Gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:09 schreef ursel het volgende:
Hey.. Je had deze image in de OP moeten zetten. Daar sta ik namelijk wel op. Hier niet meer..![]()
Ooh.. tevens TVP'tje natuurlijk..![]()
heeft niet veel zin meer aangezien de kaart niet meer wordt aangepast ivm computerproblemenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:00 schreef Vicky het volgende:
ik kan nog steeds mijn stekkie niet opzoeken via google earth.. iemand die dat voor me kan doen?
Was ik ff mooi optijd..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
heeft niet veel zin meer aangezien de kaart niet meer wordt aangepast ivm computerproblemen
Irritant he? Pffff....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:30 schreef 4-elements het volgende:
Waarom ligt toch altijd de halve stad open?
Tja Nootdorp is ook niet leefbaar, leidschenveen trouwens ook niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:51 schreef IrfieJ het volgende:
Scheveningen ligt ook goed open
btw, opgegroeid in leidschendam, woon nu in nootdorp maar leef in den haag
never bveen in the nutshell i guessquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tja Nootdorp is ook niet leefbaar, leidschenveen trouwens ook niet.
L'veen is leukquote:Op donderdag 26 oktober 2006 19:53 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Tja Nootdorp is ook niet leefbaar, leidschenveen trouwens ook niet.
Geloof mij. Daar wil je echt niet wonen. DRAAAAMAAAAA!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef zquing het volgende:
is de jacob catssstraat eem goede plaats om te wonen? Het is in de buurt van de hobbemans straat, en is het te doen om van daar iedere dag naar naar TU Delft te gaan?
Ik zou daar voor niks nog niet willen wonen.....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:24 schreef zquing het volgende:
is de jacob catssstraat eem goede plaats om te wonen? Het is in de buurt van de hobbemans straat, en is het te doen om van daar iedere dag naar naar TU Delft te gaan?
Het is midden in de schilderswijk aka Baghdad Bazar. Daar wil je echt niet in je eentje staan om op een tram te wachten. Of je moet er van houden om elke keer je portomonnee kwijt te raken o.i.d.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:47 schreef zquing het volgende:
is het zo slecht dan daar?
Je zit er wel goed voor je TU delft en centrum den haag verbinding ja. Maar daar is ook alles mee gezegd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:27 schreef zquing het volgende:
hmm een beetje amsterdam oost, gelukkig kom ik daarvandaan dus dat moet nog wel te overleven zijn xD. Maar is het een beetje te doen om van daar naar het uitgaanscentrum van den haag te gaan? Ik denk dat ik ook nog wel een keer daar ga kijken
Nee. Schilderswijk is echt niet zo slecht als de imago die de wijk voorgaat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:47 schreef zquing het volgende:
is het zo slecht dan daar?
Ben er zo vaak 's nachts doorheen gefietst, en ik heb het tot nu toe altijd overleefdquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:54 schreef DeLieveAllochtoon het volgende:
[..]
Nee. Schilderswijk is echt niet zo slecht als de imago die de wijk voorgaat.
Ik ken iemand die dat wel moet weten, ik zal het eens navragen voor jequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:06 schreef MissMSX het volgende:
Weet er iemand een goed Indonesisch restaurant in Den Haag? Geen snackbar-achtig eetcafe oid, maar een plek waar je echt het restaurantgevoel hebt.
Welkom in Den Haagquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:15 schreef kollie het volgende:
Ik woon ook sinds kort in Den Haag. In ieder geval voor een paar maanden, hopelijk langer![]()
Hoiquote:Op zondag 29 oktober 2006 05:40 schreef RATMEN het volgende:
Ja hallo! Nu sta ik nog niet in het plaatje in de OP!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:17 schreef jna het volgende:
[..]
heeft niet veel zin meer aangezien de kaart niet meer wordt aangepast ivm computerproblemen
donequote:Op zondag 29 oktober 2006 10:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Als iedereen zijn coordinaten naar mij toestuurt maak ik wel een nieuwe kaart
Die PM me maar met je cordinaten die je op google earth heb en ik maak wel een nieuwe update, geld ook voor diegene die al op de kaart staan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Check PM.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:05 schreef Ludacriss het volgende:
Check die mooie witte envelop bovenin
Ben er wel meerdere malen langsgereden en heb gezwaaidquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
En zijn er ook nog mensen naar circus Renz geweest?
We zijn wel eensgezind allemaal he?quote:
Ach voor wie 14 of 15 is, is het heel leuk. Genoeg breezertjes te vinden in ieder geval.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:23 schreef Essebes het volgende:
[..]
We zijn wel eensgezind allemaal he?Maar ja, tis wel waar.
![]()
Ja vast, maar voor de wat ouderen (midden dertig) onder ons blijft het qua uit eten, en uitgaan toch gewoon Den Haag.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:25 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ach voor wie 14 of 15 is, is het heel leuk. Genoeg breezertjes te vinden in ieder geval.
of.... je doet het net als ik. Volgend jaar juli gewoon voor 4 jaar gaan studeren in Londen.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:26 schreef Essebes het volgende:
[..]
Ja vast, maar voor de wat ouderen (midden dertig) onder ons blijft het qua uit eten, en uitgaan toch gewoon Den Haag.
wij hebben nog heeeeeel even gedacht in Zoetermeer wat leuks te kunnen vinden, maar daar waren we ook snel weer weg.![]()
Maar is Londen niet veel verder van Den Haag vandaan dan Zoetermeer?quote:Op woensdag 1 november 2006 19:36 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
of.... je doet het net als ik. Volgend jaar juli gewoon voor 4 jaar gaan studeren in Londen.
Klopt... maar wel een stuk leuker dan Den Haag en Zoetermeer bij elkaarquote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar is Londen niet veel verder van Den Haag vandaan dan Zoetermeer?![]()
En dan als bijzaak zeker elke week wedstrijd van de Spurs meepakken hequote:Op woensdag 1 november 2006 19:36 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
of.... je doet het net als ik. Volgend jaar juli gewoon voor 4 jaar gaan studeren in Londen.
Dat vrees ik ook.quote:Op woensdag 1 november 2006 19:45 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Klopt... maar wel een stuk leuken dan Den Haag en Zoetermeer bij elkaar![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 1 november 2006 19:51 schreef jna het volgende:
[..]
En dan als bijzaak zeker elke week wedstrijd van de Spurs meepakken he![]()
Jaloers![]()
Jaquote:Op woensdag 1 november 2006 20:08 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is dat die logo waarbij ze een miljoen uit hebben gegeven voor de presentatie?
Geen miljoen, maar 190.000 Euro. Ze hadden uitgerekend dat de presentatie iets van 50 cent per seconde kostte. Belachelijk duur dus. En dan niet eens een ooievaar in het logo opnemen...quote:Op woensdag 1 november 2006 20:08 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is dat die logo waarbij ze een miljoen uit hebben gegeven voor de presentatie?
Ja maar jij bent dan ook een uitzondering als het om Den Haag gaat. Blijft gewoon lelijkquote:Op woensdag 1 november 2006 20:34 schreef Thetallguy het volgende:
Ik vind hem best mooi
wat is dat rode vlekje? Het bloed dat vloeide van de gebroeders De Wit?quote:Op woensdag 1 november 2006 21:15 schreef Thetallguy het volgende:
zee duinen stad geborgenheid mondriaan enz enz
Nee... dat is het rood in de avatar van 4-elements. Ik blijf het maar lelijk vinden.quote:Op woensdag 1 november 2006 21:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
wat is dat rode vlekje? Het bloed dat vloeide van de gebroeders De Wit?![]()
Dat is de stadquote:Op woensdag 1 november 2006 21:38 schreef 4-elements het volgende:
[..]
wat is dat rode vlekje? Het bloed dat vloeide van de gebroeders De Wit?![]()
Had iets met de gemeente Den Haag te maken ofzo, en dit was voor de stad Den Haag. Dus de ontwerper mocht het niet gebruiken.quote:Op donderdag 2 november 2006 16:06 schreef Jill-RMC het volgende:
Vind het alternatieve logo want ze via TVwest en het AD hebben gekozen eigenlijk leuker. Snap niet waarom ze de ooievaar er niet in verwerkt hebben...Den Haag zonder ooievaar dat ken toch nie!
Burgemeester Deetman legde nog maar eens uit waarom (de ooievaar niet gebruikt mocht worden): "De ooievaar is van de gemeente, dit nieuwe logo staat voor de héle stad en moet de merknaam van Den Haag internationaal neerzetten."quote:Op donderdag 2 november 2006 16:30 schreef jna het volgende:
[..]
Had iets met de gemeente Den Haag te maken ofzo, en dit was voor de stad Den Haag. Dus de ontwerper mocht het niet gebruiken.![]()
Ik vind dat echt een slecht argument van hemquote:Op donderdag 2 november 2006 16:45 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Burgemeester Deetman legde nog maar eens uit waarom (de ooievaar niet gebruikt mocht worden): "De ooievaar is van de gemeente, dit nieuwe logo staat voor de héle stad en moet de merknaam van Den Haag internationaal neerzetten."
Zowel het nieuwe logo van DH als I Amsterdam zijn er gekomen op initiatief van wethouder Huffnagel... Blijkbaar houdt hij niet van de oude wapens...quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:33 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een slecht argument van hemMaar ik zie op de site van I Amsterdam ook niet de kenmerkende 3 andreaskruizen. Ik weet niet wie deze ongeschreven regel verzonnen heeft, maar ik vind het nergens op slaan.
Dat I Amsterdam is anders vind ik. Dat is meer een soort campagne (een goede zelfs) en dit K*T logo is gewoon blijvend.quote:Op zaterdag 4 november 2006 13:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zowel het nieuwe logo van DH als I Amsterdam zijn er gekomen op initiatief van wethouder Huffnagel... Blijkbaar houdt hij niet van de oude wapens...
Zeker weten, was supergaaf...quote:
quote:Op zondag 5 november 2006 21:39 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zeker weten, was supergaaf...
erm.. wat is het?![]()
Yep, die krijgen wij ook.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:58 schreef Thetallguy het volgende:
Posthoorn, Zuidwestnieuws en de Loosduinse Krant krijgen wij
ja ik ga er heenquote:Op donderdag 9 november 2006 10:49 schreef 4-elements het volgende:
Nog mensen die naar Red Bull Knock Out gaan, de motorrace op het Scheveningse strand komende zondag?
* ook_gek gaat op de fietsquote:Op donderdag 9 november 2006 19:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik neem het roze (De Scheveningsche Courant) en donkergroene (HaagWestNieuws) gedeelte voor mn rekening
Ben trouwens ook aanwezig bij de Red Bull Knock Out. Boulevard is nu al een zooitje. Ik vraag me echt af hoe het zal gaan met het verkeer aangezien ook nog eens van alles is opengebroken in Scheveningen.
nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 9 november 2006 20:00 schreef Jill-RMC het volgende:
Niet eens lopend?
Hoop wel dat het btje fijn weer wordt dit weekend....geen zin om de hele dag daar te lopen blauwbekken.
nah debiel he. Gelukkig niet zo een heel groot bordquote:Op donderdag 9 november 2006 20:12 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO dan wens ik je veel sterkte....volgens mij ben je er dan sneller als je kruipend gaat.
De boulevard is op zondag éénrichtingsverkeer.
Ey trouwens sinds wanneer hebben ze dat grote lelijke megabord voor Muzee Scheveningen bij jouw op de hoek neergezet?
Het is een heel schattig subtiel klein bordje. *hihi* Ik snap ook echt niet waarom het daar staat. Het was logischer geweest als ze m of op die andere hoek hadden neergezet of wat meerdere kleinere borden hadden neergezet. Dat ook nog niemand erover geklaagt heeft.quote:Op donderdag 9 november 2006 20:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nah debiel he. Gelukkig niet zo een heel groot bord![]()
ding had net zo goed op de snelweg kunnen staan![]()
En met de auto gaat is geeeeen probleem. Je moet de juiste mensen kennen![]()
dat bord gaat helemaal nergens over. Hij is ook VEEL te groot voor de straatquote:Op donderdag 9 november 2006 20:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Het is een heel schattig subtiel klein bordje. *hihi* Ik snap ook echt niet waarom het daar staat. Het was logischer geweest als ze m of op die andere hoek hadden neergezet of wat meerdere kleinere borden hadden neergezet. Dat ook nog niemand erover geklaagt heeft.
Je hebt een vliegende auto?
En je komt zeker niet langs de kamperfoeliestraat..quote:Op donderdag 9 november 2006 19:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik neem het roze (De Scheveningsche Courant) en donkergroene (HaagWestNieuws) gedeelte voor mn rekening
Ben trouwens ook aanwezig bij de Red Bull Knock Out. Boulevard is nu al een zooitje. Ik vraag me echt af hoe het zal gaan met het verkeer aangezien ook nog eens van alles is opengebroken in Scheveningen.
Pleaur er is een foto neer dan..quote:Op donderdag 9 november 2006 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat bord gaat helemaal nergens over. Hij is ook VEEL te groot voor de straat![]()
als je de kroeg uit loopt heb je meteen een bord voor je kop![]()
Dan weten jullie meteen waar ik woonquote:Op donderdag 9 november 2006 20:54 schreef ursel het volgende:
[..]
En je komt zeker niet langs de kamperfoeliestraat..![]()
[..]
Pleaur er is een foto neer dan..
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan weten jullie meteen waar ik woon
als je die foto komt maken. wip dan effe langs is 2 stappen extraquote:Op donderdag 9 november 2006 21:43 schreef Jill-RMC het volgende:
Moet er toch binnenkort een foto van maken...dus dan gooi ik m ook wel ff hier neer.
Uiteraard met een uitgebreide routebschrijving hoe je van dat bord naar ook_gek's huis komt![]()
![]()
j/k
Ik heb daar ook last van gehad TERING geluidquote:Op zaterdag 18 november 2006 11:39 schreef Jill-RMC het volgende:
GVD zeg! Hele week heb ik moeten luisteren hoeveel lawaai dat motorrace gebeuren niet maakte, wat een herrie en overlast het wel niet veroorzaakte...Sinterklaas kan er ook een handje van! Of je wordt gvd om 10 uur al wakker omdat je het idee heeft dat er een speaker naast je bed staat waar keihard alle bekende Sinterklaas liedjes uit knallen.
uhm geen idee. Dit is pas mijn eerste sinterklaar hierquote:Op zaterdag 18 november 2006 14:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Komen ze niet ieder jaar door de Badhuisstraat?
Zit niet op het plein hoor. Tenminste, wel op een plein, genaamd Grote Marktplein. Maar op hét plein zitten cafeetjes als byblos, trias etc.quote:Op maandag 20 november 2006 20:47 schreef roque79 het volgende:
zit op het pleinnaast de zwarte ruiter toch?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:36 schreef milkingmonkey het volgende:
[..]
Zit niet op het plein hoor. Tenminste, wel op een plein, genaamd Grote Marktplein. Maar op hét plein zitten cafeetjes als byblos, trias etc.
Voor mijn gevoel is zeta=september=zwarte ruiter (=zelfde eigenaar).
nou je zat al in het Delft-topic, als je wilt mag je wel met ons mee bieren vanaaf, alleen wel in Delft dan natuurlijkquote:Op donderdag 30 november 2006 16:58 schreef bosnymfje het volgende:
Ik heb wel weer eens zin om een drankje te doen in Bybloshint hint hint
ik zou zeggen bel me als je eens wat wil gaan drinken.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:58 schreef bosnymfje het volgende:
Ik heb wel weer eens zin om een drankje te doen in Bybloshint hint hint
Waar is dat dan?????quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:32 schreef Jill-RMC het volgende:
[afbeelding]
"ik zei nog zo 'Geen bommetje!'"
ook_gek, als je ooit nog een goede parkeerplek zoekt, mss moet je hier een voorbeeld aannemen
Ik zag een groene sint lopen op de leyweg vanavondquote:Op maandag 27 november 2006 20:55 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb Sinterklaas ook gezien!![]()
Afgelopen zaterdag in Loosduinen. En ja, het was de echte Sint!![]()
hahaha ja en dat heb je vaak pas door zodra je verhuisdquote:Op donderdag 30 november 2006 22:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Die Sint die eerlijke cadeau's geeft?
P.s. Verhuizen is verschrikkelijk. GVD wat kan een mens toch een hoeveelheid zooi verzamelen over de jaren.
Hey ik was ook op de leyweg vanavond en ik heb hem niet gezienquote:Op donderdag 30 november 2006 21:46 schreef roque79 het volgende:
[..]
Ik zag een groene sint lopen op de leyweg vanavondhet zag er op zich grappig uit.. maar toch.
Ow had me zeker wel leuk geleken...maar ik lees het natuurlijk nu pas weerquote:Op donderdag 30 november 2006 20:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nou je zat al in het Delft-topic, als je wilt mag je wel met ons mee bieren vanaaf, alleen wel in Delft dan natuurlijk![]()
ik heb nog naar hem geroepenquote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Hey ik was ook op de leyweg vanavond en ik heb hem niet gezien![]()
ook_gek...ik ga niet in de keizerstraat zitten joh das eng
Ik moest darten en had daarna niet echt veel zin meer om verder weg te gaan dus ik ben niet geweestquote:Op donderdag 30 november 2006 23:06 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Ow had me zeker wel leuk geleken...maar ik lees het natuurlijk nu pas weerhoop dat het gezellie is
met mij niet en anders door naar mijn huis is een paar stapjes zetten.quote:Op donderdag 30 november 2006 23:02 schreef bosnymfje het volgende:
ook_gek...ik ga niet in de keizerstraat zitten joh das eng
quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met mij niet en anders door naar mijn huis is een paar stapjes zetten.
Daar is het ZEKER niet eng![]()
kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 1 december 2006 14:58 schreef bosnymfje het volgende:
[..]maar jah dan is het nog maar de vraag of je bacardi razz in huis hebt natuurlijk
haha
Woon je nou dichterbijer mijquote:Op donderdag 30 november 2006 22:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Die Sint die eerlijke cadeau's geeft?
P.s. Verhuizen is verschrikkelijk. GVD wat kan een mens toch een hoeveelheid zooi verzamelen over de jaren.
ik woon bijna naast jequote:
discobowlen ?:)quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:04 schreef 4-elements het volgende:
Ik ga bowlen in het Zuiderpark...
waarom ga je niet kopen ? in houtwijk/loosduinen staan een paar leuke huizen/eengezinswoningen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 18:53 schreef kollie het volgende:
dag allemaal,
Ik woon al in den haag, maar ben op zoek naar iets voor mezelf.
Eisen:
2 kamer appartement, liever niet in Schilderswijk of Transvaal.
budget:
max. 600 euro
Iemand tips?
Alvast bedankt!
Geloof het wel ja. Met een hele groep vrienden, altijd gezellig. En bijna naast de deurquote:
heb een contract voor een jaar. Is me net wat te weinig zekerheid om gelijk al te kopen. Wel jammerquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:06 schreef roque79 het volgende:
[..]
waarom ga je niet kopen ? in houtwijk/loosduinen staan een paar leuke huizen/eengezinswoningen.
ik woonde voorheen ook vlak naast het zuiderpark op de loevesteinlaan en daarvoor in de dreefquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:22 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Geloof het wel ja. Met een hele groep vrienden, altijd gezellig. En bijna naast de deur
ik heb een vaste baan bij een computer groothandel gewoon 40 uur per week.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:00 schreef roque79 het volgende:
waar werk je trouwens ook gek ? in de horeca of iets? omdat je meestal savonds werkt? althans dat las ik een paar keer.
beter dan iemand bij de v&d die aan een verkoper "een internet" vraagt.quote:Op zondag 3 december 2006 12:00 schreef roque79 het volgende:
ik ken er wel een paar die ook veel in de kings arms belanden
Computergroothandel leukik heb pasgeleden nog bij de de mycom in de stad een nieuwe videokaart gekocht
dan sta je in de rij en dan heb je van die mensen met allerlei suffe vragen zoals : kan ik hiermee wel emailen?
![]()
ik kom nooit in de kings maar ja soms moet het even hequote:Op zondag 3 december 2006 12:00 schreef roque79 het volgende:
ik ken er wel een paar die ook veel in de kings arms belanden
Computergroothandel leukik heb pasgeleden nog bij de de mycom in de stad een nieuwe videokaart gekocht
dan sta je in de rij en dan heb je van die mensen met allerlei suffe vragen zoals : kan ik hiermee wel emailen?
![]()
nee gewoon effe lekker zuipen en dan lullen.quote:Op zondag 3 december 2006 12:38 schreef roque79 het volgende:
soms , als het niet mogelijk is om nog verder te lopen bedoel je ? nee hoor flauw, ik ben er zelfs nog nooit binnen geweest .
toen ik 17 a 18 was kwam ik heel veel in de schele indiaan en de plaza na het werk. Ik werkte toen ook in de horeca. Heerlijke foute tenten zijn dat ookquote:Op zondag 3 december 2006 12:45 schreef roque79 het volgende:
de plaza kwam ik vroeger toen ik een jaar of 18 was wel erg veel..en de jungle maar dat is alweer jeugdsentiment!
En de crazy vind ik niks te druk , ik wil kunnen dansen en niet het gevoel hebben dat ik in een dwangbuis zit
oke dan. Waar gaan we heen danquote:Op zondag 3 december 2006 12:51 schreef roque79 het volgende:
over twee wekenvolgende week ben ik jarig dus dan dans ik thuis
wie gaan er nog meer mee danquote:
nou ja jij wilt al dus dat is 1quote:
maakt mij niks uit en dat andere komt wel goedquote:Op zondag 3 december 2006 16:03 schreef bosnymfje het volgende:
Hangt ervanaf waar we heen gaan en hoe mn geldzak eruit ziet
We spreken er nog wel over...nog meer mensen die zin hebben om een drankje te gaan doen?quote:Op zondag 3 december 2006 16:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maakt mij niks uit en dat andere komt wel goed![]()
leuk idee in ieder gevalquote:Op zondag 3 december 2006 20:13 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
We spreken er nog wel over...nog meer mensen die zin hebben om een drankje te gaan doen?
hahahahahahah nou je hebt er al 2 die meegaan en vrouwen kakelen veel hoor , kun je dat aan dat vrouwen gekwekquote:
ik lul je de oren van je kop af. Volgens sommige ben ik net een wijf dus dat komt wel goedquote:Op zondag 3 december 2006 20:54 schreef roque79 het volgende:
[..]
hahahahahahah nou je hebt er al 2 die meegaan en vrouwen kakelen veel hoor , kun je dat aan dat vrouwen gekwek
Nou voor mij hoef je niet verlegen te zijn en ik ben zo'n onwijze kakel...is moeilijk om daarbij verlegen te zijn hoorquote:Op zondag 3 december 2006 21:17 schreef roque79 het volgende:
![]()
leuk! dan ben ik niet de enige ! oh en voor de gene die meegaan , ik ben altijd verlegen in het begin
ssst straks durft ze niet meerquote:Op zondag 3 december 2006 22:27 schreef bosnymfje het volgende:
haha... enne ook_gek is helemaal een kletsmajoor
ah wat zielig. Hier een dikkequote:Op maandag 4 december 2006 13:04 schreef bosnymfje het volgende:
Ik ben ziekdus ga mn bedje weer in....
ah wat zielig. Dat waar jij werkt zit t toch tegen over de kroeg?quote:Op maandag 4 december 2006 13:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Ben blij dat ik op mn werk zit!
Ze zijn nog aan het klussen in het nieuwe huis, dus ik loop uiteraard continue in de weg. En het allerergste...we hebben nog geen internet/tv. Hele weekend moeten afkicken. Ben nog nooit maandag op tijd op mn werk geweest, maar nu stond ik als eerste voor de deur
jo ik dacht in de keizerstraat!quote:Op maandag 4 december 2006 14:42 schreef Jill-RMC het volgende:
Nopes. Zit op de Treilerweg.
Misschien, 'k ga nog niks belovenquote:Op zondag 3 december 2006 22:32 schreef bosnymfje het volgende:
owjeeheb jij geen zin om mee te gaan?
ben jij op msn zo ja hoe heet je want ik ben je dan kwijt in mijn lijstquote:Op maandag 4 december 2006 20:08 schreef roque79 het volgende:
niet veel gedaan het weekend, vies weer , vooral binnen geweest , opruimen en wat klusjes in huis die nog gedaan moesten worden
ik ben niet online momenteel ,quote:Op maandag 4 december 2006 20:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ben jij op msn zo ja hoe heet je want ik ben je dan kwijt in mijn lijst![]()
Nou ja laat ik er 2 naast zitten dan. Dan is het nog veelquote:
van mij weet je het alquote:Op woensdag 6 december 2006 21:14 schreef bosnymfje het volgende:
en het valt weer stilNog veel mensen sinterklaas gevierd? Ik niet in ieder geval...ben blij dattie weg is
Ga deze week lekker kerstboompje kopen en kerstversiering ophangen....
Die paaltjes staan er om daarop de betaalautomaten op te plaatsen voor betaald parkerenquote:Op maandag 4 december 2006 17:22 schreef Plotinus het volgende:
Sinds een paar weken staan er in de wijk Rustenburg-Oostbroek door heel de wijk van die kleine felgele paaltjes op de stoepen. Heeft iemand enig idee wat het doel van deze dingen is?
Heb ik ook een hekel aan. Die zoetsappige, 'kijk mij het eens gezellig hebben' liedjes. Sowieso hou ik niet van het verplicht gezellig doen met kerst.. Ik ben gewoon altijd gezelligquote:Op woensdag 6 december 2006 23:03 schreef ook_gek het volgende:
vandaag ook al die kut kerst liedjes op de radio![]()
Dat vermoeden had ik al.quote:Op donderdag 7 december 2006 10:37 schreef tripack het volgende:
[..]
Die paaltjes staan er om daarop de betaalautomaten op te plaatsen voor betaald parkeren.
Dit is ook gelijk mijn eerste post in het Den Haag forum. ik ben een geboren hagenees. Ik woon nu zelf in de wijk Rustenburg-Oostbroek. Dat doe ik alweer 4,5 jaar, daarvoor heb ik in transvaal gewoond.
Kan je niet gratis mijn i-net opschroeven?quote:Op maandag 11 december 2006 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal werkt bij casemawaar jullie je allemaal kunnen afreageren op mij omdat je ten onrechte bent afgesloten
quote:Op maandag 11 december 2006 20:58 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kan je niet gratis mijn i-net opschroeven?
Een biertje?quote:Op maandag 11 december 2006 20:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]wat levert het mij op behalve ontslag
Hmmm jupiler nee dankjequote:Op maandag 11 december 2006 21:03 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee Jupiler ( bereidt me al voor op volgend seizoen in de eerste divisie ).
Dan heb je de verkeerde stage gekozen.quote:Op maandag 11 december 2006 21:47 schreef Ludacriss het volgende:
Ahhhh... morgen weer stage lopen. Heb nu al geen zin.
Ohja trouwens heb ook nog Guinness liggen
Vond Casema juist lief....kwam heel snel een monteur om mn inet weer werkend te maken in het nieuwe huis.quote:Op maandag 11 december 2006 20:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal werkt bij casemawaar jullie je allemaal kunnen afreageren op mij omdat je ten onrechte bent afgesloten
kut kerstquote:
sinterklaas is van z'n boot af getieftquote:Op dinsdag 12 december 2006 12:08 schreef Jill-RMC het volgende:
Kerst is leuk! Lampjes overal, alles versiert enzo.
Btw zijn we iemand kwijt? Ze hebben net een lijk gevonden op het Zuiderstrand.
Nee aanstaande donderdag weer.quote:Op dinsdag 12 december 2006 16:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nog iemand zaterdag naar Paard geweest? Megalos.
Mega LOSquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:57 schreef bosnymfje het volgende:
nee wat had er in het paard moeten zijn dan?
ik ben ook leukquote:
Ga eens ff lekker buiten staan dan, dan schijnt daar ook eens de zon...quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:06 schreef ook_gek het volgende:
ik ben het zonnetje in huis
dan doof ikquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:23 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ga eens ff lekker buiten staan dan, dan schijnt daar ook eens de zon...![]()
Een beetje zon jaagt de regen weg..quote:
ik ben een zon in opleiding heb nog niet alle kneepjes onder de kniequote:Op dinsdag 12 december 2006 22:46 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Een beetje zon jaagt de regen weg..![]()
Terug naar school en leren!!!quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ben een zon in opleiding heb nog niet alle kneepjes onder de knie
dit is mijn praktijd weekquote:
Het zonnetje bleek in praktijk nog niet zo goed te schijnen zoals gedacht, dus je wordt teruggestuurd naar de schoolbanken... Helaasquote:
dat is niet aan jou om dat te bepalenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:03 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Het zonnetje bleek in praktijk nog niet zo goed te schijnen zoals gedacht, dus je wordt teruggestuurd naar de schoolbanken... Helaas
ik zal extra mijn best doen om een beetje zon af te gevenquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:27 schreef bosnymfje het volgende:
Van het weekend misschien weer kans op een zonnetje...pff
ik weet niks ga uitleggen danquote:Op woensdag 13 december 2006 12:04 schreef VinoTinto het volgende:
jeweetog
ga je vanavond doen dan?quote:Op woensdag 13 december 2006 17:35 schreef bosnymfje het volgende:
goh zoveel mensen in het den haag topic en heeft dan niemand iets boeiends om over te praten
Wanneer gaan we nou wat drinken roque en de mensen die nog mee willen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |