan wel, als je dat vooraf hebt geregeld bij de notaris, in geval van overlijden of handelingsonbekwaamheid. Dan geef je middels een testamentaire voogdijbenoeming het stokje over... Maar Natasia is bij lange na nog niet dood en beslist in staat om welke beslissing dan ook te kunnen nemen, en alleenstaand ouder (en voor zover ik weet, staan haar kids nog niet onder een OTS). Dus zij is de enige persoon, die dergelijke beslissingen kan en mag nemen voor de wetgever. Stel je voor dat er onverhoopt toch een accute noodsituatie was ontstaan in de gezondheid van Yairo in de afgelopen dagen en er zou meteen toestemming moeten komen voor een medische noodingreep, en Natasia wist nog van niets...

Dikke foei, Talpa!
pi_43349710
quote:
Op woensdag 8 november 2006 03:36 schreef Tissik het volgende:

Dikke foei, Talpa!
Alsof wij weten hoe lang die brief al op de redactie ligt... Wat wint de redactie ermee om haar die brief verlaat te geven? En dan ook nog 's avonds onverwachts en niet 's morgens met de gewone post?
  woensdag 8 november 2006 @ 13:10:24 #270
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_43356012
Als ik aan natasja denk, denk ik aan een doodverwensing,
wat een vieze gore aandachtshoer,
ze ging zelfs tegen giel beelen een grote bek opzetten terwijl hij geld voor haar bijeengesprokkeld had, dat wijf verdiend een kogel in dr knieën
  woensdag 8 november 2006 @ 14:28:41 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43358488
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:30 schreef Fargo het volgende:

[..]

Alsof wij weten hoe lang die brief al op de redactie ligt... Wat wint de redactie ermee om haar die brief verlaat te geven? En dan ook nog 's avonds onverwachts en niet 's morgens met de gewone post?
Gisteravond toen ze in bed lag zei Natasia tegen Ilona dat die brief van 1 november was...Ilona zei ook dat de redactie z'n excuses aanbood dat het was blijven liggen. Dus zo weten wij dat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_43364578
Dan blijft het een rare actie van de redactie, want die weten van de situatie.
Maar goed, we kunnen wel verbaasd doen over haar gevoelloze gedrag tov deze zaak, maar da's natuurlijk geen verrassing meer.
Ze zit in dat huis terwijl ze een ziek kind heeft, sowieso 2 kleine kinderen, en ze zit er alleen maar voor zichzelf, meer smaken zijn er niet wmb.
pi_43366300
De jongen heeft een levertransplantatie gehad. Ik kan me zo voorstellen dat hij bij elke verkoudheid onderzocht wordt.
Misschien is hij vaste klant in het ziekenhuis in Groningen? Dan is het voor Natasia niet direct verontrustend.

Toch had Talpa het DIRECT moeten melden.

Verder: Natuurlijk, een moeder wordt altijd geacht voor haar kinderen klaar te staan. Tot in den treure.

Als een man maanden van huis is, zegt men "goh, wat jammer" maar niemand die jeugdzorg belt.
Als een vrouw een betaalde baan heeft en carriere maakt zegt iedereen "ach, arme kinderen" maar niemand die Jeugdzorg belt
Maar als een moeder géén baan en géén carriere heeft, mag ze geen voet meer buiten de deur zetten. Dan wordt ze ontaard gevonden als ze er voor kiest zichzelf te ontdekken en te ontplooien, en eens iets anders te doen dan bij de kinderen thuis te zitten.
Egoistisch, wordt ze dan genoemd, en harteloos.

Ze is zelf ook een mens, geen robot, geen machine.
Trouwens, zelfs een machine moet regelmatig weg voor een update, revisie, reparaties, whatever.
Dat zij er na jaren van zorgen nodig tussenuit moet... zo zij het.

Ik hoop dat ze geniet van de verandering van omgeving en er van leert.
We kunnen allemaal duidelijk zien dat ze nog veel te leren heeft op gedragsgebied.
Naar mijn mening heeft ze er goed aangedaan hier aan te beginnen. Het lijkt er op dat het voor haar een boel reflectie en introspectie oplevert.
Zo als het er uit ziet zou ze wel een meer volwassen en stabieler het huis uit kunnen gaan dan ze erin ging.
En dat is dan goed voor háár en ook toevallig voor haar kinderen.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 18:24:07 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_43366485
Ik hoop dat je het ironisch bedoelt.

woensdag 8 november 2006 @ 18:34:51 #275
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_43366897
WHAT DE FOK je gaat me tog niet serieus vertellen dat zij uit groningen komt hea?

Waarom komen alle fokkiing labiele mongolen in deze programma's uit groningen, hier in groningen trappen we zulke lui in elkaar.
pi_43367775
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:34 schreef RickoKun het volgende:
WHAT DE FOK je gaat me tog niet serieus vertellen dat zij uit groningen komt hea?

Waarom komen alle fokkiing labiele mongolen in deze programma's uit groningen, hier in groningen trappen we zulke lui in elkaar.
Dat benne linke liu der in gruning!!!!!!!!!!!!!!!!
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_43368777
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:19 schreef avonne het volgende:
De jongen heeft een levertransplantatie gehad. Ik kan me zo voorstellen dat hij bij elke verkoudheid onderzocht wordt.
Misschien is hij vaste klant in het ziekenhuis in Groningen? Dan is het voor Natasia niet direct verontrustend.
Hij wordt niet voor niets wellicht bij elke verkoudheid onderzocht, als de artsen dat nodig vinden noem ik dat wel degelijk verontrustend eigenlijk.
quote:
Als een man maanden van huis is, zegt men "goh, wat jammer" maar niemand die jeugdzorg belt.
Als een vrouw een betaalde baan heeft en carriere maakt zegt iedereen "ach, arme kinderen" maar niemand die Jeugdzorg belt
Ik weet niet in wat voor omgeving jij woont, maar vrijwel al mijn vriendinnen hebben en een kind, en zijn serieus met hun carriere bezig.
Dat zijn overigens stuk voor stuk erg goede en liefdevolle moeders, en ik heb (iig sinds de jaren 80) niemand erover horen klagen dat zulke kinderen allemaal tekort zouden komen.
quote:
Maar als een moeder géén baan en géén carriere heeft, mag ze geen voet meer buiten de deur zetten. Dan wordt ze ontaard gevonden als ze er voor kiest zichzelf te ontdekken en te ontplooien, en eens iets anders te doen dan bij de kinderen thuis te zitten.
Egoistisch, wordt ze dan genoemd, en harteloos.

We hebben het hier over de 'main caretaker', niet 1 van de ouders, nee, de énige ouder die die kinderen kennen.
Díe is bereid 2 jaar lang er niet te zijn als haar kinderen haar nodig hebben, in te stoppen 's avonds, te troosten als ze verdriet hebben, er niet te zijn als ze uit school komen met enthousiaste verhalen, hun verjaardagen te missen, Sinterklaas, Kerstmis, medische ingrepen, problemen op school, knutselen, koekjes bakken, knuffelen, en zo kan ik nog wel een paar kantjes doorgaan.

Ik snap heus wel dat je het opneemt voor moeders in het algemeen, alleen is het probleem dat Natasia niet erg algemeen is, maar een uitzonderlijk geval.
Ze is volkomen egocentrisch en hysterisch en niet in staat zichzelf op de 2-e plaats te zetten.
"Dat heeft ze jarenlang gedaan".
Nou, als ik die Natasia zo zie, lijkt het me niet echt iemand die zichzelf over het hoofd ziet in de zorg om anderen, hoor, want ze is voortdurend bezig de aandacht naar zich toe te trekken.

Daarbij, zij wilde kinderen, en dan weet je dat die kinderen voorgaan, dat is een kwestie van instelling.
Maar juist aan die instelling ontbreekt het haar ten ene male.

Ik vind een Nicolaas net zo hard een lul dat ie het huis in is gegaan, hoor, met 2 kleine kinderen, maar het hele grote verschil bij hem is dat er een moeder is die sowieso het leeuwendeel van de opvoeding op zich genomen heeft.
quote:
Zo als het er uit ziet zou ze wel een meer volwassen en stabieler het huis uit kunnen gaan dan ze erin ging.
En dat is dan goed voor háár en ook toevallig voor haar kinderen.
Ik help het je hopen, maar dat maakt al die tijd dat ze haar hebben moeten missen imo niet goed.

Zo, lange post, maar het moest er even uit.
  Admin woensdag 8 november 2006 @ 19:34:49 #278
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_43369250
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:19 schreef avonne het volgende:

Ze is zelf ook een mens
Vind je zelf nu ook niet dat je een beetje overdrijft?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 19:41:44 #279
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43369508
Natasia uit Groningen?
Er kwam toch geen DGKer uit Groningen?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 19:56:32 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_43370095
Goeie post shmoopy

pi_43370390
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:56 schreef tong80 het volgende:
Goeie post shmoopy

Dank je, tong.
Ik heb van schrik de hele uitzending gemist.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 20:06:16 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_43370467
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:04 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dank je, tong.
Ik heb van schrik de hele uitzending gemist.
Wel de herhaling kijken.Viel wel een beetje tegen kwa rukken. Maar Brian laat zien waarom ie in het huis zit. Die wil een lekker wijf ontmoeten en heeft serieus een contactadvertentie geplaatst.

Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 20:06:56 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_43370496
Wie wil er een date met Brian in DGK ?

Hij zei het letterlijk in een filmpje.

Trouwste user 2022 vrijdag 10 november 2006 @ 01:04:13 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_43417301
Dat zingen

vrijdag 10 november 2006 @ 10:49:21 #285
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_43420251
is er al wat bekend over die rijles die ze kreeg?
De bewoners mochten toch niet het huis uit, dan vraag ik me af hoe het met haar rijlessen zit.
Zou wel een stunt zijn als ze straks niet meer naar binnen mag in de Gouden Kooi!
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_43421088
Hij zit openlijk achter Nena aan, en dan wel een oproep aan alle dames die een date willen in het huis met hem..

Ben benieuwd.
Salsa Española
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:27:05 #287
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_43421252
Mijn oma zei dat ze een vieze koelie was (ach jah, oma's )

PS: vind je het gek dat die gast achter die nena aan zit? da's t enige mooie poesje wat daar in die villa te vinden valt
pi_43421644
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:27 schreef RickoKun het volgende:

PS: vind je het gek dat die gast achter die nena aan zit? da's t enige mooie poesje wat daar in die villa te vinden valt
Vind je het erg? ik val niet op dames.

Maar vind lesly leuker ,die heeft teminste ook nog iets te zeggen
Lijk me saai met Nena om te moeten gaan
Salsa Española
pi_43421746
Geef die Nena een dildo.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:35:12 #290
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_43423054
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:43 schreef Camplo het volgende:
Geef die Nena een dildo.
pi_43423875
Waar is eigenlijk de biologische vader van haar kids?
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:21:19 #292
137158 Elounda
the world is yours!
pi_43424444
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar is eigenlijk de biologische vader van haar kids?
Op de Apenheul
Ja sorry hoor, het is niet netjes van me, maar wat een gnoom is die Natasia zeg..
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:55:36 #293
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_43425623
mensen natasia komt niet uit groningen die jongen gaat daar naar het academisch ziekenhuis.
Life is easy with your eyes closed
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:28:58 #294
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43426704
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:27 schreef RickoKun het volgende:

Is zij hindoestaans?
Zo aan haar gelaatstrekken te zien vond ik haar eerder wat creools/afrikaans hebben.
pi_43426809
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Is zij hindoestaans?
Zo aan haar gelaatstrekken te zien vond ik haar eerder wat creools/afrikaans hebben.
Zij is 100% geen koelie.
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:41:01 #296
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43427105
Dat leek mij ook...die hindi die ik ken hebben toch echt meer verfijndere gelaatstrekken.
  zaterdag 11 november 2006 @ 13:38:58 #297
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43451453

[ Bericht 77% gewijzigd door teamlead op 11-11-2006 13:49:48 (does nie) ]
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  zaterdag 11 november 2006 @ 13:40:17 #298
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43451489

[ Bericht 91% gewijzigd door teamlead op 11-11-2006 13:49:29 (does nie) ]
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  zaterdag 11 november 2006 @ 14:46:34 #299
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43452938

Admin zaterdag 11 november 2006 @ 14:57:39 #300
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_43453152
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Is zij hindoestaans?
ik vind haar eerder iets debiels, irritants, arrogants en zum kotsen hebben
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 november 2006 @ 17:33:58 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_43456889
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')