En ik draag daar graag mijn steentje aan bij. Mensen genoeg die haar tegen zichzelf in bescherming zouden kunnen nemen. Niet gebeurd, en dus mogen wij genieten... Ik heb totaal geen medelijden met haar!quote:Op maandag 6 november 2006 16:27 schreef SHE het volgende:
Ik vind het enkel sneu voor haar. Als ze eruit komt ( want miljonair wordt ze echt niet ) , krijgt ze zo'n bak stront over haar heen dat ze niet zal weten wat haar overkomt. Los van de reeele optie dat haar man haar verlaat en dat ze uiteindelijk met minder eruit komt dan dat ze erin ging.
Gewoon triest.

OK, Talpa laat dit natuurlijk niet liggen, maar de meest schaamvolle acties doet ze toch echt zelfquote:Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef SHE het volgende:
Ze heeft denk ik geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en hoe ze door Talpa wordt neergezet.
Dat die Wilco zich ook niet doodschaamt..wat een ellende

Stel je voor wat hij toch waarschijnlijk iedere dag weer moet aanhoren van mensen die hem herkennenquote:Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef SHE het volgende:
Mwoah..ik geniet ook van het mormel hoor, maar dat neemt niet weg dat ik niemand zoiets gun. Ze heeft denk ik geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en hoe ze door Talpa wordt neergezet.
Dat die Wilco zich ook niet doodschaamt..wat een ellende

Eerder in Ziekenhuis Oost.quote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik zie haar wel bij Life & Cooking verschijnen.

Zou me niets verbazen dat ze op een dag een Cantona-trap of Zidane-kopstoot krijgt, zoals ze bij iedereen het bloed (en meer) onder de nagels weg treitert...quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:20 schreef VinoTinto het volgende:
Ja ik hoop ook op een lekkere ordinaire ruzie met een van haar medebewoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |