Goh wat verrassend.quote:Natasia heeft een brief van haar Wilgo gekregen; hij vertelt haar dat als zij het moeilijk heeft in de Villa, ze altijd naar huis kan komen, zodat ze snel kunnen trouwen. Dat ziet Natasia echter niet zitten, zij wil in de Villa trouwen en het liefst zo snel mogelijk!

quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:51 schreef shmoopy het volgende:
Als je de term 'aandachtshoer' opzoekt in een encyclopedie, dan staat Natasia's foto erbij.

En dat in het kwadraat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zij is alles wat een man niet wenst.

OMG!!! wat een kop....quote:

Ze snapte het niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:35 schreef happyme28 het volgende:
Jeetje, wat zit die met lange tangen naar Hans Teeuwen te kijken zeg. Ze vindt er duidelijk geen reet aan.

Wat een goor wijf zeg...quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:33 schreef avonne het volgende:
Ik ving vannacht een gesprek op tussen Brian en Bart, waarin Brian vertelde dat Natasia zich telkens aan hem opdringt. Dat hij haar letterlijk van zich af moet duwen.
"Dan heeft ze net een huwelijksaanzoek gedaan... waar ben je dan mee bezig? Wat gebeurt er met haar kinderen als hij het niet pikt en weggaat? Ze raakt haar vriend kwijt, haar kinderen naar Jeugdzorg. Ze raakt alles kwijt." Brian is vastbesloten niet met haar in de koffer te duiken.

Ze is echt knetter. Brian is veel te beschaafd (dit bedoel ik als een compliment).quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:33 schreef avonne het volgende:
Ik ving vannacht een gesprek op tussen Brian en Bart, waarin Brian vertelde dat Natasia zich telkens aan hem opdringt. Dat hij haar letterlijk van zich af moet duwen.
"Dan heeft ze net een huwelijksaanzoek gedaan... waar ben je dan mee bezig? Wat gebeurt er met haar kinderen als hij het niet pikt en weggaat? Ze raakt haar vriend kwijt, haar kinderen naar Jeugdzorg. Ze raakt alles kwijt." Brian is vastbesloten niet met haar in de koffer te duiken.

Ze gedraagt zich inderdaad als een geile ouwe kerel. Wat er gisteren in de uitzending te zien was, was behoorlijk ranzig. Een dikke hitsige vrouw die zich opgeilt aan een knul van 20 jaar jonger. Brrr.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:39 schreef Bagheera het volgende:
Brian moet maar even zijn netheid opzij zetten en haar bot afwijzen, anders blijft hij door die lelijke muts belaagd worden. Dat wens je je ergste vijand niet toe.

Ik heb het ook gevolgd, Brian heeft het nu echt gehad met Natasia. Tenminste vanacht wel, omdat ze zo pissed om hem was omdat hij niet stemde dat Nicolaas eruit moest. Ze is echt stinkjaloers. Gaat ze alleen al flippen omdat iemand anders iets meer over zijn ex wist dan haar, wat een vreselijk wijf. Hoe Brian hier allemaal mee omgaat, valt me erg mee. Hij pakt het goed aan imo, ze doet gewoon seksuele intimidatie.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:33 schreef avonne het volgende:

Zelfs naar haar eigen zus luistert ze niet.quote:20:06-Videoboodschap Natasia
Natasia wordt onverwachts naar de Private Room geroepen. Het is een videoboodschap van haar oudste zus die meteen met de deur in huis valt: “Ik ben ontzettend boos op je, dat heb ik je laten merken in de brief. Je moet stoppen met het plannen van het huwelijk. Je moet het goed bespreken met Wilgo.”
De zus steekt haar onvrede niet onder stoelen of banken. Als Natasia Wilgo wil behouden dan moet de diva haar gedrag drastisch veranderen. Ook het flirterige gedrag van de dertiger valt niet in goede aarde bij de achterban. “Natasia, ik weet dat je van flirten houdt, dat moet je achterwege houden. Je moet aan ons denken en aan het thuisfront!", zegt Jo fel. Natasia kijkt met een boze blik naar het scherm. “Als je Wilgo wil behouden moet je je anders opstellen. Je moet je bezig houden met je doel, de toekomst van je kinderen”, laat de zus weten.
Als de boodschap ten einde is, beent Natasia laaiend de Private Room uit. “Heb ik maar één woord voor, bullshit. Dat is mijn oudste zus die zeikt altijd. Ik ga mijn verder aankleden”, zegt Natasia opgewonden. De Surinaamse vertrekt naar de slaapkamer en laat de Miljonairs perplex achter.
Brian legt de Miljonairs uit hoe de vork in de steel zit. Hij heeft Natasia al een aantal keer geprobeerd te waarschuwen en was niet verrast door deze boodschap. Ook hij vond dat het gedrag van Natasia te ver ging. De laatste dagen was de vriendschap tussen de twee zwaar bekoeld. “Ik heb zelf al een toenadering gedaan gisteren. Ze zei; ‘met jou praat ik niet meer.’ Voor mij is het altijd een vriendschap geweest en niet meer.”
Als Natasia afgekoeld is, keert ze terug naar de huiskamer om de zaak recht te zetten: “Ik had geen opbeurende kritiek van haar verwacht en het is allemaal bullshit. Voordat ik de Kooi inging sprak ik niet met haar. Al bijna twee jaar niet.” Van je familie moet je het hebben.
Bron: Talpa.tv

Grappige verhouding met haar oudste zus !quote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Zelfs naar haar eigen zus luistert ze niet.![]()

of dit is zus 3 natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Grappige verhouding met haar oudste zus !
Toen het haar goed uitkwam vertelde ze iedereen dat Wilco geweldig voor de kinderen zorgde samen met 2 geweldige zussen. Dat 3-span was perfect voor de opvang van de kleinen; de pers moest niet zeuren.
Nu haar zus dit in de videoboodschap vertelde, weet Natasia de anderen te melden, dat ze haar zus helemaal niet gevraagd heeft. Die heeft zichzelf opgedrongen voor de kinderen te zorgen, tegen de zin van Natasia in. Die oudste zus zeurt alleen maar en ze hebben al jaren geen contact met elkaar.
Van die 2 geweldige zussen in de pers is er dus nu kennelijk nog maar 1 over !

dat vind ik idd nog het meest rare.. dat de rest van de bewoners dit gestoorde gedoe lijkt te pikkenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:20 schreef Ace1 het volgende:
Ze is helemaal gek... en niemand zet haar op d'r plaats.

Tuurlijk... graaft haar eigen exit en zoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vind ik idd nog het meest rare.. dat de rest van de bewoners dit gestoorde gedoe lijkt te pikken

of ze jaagt iedereen gillend het huis uitquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Tuurlijk... graaft haar eigen exit en zo

Dat niemand haar een keer vertelt dat haar kinderen van haar afgepakt zouden moeten worden, en dat ze zich niet als een ranzige loopse teef moet gedragen tegen de 20 jaar jongere Brian. Enzo..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat vind ik idd nog het meest rare.. dat de rest van de bewoners dit gestoorde gedoe lijkt te pikken

Ja, getverdemmequote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:26 schreef avonne het volgende:
Verwar lust en verliefdheid niet
dus... Niet verliefd, maar wel lust?

Brianquote:"Slet!", tiert Brian.

Ik wil haar wurgen.. Ik heb nog nooit zo een monster gezien..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:48 schreef navigator het volgende:
Met een volle vuist keihard op dr neus pompen, dat zou pas mooie televisie opleveren!
@Robin, je onderschrift![]()

quote:Op donderdag 26 oktober 2006 09:48 schreef navigator het volgende:
Met een volle vuist keihard op dr neus pompen, dat zou pas mooie televisie opleveren!
@Robin, je onderschrift![]()

ik denk dat ze eerder zullen denken dat ze die kinderen proberen te houden en aan proberen te tonen dat ze een waardeloze moeder is!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef shmoopy het volgende:
Wat is ze dom.
Gewoon de mensen die voor je kinderen zorgen om het mogelijk te maken dat jij in dat huis kan zitten tegen je in het harnas jagen.
Ik zie het nog gebeuren dat de zussen denken: Bekijk het maar met je geschreeuw, je komt maar thuis want wij zorgen niet meer voor jouw kinderen.

Nou,ze zouden meer dan gelijk hebben..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef shmoopy het volgende:
Wat is ze dom.
Gewoon de mensen die voor je kinderen zorgen om het mogelijk te maken dat jij in dat huis kan zitten tegen je in het harnas jagen.
Ik zie het nog gebeuren dat de zussen denken: Bekijk het maar met je geschreeuw, je komt maar thuis want wij zorgen niet meer voor jouw kinderen.

En terecht!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef shmoopy het volgende:
Wat is ze dom.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |