En ik heb het idee dat ze daar zelf toch voor een groot deel ook zomaar zelf verantwoordelijk voor zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:12 schreef VirtualPOM het volgende:
Volgens mij is het alweer goed, nu ik haar met ik neem aan "de pers" hoor praten. Ik het toch wel sympathie voor haar. Heb het idee dat ze niet echt een makkelijk leven heeft gehad.
Vanavond was in de uitzending te zien dat ze die datum per brief aan Wilgo voorstelde.quote:
Ik vond de uitzending verwarrend...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:49 schreef Gert het volgende:
Vanavond was in de uitzending te zien dat ze die datum per brief aan Wilgo voorstelde.
Ik neem het wel voor je op.
misschien is ze er tegen die tijd wel uit...ze moet de mensen in het huis toch een keer enorm tegen gaan staan?quote:
In de reacties op dit artikel op de talpa-site wordt ook 13 december genoemd, dus dat zal dan wel kloppen..quote:
Ik hoop dat-ie dat volhoudt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:56 schreef happyme28 het volgende:
Maar Wilgo gaat niet in het huis trouwens zei hij aan de telefoon, dus dan zal ze eruit moeten als ze op die datum wil trouwen
quote:"Ik blijf je steunen, ik ga niet bij je weg!", voegt hij daar nog aan toe. "Hou je nog van me?", vraagt Natasia onzeker. "Wil je nog met me trouwen?", vraagt ze meteen daarna. "Ja!", klinkt het door de telefoon."
ik sluit me hier helemaal bij aan eigenlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef Bagheera het volgende:
Ik vind haar toch ook wel weer grappig soms. Hoe ze zat te praten over die kaviaar-man, dat ze hem zo'n schat vind enzo. Toch wel leuk om te zien. De anderen zijn wat terughoudender, dat maakt het contrast leuk.
![]()
Voor het programma hoop ik dat ze blijft. Voor haarzelf en haar kinderen hoop ik eigenlijk toch dat ze gaat. Heel dubbel dus.
![]()
Ik hoop ook dat ze blijft en ik ga er precies 1,5 seconde van wakker liggen als ze in of buiten het huis de vernieling in gaat. Ik heb best sympathie voor heel veel mensen, maar voor haar kan ik weinig opbrengen. En haar kinderen? Ach, zijn die nou zo goed af met zó'n moeder? Ik ken geen moeders die zó nadrukkelijk met hun eigen belang bezig zijn als zij. En vergis ik me nou of heeft ze het nog amper over hun?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:10 schreef Bagheera het volgende:
Voor het programma hoop ik dat ze blijft. Voor haarzelf en haar kinderen hoop ik eigenlijk toch dat ze gaat. Heel dubbel dus.
dat is ook wel iets wat me opvalt inderdaadquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En vergis ik me nou of heeft ze het nog amper over hun?
Dat ben ik wel met je eens, maar ik bedoel vooral de schadelijke invoed van haar gedrag in het huis op die kinderen. Haar seksuele uitspattingen met Brian, haar ruzies met iedereen, alles is in de openbaarheid, das de aard van het programma. Dat kan zij niet aan. Die arme kinderen die worden (waarschijnlijk) uitgelachen vanwege het gedrag van hun moeder in het huis. Dat vind ik erg, want die krijgen een enorme knauw.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:19 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze blijft en ik ga er precies 1,5 seconde van wakker liggen als ze in of buiten het huis de vernieling in gaat. Ik heb best sympathie voor heel veel mensen, maar voor haar kan ik weinig opbrengen. En haar kinderen? Ach, zijn die nou zo goed af met zó'n moeder? Ik ken geen moeders die zó nadrukkelijk met hun eigen belang bezig zijn als zij. En vergis ik me nou of heeft ze het nog amper over hun?
Dat valt mij ook op. Ze doet alsof ze een tienermoedertje is ofzo, maar ze is al 32.... Heeeeeeeel bizar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:24 schreef laffer het volgende:
dat is ook wel iets wat me opvalt inderdaad![]()
maar toch heb ik een beetje het idee dat zij ( natasia) niet rationeel is, ze heeft geen idee hoe de wereld in elkaar steekt![]()
misschien heb ik wel een beetje medelijden met haar![]()
Ga je schamen.quote:
Ze is zich voortdurend superbewust van de camera's, en denkt dat het schattig en "vrouwelijk" staat om je als een bakvis aan te stellen. Maar dat ziet er helemáál niet jofel uit, bij een wijf van 32 dat er 10 jaar ouder uitziet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:33 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Dat valt mij ook op. Ze doet alsof ze een tienermoedertje is ofzo, maar ze is al 32.... Heeeeeeeel bizar.
Ik zit nu de herhaling te kijken en daar zegt Natasia idd 13-12-2006, want dan zijn ze precies 5 jaar samen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
In de reacties op dit artikel op de talpa-site wordt ook 13 december genoemd, dus dat zal dan wel kloppen..
Lol haha serieus?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef dronkeykong het volgende:
van de Telegraaf site:
Blijft ajb in de Gouden kooi, het is nog steeds rustig in de buurt, Hoor geen geschreeuw tegen je kinderen meer, geen gevecht met de buurvrouw. Heerlijk, Ik ben Talpa dankbaar! (voor 1 keer dan) Hou dat mens uit de publiciteit, Telegraaf, ze kickt er op, Normen en waarden, remember!!
Dat is immers haar discussie-techniek. Argumenten van anderen overschreeuwen en daar als een gevaarlijke oervrouw bij kijken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:54 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Lol haha serieus?
Zal best zo zijn, als je ziet hoe ze nu al schreeuwt tegen iedereen: dat zal 'thuis' ook wel zo zijn. Lekker schreeuwen tegen iedereen
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:04 schreef Gert het volgende:
Geweldige tekst weer op de Talpa-site.![]()
Eindelijk duidelijkheid!
in de Private Room belt Natasia met haar Wilgo. Het duurt even voor ze hem aan de lijn krijgt, maar als het eenmaal zover is gaat ze meteen de confrontatie aan. "Ik heb drie vragen...", begint ze heldhaftig. "Sta je nog achter me?", is de eerste vraag. "Ja natuurlijk", antwoordt Wilgo meteen. Nog voor Natasia haar andere twee vragen kan stellen is het Wilgo die het woord neemt. Zijn woorden zijn geruststellend: "Maak je nergens druk om, denk alleen goed na over wat je zegt en doet! Ik blijf je steunen en ik trouw nog steeds met je!" Wel moet Natasia nog aanhoren dat hij niet tevreden is over bepaalde dingen die ze gedaan en gezegd heeft. Als Wilgo klaar is met zijn pleidooi is de tijd om en moet Natasia ophangen. Hoewel ze blij is dat haar relatie niet voorbij is ,lijkt ze minder tevreden over het feit dat ze geen woord heeft kunnen zeggen. Misschien was het dit keer ook niet haar beurt om te praten.
Als je er wordt uitgestemd, krijg je dan je inleggeld wel terug? Ik neem aan van wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:34 schreef Bagheera het volgende:
Stephan, Nicolaas en Eveline willen Natasia eruit gaan stemmen. Hebben ze het nu over.
quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:23 schreef Gert het volgende:
[knip briljante text]
Wat zal het een feest zijn om daarnaast te wonen.
Die buren raken dat huis nooit meer kwijt zolang Nataaasia daar woont.![]()
Ah ok, moet ik ff gemist hebben. Of die 'iemand' wás Sjonnie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:47 schreef Isabeau het volgende:
Ze heeft al gezegd dat ze die 10.000 van iemand geleend heeft.
Dat kan ook nogquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Cynix ® het volgende:
Ah ok, moet ik ff gemist hebben. Of die 'iemand' wás Sjonnie.
Of Sjonnie òf een louche figuur, want ze keek er erg benauwd bij, toen Brian er naar vroegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah ok, moet ik ff gemist hebben. Of die 'iemand' wás Sjonnie.
Correctie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:42 schreef avonne het volgende:
Of Sjonnie òf een ander louche figuur,...
Iets zegt me dat Natasia daar geen fuck omgeeft, Ze geeft alleen om zichzelfquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan ook nog
Maar als het een kennis of familielid is dan is het wel heel erg lullig als je er eerder uitstapt en zo het geld kwijtraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |