abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 november 2006 @ 10:08:25 #201
134710 bb-millie
pragmatisch gestoord
pi_43129702
Ff serieus, wat als zij binnenkort de gouden kooi (al dan niet gedwongen) moet verlaten en erachter komt dat heel Nederland haar uitkotst??? Draait ze dan niet helemaal door??? Ze noemt zichzelf nota bene een diva, een diva . Ik vrees dat de kinderen helemaal niet beter af zijn wanneer zij weer naar huis gaat, laat haar lekker in die villa zitten, zo hebben de kids misschien nog een kans...
Chaos is de duivel en ik ben er mee getrouwd...
  woensdag 1 november 2006 @ 10:10:08 #202
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43129737
quote:
Op woensdag 1 november 2006 10:08 schreef bb-millie het volgende:
Ff serieus, wat als zij binnenkort de gouden kooi (al dan niet gedwongen) moet verlaten en erachter komt dat heel Nederland haar uitkotst??? Draait ze dan niet helemaal door??? Ze noemt zichzelf nota bene een diva, een diva . Ik vrees dat de kinderen helemaal niet beter af zijn wanneer zij weer naar huis gaat, laat haar lekker in die villa zitten, zo hebben de kids misschien nog een kans...
Dus gewoon uit de ouderlijke macht zetten en een eventueel beperkt bezoekrecht onder toezicht!

Ik zie haar nog uit frustratie die kinderen geestelijk kapotmaken
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 1 november 2006 @ 12:24:14 #203
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43132865
My soul is painted like the wings of butterflies
  woensdag 1 november 2006 @ 12:27:31 #204
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43132957

Natasia baalt van de nieuwe regel. Ze is juist dit huis in gegaan omdat er niet genomineerd hoefte te worden en omdat het publiek niemand weg kan stemmen. Dat is dus nu veranderd en daar is ze niet blij mee.
pi_43136774
quote:
Op woensdag 1 november 2006 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]

Natasia baalt van de nieuwe regel. Ze is juist dit huis in gegaan omdat er niet genomineerd hoefte te worden en omdat het publiek niemand weg kan stemmen. Dat is dus nu veranderd en daar is ze niet blij mee.
Wat raar dat ze daar niet blij mee is
pi_43137000
Ik vind het raar dat talpa zomaar eventjes de regels kan veranderen. Steeds weer.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43137236
quote:
Op woensdag 1 november 2006 14:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het raar dat talpa zomaar eventjes de regels kan veranderen. Steeds weer.
Eens!

Ben geen fan van Natasia, maar hier hebben de bewoners gewoon gelijk.
  woensdag 1 november 2006 @ 14:49:01 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43137329
De vraag is maar of Talpa de regels veranderd heeft of gebruik maakt van de optie om 2 x per jaar een bewoner uit het huis te halen.
Als dat het geval is dan heb ik er niet zo gek veel moeite mee en dan is hun keuze voor die bewoner gelijk "onderbouwd" door de mening van het publiek.

Als Natasia echter hoog staat, vermoed ik dat dat komt doordat mensen haar (kinderen) contactpunten gunden, niet omdat iedereen haar zo geweldig vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 17:48:48 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43143908
Daar hebben we Nataasia weer, met haar realistische kijk op het BN-schap:

- Natasia de beach-babe
Terwijl Natasia bij Tilly zit om haar nagels bij te vijlen, laat ze haar weten heel graag naar de Miljonairsfair te willen: “Dat lijkt me zo gaaf! Kijk, we zijn nu hartstikke bekend, dus dan zouden we ook bij de opening kunnen zijn. Vervolgens lekker juweeltjes en bootjes kijken.” Ze is even stil en zucht dan: “Ik krijg al helemaal kriebels in mijn buik als ik er aan denk. Voor die tijd wil ik wel tien kilo lichter wegen.” Tilly luistert aandachtig terwijl ze lekker verder vijlt. Natasia ratelt wel door: “Straks word ik nog een echte beach-babe!” Wie weet! (talpa.tv)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 1 november 2006 @ 17:53:25 #210
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43144080
Of Tilly echt aandachtig luisterde vraag ik me echt af
  woensdag 1 november 2006 @ 18:15:53 #211
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43144982
quote:
Op woensdag 1 november 2006 17:48 schreef Gert het volgende:
Daar hebben we Nataasia weer, met haar realistische kijk op het BN-schap:

- Natasia de beach-babe
Terwijl Natasia bij Tilly zit om haar nagels bij te vijlen, laat ze haar weten heel graag naar de Miljonairsfair te willen: “Dat lijkt me zo gaaf! Kijk, we zijn nu hartstikke bekend, dus dan zouden we ook bij de opening kunnen zijn. Vervolgens lekker juweeltjes en bootjes kijken.” Ze is even stil en zucht dan: “Ik krijg al helemaal kriebels in mijn buik als ik er aan denk. Voor die tijd wil ik wel tien kilo lichter wegen.” Tilly luistert aandachtig terwijl ze lekker verder vijlt. Natasia ratelt wel door: “Straks word ik nog een echte beach-babe!” Wie weet! (talpa.tv)
Dat wijf is echt totaal gestoord hahaha Die is echt alle kijk op de realiteit ver en ver uit het oog verloren.
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 1 november 2006 @ 19:05:50 #212
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_43146634
Dat ze eens kapt met dat voorlezen op de camera Of nog beter, laat talpa stoppen met het uitzenden (iig op de streams tv kijk ik amper .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_43147862
maar goed toe ,zonder haar keek allang niemand meer
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit > ajax.nl
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:27:05 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43223516
Ik had trouwens begrepen dat die vriend van Natasia in haar huis getrokken was om de kinderen te verzorgen, en dit samen zou doen met 2 zussen van Natasia.
Tijdens de dreigende relatiebreuk werd er wel iets gezegd dat de kinderen bij de zussen zouden zijn ondergebracht, maar Natasia moest het huis uit om iets voor de kinderen te regelen als Wilgo het uit zou maken.

Lees ik net op de Gouden Kooi site een reactie (in dit topic) van iemand die haar kennelijk persoonlijk kent... en daar komt toch een heel ander verhaal uit.

Hier maar ff een copy & paste...
quote:
O TJE zei om 0:46 op 4 NOVEMBER 2006
Ik doe een oproep aan Wilco. Wilco beste man toon dat jij weet wat het beste is voor die kiddies. Toen dat je niet wil dat je een emotioneel wrak thuis krijgt die mogelijk van camera naar camera gaat en jou en de kiddies laat stikken. Denk eens aan Mona uit Big Brother 2 of 3. Wilco haal haar naar huis en voorkom verdere schade. Ook de vriendjes en de vriendinnetjes van de kiddies missen ze. Wilco neem je verantwoordelijkheid. haal haar eruit. Talpa is niet wijzer.
quote:
LEANDRA zei om 1:04 op 4 NOVEMBER 2006
@O tje... hoe bedoel je de vriendjes van de kinderen van Natasia missen ze?? Zijn de kinderen nog steeds (al dan niet opgesplitst) bij de zussen van Natsia dan?? Ze zouden toch in hun eigen huis verzorgd worden door Wilgo en hun 2 tantes?! Als de kinderen niet thuis zijn terwijl ze dat wel zouden zijn dan snap ik echt niet meer wat Natasia nog in het huis doet.
quote:
O TJE zei om 1:13 op 4 NOVEMBER 2006
leandra nee inderdaad de kinderen zijn zelfs voor het programma van school gehaald en naar een andere school gegaan. Ik lieg niet. Aan het einde van het vorige schooljaar stond haar dochter nog op de lijst voor groep 6 en in het nieuwe jaar kwam ze niet meer want haar moeder ging in de kooi. Ik heb al eens eerder gezegd dat ze trekken heeft en had van borderline en dat zie je hier ook terug. waar leg je de grens over wat je mag en kan. Daarom probeer ik hier ook steeds aandacht hiervoor te vragen
quote:
LEANDRA zei om 1:16 op 4 NOVEMBER 2006
Damn, ik had toch echt begrepen dat de kinderen IN HUN EIGEN HUIS verzorgd werden door Wilgo en 2 zussen van Natasia. Met zulke kleine kinderen zulke maatregelen nemen is wel heel triest. Dit is echt niet te filmen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:47:06 #215
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43232732
Wat kan dat mens huilen zeg, een oceaan aan tranen rond het vertrek van Angelique. Een kant die haar kinderen en vriend niet van haar hebben gezien toen ze hun alleen achterliet.
  zaterdag 4 november 2006 @ 14:53:07 #216
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43232852
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wat kan dat mens huilen zeg, een oceaan aan tranen rond het vertrek van Angelique. Een kant die haar kinderen en vriend niet van haar hebben gezien toen ze hun alleen achterliet.
Tis gewoon een egocentrisch teringwijf!

is er geen aangifte te doen voor kindermishandeling?
pi_43234593
Mijn oma zo laatst toen ze ff op bezoek was. 'Ik zag laatst een programma op Talpa, dat mensen opgesloten zitten in een villa. Daar zat een mens in, die leek net op een orang-oetang'

'ja oma, ik weet PRECIES, over wie u het heeft'

edit: En ze lijkt er ook nog PRECIES op ook hé

[ Bericht 27% gewijzigd door Gelderland op 04-11-2006 16:12:39 ]
Haleloeja
pi_43234697
--edit---
Haleloeja
pi_43234717
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 16:07 schreef Gelderland het volgende:
Mijn oma zo laatst toen ze ff op bezoek was. 'Ik zag laatst een programma op Talpa, dat mensen opgesloten zitten in een villa. Daar zat een mens in, die leek net op een orang-oetang'

'ja oma, ik weet PRECIES, over wie u het heeft'
Grappig want oetang (utang) betekent letterlijk schuld, dus mens met schuld... lol @ natasia met haar 10.000 euro schuld.
Ze bedoelde natuurlijk orang oetan (utan)

Wat is dat wijf toch goor zeg
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_43246632
Zij er nog meer mensen die badend in het zweet zijn wakker geworden na een afschuwlijke nachtmerrie???
Kan het niet helpen maar telkens als haar stem hoor(en dat is helaas meestal) krijg ik spontaan maagzuur en als het te ;ang diirt wprd ik zelfs onpasselijk
pi_43282594
quote:
Op zaterdag 4 november 2006 14:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ja, dat is wel vaag zeg. Ze kent die persoon net, en dan al zo janken. En haar kinderen moesten normaal doen, wat een raar wijf zeg.
pi_43282633
quote:
Op maandag 6 november 2006 07:29 schreef BobRooney het volgende:

Ja, dat is wel vaag zeg. Ze kent die persoon net, en dan al zo janken. En haar kinderen moesten normaal doen, wat een raar wijf zeg.
Ja, en Angelique weg betekent alleen maar een concurrente minder...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43289268
ik denk ook dat er iets mis is met Natasia, mentaal dan. Haar stomme voorlees half uurtje om sympathie te winnen. Denk dat zij ECHT dacht dat ze megapopulair was en de steun van vele overwerkte moeders zou krijgen..viel die 6% even tegen. En die kreeg ze waarschijnlijk alleen omdat mensen haar vermakelijke carcrash televisie vinden. Ik begin de gouden kooi wat leuker te vinden...vooral bart, nena en lesley..maar ik vind ook dat ze bij De Mol wat beter hadden na kunnen denken ipv een borderliner met een 6 jarige postnatale depressie in het huis te gooien.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_43289326
Ik vraag me af of ze zoiets konden voorzien.
Ze zal wel gewoon tijdens de keuring als een 'leuk, pittig ding' gelabeld zijn, niet te weten dat ze zich zo zou ontwikkelen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † maandag 6 november 2006 @ 15:40:48 #225
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43292725
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:27 schreef LoveProfusion het volgende:
...omdat mensen haar vermakelijke carcrash televisie vinden.
Het klinkt mooi, maar wat bedoel je met carcrash televisie?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_43292790
Gewoon dat het een puinhoop word met haar..een zelfvernietigende weg heeft ze ingeslagen.
  † In Memoriam † maandag 6 november 2006 @ 16:03:29 #227
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43293454
Tsja, willen we eigenlijk niet stiekum haar inderdaad ten gronde zien gaan, voyeurs als we zijn? Dat zal haar leren.

Sneu alleen voor haar kinderen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  maandag 6 november 2006 @ 16:05:35 #228
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_43293525
is ze nog niet dood?
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
  maandag 6 november 2006 @ 16:27:01 #229
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43294187
Ik vind het enkel sneu voor haar. Als ze eruit komt ( want miljonair wordt ze echt niet ) , krijgt ze zo'n bak stront over haar heen dat ze niet zal weten wat haar overkomt. Los van de reeele optie dat haar man haar verlaat en dat ze uiteindelijk met minder eruit komt dan dat ze erin ging.
Gewoon triest.
  maandag 6 november 2006 @ 16:49:26 #230
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
  maandag 6 november 2006 @ 16:52:28 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43294985
Het is ook sneu voor haar, want ze denkt echt dat ze er als BN'er uit gaat komen en de komende jaren een vermogen gaat verdienen omdat ze door allerlei programma's als gast gevraagd gaat worden, of zelfs een eigen programma gaat krijgen.

Ik zie Natasia echt niet uigenodigd worden voor de Beau Monde awards ofzo..
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_43295590
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:27 schreef SHE het volgende:
Ik vind het enkel sneu voor haar. Als ze eruit komt ( want miljonair wordt ze echt niet ) , krijgt ze zo'n bak stront over haar heen dat ze niet zal weten wat haar overkomt. Los van de reeele optie dat haar man haar verlaat en dat ze uiteindelijk met minder eruit komt dan dat ze erin ging.
Gewoon triest.
En ik draag daar graag mijn steentje aan bij. Mensen genoeg die haar tegen zichzelf in bescherming zouden kunnen nemen. Niet gebeurd, en dus mogen wij genieten... Ik heb totaal geen medelijden met haar!
  maandag 6 november 2006 @ 17:13:42 #233
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43295656
Mwoah..ik geniet ook van het mormel hoor, maar dat neemt niet weg dat ik niemand zoiets gun. Ze heeft denk ik geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en hoe ze door Talpa wordt neergezet.
Dat die Wilco zich ook niet doodschaamt..wat een ellende
pi_43296037
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef SHE het volgende:
Ze heeft denk ik geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en hoe ze door Talpa wordt neergezet.
OK, Talpa laat dit natuurlijk niet liggen, maar de meest schaamvolle acties doet ze toch echt zelf
Lurf is the message and the message is Lurf
  Trouwste user 2022 maandag 6 november 2006 @ 17:36:20 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_43296444
Reken maar dat Wilgoooooo zich wel doodschaamt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 6 november 2006 @ 17:37:43 #236
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43296485
quote:
Op maandag 6 november 2006 17:13 schreef SHE het volgende:
Mwoah..ik geniet ook van het mormel hoor, maar dat neemt niet weg dat ik niemand zoiets gun. Ze heeft denk ik geen idee hoe de buitenwereld over haar denkt en hoe ze door Talpa wordt neergezet.
Stel je voor wat hij toch waarschijnlijk iedere dag weer moet aanhoren van mensen die hem herkennen
  maandag 6 november 2006 @ 18:15:01 #237
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43297565
Ik zie haar wel bij Life & Cooking verschijnen.
  Trouwste user 2022 maandag 6 november 2006 @ 18:18:20 #238
7889 tong80
Spleenheup
pi_43297649
quote:
Op maandag 6 november 2006 18:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik zie haar wel bij Life & Cooking verschijnen.
Eerder in Ziekenhuis Oost.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_43297925
Peter R. de Vries?
  Trouwste user 2022 maandag 6 november 2006 @ 18:31:29 #240
7889 tong80
Spleenheup
pi_43298107
'Groeten uit de rimboe ?'

maandag 6 november 2006 @ 18:34:37 #241
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43298208
Invalster van Gerda Havertong in Sesamstraat, beetje voorlezen enzo.
pi_43300357
Tegen de tijd dat ze er vrijwillig uitgaat is ze de enige nog levende oerang oetang.
pi_43302061
wat zat ze nou weer te janken net op t einde?wat heeft ze nou weer verneukt?
pi_43313051
Kunnen ze bij Talpa niet even aan Natasia vertellen hoe ze overkomt in ollanda?
Krijgen we misschien een frontale verhanging te zien.

Eventjes goed voor Talpa met een bannertje van een doe-het-zelf-winkel eronder.
Met natuurlijk een aanschafprijs van gebruikte materialen erbij, zoals het hoort bij DGK.
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_43314426
Er is gewoon iets niet helemaal in orde met haar wat waarschijnlijk makkelijk met medicijnen te behandelen is,dat talpa dit laat gebeuren is triest.
Zij zullen toch allemaal wel uitgebreid psychisch getest zijn?
Al hebben bijna al die kandidaten wel vreemde trekjes,het kan ook aan het programma liggen of gewoon omdat ze allemaal uit de randstad komen?
Gooi daar een euro op straat en je hebt meteen een krabbende,bijtende over straat rollende massa.
pi_43316878
wie heeft gister de samenvatting gezien .. op het laatst, voelt dit k*twijf zich weer aangesproken en gaat er dan he-le-maal een probleem van maken Eerst ook al met die hond (nena), toen met dat geval van Nicolaas (toen hij het geeneens over d'r had.) echt een eng mens snap niet dat er een man is die met haar kan leven

En ik hoop nog steeds dat een andere bewoner d'r een keer op haar plaats zet
Haleloeja
pi_43317025
Ja ik hoop ook op een lekkere ordinaire ruzie met een van haar medebewoners
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
  dinsdag 7 november 2006 @ 11:22:19 #248
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_43319454
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 09:20 schreef VinoTinto het volgende:
Ja ik hoop ook op een lekkere ordinaire ruzie met een van haar medebewoners
Zou me niets verbazen dat ze op een dag een Cantona-trap of Zidane-kopstoot krijgt, zoals ze bij iedereen het bloed (en meer) onder de nagels weg treitert...
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:32:47 #249
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43324523
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:38:01 #250
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_43324680
Nee.. hier wil ik niet bij doordenken.. NIET BIJ HAAR!
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:18:28 #251
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43325860
Gisteravond sluitte de uitzending met iets naars voor Nastasia.
Weet iemand wat dat was??

( in spoiler zetten ofzo? )
  † In Memoriam † dinsdag 7 november 2006 @ 15:21:58 #252
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43325971
quote:
Op maandag 6 november 2006 16:27 schreef SHE het volgende:
Als ze eruit komt ( want miljonair wordt ze echt niet ) , krijgt ze zo'n bak stront over haar heen dat ze niet zal weten wat haar overkomt. Los van de reeele optie dat haar man haar verlaat en dat ze uiteindelijk met minder eruit komt dan dat ze erin ging.
Gewoon triest.
Ik verheug me er nou al op.
Hoogmoed komt voor de val. Maar, inderdaad, behoorlijk triest.
  Moderator dinsdag 7 november 2006 @ 15:34:35 #253
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_43326351
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:18 schreef SHE het volgende:
Gisteravond sluitte de uitzending met iets naars voor Nastasia.
Weet iemand wat dat was??

( in spoiler zetten ofzo? )
Spoiler is niet nodig, met al die streamers hier.

De Zwarte Diva a.k.a Black Dramaqueen moest zo vreselijk huilen omdat haar aller-, aller-, állerbeste vriendin, namelijk Angelique die ze net een paar weken kent, het huis moest verlaten.

Maar wat haar wérkelijk dwars zat is niet dat Angelique wél weg moest, maar dat Sylvia niét weg moest. Sylvia is totaal niet bang voor Nataasia en dat zint 'r niet.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_43326649
Moest Angelique het huis verlaten? Eigenlijk zou toch niemand het huis uitgeketst worden en nu staat de teller al op 2. John gaat proberen een reallife serie omtrent alleen Natasia te bouwen?
  dinsdag 7 november 2006 @ 15:52:54 #255
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43326879
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 15:44 schreef opgebaarde het volgende:
Moest Angelique het huis verlaten? Eigenlijk zou toch niemand het huis uitgeketst worden en nu staat de teller al op 2. John gaat proberen een reallife serie omtrent alleen Natasia te bouwen?
Het was al bekend dat JdM een bewoner uit het huis kan zetten die niet voldoet. Dát is dus gebeurd, met een leuk jasje er omheen.
pi_43332345
quote:
Op maandag 6 november 2006 19:25 schreef LoveProfusion het volgende:
Tegen de tijd dat ze er vrijwillig uitgaat is ze de enige nog levende oerang oetang.
  dinsdag 7 november 2006 @ 19:52:25 #257
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_43335213
Wat kan die overdrijven......
pi_43337478
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:32 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]

ik zei toch dat ze op een aap leek (ofja, eigenlijk zei mijn oma dat )
Haleloeja
  dinsdag 7 november 2006 @ 22:24:21 #259
11810 Dr_Greene
Code Blue! Clear!!!
pi_43341554
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 14:38 schreef maikel112 het volgende:
Nee.. hier wil ik niet bij doordenken.. NIET BIJ HAAR!
Natasia is echt zo'n typ die hem in de mond neemt en hem 'a-la-Bobbit' eraf bijt...
pi_43345842
Haar zoontje moet weer worden opgenomen:

Al eerder vandaag waarschuwde Natasia Bart, dat post laat op de avond, bijna nooit goed nieuws is. Zo ook deze keer. Natasia krijgt een brief van het thuisfront waarin staat dat zoontje Yairo, die al eerder een levertransplantatie onderging, een virus heeft opgelopen. “Hij moet naar het AMC en het ziekenhuis in Groningen. Maar maak je geen zorgen, Groningen zegt dat het goedkomt!” Laten we het hopen…

En Natasia zit heerlijk in de jaccuzi een half uur na de brief.
  woensdag 8 november 2006 @ 00:08:40 #261
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43346115
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Haar zoontje moet weer worden opgenomen:

Al eerder vandaag waarschuwde Natasia Bart, dat post laat op de avond, bijna nooit goed nieuws is. Zo ook deze keer. Natasia krijgt een brief van het thuisfront waarin staat dat zoontje Yairo, die al eerder een levertransplantatie onderging, een virus heeft opgelopen. “Hij moet naar het AMC en het ziekenhuis in Groningen. Maar maak je geen zorgen, Groningen zegt dat het goedkomt!” Laten we het hopen…

En Natasia zit heerlijk in de jaccuzi een half uur na de brief.
En ze zei net tegen Ilona dat die brief van 1 november was.
Dat is dus vrij slordig van de redactie dat het gewoon ff niet doorgegeven is hè.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_43346446
Wat een KANSLOZE kut negerin zeg
bah bah bah bah

Domme gejank....Val dood zeg

Zo dat is er ff uit
pi_43346516
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ze zei net tegen Ilona dat die brief van 1 november was.
Dat is dus vrij slordig van de redactie dat het gewoon ff niet doorgegeven is hè.
Maar als moeder van een ziek kind schiet je toch alsnog in de stress?
  woensdag 8 november 2006 @ 00:29:24 #264
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43346631
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:24 schreef kissa het volgende:

[..]

Maar als moeder van een ziek kind schiet je toch alsnog in de stress?
Aan de ene kant wel, aan de andere kant mag je er toch van uitgaan dat je niet over nog een keer 5 dagen te horen krijgt dat het misgegaan is.
Ze is er idd vrij rustig onder, wellicht is dat ook omdat Yairo/ziekenhuis voor haar geen combi is zoals het voor mensen met een gezond kind wel is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 8 november 2006 @ 02:45:00 #265
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43348715
quote:
Op woensdag 8 november 2006 00:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel, aan de andere kant mag je er toch van uitgaan dat je niet over nog een keer 5 dagen te horen krijgt dat het misgegaan is.
Ze is er idd vrij rustig onder, wellicht is dat ook omdat Yairo/ziekenhuis voor haar geen combi is zoals het voor mensen met een gezond kind wel is.
Je mag er ook van uitgaan dat een ouder die alleen gezag draagt over haar kinderen, meteen op de hoogte wordt gesteld igv calamiteiten. Vooral als die ene gezaghebbende ouder ook nog eens alleen belast is met het consultatierecht (wat inhoudt dat de gezaghebbende ouder de enige persoon is die toestemming mag en kan geven voor oa medische ingrepen bij een kind). Het is beslist idioot, dat een dergelijke boodschap dan pas een week later wordt doorgegeven. Dat aan de ene kant...

Aan de andere kant begrijp ik geen fuck van Natasia, JUIST niet omdat ze alleenstaand moeder is van een ernstig ziek kind. Ik ben zelf moeder van een ziek kind (bij lange na niet zo ernstig als Yairo, enkel auto-immuun en epilepsie), maar er is werkelijk geen haar op mijn hoofd die mij er toe zou kunnen doen bewegen om mijn verantwoordelijkheden en zorgen als ouder, in een vlucht daarvan in te willen ruilen voor materiële luxe (en geestelijke armoede).

Als mijn kind ziek is, dan ben ik er. Dat is inherent aan de keuze die ik ooit heb gemaakt toen ik haar op de wereld heb gezet.

Dat Natasia op een totaal andere manier met die verantwoordelijkheid omgaat, is een gegeven op zichzelf. Maar ik (en vast niet ik alleen) begrijp dat niet, en heb er maar weinig (tot geen) voeling mee.
  woensdag 8 november 2006 @ 03:08:57 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43348801
Klopt, maar de vraag was of het niet normaler was als ze in de stress was geschoten.
Persoonlijk had ik in deze situatie de hele redactie stijfgescholden en waarschijnlijk mijn koffers gepakt.

Het lijkt me trouwens dat er wel iemand anders moet zijn aangemeld om toestemming te geven voor medische ingrepen er dergelijke, dat is anders in deze situatie gewoon niet te handhaven.
Ik heb ook gezorgd dat als ik het om wat voor reden niet kan doen, dat er dan wel een ander beslissingen voor/over mijn zoon kan nemen, en ik zorg gewoon zelf voor mijn zoon.

En idd, begrip voor Natasia dr beslissing het huis in te gaan is bij mij niet aanwezig.
Als (alleenstaande) moeder is het zwaar, maar shit happens, en je laat je kinderen niet zo stikken, mijn zoon is bijna 15 maar ik zou het zelfs op deze leeftijd niet in mijn hoofd halen om zo'n tijd weg te gaan, hoe goed hij ook verzorgd zou worden.
Ik ben ook wel eens moe van 15 jaar in m'n uppie moederen, maar juist omdat ik de enige ouder ben die mijn kind heeft kan ik het echt niet maken om een jaartje op TV te gaan zitten blèren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 03:10:06 #267
7889 tong80
Spleenheup
pi_43348812
Ze trok weer heerlijk de aandacht naar zich toe.

woensdag 8 november 2006 @ 03:36:40 #268
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_43348906
quote:
Op woensdag 8 november 2006 03:08 schreef Leandra het volgende:
Klopt, maar de vraag was of het niet normaler was als ze in de stress was geschoten.
Persoonlijk had ik in deze situatie de hele redactie stijfgescholden en waarschijnlijk mijn koffers gepakt.

Het lijkt me trouwens dat er wel iemand anders moet zijn aangemeld om toestemming te geven voor medische ingrepen er dergelijke, dat is anders in deze situatie gewoon niet te handhaven.
Ik heb ook gezorgd dat als ik het om wat voor reden niet kan doen, dat er dan wel een ander beslissingen voor/over mijn zoon kan nemen, en ik zorg gewoon zelf voor mijn zoon.

En idd, begrip voor Natasia dr beslissing het huis in te gaan is bij mij niet aanwezig.
Als (alleenstaande) moeder is het zwaar, maar shit happens, en je laat je kinderen niet zo stikken, mijn zoon is bijna 15 maar ik zou het zelfs op deze leeftijd niet in mijn hoofd halen om zo'n tijd weg te gaan, hoe goed hij ook verzorgd zou worden.
Ik ben ook wel eens moe van 15 jaar in m'n uppie moederen, maar juist omdat ik de enige ouder ben die mijn kind heeft kan ik het echt niet maken om een jaartje op TV te gaan zitten blèren.
Same story here... Ook ik ben een alleenstaande moeder en pleegmoeder. Soms heb ik er ook wel eens tabak van, en wens ik mezelf stiekum in fantasie op kamp noord of zuid van Expeditie Robinson. Voor een week of 2 Maar zelfs dat, zou ik in werkelijkheid al niet doen. Maar de fantasie is geinig .

En ja natuurlijk zou het normaal zijn als je als (alleenstaande) moeder volkomen op tilt slaat als je een week later te horen krijgt dat je ernstig zieke kind opgenomen moest worden voor een virusinfectie in een ziekenhuis aan de andere kant van het land. Ik zou in alle staten zijn, en de "Gouden redactie" vervolgens blik laten schijten in dit geval! Wat voor Natasia eigenlijk toch een peuleschil zou moeten zijn, gezien de scenes die ze al om futiliteiten heeft weten neer te zetten. Gek genoeg kunnen de dingen die er werkelijk toe doen en van werkelijke waarde zijn, haar niet tot enige actie aansporen?

Je kunt overigens niet iemand anders toestemming geven om belangrijke beslissingen over te nemen als gezaghebbende ouder. Dat kan wel, als je dat vooraf hebt geregeld bij de notaris, in geval van overlijden of handelingsonbekwaamheid. Dan geef je middels een testamentaire voogdijbenoeming het stokje over... Maar Natasia is bij lange na nog niet dood en beslist in staat om welke beslissing dan ook te kunnen nemen, en alleenstaand ouder (en voor zover ik weet, staan haar kids nog niet onder een OTS). Dus zij is de enige persoon, die dergelijke beslissingen kan en mag nemen voor de wetgever. Stel je voor dat er onverhoopt toch een accute noodsituatie was ontstaan in de gezondheid van Yairo in de afgelopen dagen en er zou meteen toestemming moeten komen voor een medische noodingreep, en Natasia wist nog van niets...

Dikke foei, Talpa!
pi_43349710
quote:
Op woensdag 8 november 2006 03:36 schreef Tissik het volgende:

Dikke foei, Talpa!
Alsof wij weten hoe lang die brief al op de redactie ligt... Wat wint de redactie ermee om haar die brief verlaat te geven? En dan ook nog 's avonds onverwachts en niet 's morgens met de gewone post?
  woensdag 8 november 2006 @ 13:10:24 #270
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_43356012
Als ik aan natasja denk, denk ik aan een doodverwensing,
wat een vieze gore aandachtshoer,
ze ging zelfs tegen giel beelen een grote bek opzetten terwijl hij geld voor haar bijeengesprokkeld had, dat wijf verdiend een kogel in dr knieën
  woensdag 8 november 2006 @ 14:28:41 #271
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_43358488
quote:
Op woensdag 8 november 2006 08:30 schreef Fargo het volgende:

[..]

Alsof wij weten hoe lang die brief al op de redactie ligt... Wat wint de redactie ermee om haar die brief verlaat te geven? En dan ook nog 's avonds onverwachts en niet 's morgens met de gewone post?
Gisteravond toen ze in bed lag zei Natasia tegen Ilona dat die brief van 1 november was...Ilona zei ook dat de redactie z'n excuses aanbood dat het was blijven liggen. Dus zo weten wij dat.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_43364578
Dan blijft het een rare actie van de redactie, want die weten van de situatie.
Maar goed, we kunnen wel verbaasd doen over haar gevoelloze gedrag tov deze zaak, maar da's natuurlijk geen verrassing meer.
Ze zit in dat huis terwijl ze een ziek kind heeft, sowieso 2 kleine kinderen, en ze zit er alleen maar voor zichzelf, meer smaken zijn er niet wmb.
pi_43366300
De jongen heeft een levertransplantatie gehad. Ik kan me zo voorstellen dat hij bij elke verkoudheid onderzocht wordt.
Misschien is hij vaste klant in het ziekenhuis in Groningen? Dan is het voor Natasia niet direct verontrustend.

Toch had Talpa het DIRECT moeten melden.

Verder: Natuurlijk, een moeder wordt altijd geacht voor haar kinderen klaar te staan. Tot in den treure.

Als een man maanden van huis is, zegt men "goh, wat jammer" maar niemand die jeugdzorg belt.
Als een vrouw een betaalde baan heeft en carriere maakt zegt iedereen "ach, arme kinderen" maar niemand die Jeugdzorg belt
Maar als een moeder géén baan en géén carriere heeft, mag ze geen voet meer buiten de deur zetten. Dan wordt ze ontaard gevonden als ze er voor kiest zichzelf te ontdekken en te ontplooien, en eens iets anders te doen dan bij de kinderen thuis te zitten.
Egoistisch, wordt ze dan genoemd, en harteloos.

Ze is zelf ook een mens, geen robot, geen machine.
Trouwens, zelfs een machine moet regelmatig weg voor een update, revisie, reparaties, whatever.
Dat zij er na jaren van zorgen nodig tussenuit moet... zo zij het.

Ik hoop dat ze geniet van de verandering van omgeving en er van leert.
We kunnen allemaal duidelijk zien dat ze nog veel te leren heeft op gedragsgebied.
Naar mijn mening heeft ze er goed aangedaan hier aan te beginnen. Het lijkt er op dat het voor haar een boel reflectie en introspectie oplevert.
Zo als het er uit ziet zou ze wel een meer volwassen en stabieler het huis uit kunnen gaan dan ze erin ging.
En dat is dan goed voor háár en ook toevallig voor haar kinderen.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 18:24:07 #274
7889 tong80
Spleenheup
pi_43366485
Ik hoop dat je het ironisch bedoelt.

woensdag 8 november 2006 @ 18:34:51 #275
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_43366897
WHAT DE FOK je gaat me tog niet serieus vertellen dat zij uit groningen komt hea?

Waarom komen alle fokkiing labiele mongolen in deze programma's uit groningen, hier in groningen trappen we zulke lui in elkaar.
pi_43367775
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:34 schreef RickoKun het volgende:
WHAT DE FOK je gaat me tog niet serieus vertellen dat zij uit groningen komt hea?

Waarom komen alle fokkiing labiele mongolen in deze programma's uit groningen, hier in groningen trappen we zulke lui in elkaar.
Dat benne linke liu der in gruning!!!!!!!!!!!!!!!!
Weet wat je zegt, maar zeg nooit wat je weet.
pi_43368777
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:19 schreef avonne het volgende:
De jongen heeft een levertransplantatie gehad. Ik kan me zo voorstellen dat hij bij elke verkoudheid onderzocht wordt.
Misschien is hij vaste klant in het ziekenhuis in Groningen? Dan is het voor Natasia niet direct verontrustend.
Hij wordt niet voor niets wellicht bij elke verkoudheid onderzocht, als de artsen dat nodig vinden noem ik dat wel degelijk verontrustend eigenlijk.
quote:
Als een man maanden van huis is, zegt men "goh, wat jammer" maar niemand die jeugdzorg belt.
Als een vrouw een betaalde baan heeft en carriere maakt zegt iedereen "ach, arme kinderen" maar niemand die Jeugdzorg belt
Ik weet niet in wat voor omgeving jij woont, maar vrijwel al mijn vriendinnen hebben en een kind, en zijn serieus met hun carriere bezig.
Dat zijn overigens stuk voor stuk erg goede en liefdevolle moeders, en ik heb (iig sinds de jaren 80) niemand erover horen klagen dat zulke kinderen allemaal tekort zouden komen.
quote:
Maar als een moeder géén baan en géén carriere heeft, mag ze geen voet meer buiten de deur zetten. Dan wordt ze ontaard gevonden als ze er voor kiest zichzelf te ontdekken en te ontplooien, en eens iets anders te doen dan bij de kinderen thuis te zitten.
Egoistisch, wordt ze dan genoemd, en harteloos.

We hebben het hier over de 'main caretaker', niet 1 van de ouders, nee, de énige ouder die die kinderen kennen.
Díe is bereid 2 jaar lang er niet te zijn als haar kinderen haar nodig hebben, in te stoppen 's avonds, te troosten als ze verdriet hebben, er niet te zijn als ze uit school komen met enthousiaste verhalen, hun verjaardagen te missen, Sinterklaas, Kerstmis, medische ingrepen, problemen op school, knutselen, koekjes bakken, knuffelen, en zo kan ik nog wel een paar kantjes doorgaan.

Ik snap heus wel dat je het opneemt voor moeders in het algemeen, alleen is het probleem dat Natasia niet erg algemeen is, maar een uitzonderlijk geval.
Ze is volkomen egocentrisch en hysterisch en niet in staat zichzelf op de 2-e plaats te zetten.
"Dat heeft ze jarenlang gedaan".
Nou, als ik die Natasia zo zie, lijkt het me niet echt iemand die zichzelf over het hoofd ziet in de zorg om anderen, hoor, want ze is voortdurend bezig de aandacht naar zich toe te trekken.

Daarbij, zij wilde kinderen, en dan weet je dat die kinderen voorgaan, dat is een kwestie van instelling.
Maar juist aan die instelling ontbreekt het haar ten ene male.

Ik vind een Nicolaas net zo hard een lul dat ie het huis in is gegaan, hoor, met 2 kleine kinderen, maar het hele grote verschil bij hem is dat er een moeder is die sowieso het leeuwendeel van de opvoeding op zich genomen heeft.
quote:
Zo als het er uit ziet zou ze wel een meer volwassen en stabieler het huis uit kunnen gaan dan ze erin ging.
En dat is dan goed voor háár en ook toevallig voor haar kinderen.
Ik help het je hopen, maar dat maakt al die tijd dat ze haar hebben moeten missen imo niet goed.

Zo, lange post, maar het moest er even uit.
  Admin woensdag 8 november 2006 @ 19:34:49 #278
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_43369250
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:19 schreef avonne het volgende:

Ze is zelf ook een mens
Vind je zelf nu ook niet dat je een beetje overdrijft?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator woensdag 8 november 2006 @ 19:41:44 #279
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_43369508
Natasia uit Groningen?
Er kwam toch geen DGKer uit Groningen?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 19:56:32 #280
7889 tong80
Spleenheup
pi_43370095
Goeie post shmoopy

pi_43370390
quote:
Op woensdag 8 november 2006 19:56 schreef tong80 het volgende:
Goeie post shmoopy

Dank je, tong.
Ik heb van schrik de hele uitzending gemist.
  Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 20:06:16 #282
7889 tong80
Spleenheup
pi_43370467
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:04 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Dank je, tong.
Ik heb van schrik de hele uitzending gemist.
Wel de herhaling kijken.Viel wel een beetje tegen kwa rukken. Maar Brian laat zien waarom ie in het huis zit. Die wil een lekker wijf ontmoeten en heeft serieus een contactadvertentie geplaatst.

Trouwste user 2022 woensdag 8 november 2006 @ 20:06:56 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_43370496
Wie wil er een date met Brian in DGK ?

Hij zei het letterlijk in een filmpje.

Trouwste user 2022 vrijdag 10 november 2006 @ 01:04:13 #284
7889 tong80
Spleenheup
pi_43417301
Dat zingen

vrijdag 10 november 2006 @ 10:49:21 #285
153991 roque79
nog geen ondertiteling
pi_43420251
is er al wat bekend over die rijles die ze kreeg?
De bewoners mochten toch niet het huis uit, dan vraag ik me af hoe het met haar rijlessen zit.
Zou wel een stunt zijn als ze straks niet meer naar binnen mag in de Gouden Kooi!
Neem je dromen eens mee de dag in..
pi_43421088
Hij zit openlijk achter Nena aan, en dan wel een oproep aan alle dames die een date willen in het huis met hem..

Ben benieuwd.
Salsa Española
  vrijdag 10 november 2006 @ 11:27:05 #287
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_43421252
Mijn oma zei dat ze een vieze koelie was (ach jah, oma's )

PS: vind je het gek dat die gast achter die nena aan zit? da's t enige mooie poesje wat daar in die villa te vinden valt
pi_43421644
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:27 schreef RickoKun het volgende:

PS: vind je het gek dat die gast achter die nena aan zit? da's t enige mooie poesje wat daar in die villa te vinden valt
Vind je het erg? ik val niet op dames.

Maar vind lesly leuker ,die heeft teminste ook nog iets te zeggen
Lijk me saai met Nena om te moeten gaan
Salsa Española
pi_43421746
Geef die Nena een dildo.
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 10 november 2006 @ 12:35:12 #290
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_43423054
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:43 schreef Camplo het volgende:
Geef die Nena een dildo.
pi_43423875
Waar is eigenlijk de biologische vader van haar kids?
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:21:19 #292
137158 Elounda
the world is yours!
pi_43424444
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Waar is eigenlijk de biologische vader van haar kids?
Op de Apenheul
Ja sorry hoor, het is niet netjes van me, maar wat een gnoom is die Natasia zeg..
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:55:36 #293
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_43425623
mensen natasia komt niet uit groningen die jongen gaat daar naar het academisch ziekenhuis.
Life is easy with your eyes closed
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:28:58 #294
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43426704
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:27 schreef RickoKun het volgende:

Is zij hindoestaans?
Zo aan haar gelaatstrekken te zien vond ik haar eerder wat creools/afrikaans hebben.
pi_43426809
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Is zij hindoestaans?
Zo aan haar gelaatstrekken te zien vond ik haar eerder wat creools/afrikaans hebben.
Zij is 100% geen koelie.
  vrijdag 10 november 2006 @ 14:41:01 #296
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_43427105
Dat leek mij ook...die hindi die ik ken hebben toch echt meer verfijndere gelaatstrekken.
  zaterdag 11 november 2006 @ 13:38:58 #297
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43451453

[ Bericht 77% gewijzigd door teamlead op 11-11-2006 13:49:48 (does nie) ]
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  zaterdag 11 november 2006 @ 13:40:17 #298
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_43451489

[ Bericht 91% gewijzigd door teamlead op 11-11-2006 13:49:29 (does nie) ]
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
  zaterdag 11 november 2006 @ 14:46:34 #299
16701 scanman01
Today's a good day
pi_43452938

Admin zaterdag 11 november 2006 @ 14:57:39 #300
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_43453152
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef SHE het volgende:

[..]

Is zij hindoestaans?
ik vind haar eerder iets debiels, irritants, arrogants en zum kotsen hebben
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')