Dus gewoon uit de ouderlijke macht zetten en een eventueel beperkt bezoekrecht onder toezicht!quote:Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef bb-millie het volgende:
Ff serieus, wat als zij binnenkort de gouden kooi (al dan niet gedwongen) moet verlaten en erachter komt dat heel Nederland haar uitkotst??? Draait ze dan niet helemaal door??? Ze noemt zichzelf nota bene een diva, een diva. Ik vrees dat de kinderen helemaal niet beter af zijn wanneer zij weer naar huis gaat, laat haar lekker in die villa zitten, zo hebben de kids misschien nog een kans...
Wat raar dat ze daar niet blij mee isquote:Op woensdag 1 november 2006 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Natasia baalt van de nieuwe regel. Ze is juist dit huis in gegaan omdat er niet genomineerd hoefte te worden en omdat het publiek niemand weg kan stemmen. Dat is dus nu veranderd en daar is ze niet blij mee.
Eens!quote:Op woensdag 1 november 2006 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het raar dat talpa zomaar eventjes de regels kan veranderen. Steeds weer.
Dat wijf is echt totaal gestoord hahaha Die is echt alle kijk op de realiteit ver en ver uit het oog verloren.quote:Op woensdag 1 november 2006 17:48 schreef Gert het volgende:
Daar hebben we Nataasia weer, met haar realistische kijk op het BN-schap:
- Natasia de beach-babe
Terwijl Natasia bij Tilly zit om haar nagels bij te vijlen, laat ze haar weten heel graag naar de Miljonairsfair te willen: “Dat lijkt me zo gaaf! Kijk, we zijn nu hartstikke bekend, dus dan zouden we ook bij de opening kunnen zijn. Vervolgens lekker juweeltjes en bootjes kijken.” Ze is even stil en zucht dan: “Ik krijg al helemaal kriebels in mijn buik als ik er aan denk. Voor die tijd wil ik wel tien kilo lichter wegen.” Tilly luistert aandachtig terwijl ze lekker verder vijlt. Natasia ratelt wel door: “Straks word ik nog een echte beach-babe!” Wie weet! (talpa.tv)
quote:O TJE zei om 0:46 op 4 NOVEMBER 2006
Ik doe een oproep aan Wilco. Wilco beste man toon dat jij weet wat het beste is voor die kiddies. Toen dat je niet wil dat je een emotioneel wrak thuis krijgt die mogelijk van camera naar camera gaat en jou en de kiddies laat stikken. Denk eens aan Mona uit Big Brother 2 of 3. Wilco haal haar naar huis en voorkom verdere schade. Ook de vriendjes en de vriendinnetjes van de kiddies missen ze. Wilco neem je verantwoordelijkheid. haal haar eruit. Talpa is niet wijzer.
quote:LEANDRA zei om 1:04 op 4 NOVEMBER 2006
@O tje... hoe bedoel je de vriendjes van de kinderen van Natasia missen ze?? Zijn de kinderen nog steeds (al dan niet opgesplitst) bij de zussen van Natsia dan?? Ze zouden toch in hun eigen huis verzorgd worden door Wilgo en hun 2 tantes?! Als de kinderen niet thuis zijn terwijl ze dat wel zouden zijn dan snap ik echt niet meer wat Natasia nog in het huis doet.
quote:O TJE zei om 1:13 op 4 NOVEMBER 2006
leandra nee inderdaad de kinderen zijn zelfs voor het programma van school gehaald en naar een andere school gegaan. Ik lieg niet. Aan het einde van het vorige schooljaar stond haar dochter nog op de lijst voor groep 6 en in het nieuwe jaar kwam ze niet meer want haar moeder ging in de kooi. Ik heb al eens eerder gezegd dat ze trekken heeft en had van borderline en dat zie je hier ook terug. waar leg je de grens over wat je mag en kan. Daarom probeer ik hier ook steeds aandacht hiervoor te vragen
quote:LEANDRA zei om 1:16 op 4 NOVEMBER 2006
Damn, ik had toch echt begrepen dat de kinderen IN HUN EIGEN HUIS verzorgd werden door Wilgo en 2 zussen van Natasia. Met zulke kleine kinderen zulke maatregelen nemen is wel heel triest. Dit is echt niet te filmen.
Tis gewoon een egocentrisch teringwijf!quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat kan dat mens huilen zeg, een oceaan aan tranen rond het vertrek van Angelique. Een kant die haar kinderen en vriend niet van haar hebben gezien toen ze hun alleen achterliet.
Grappig want oetang (utang) betekent letterlijk schuld, dus mens met schuld... lol @ natasia met haar 10.000 euro schuld.quote:Op zaterdag 4 november 2006 16:07 schreef Gelderland het volgende:
Mijn oma zo laatst toen ze ff op bezoek was. 'Ik zag laatst een programma op Talpa, dat mensen opgesloten zitten in een villa. Daar zat een mens in, die leek net op een orang-oetang'
![]()
![]()
'ja oma, ik weet PRECIES, over wie u het heeft'![]()
![]()
Ja, dat is wel vaag zeg. Ze kent die persoon net, en dan al zo janken. En haar kinderen moesten normaal doen, wat een raar wijf zeg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat kan dat mens huilen zeg, een oceaan aan tranen rond het vertrek van Angelique. Een kant die haar kinderen en vriend niet van haar hebben gezien toen ze hun alleen achterliet.
Ja, en Angelique weg betekent alleen maar een concurrente minder...quote:Op maandag 6 november 2006 07:29 schreef BobRooney het volgende:
Ja, dat is wel vaag zeg. Ze kent die persoon net, en dan al zo janken. En haar kinderen moesten normaal doen, wat een raar wijf zeg.
Het klinkt mooi, maar wat bedoel je met carcrash televisie?quote:Op maandag 6 november 2006 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
...omdat mensen haar vermakelijke carcrash televisie vinden.
En ik draag daar graag mijn steentje aan bij. Mensen genoeg die haar tegen zichzelf in bescherming zouden kunnen nemen. Niet gebeurd, en dus mogen wij genieten... Ik heb totaal geen medelijden met haar!quote:Op maandag 6 november 2006 16:27 schreef SHE het volgende:
Ik vind het enkel sneu voor haar. Als ze eruit komt ( want miljonair wordt ze echt niet ) , krijgt ze zo'n bak stront over haar heen dat ze niet zal weten wat haar overkomt. Los van de reeele optie dat haar man haar verlaat en dat ze uiteindelijk met minder eruit komt dan dat ze erin ging.
Gewoon triest.
OK, Talpa laat dit natuurlijk niet liggen, maar de meest schaamvolle acties doet ze toch echt zelfquote:Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef SHE het volgende:
Ze heeft denk ik geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en hoe ze door Talpa wordt neergezet.
Dat die Wilco zich ook niet doodschaamt..wat een ellende
Stel je voor wat hij toch waarschijnlijk iedere dag weer moet aanhoren van mensen die hem herkennenquote:Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef SHE het volgende:
Mwoah..ik geniet ook van het mormel hoor, maar dat neemt niet weg dat ik niemand zoiets gun. Ze heeft denk ik geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en hoe ze door Talpa wordt neergezet.
Dat die Wilco zich ook niet doodschaamt..wat een ellende
Eerder in Ziekenhuis Oost.quote:Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik zie haar wel bij Life & Cooking verschijnen.
Zou me niets verbazen dat ze op een dag een Cantona-trap of Zidane-kopstoot krijgt, zoals ze bij iedereen het bloed (en meer) onder de nagels weg treitert...quote:Op dinsdag 7 november 2006 09:20 schreef VinoTinto het volgende:
Ja ik hoop ook op een lekkere ordinaire ruzie met een van haar medebewoners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |