Eensch. Nog nooit zo'n egoistisch persoon gezien. Niet normaal.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef sirrom het volgende:
ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...
Eigenlijk is dit niet helemaal terecht, ze zouden eigenlinjk recht in haar gezicht moeten zeggen hoe raar, egoistisch, fout en STOMPZINNIG met name ze bezig is. Helaas lijken ze daar iets te laf voor. Zijn ze bang voor haar ofzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:08 schreef Bagheera het volgende:
je mede-bewoners lachen je achter je rug uit, en terecht.
een aantal hebben het een paar keer gezegd, hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:15 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit niet helemaal terecht, ze zouden eigenlinjk recht in haar gezicht moeten zeggen hoe raar, egoistisch, fout en STOMPZINNIG met name ze bezig is. Helaas lijken ze daar iets te laf voor. Zijn ze bang voor haar ofzo?
Daar was die ruzie tussen haar en Brian toch over?quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef Bagheera het volgende:
Echt Avonne? Ik lees het nooit in die beschrijvingen die de Talpi-site geeft. Hoe reageerde Natasia?
Dat het helemaal niet waar is, dat ze het verkeerd zien, dat ze toch doet wat ze zelf wil en dat niemand haar moet zeggen wat ze moet doen enzow.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef Bagheera het volgende:
Echt Avonne? Ik lees het nooit in die beschrijvingen die de Talpi-site geeft. Hoe reageerde Natasia?
En haar zussen gebruiken drugs en stelen, aldus deze dame in kwestie.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan heeft ze ook nog borderline...![]()
En een dikke reet.quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:00 schreef ilona-scuderia het volgende:
En dan heeft ze ook nog borderline...![]()
Het viel me inderdaad vandaag op dat ze een stuk rustiger reageert. En ook iets doet met de kritieken van de andere bewoners.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:41 schreef Bagheera het volgende:
Wie weet, Avonne & Happyme28, gaat het de goede kant op Natasia. Dat hoop ik, want ik vind het niet tof om naar iemand te kijken die tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Dat is mij te ''hard'', te cynisch. Waar dit soort programma's toch al een beetje van beticht worden door sommigen.
Zo zei ze het niet. Ze zei dat ze het knap vond dat men dat kon beoordelen door naar iemand op de streams te kijken en verhalen over degene te lezen in de krant.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:10 schreef sirrom het volgende:
Een paar quotes van Natasia:
'Ik mag mezelf nu wel een BN-er gaan noemen' aldus Natasia in een interview met RTL boulevard die het huis vanmiddag bezochten.
Een andere quote: Ik word afgeschilderd als een borderliner. Dat is toch knap van me?
Ik KOTS van dit wijf !!! ze is dom en zal het huis alleen onder dwang verlaten volgens mij... Die gaat er echt niet uit als vriend wilgo het uitmaakt. Of als kinderen het ziekenhuis in moeten. Die moeten ze er echt uitslepen...
Zelfkennis? In een kokosnoot zitten lekkere dingen...dat heb ik in die verrotte hersenpan van haar nog niet kunnen ontdekken..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:34 schreef sirrom het volgende:
Natasia zelf vergeleek haar eigen hoofd met een kokosnoot.
Dat vond ik pas zelfkennis...
En goede humor ook...
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:48 schreef navigator het volgende:
Was het maar een kokosnoot, die heeft geen grote scheur waar alleen maar poep uitkomt![]()
dit is ook geen vrouwquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:56 schreef kollie het volgende:
Een vrouw slaan is nooit goed, maar zij solliciteert naar een pak rammel![]()
Ik heb het opgenomen.Wat deed ze precies ?quote:
Ze kreeg een brief van d'r zus, las 2 woorden en hoppa verscheuren die handel. Ze was sowieso weer op dreef vandaag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het opgenomen.Wat deed ze precies ?
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:51 schreef kollie het volgende:
[..]
Ze kreeg een brief van d'r zus, las 2 woorden en hoppa verscheuren die handel. Ze was sowieso weer op dreef vandaag.
Hij zwichten voor haar intimidaties? hahahah laat me niet lachen. Die gozer is als de dood om een surinaamse asswoopin van haar te krijgen. Ik weet nog toen zij hem probeerde te verleiden en ze zichzelf aan hem opdrong. Hij keek echt bang uit zijn ogen. Net een bang hertje. gelukkig kon hij net op tijd wegkomen anders had ze hem nog echt gepakt. Kortom hij houdt haar gewoon te vriend, want in de Gouden Kooi moet je Natasia zeker niet als vijand hebben.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
Jammer dat Brian steeds zwicht voor haar intimidaties.
Dat vertelt zij iedereen en het jammere is dat de meesten dat nog geloven ook. Ik weet zeker dat een beetje kerel haar de baas zou moeten kunnen en haar het laatste duwtje kan geven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef GlamourGirl het volgende:
...want in de Gouden Kooi moet je Natasia zeker niet als vijand hebben.
Het laatste duwtje?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat vertelt zij iedereen en het jammere is dat de meesten dat nog geloven ook. Ik weet zeker dat een beetje kerel haar de baas zou moeten kunnen en haar het laatste duwtje kan geven.
Slaat ze dieren? Dan moet ik haar niet tegen komen. Wat een rotwijfquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:50 schreef GlamourGirl het volgende:
Zij moet inderdaad eens goed op haar plaats gezet worden. Wat een arrogant wijf zeg! het feit dat ze zelfs dieren slaat.....Verschrikkelijk gewoon. Van mij mag zij dus weg
Ze is zo labiel als wat, dus daar moet iets mee te doen zijn.quote:
Ik kan me er eigenlijk wel iets bij voorstellen jaquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:02 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze is zo labiel als wat, dus daar moet iets mee te doen zijn.
Als ze een hond niet kan opvoeden en foute straffen uitdeelt, dan lijkt mij dat haar kinderen het ook niet al te best hebben...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Er was toch iets met haar hond, ze had geen zin om hem uit te laten, liet ze hem in de tuin (lekker hygienisch voor je kids als ze daar spelen) dan ontsnapte hij en had ze geen zin om hem te zoeken en als hij dan terugkwam tegen de middag kreeg hij straf.
Serieus of ze is sexueel misbruikt, mishandeld of dat ze een kutwijf is zit gewoon in haar genen.
Dan had ze haar benen bij elkaar moeten houden of een voorbehoedsmiddel kunnen gebruikenquote:Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Taurus het volgende:
"als Wilgo weg is, dan moet ik ook weg! Dan moet ik zelf voor m'n kinderen zorgen..Dan moet ik nu zelf maar de kindjes opvangen
"
Schandááálig.. Ze vindt kinderen echt 'n straf volgens mij!
quote:Op woensdag 1 november 2006 00:16 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan had ze haar benen bij elkaar moeten houden of een voorbehoedsmiddel kunnen gebruiken![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Serieus of ze is sexueel misbruikt...
Die hond had ze toen ze zelf nog een kind was.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
Er was toch iets met haar hond, ze had geen zin om hem uit te laten, liet ze hem in de tuin (lekker hygienisch voor je kids als ze daar spelen) dan ontsnapte hij en had ze geen zin om hem te zoeken en als hij dan terugkwam tegen de middag kreeg hij straf.
Serieus of ze is sexueel misbruikt, mishandeld of dat ze een kutwijf is zit gewoon in haar genen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 08:23 schreef Fargo het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat er dus jaren geleden gewoon iemand is geweest die sex heeft gehad met Natasia... Die moet wel heel erg veel gedronken hebben.
gewoon zo snel mogelijk uit de ouderlijke macht zetten! Ik weet het, er zijn meerdere veel schrijnendere gevallen maar die komen niet zo makkelijk aan het licht als dit...dit is gewoon een quick win voor de kinderbescherming en justitie! Aanpakken die handel!quote:Op woensdag 1 november 2006 00:09 schreef Taurus het volgende:
"als Wilgo weg is, dan moet ik ook weg! Dan moet ik zelf voor m'n kinderen zorgen..Dan moet ik nu zelf maar de kindjes opvangen
"
Schandááálig.. Ze vindt kinderen echt 'n straf volgens mij!
Wist je dat ik precies hetzelfde dacht? Dat mens heeft of een hele nare jeugd gehad, want alleen dat zou haar agressieve houding kunnen verklaren. Ik denk verder dat we er na verloop van tijd wel achter zullen komen wat er in het verleden met Natasia is gebeurd. Hoe erg ik dat wijf ook niet kan uitstaan, ze is wel 1 van de redenen waarom ik de Gouden Kooi kijk (op Bartquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 23:04 schreef LoveProfusion het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |