En ik heb het idee dat ze daar zelf toch voor een groot deel ook zomaar zelf verantwoordelijk voor zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Volgens mij is het alweer goed, nu ik haar met ik neem aan "de pers" hoor praten. Ik het toch wel sympathie voor haar. Heb het idee dat ze niet echt een makkelijk leven heeft gehad.

Vanavond was in de uitzending te zien dat ze die datum per brief aan Wilgo voorstelde.quote:

Ik vond de uitzending verwarrend...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:49 schreef Gert het volgende:
Vanavond was in de uitzending te zien dat ze die datum per brief aan Wilgo voorstelde.
Ik neem het wel voor je op.

misschien is ze er tegen die tijd wel uit...ze moet de mensen in het huis toch een keer enorm tegen gaan staan?quote:

In de reacties op dit artikel op de talpa-site wordt ook 13 december genoemd, dus dat zal dan wel kloppen..quote:

Ik hoop dat-ie dat volhoudt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:56 schreef happyme28 het volgende:
Maar Wilgo gaat niet in het huis trouwens zei hij aan de telefoon, dus dan zal ze eruit moeten als ze op die datum wil trouwen

quote:"Ik blijf je steunen, ik ga niet bij je weg!", voegt hij daar nog aan toe. "Hou je nog van me?", vraagt Natasia onzeker. "Wil je nog met me trouwen?", vraagt ze meteen daarna. "Ja!", klinkt het door de telefoon."

ik sluit me hier helemaal bij aan eigenlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef Bagheera het volgende:
Ik vind haar toch ook wel weer grappig soms. Hoe ze zat te praten over die kaviaar-man, dat ze hem zo'n schat vind enzo. Toch wel leuk om te zien. De anderen zijn wat terughoudender, dat maakt het contrast leuk.
![]()
Voor het programma hoop ik dat ze blijft. Voor haarzelf en haar kinderen hoop ik eigenlijk toch dat ze gaat. Heel dubbel dus.
![]()

Ik hoop ook dat ze blijft en ik ga er precies 1,5 seconde van wakker liggen als ze in of buiten het huis de vernieling in gaat. Ik heb best sympathie voor heel veel mensen, maar voor haar kan ik weinig opbrengen. En haar kinderen? Ach, zijn die nou zo goed af met zó'n moeder? Ik ken geen moeders die zó nadrukkelijk met hun eigen belang bezig zijn als zij. En vergis ik me nou of heeft ze het nog amper over hun?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef Bagheera het volgende:
Voor het programma hoop ik dat ze blijft. Voor haarzelf en haar kinderen hoop ik eigenlijk toch dat ze gaat. Heel dubbel dus.

dat is ook wel iets wat me opvalt inderdaadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En vergis ik me nou of heeft ze het nog amper over hun?

Dat ben ik wel met je eens, maar ik bedoel vooral de schadelijke invoed van haar gedrag in het huis op die kinderen. Haar seksuele uitspattingen met Brian, haar ruzies met iedereen, alles is in de openbaarheid, das de aard van het programma. Dat kan zij niet aan. Die arme kinderen die worden (waarschijnlijk) uitgelachen vanwege het gedrag van hun moeder in het huis. Dat vind ik erg, want die krijgen een enorme knauw.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze blijft en ik ga er precies 1,5 seconde van wakker liggen als ze in of buiten het huis de vernieling in gaat. Ik heb best sympathie voor heel veel mensen, maar voor haar kan ik weinig opbrengen. En haar kinderen? Ach, zijn die nou zo goed af met zó'n moeder? Ik ken geen moeders die zó nadrukkelijk met hun eigen belang bezig zijn als zij. En vergis ik me nou of heeft ze het nog amper over hun?

Dat valt mij ook op. Ze doet alsof ze een tienermoedertje is ofzo, maar ze is al 32.... Heeeeeeeel bizar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef laffer het volgende:
dat is ook wel iets wat me opvalt inderdaad![]()
maar toch heb ik een beetje het idee dat zij ( natasia) niet rationeel is, ze heeft geen idee hoe de wereld in elkaar steekt![]()
misschien heb ik wel een beetje medelijden met haar![]()

Ga je schamen.quote:

Ze is zich voortdurend superbewust van de camera's, en denkt dat het schattig en "vrouwelijk" staat om je als een bakvis aan te stellen. Maar dat ziet er helemáál niet jofel uit, bij een wijf van 32 dat er 10 jaar ouder uitziet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:33 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op. Ze doet alsof ze een tienermoedertje is ofzo, maar ze is al 32.... Heeeeeeeel bizar.

Ik zit nu de herhaling te kijken en daar zegt Natasia idd 13-12-2006, want dan zijn ze precies 5 jaar samen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
In de reacties op dit artikel op de talpa-site wordt ook 13 december genoemd, dus dat zal dan wel kloppen..

Lol haha serieus?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef dronkeykong het volgende:
van de Telegraaf site:
Blijft ajb in de Gouden kooi, het is nog steeds rustig in de buurt, Hoor geen geschreeuw tegen je kinderen meer, geen gevecht met de buurvrouw. Heerlijk, Ik ben Talpa dankbaar! (voor 1 keer dan) Hou dat mens uit de publiciteit, Telegraaf, ze kickt er op, Normen en waarden, remember!!

Dat is immers haar discussie-techniek. Argumenten van anderen overschreeuwen en daar als een gevaarlijke oervrouw bij kijken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:54 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Lol haha serieus?
Zal best zo zijn, als je ziet hoe ze nu al schreeuwt tegen iedereen: dat zal 'thuis' ook wel zo zijn. Lekker schreeuwen tegen iedereen

quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef Gert het volgende:
Geweldige tekst weer op de Talpa-site.![]()
Eindelijk duidelijkheid!
in de Private Room belt Natasia met haar Wilgo. Het duurt even voor ze hem aan de lijn krijgt, maar als het eenmaal zover is gaat ze meteen de confrontatie aan. "Ik heb drie vragen...", begint ze heldhaftig. "Sta je nog achter me?", is de eerste vraag. "Ja natuurlijk", antwoordt Wilgo meteen. Nog voor Natasia haar andere twee vragen kan stellen is het Wilgo die het woord neemt. Zijn woorden zijn geruststellend: "Maak je nergens druk om, denk alleen goed na over wat je zegt en doet! Ik blijf je steunen en ik trouw nog steeds met je!" Wel moet Natasia nog aanhoren dat hij niet tevreden is over bepaalde dingen die ze gedaan en gezegd heeft. Als Wilgo klaar is met zijn pleidooi is de tijd om en moet Natasia ophangen. Hoewel ze blij is dat haar relatie niet voorbij is ,lijkt ze minder tevreden over het feit dat ze geen woord heeft kunnen zeggen. Misschien was het dit keer ook niet haar beurt om te praten.

Als je er wordt uitgestemd, krijg je dan je inleggeld wel terug? Ik neem aan van wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:34 schreef Bagheera het volgende:
Stephan, Nicolaas en Eveline willen Natasia eruit gaan stemmen. Hebben ze het nu over.

quote:

quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:23 schreef Gert het volgende:
[knip briljante text]
Wat zal het een feest zijn om daarnaast te wonen.
Die buren raken dat huis nooit meer kwijt zolang Nataaasia daar woont.![]()

Ah ok, moet ik ff gemist hebben. Of die 'iemand' wás Sjonnie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ze heeft al gezegd dat ze die 10.000 van iemand geleend heeft.

Dat kan ook nogquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ah ok, moet ik ff gemist hebben. Of die 'iemand' wás Sjonnie.

Of Sjonnie òf een louche figuur, want ze keek er erg benauwd bij, toen Brian er naar vroegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah ok, moet ik ff gemist hebben. Of die 'iemand' wás Sjonnie.

Correctie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:42 schreef avonne het volgende:
Of Sjonnie òf een ander louche figuur,...

Iets zegt me dat Natasia daar geen fuck omgeeft, Ze geeft alleen om zichzelfquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ook nog
Maar als het een kennis of familielid is dan is het wel heel erg lullig als je er eerder uitstapt en zo het geld kwijtraakt.

Eensch. Nog nooit zo'n egoistisch persoon gezien. Niet normaal.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef sirrom het volgende:
ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...

Eigenlijk is dit niet helemaal terecht, ze zouden eigenlinjk recht in haar gezicht moeten zeggen hoe raar, egoistisch, fout en STOMPZINNIG met name ze bezig is. Helaas lijken ze daar iets te laf voor. Zijn ze bang voor haar ofzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:08 schreef Bagheera het volgende:
je mede-bewoners lachen je achter je rug uit, en terecht.

een aantal hebben het een paar keer gezegd, hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:15 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit niet helemaal terecht, ze zouden eigenlinjk recht in haar gezicht moeten zeggen hoe raar, egoistisch, fout en STOMPZINNIG met name ze bezig is. Helaas lijken ze daar iets te laf voor. Zijn ze bang voor haar ofzo?

Daar was die ruzie tussen haar en Brian toch over?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef Bagheera het volgende:
Echt Avonne? Ik lees het nooit in die beschrijvingen die de Talpi-site geeft. Hoe reageerde Natasia?

Dat het helemaal niet waar is, dat ze het verkeerd zien, dat ze toch doet wat ze zelf wil en dat niemand haar moet zeggen wat ze moet doen enzow.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef Bagheera het volgende:
Echt Avonne? Ik lees het nooit in die beschrijvingen die de Talpi-site geeft. Hoe reageerde Natasia?

En haar zussen gebruiken drugs en stelen, aldus deze dame in kwestie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan heeft ze ook nog borderline...![]()

En een dikke reet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan heeft ze ook nog borderline...![]()

Het viel me inderdaad vandaag op dat ze een stuk rustiger reageert. En ook iets doet met de kritieken van de andere bewoners.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:41 schreef Bagheera het volgende:
Wie weet, Avonne & Happyme28, gaat het de goede kant op Natasia. Dat hoop ik, want ik vind het niet tof om naar iemand te kijken die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Dat is mij te ''hard'', te cynisch. Waar dit soort programma's toch al een beetje van beticht worden door sommigen.

Zo zei ze het niet. Ze zei dat ze het knap vond dat men dat kon beoordelen door naar iemand op de streams te kijken en verhalen over degene te lezen in de krant.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef sirrom het volgende:
Een paar quotes van Natasia:
'Ik mag mezelf nu wel een BN-er gaan noemen' aldus Natasia in een interview met RTL boulevard die het huis vanmiddag bezochten.
Een andere quote: Ik word afgeschilderd als een borderliner. Dat is toch knap van me?
Ik KOTS van dit wijf !!! ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...

Zelfkennis? In een kokosnoot zitten lekkere dingen...dat heb ik in die verrotte hersenpan van haar nog niet kunnen ontdekken..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:34 schreef sirrom het volgende:
Natasia zelf vergeleek haar eigen hoofd met een kokosnoot.
Dat vond ik pas zelfkennis...
En goede humor ook...

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:48 schreef navigator het volgende:
Was het maar een kokosnoot, die heeft geen grote scheur waar alleen maar poep uitkomt![]()

dit is ook geen vrouwquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef kollie het volgende:
Een vrouw slaan is nooit goed, maar zij solliciteert naar een pak rammel![]()

Ik heb het opgenomen.Wat deed ze precies ?quote:

Ze kreeg een brief van d'r zus, las 2 woorden en hoppa verscheuren die handel. Ze was sowieso weer op dreef vandaag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen.Wat deed ze precies ?

quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:51 schreef kollie het volgende:
[..]
Ze kreeg een brief van d'r zus, las 2 woorden en hoppa verscheuren die handel. Ze was sowieso weer op dreef vandaag.

Hij zwichten voor haar intimidaties? hahahah laat me niet lachen. Die gozer is als de dood om een surinaamse asswoopin van haar te krijgen. Ik weet nog toen zij hem probeerde te verleiden en ze zichzelf aan hem opdrong. Hij keek echt bang uit zijn ogen. Net een bang hertje. gelukkig kon hij net op tijd wegkomen anders had ze hem nog echt gepakt. Kortom hij houdt haar gewoon te vriend, want in de Gouden Kooi moet je Natasia zeker niet als vijand hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Jammer dat Brian steeds zwicht voor haar intimidaties.

Dat vertelt zij iedereen en het jammere is dat de meesten dat nog geloven ook. Ik weet zeker dat een beetje kerel haar de baas zou moeten kunnen en haar het laatste duwtje kan geven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef GlamourGirl het volgende:
...want in de Gouden Kooi moet je Natasia zeker niet als vijand hebben.

Het laatste duwtje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vertelt zij iedereen en het jammere is dat de meesten dat nog geloven ook. Ik weet zeker dat een beetje kerel haar de baas zou moeten kunnen en haar het laatste duwtje kan geven.

Slaat ze dieren? Dan moet ik haar niet tegen komen. Wat een rotwijfquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef GlamourGirl het volgende:
Zij moet inderdaad eens goed op haar plaats gezet worden. Wat een arrogant wijf zeg! het feit dat ze zelfs dieren slaat.....Verschrikkelijk gewoon. Van mij mag zij dus weg

Ze is zo labiel als wat, dus daar moet iets mee te doen zijn.quote:

Ik kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze is zo labiel als wat, dus daar moet iets mee te doen zijn.

Als ze een hond niet kan opvoeden en foute straffen uitdeelt, dan lijkt mij dat haar kinderen het ook niet al te best hebben...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Er was toch iets met haar hond, ze had geen zin om hem uit te laten, liet ze hem in de tuin (lekker hygienisch voor je kids als ze daar spelen) dan ontsnapte hij en had ze geen zin om hem te zoeken en als hij dan terugkwam tegen de middag kreeg hij straf.
Serieus of ze is sexueel misbruikt, mishandeld of dat ze een kutwijf is zit gewoon in haar genen.

Dan had ze haar benen bij elkaar moeten houden of een voorbehoedsmiddel kunnen gebruikenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Taurus het volgende:
"als Wilgo weg is, dan moet ik ook weg! Dan moet ik zelf voor m'n kinderen zorgen..Dan moet ik nu zelf maar de kindjes opvangen
"
Schandááálig.. Ze vindt kinderen echt 'n straf volgens mij!

quote:Op woensdag 1 november 2006 00:16 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan had ze haar benen bij elkaar moeten houden of een voorbehoedsmiddel kunnen gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Serieus of ze is sexueel misbruikt...

Die hond had ze toen ze zelf nog een kind was.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Er was toch iets met haar hond, ze had geen zin om hem uit te laten, liet ze hem in de tuin (lekker hygienisch voor je kids als ze daar spelen) dan ontsnapte hij en had ze geen zin om hem te zoeken en als hij dan terugkwam tegen de middag kreeg hij straf.
Serieus of ze is sexueel misbruikt, mishandeld of dat ze een kutwijf is zit gewoon in haar genen.

quote:Op woensdag 1 november 2006 08:23 schreef Fargo het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat er dus jaren geleden gewoon iemand is geweest die sex heeft gehad met Natasia... Die moet wel heel erg veel gedronken hebben.

gewoon zo snel mogelijk uit de ouderlijke macht zetten! Ik weet het, er zijn meerdere veel schrijnendere gevallen maar die komen niet zo makkelijk aan het licht als dit...dit is gewoon een quick win voor de kinderbescherming en justitie! Aanpakken die handel!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Taurus het volgende:
"als Wilgo weg is, dan moet ik ook weg! Dan moet ik zelf voor m'n kinderen zorgen..Dan moet ik nu zelf maar de kindjes opvangen
"
Schandááálig.. Ze vindt kinderen echt 'n straf volgens mij!

Wist je dat ik precies hetzelfde dacht? Dat mens heeft of een hele nare jeugd gehad, want alleen dat zou haar agressieve houding kunnen verklaren. Ik denk verder dat we er na verloop van tijd wel achter zullen komen wat er in het verleden met Natasia is gebeurd. Hoe erg ik dat wijf ook niet kan uitstaan, ze is wel 1 van de redenen waarom ik de Gouden Kooi kijk (op Bartquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |