Eensch. Nog nooit zo'n egoistisch persoon gezien. Niet normaal.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef sirrom het volgende:
ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...
Eigenlijk is dit niet helemaal terecht, ze zouden eigenlinjk recht in haar gezicht moeten zeggen hoe raar, egoistisch, fout en STOMPZINNIG met name ze bezig is. Helaas lijken ze daar iets te laf voor. Zijn ze bang voor haar ofzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:08 schreef Bagheera het volgende:
je mede-bewoners lachen je achter je rug uit, en terecht.
een aantal hebben het een paar keer gezegd, hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:15 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit niet helemaal terecht, ze zouden eigenlinjk recht in haar gezicht moeten zeggen hoe raar, egoistisch, fout en STOMPZINNIG met name ze bezig is. Helaas lijken ze daar iets te laf voor. Zijn ze bang voor haar ofzo?
Daar was die ruzie tussen haar en Brian toch over?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef Bagheera het volgende:
Echt Avonne? Ik lees het nooit in die beschrijvingen die de Talpi-site geeft. Hoe reageerde Natasia?
Dat het helemaal niet waar is, dat ze het verkeerd zien, dat ze toch doet wat ze zelf wil en dat niemand haar moet zeggen wat ze moet doen enzow.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef Bagheera het volgende:
Echt Avonne? Ik lees het nooit in die beschrijvingen die de Talpi-site geeft. Hoe reageerde Natasia?
En haar zussen gebruiken drugs en stelen, aldus deze dame in kwestie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan heeft ze ook nog borderline...![]()
En een dikke reet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan heeft ze ook nog borderline...![]()
Het viel me inderdaad vandaag op dat ze een stuk rustiger reageert. En ook iets doet met de kritieken van de andere bewoners.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:41 schreef Bagheera het volgende:
Wie weet, Avonne & Happyme28, gaat het de goede kant op Natasia. Dat hoop ik, want ik vind het niet tof om naar iemand te kijken die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Dat is mij te ''hard'', te cynisch. Waar dit soort programma's toch al een beetje van beticht worden door sommigen.
Zo zei ze het niet. Ze zei dat ze het knap vond dat men dat kon beoordelen door naar iemand op de streams te kijken en verhalen over degene te lezen in de krant.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef sirrom het volgende:
Een paar quotes van Natasia:
'Ik mag mezelf nu wel een BN-er gaan noemen' aldus Natasia in een interview met RTL boulevard die het huis vanmiddag bezochten.
Een andere quote: Ik word afgeschilderd als een borderliner. Dat is toch knap van me?
Ik KOTS van dit wijf !!! ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...
Zelfkennis? In een kokosnoot zitten lekkere dingen...dat heb ik in die verrotte hersenpan van haar nog niet kunnen ontdekken..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:34 schreef sirrom het volgende:
Natasia zelf vergeleek haar eigen hoofd met een kokosnoot.
Dat vond ik pas zelfkennis...
En goede humor ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |