abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43056140
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 21:23 schreef tong80 het volgende:

GODVERDOMME!!! ze is er dus nog...
  Trouwste user 2022 maandag 30 oktober 2006 @ 01:46:49 #152
7889 tong80
Spleenheup
pi_43056298
Leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:10:30 #153
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_43067474
Een paar quotes van Natasia:

'Ik mag mezelf nu wel een BN-er gaan noemen' aldus Natasia in een interview met RTL boulevard die het huis vanmiddag bezochten.

Een andere quote: Ik word afgeschilderd als een borderliner. Dat is toch knap van me?

Ik KOTS van dit wijf !!! ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...
  maandag 30 oktober 2006 @ 15:17:03 #154
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_43067703

Je bent een zeurpiet, zegt Natasia tegen de RTL intervieuwer, jij bent toch ook nooit thuis!
pi_43071560
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef sirrom het volgende:
ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...
Eensch. Nog nooit zo'n egoistisch persoon gezien. Niet normaal.

Bijna niets dringt tot haar botte hersens door. Zelfs niet als het voor haar uitgespeld zou worden: 'Nee Natas, Brian wil je niet.' ''Nee Natas, je kwest Wilgo hiermee, stop met je aanbieden aan Brian'. 'Je kwetst ook je kinderen, stop ermee Natasia, denk aan hen'. 'Nee Natas, je zet jezelf voor l*l, denk aan je kinderen en ga het huis uit.' 'Nee Natas, je mede-bewoners lachen je achter je rug uit, en terecht, dus hou de eer, of wat ervan over is, aan jezelf''.

Echt een gevalletje van en
pi_43071831
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:08 schreef Bagheera het volgende:

je mede-bewoners lachen je achter je rug uit, en terecht.
Eigenlijk is dit niet helemaal terecht, ze zouden eigenlinjk recht in haar gezicht moeten zeggen hoe raar, egoistisch, fout en STOMPZINNIG met name ze bezig is. Helaas lijken ze daar iets te laf voor. Zijn ze bang voor haar ofzo?
pi_43072573
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:15 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Eigenlijk is dit niet helemaal terecht, ze zouden eigenlinjk recht in haar gezicht moeten zeggen hoe raar, egoistisch, fout en STOMPZINNIG met name ze bezig is. Helaas lijken ze daar iets te laf voor. Zijn ze bang voor haar ofzo?
een aantal hebben het een paar keer gezegd, hoor.
pi_43073088
Echt Avonne? Ik lees het nooit in die beschrijvingen die de Talpi-site geeft. Hoe reageerde Natasia?
pi_43074003
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef Bagheera het volgende:
Echt Avonne? Ik lees het nooit in die beschrijvingen die de Talpi-site geeft. Hoe reageerde Natasia?
Daar was die ruzie tussen haar en Brian toch over?
Anderen zeggen het rustiger, en dan reageert ze nauwelijks. Alsof ze denkt "praat maar, ik bepaal het zelf".

Maar ik denk dat het langzaam wel door dringt.
Vandaag althans.

Ergens kan ik wel met haar mee voelen. In principe is het niet fout dat een moeder van kleine kinderen een time out nodig heeft om zich zelf terug te vinden en te ontwikkelen.
Het probleem met Natasia is echter dat ze explosief is. Dat ziet er niet fraai uit.
Misschien heeft ze wel groot gelijk om uit haar dagelijkse leven te stappen, en hier in dit programma met haar eigen gedrag geconfronteerd te worden.
Misschien dat ze thuis finaal doorgedraaid zou raken. Daar zouden de kinderen helemaaal de dupe van zijn geworden. Hier, ookal is het risico op doordraaien hier erg groot, is er ook een mogelijkheid om door anderen op je fouten gewezen te worden, en er daar eens diep over na te denken.
Wie weet komt ze inderdaad evenwichtiger en volwassener het huis uit.
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:16:45 #160
57497 happyme28
I'm so happy
pi_43074028
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef Bagheera het volgende:
Dat het helemaal niet waar is, dat ze het verkeerd zien, dat ze toch doet wat ze zelf wil en dat niemand haar moet zeggen wat ze moet doen enzow.

Maar eerlijkheid gebied te zeggen, dat ze rustiger wordt en meer lijkt te luisteren. Misschien dat het telefoongesprek met Wilgo toch iets heeft geholpen.
pi_43074770
Wie weet, Avonne & Happyme28, gaat het de goede kant op Natasia. Dat hoop ik, want ik vind het niet tof om naar iemand te kijken die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Dat is mij te ''hard'', te cynisch. Waar dit soort programma's toch al een beetje van beticht worden door sommigen.
pi_43076226
Ik lees dit net op Talpi:

''Bart waarschuwt Natasia nog: “Je bent niet de BN-er die wordt uitgenodigd voor feestjes en premières. Er zal veel negatief over je worden geschreven. Natasia zegt zich hiervan bewust te zijn en is bang dat Wilgo alle klappen moet opvangen. Bart probeert Natasia nog wel gerust te stellen: “De aandacht zit nu wel in een neerwaartse spiraal.” Nu maar hopen dat Natasia niet nog meer aandacht naar zich toe zal trekken.''

Inderdaad vertellen ze nu wel steeds meer de waarheid aan Natasia. En lijkt het alsof dat idd steeds meer tot haar doordringt. Ze reageerde in ieder geval rustig en ze heeft oog voor Wilgo.
pi_43077698
Een vrouw slaan is nooit goed, maar zij solliciteert naar een pak rammel
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43077899
En dan heeft ze ook nog borderline...
pi_43078059
Geknakt!!!
  maandag 30 oktober 2006 @ 20:06:45 #166
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_43078184
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En haar zussen gebruiken drugs en stelen, aldus deze dame in kwestie.
  Trouwste user 2022 maandag 30 oktober 2006 @ 21:16:44 #167
7889 tong80
Spleenheup
pi_43081467
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En een dikke reet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † maandag 30 oktober 2006 @ 21:28:38 #168
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_43082198
Ze nam Brian in bescherming... Yeah right.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  maandag 30 oktober 2006 @ 21:52:08 #169
58921 Day
You can fly!
pi_43083503
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 18:41 schreef Bagheera het volgende:
Wie weet, Avonne & Happyme28, gaat het de goede kant op Natasia. Dat hoop ik, want ik vind het niet tof om naar iemand te kijken die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Dat is mij te ''hard'', te cynisch. Waar dit soort programma's toch al een beetje van beticht worden door sommigen.
Het viel me inderdaad vandaag op dat ze een stuk rustiger reageert. En ook iets doet met de kritieken van de andere bewoners.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 21:54:20 #170
58921 Day
You can fly!
pi_43083637
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef sirrom het volgende:
Een paar quotes van Natasia:

'Ik mag mezelf nu wel een BN-er gaan noemen' aldus Natasia in een interview met RTL boulevard die het huis vanmiddag bezochten.

Een andere quote: Ik word afgeschilderd als een borderliner. Dat is toch knap van me?
Ik KOTS van dit wijf !!! ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...
Zo zei ze het niet. Ze zei dat ze het knap vond dat men dat kon beoordelen door naar iemand op de streams te kijken en verhalen over degene te lezen in de krant.

En nee Gert, ik neem het niet krampachtig voor haar op!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
  maandag 30 oktober 2006 @ 23:32:29 #171
71360 evil-me
Paper Thin Walls
pi_43088040
tvp
Life is easy with your eyes closed
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 07:34:33 #172
89063 sirrom
ThisIzTheNewMe
pi_43092585
Natasia zelf vergeleek haar eigen hoofd met een kokosnoot.
Dat vond ik pas zelfkennis...
En goede humor ook...
pi_43093168
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 07:34 schreef sirrom het volgende:
Natasia zelf vergeleek haar eigen hoofd met een kokosnoot.
Dat vond ik pas zelfkennis...
En goede humor ook...
Zelfkennis? In een kokosnoot zitten lekkere dingen...dat heb ik in die verrotte hersenpan van haar nog niet kunnen ontdekken..
pi_43093217
Was het maar een kokosnoot, die heeft geen grote scheur waar alleen maar poep uitkomt
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_43094277
Owh wat weer n foute woordkeus:

"ik heb 2 prachtige kinderen, een nog veeeeeeeeeeel mooiere man"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')