abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42828077
MAMA NATASIA

Natasia (32) is de tweede mama in de kooi. „Ik wil lekker tijd voor mezelf. Ga een cursus doen in het huis. Dat is voor de toekomst van mijn kindjes ook goed.” Natasia’s vriend, die niet de vader is van haar twee zoontjes van 9 en 5, gaat wel voor ze zorgen. „Samen met mijn zus. Komt helemaal goed.” Haar jongste zoontje heeft een levertransplantatie gehad, en de kans is er dat mama in de toekomst ook een stuk van haar lever aan hem moet afstaan. „Dan ga ik meteen het huis uit natuurlijk. Maar als hij gewoon ziek is, neemt hij maar een aspirientje”, lacht ze.

En verder.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_42828131
I'm in love

Nah, Sjonnie heeft het goed gedaan door haar in huis te nemen, meer josti's was nog beter geweest
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:46:32 #3
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42834065
Zij is alles wat een man niet wenst.
pi_42834463
pi_42838867
ik vraag me af wanneer ze een keer een wippie gaat maken, dat mokkel wordt met de dag geiler
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_42843325
De reden dat ik kijk
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:58:28 #7
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42861735
Van de Talpa-site:
quote:
Natasia heeft een brief van haar Wilgo gekregen; hij vertelt haar dat als zij het moeilijk heeft in de Villa, ze altijd naar huis kan komen, zodat ze snel kunnen trouwen. Dat ziet Natasia echter niet zitten, zij wil in de Villa trouwen en het liefst zo snel mogelijk!
Goh wat verrassend.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42865515
Als je de term 'aandachtshoer' opzoekt in een encyclopedie, dan staat Natasia's foto erbij.
pi_42873551
Jeetje, wat zit die met lange tangen naar Hans Teeuwen te kijken zeg. Ze vindt er duidelijk geen reet aan.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:40:55 #10
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_42873679
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:51 schreef shmoopy het volgende:
Als je de term 'aandachtshoer' opzoekt in een encyclopedie, dan staat Natasia's foto erbij.
Klopt wel .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 22:43:40 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42873751
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 13:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zij is alles wat een man niet wenst.
En dat in het kwadraat.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42875569
ik vind het heerlijk om naar haar te kijken
pi_42911890

Sapperdeflap, bad hairday!
  woensdag 25 oktober 2006 @ 10:34:19 #14
131369 RobinK
a dirty mind is a joy for life
pi_42914408
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 10:58 schreef Vinamp het volgende:
[afbeelding]

Sapperdeflap, bad hairday!
OMG!!! wat een kop....
[Al wapper je nog zo kloek, de laatste druppel valt altijd in de broek]
pi_42914685
Attenoje, ze is nog lelijker dan Grace Jones
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 11:22:24 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42915839
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:35 schreef happyme28 het volgende:
Jeetje, wat zit die met lange tangen naar Hans Teeuwen te kijken zeg. Ze vindt er duidelijk geen reet aan.
Ze snapte het niet.
En het ging niet over Nataaasia. Zelfs niet indirect.
Dus dan vindt ze er niks aan.
Wat ze denk ik ook niet kon waarderen, is dat er tijdens de uitzending geen newsflash tussendoor was, met de laatste stand van zaken omtrent de Zwarte Diva in De Gouden Kooi.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42916267
Ik ving vannacht een gesprek op tussen Brian en Bart, waarin Brian vertelde dat Natasia zich telkens aan hem opdringt. Dat hij haar letterlijk van zich af moet duwen.
"Dan heeft ze net een huwelijksaanzoek gedaan... waar ben je dan mee bezig? Wat gebeurt er met haar kinderen als hij het niet pikt en weggaat? Ze raakt haar vriend kwijt, haar kinderen naar Jeugdzorg. Ze raakt alles kwijt." Brian is vastbesloten niet met haar in de koffer te duiken.
pi_42918165
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 11:33 schreef avonne het volgende:
Ik ving vannacht een gesprek op tussen Brian en Bart, waarin Brian vertelde dat Natasia zich telkens aan hem opdringt. Dat hij haar letterlijk van zich af moet duwen.
"Dan heeft ze net een huwelijksaanzoek gedaan... waar ben je dan mee bezig? Wat gebeurt er met haar kinderen als hij het niet pikt en weggaat? Ze raakt haar vriend kwijt, haar kinderen naar Jeugdzorg. Ze raakt alles kwijt." Brian is vastbesloten niet met haar in de koffer te duiken.
Wat een goor wijf zeg...
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
pi_42920384
quote:
Ze is echt knetter. Brian is veel te beschaafd (dit bedoel ik als een compliment).

Hij wil haar niet kwetsen, dus wijst hij haar niet keihard af. Zij begrijpt de subtiele, maar toch wel duidelijke hints niet. Ze lijkt wel een sukkel van een vent, die maar achter een vrouw blijft aanlopen, terwijl het duidelijk is dat ze hem niet moet.

Brian moet maar even zijn netheid opzij zetten en haar bot afwijzen, anders blijft hij door die lelijke muts belaagd worden. Dat wens je je ergste vijand niet toe.

Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 13:52:41 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42920759
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 13:39 schreef Bagheera het volgende:
Brian moet maar even zijn netheid opzij zetten en haar bot afwijzen, anders blijft hij door die lelijke muts belaagd worden. Dat wens je je ergste vijand niet toe.
Ze gedraagt zich inderdaad als een geile ouwe kerel. Wat er gisteren in de uitzending te zien was, was behoorlijk ranzig. Een dikke hitsige vrouw die zich opgeilt aan een knul van 20 jaar jonger. Brrr.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 14:44:19 #21
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42922114
quote:
Ik heb het ook gevolgd, Brian heeft het nu echt gehad met Natasia. Tenminste vanacht wel, omdat ze zo pissed om hem was omdat hij niet stemde dat Nicolaas eruit moest. Ze is echt stinkjaloers. Gaat ze alleen al flippen omdat iemand anders iets meer over zijn ex wist dan haar, wat een vreselijk wijf. Hoe Brian hier allemaal mee omgaat, valt me erg mee. Hij pakt het goed aan imo, ze doet gewoon seksuele intimidatie.
pi_42928440
Vind het fucking raar hoe natasia zich opdringt aan die gast... khad haar allang een stomp verkocht.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:16:23 #23
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_42934537
quote:
20:06-Videoboodschap Natasia

Natasia wordt onverwachts naar de Private Room geroepen. Het is een videoboodschap van haar oudste zus die meteen met de deur in huis valt: “Ik ben ontzettend boos op je, dat heb ik je laten merken in de brief. Je moet stoppen met het plannen van het huwelijk. Je moet het goed bespreken met Wilgo.”
De zus steekt haar onvrede niet onder stoelen of banken. Als Natasia Wilgo wil behouden dan moet de diva haar gedrag drastisch veranderen. Ook het flirterige gedrag van de dertiger valt niet in goede aarde bij de achterban. “Natasia, ik weet dat je van flirten houdt, dat moet je achterwege houden. Je moet aan ons denken en aan het thuisfront!", zegt Jo fel. Natasia kijkt met een boze blik naar het scherm. “Als je Wilgo wil behouden moet je je anders opstellen. Je moet je bezig houden met je doel, de toekomst van je kinderen”, laat de zus weten.

Als de boodschap ten einde is, beent Natasia laaiend de Private Room uit. “Heb ik maar één woord voor, bullshit. Dat is mijn oudste zus die zeikt altijd. Ik ga mijn verder aankleden”, zegt Natasia opgewonden. De Surinaamse vertrekt naar de slaapkamer en laat de Miljonairs perplex achter.

Brian legt de Miljonairs uit hoe de vork in de steel zit. Hij heeft Natasia al een aantal keer geprobeerd te waarschuwen en was niet verrast door deze boodschap. Ook hij vond dat het gedrag van Natasia te ver ging. De laatste dagen was de vriendschap tussen de twee zwaar bekoeld. “Ik heb zelf al een toenadering gedaan gisteren. Ze zei; ‘met jou praat ik niet meer.’ Voor mij is het altijd een vriendschap geweest en niet meer.”

Als Natasia afgekoeld is, keert ze terug naar de huiskamer om de zaak recht te zetten: “Ik had geen opbeurende kritiek van haar verwacht en het is allemaal bullshit. Voordat ik de Kooi inging sprak ik niet met haar. Al bijna twee jaar niet.” Van je familie moet je het hebben.

Bron: Talpa.tv
Zelfs naar haar eigen zus luistert ze niet.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:18:56 #24
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42934640
briljant
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_42935150
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:

[..]

Zelfs naar haar eigen zus luistert ze niet.
Grappige verhouding met haar oudste zus !

Toen het haar goed uitkwam vertelde ze iedereen dat Wilco geweldig voor de kinderen zorgde samen met 2 geweldige zussen. Dat 3-span was perfect voor de opvang van de kleinen; de pers moest niet zeuren.

Nu haar zus dit in de videoboodschap vertelde, weet Natasia de anderen te melden, dat ze haar zus helemaal niet gevraagd heeft. Die heeft zichzelf opgedrongen voor de kinderen te zorgen, tegen de zin van Natasia in. Die oudste zus zeurt alleen maar en ze hebben al jaren geen contact met elkaar.

Van die 2 geweldige zussen in de pers is er dus nu kennelijk nog maar 1 over !
Keep the Sunny Side Up
  woensdag 25 oktober 2006 @ 21:38:10 #26
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42935318
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Grappige verhouding met haar oudste zus !

Toen het haar goed uitkwam vertelde ze iedereen dat Wilco geweldig voor de kinderen zorgde samen met 2 geweldige zussen. Dat 3-span was perfect voor de opvang van de kleinen; de pers moest niet zeuren.

Nu haar zus dit in de videoboodschap vertelde, weet Natasia de anderen te melden, dat ze haar zus helemaal niet gevraagd heeft. Die heeft zichzelf opgedrongen voor de kinderen te zorgen, tegen de zin van Natasia in. Die oudste zus zeurt alleen maar en ze hebben al jaren geen contact met elkaar.

Van die 2 geweldige zussen in de pers is er dus nu kennelijk nog maar 1 over !
of dit is zus 3 natuurlijk

Maar Natasia kennende is haar zus morgen ook meteen weer heilig hoor
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_42936683
Wow die ruzie tussen Natasia en Brian die nu op de site staat...
pi_42936839
Ze is helemaal gek... en niemand zet haar op d'r plaats.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 22:21:27 #29
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42936874
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:20 schreef Ace1 het volgende:
Ze is helemaal gek... en niemand zet haar op d'r plaats.
dat vind ik idd nog het meest rare.. dat de rest van de bewoners dit gestoorde gedoe lijkt te pikken
pi_42938191
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

dat vind ik idd nog het meest rare.. dat de rest van de bewoners dit gestoorde gedoe lijkt te pikken
Tuurlijk... graaft haar eigen exit en zo
  woensdag 25 oktober 2006 @ 23:03:23 #31
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_42938226
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 23:02 schreef avonne het volgende:

[..]

Tuurlijk... graaft haar eigen exit en zo
of ze jaagt iedereen gillend het huis uit
  Moderator woensdag 25 oktober 2006 @ 23:13:15 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42938577
quote:
Op woensdag 25 oktober 2006 22:21 schreef teamlead het volgende:

[..]

Dat niemand haar een keer vertelt dat haar kinderen van haar afgepakt zouden moeten worden, en dat ze zich niet als een ranzige loopse teef moet gedragen tegen de 20 jaar jongere Brian. Enzo..
  Redactie Games woensdag 25 oktober 2006 @ 23:52:09 #33
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_42940195
Dat mens is
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_42940290
die krijzende draak levert wel leuke TV op
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 00:07:23 #35
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42940724
Ik verheug me al op de uitzending van het volgende (talpa.tv):

Brian is ziedend

Brian wil met Natasia praten. "Gister heb ik gevraagd of ik met je kon praten, toen zei je nee. Als je daar nu zin in hebt, zou ik dat op prijs zou stellen", zegt Brian. "Nou, ik loop wel even met je mee. Dan is dat misschien ook de wereld weer uit!", reageert Natasia onverschillig.

In de gameroom vraagt Brian wat er is. "Ja, ik voel me gewoon zwaar in de steek gelaten door jou. Je hebt me zo hard laten vallen." Natasia is nog steeds kwaad om het feit dat Brian niet eerlijk is geweest over zijn stem op de ontslagstemming van Nicolaas. Maar dat is niet het enige waar Brian het over wil hebben.

"Ik zat eerst met Nena, toen kwam je naar me toe; 'Ik praat niet meer met je'. Ik merk als man dat je je stijl naar mij verandert", zegt Brian. Ik vind het niet kunnen dat je me met zo'n gezicht aankijkt. Waarom gaan we niet door als vrienden als ik bij Nena ben geweest?", vraagt Brian.

"Bullsh*t! Jij voelt dat zo. Ik probeer je op mijn manier te beschermen tegen vrouwen, omdat je nog niet over je ex heen bent. Ik heb gewoon zoveel liefde. Maar dat is ook klaar!", roept Natasia. "Waarom ben je dan boos op mij?", vraagt Brian. "Bij mij is gewoon alles of niets in een vriendschap", reageert Natasia. "Dat kan toch niet!? Waarom word je anders als ik naast Nena zit? Ik heb niet om je bescherming gevraagd! Ik denk aan jou en Wilgo en de kinderen. Dus doe ik zo", zegt Brian niet begrijpend.

"Waarom verandert jouw houding naar mij toe?", vraagt Brian nogmaals. "Draai er niet omheen! Wat bedoel je?", vraagt Natasia zwaar geirriteerd. "Ik denk dat je jaloers bent", zegt Brian zachtjes. "Dat mocht je willen!", schreewt de diva. "Dus je denkt dat ik verliefd op je ben? Verwar lust en verliefdheid niet!"

Natasia is kwaad: "Jij hebt een hoge dunk van jezelf!" Brian wordt witheet: "Waarom zou ik een f*cking hoge dunk hebben? Let op, met je mother f*cking dunk, want anders haal ik die brief erbij waar je die woordjes in schreef!" Natasia weet niet hoe ze het heeft. Brian zegt dat ze het niet moet wagen om hem te slaan. "Slet!", tiert Brian. De twee Miljonairs verlaten ziedend de gameroom.
pi_42942617
Verwar lust en verliefdheid niet

dus... Niet verliefd, maar wel lust?
  donderdag 26 oktober 2006 @ 02:13:24 #37
75556 erkel
back from Dagestan
pi_42943140
Wooooow WTF!!

Actie!!
Weisst
pi_42944301
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 01:26 schreef avonne het volgende:
Verwar lust en verliefdheid niet

dus... Niet verliefd, maar wel lust?
Ja, getverdemme
"Een droge bek is niet cool" (c) Blowersguide :')
STEM HIER Kutsmilie <------------------------------------------------
STEM HIER Kutsmilie <----
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:13:43 #39
131369 RobinK
pi_42944657
quote:
"Slet!", tiert Brian.
Brian
pi_42945180
Met een volle vuist keihard op dr neus pompen, dat zou pas mooie televisie opleveren!

@Robin, je onderschrift
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
  Redactie Games donderdag 26 oktober 2006 @ 10:10:20 #41
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_42945567
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:48 schreef navigator het volgende:
Met een volle vuist keihard op dr neus pompen, dat zou pas mooie televisie opleveren!

@Robin, je onderschrift
Ik wil haar wurgen.. Ik heb nog nooit zo een monster gezien..
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:37:22 #42
131369 RobinK
pi_42946139
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:48 schreef navigator het volgende:

@Robin, je onderschrift

Dat zou zeker mooie televisie opleveren.. ik zou het ook opnemen en maar afblijven spelen!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:53:45 #43
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_42946521
Wauw wat een respect voor Brian dat hij het zo netjes weet vol te houden!
Die Natasia is echt gestoord
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  Moderator donderdag 26 oktober 2006 @ 11:28:21 #44
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42947406
26-10 / 10:51

"Alleen maar gezeik!"

Natasia heeft een brief gekregen van haar andere zus. Nadat ze gisteravond al een videoboodschap kreeg van haar oudste zus, is nu haar jongere zusje aan de beurt. Zodra Natasia de eerste regels leest ontsteekt ze in woede. Ze verscheurt de brief en gooit hem in de prullenbak. Ziedend loopt ze richting de gameroom en komt daar Sylvia tegen. Als zij vraagt wat er aan de hand is, is Natasia duidelijk: "Ik kreeg een brief van mijn zus met alleen maar gezeik, het is allemaal bullshit. Ze weten niet hoe het zit!"
pi_42947551
Wat is ze dom.

Gewoon de mensen die voor je kinderen zorgen om het mogelijk te maken dat jij in dat huis kan zitten tegen je in het harnas jagen.
Ik zie het nog gebeuren dat de zussen denken: Bekijk het maar met je geschreeuw, je komt maar thuis want wij zorgen niet meer voor jouw kinderen.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 11:44:49 #46
131369 RobinK
pi_42947917
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 11:33 schreef shmoopy het volgende:
Wat is ze dom.

Gewoon de mensen die voor je kinderen zorgen om het mogelijk te maken dat jij in dat huis kan zitten tegen je in het harnas jagen.
Ik zie het nog gebeuren dat de zussen denken: Bekijk het maar met je geschreeuw, je komt maar thuis want wij zorgen niet meer voor jouw kinderen.
ik denk dat ze eerder zullen denken dat ze die kinderen proberen te houden en aan proberen te tonen dat ze een waardeloze moeder is!
pi_42948105
quote:
Wat is ze dom.

Nou,ze zouden meer dan gelijk hebben..
Tenslotte was ze daar het huis voor in gegaan(betere toekomst en zo) maar je hoort haar bijna nooit over het missen van de kinderen..Dat zij der eigen moeder mag noemen is me een raadsel.

Ze gaat alleen voor de aandacht.op welke manier dan ook..
Als ze het niet 'spontaan' krijgt dat verzint ze wel iets (zoals het trouwen)

Maar ik vind het schaamteloos zoals ze haar vriend ten huwelijk vraagt...
Maar hem wel toe laat kijken naar haar schaamteloze actie's naar die Brian toe
Vies goor geil wijf dat ze er is..
Hij had haar vanaf begin duidelijk moeten maken 'tot hier en niet verder'

En laten we het maar niet over haar stem hebben..Brr
Salsa Española
  Redactie Games donderdag 26 oktober 2006 @ 11:51:11 #48
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_42948118
quote:
Wat is ze dom.

En terecht!
pi_42948447
Dit kutwijf moet er meteen uitgeschopt worden.
Goed voor haar dat ik het niet voor het zeggen had.
JOHNNY HEITINGA
pi_42948598
Is ze al met haar cursus begonnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')