Welke? "Hoe gedraag ik me als normaal mens in het dagelijks leven"quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:06 schreef BobRooney het volgende:
Is ze al met haar cursus begonnen?

Oh ja, directie-secretaresse, hé?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:06 schreef BobRooney het volgende:
Is ze al met haar cursus begonnen?

Die ja...ze wilde toch lekker tijd voor haarzelf, zodat ze die cursus kan doen. Ik vraag me af of ze er ook echt mee begonnen is. Ik het het idee van niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh ja, directie-secretaresse, hé?
En dan struikelen over de woorden in Angelique's collumn, want die waren te moeilijk.

Zou ook te raar voor woorden zijn als ze het daar mocht doen zeg!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef happyme28 het volgende:
Ook zo lekker is dat als ze haar theorie examen gaat doen, moet ze zowiezo binnen een jaar het huis uit anders verloopt dat papiertje weer. En afrijden in DGK is afgewezen door het CBS meen ik ergens gelezen te hebben.

OMFG! De andere zus nu ook, dat mens is echt niet happy honderd. Lullig voor die 2 zussen, stank voor dank noemen ze dat. En wat Natasia betreft, een bord voor je kop hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:28 schreef Gert het volgende:
26-10 / 10:51
"Alleen maar gezeik!"
Natasia heeft een brief gekregen van haar andere zus. Nadat ze gisteravond al een videoboodschap kreeg van haar oudste zus, is nu haar jongere zusje aan de beurt. Zodra Natasia de eerste regels leest ontsteekt ze in woede. Ze verscheurt de brief en gooit hem in de prullenbak. Ziedend loopt ze richting de gameroom en komt daar Sylvia tegen. Als zij vraagt wat er aan de hand is, is Natasia duidelijk: "Ik kreeg een brief van mijn zus met alleen maar gezeik, het is allemaal bullshit. Ze weten niet hoe het zit!"

Dus met een rondje om de fontein krijgt Natas geen rijbewijsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef happyme28 het volgende:
En afrijden in DGK is afgewezen door het CBR meen ik ergens gelezen te hebben.

quote:O TJE zei om 17:44 op 26 OKTOBER 2006
In Natasia komt verder los. Haar familie ziet haar ontsporen. Zij kunnen niet ingrijpen. Dit gaat verkeerd. geloof me het is niet de eerste keer. Haar ego groeit harder dan haar vermogen om con****e te houden. TALPA GRIJP IN. Jullie kennen haar verleden niet. haar lieve dochter zou haar kunnen helpen en haar er uit halen. Schenk haar dat geld maar haal haar eruit. Je wil geen emotioneel wrak naar huis sturen. This is just the begining. zeg niet dat er niet gewaarschuwd is.
Van de website van Stichting de Opkikker.quote:O TJE zei om 18:07 op 26 OKTOBER 2006
Ik ken Natasia al een behoorlijke periode en met name haar kinderen. Ooit kreeg zij een verwendag van de stichting de opkikker. Zij heeft het niet makkelijk gehad en nog niet. Daarom is het zo enorm belangrijkdat mensen hun verantwoordelijkheid nemen. Door dit gebeuren gaat er meer kapot in haar omgeving dan dat ze kan herstellen. In de buurt lacht men en ziet je straks al de gekke gezichten als ze rondloopt. Het gaat mij om haar kinderen. Met name haar dochter heeft veel aandacht aan haar broertje moeten afstaan en nu haar moeder aan de tv. Nogmaals dit gaat gewoon niet goed. Maar ja Talpa zal ook wel een reportage maken als ze in de put zit.
Volgende verwendag maar aanbieden aan haar 2 zussen, want Natasia zelf zit 20 jarige gasten seksueel te intimideren in het huis, terwijl haar kind ziek thuis zit.quote:prof.dr. John J. Roord, kinderarts, hoofd kinderkliniek VU medisch centrum
In Nederland hebben ruim 200.000 kinderen een chronische ziekte. Zo een ziekte heeft continu en voortdurend invloed op hun huidig leven en dat van hun ouders, broers en zussen, hun groei en ontwikkeling, hun schoolprestaties, hun toekomstmogelijkheden. Ik heb buitengewoon veel respect voor de wijze waarop ouders en kinderen met de zorgen en problemen van chronische ziekte omgaan, en kan intens genieten van het optimisme dat ze daarbij, ondanks vele tegenslagen, uitstralen. Een verwendag van de stichting De Opkikker geeft een klein beetje beloning voor al hun inspanningen en maakt dat ze er weer een tijdje tegen kunnen.

con****e? Was dit niet te lezen? Ik denk dat er 'Controle' stond.quote:Haar familie ziet haar ontsporen. Zij kunnen niet ingrijpen. Dit gaat verkeerd. geloof me het is niet de eerste keer. Haar ego groeit harder dan haar vermogen om con****e te houden. TALPA GRIJP IN. Jullie kennen haar verleden niet. haar lieve dochter zou haar kunnen helpen en haar er uit halen. Schenk haar dat geld maar haal haar eruit. Je wil geen emotioneel wrak naar huis sturen. This is just the begining. zeg niet dat er niet gewaarschuwd is.

Waarom?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 12:01 schreef Camplo het volgende:
Dit kutwijf moet er meteen uitgeschopt worden.

en wij als kijker met haarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:33 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Waarom?
Misschien zijn haar kinderen wel beter af zonder haar.

quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:29 schreef shmoopy het volgende:
sig is weg, bleh
Is het de moeite de streams aan te zetten, gebeurt er nog wat?

hahaha ik kom niet meer bij! geweldigquote:

dat dusquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:24 schreef Cynix ® het volgende:
Tsja, een donkere surinaamse vrouw met apen vergelijken is wel wat gemakkelijk, hoor. Het mag van mij, maar een dijenkletser is toch iets anders.

quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:06 schreef Patch het volgende:
Ik vind haar gewoon geen interssant persoon om naar te kijken en te luisteren, ze krijgt het gewoon voor elkaar om het bloed onder mijn nagels vandaan te krijgen. Ze maakt van een mug een olifant en het klopt wat Bart zegt; de bruiloft die er wellicht aan zit te komen doet ze alleen maar voor de media-aandacht.

quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:41 schreef Mrln het volgende:
[update 01:43] whahaha Wilgo is weg bij haar !![]()
![]()

dit was te verwachten natuurlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:05 schreef teamlead het volgende:
http://www.talpa.tv/web/s(...)page=51230/view=news
en wedden dat ze gewoon blijft de bitch?

idd, gesproken als een vakman !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:41 schreef ilona-scuderia het volgende:
Die Wilgo schaamt zich natuurlijk dood voor het hysterische psychotische paranoïde gedrag van die xxxxxxx, hij heeft misschien al zoveel naar z'n kop geslingerd gekregen dat de maat voor hem nu ook vol is
Hij stond al bekend als de vriend van die "gek" in de gouden kooi en dat zal alleen maar erger worden als ze blijft
Ik hoop zó dat ze vertrekt, dan hoef ik m'n geluid ook niet meer uit te zetten en kan ik eindelijk écht gaan genieten van Nicolaas, Stephan, Brian, Bart, Eveline, Nena en Ilona zonder dat die storende factor er steeds tussenkomt en de sfeer verpest...

Vind ik ook jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:45 schreef Joeriii het volgende:
Ik zal het toch wel jammer vinden als ze weggaat.
Altijd leuke televisie met haar![]()

Precies, en juist daarom is het leuke televisiequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:45 schreef patje30 het volgende:
[..]
nou van mij mag ze gaan, dat mens spoort echt niet!![]()

misschien ben ik ook wel bevooroordeelt, ik heb bij haar op school gezeten (niet in de zelfde klas, maar wel hetzelfde jaar) en toen spoorde ze ook al niet, toen de afleveringen begonnen vroeg ik me ook al af hoe lang ze het zou volhouden om zo liefjes te doen.....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:46 schreef Aarti het volgende:
[..]
Precies, en juist daarom is het leuke televisie![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |